Zaloguj się, aby obserwować  
Industry

Samochody różnych lat

403 postów w tym temacie

Reasumując. Shelby GT500 z lat 60-tych i Shelby z czasów obecnych to dwie różne bajki. Jeżeli gość naprawdę ma kasę to niech kupuje co mu się podoba, czyżby ocena gramowiczów skądś tam tak bardzo go obchodziła?

Carrera S to swoją drogą samochód już nie budzący takiego respektu na polskich drogach. A nowy choć zmodyfikowany Ford Mustang... podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz cały czas zmieniał zdanie to pewnie nic :D i chyba nie o respekt chodzi tylko o osiągi, prędkość i wrażenia z jazdy. Na frytki nadaje się Hummer H2 :D

Union Pacific - prawda, ale i tak przeważnie jeźdżą w nim szpanerzy ( podkreślam - przeważnie )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomyślmy... Porsche - często widoczne, Hummery H2 i H3 - jak dla mnie po pierwsze często spotykane a po drugie psują klimaty Hummera. Chrysler 300C lub Sebring - to dopiero znane. Nowe Lamborghini - za drogie. Ferrari - za drogie. Nowe terenowe Dodge, Fordy lub Chevrolety również. Alfy GTV lub Brera... u mnie kilka jeździ.

Wszystko jest rzeczą gustu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobnie zresztą jak nowe Będziesz Miał Wydatki serii 5 czy takież same A6.
Respekt tym zdobędziesz na drogach, tylko pytanie jak bardzo zabudowanych ;P
W miastach te wozy nie robią już praktycznie żadnego wrażenia.
Alfa Brera...i owszem nadawała by się.
Ale do muscle jej daleko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdziwy Hummer to jednak H1. Tymi dzisiejszymi to nawet w teren jakiś nie pojedziesz, więc chyba tylko na frytki :) A Forda ( chyba masz na myśli Kugę ) spokojnie kupi ( podstawowa bodajze coś w okolicach 100 tys. ) podobnie inne. Alfę Brerę kupi ( jeżeli się nie mylę od ok. 140 tysiaków, podobnie GTV ). A zresztą ma pełen wybór, jak wspomniałeś i liczy się gust

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JakiGanh -> Wpadł mi do głowy nieco starszy model Mustanga.
Nie wiem, jak Tobie, ale ta generacja wydaje mi się najlepiej wyglądającą po pierwszych generacjach (1964-1970) a przed obecną.
Pojemność 3.8 litra, co prawda V6, ale swoją moc ma (około 200 koni).
Jeśli to nie wystarcza, to w dalszych latach produkcji tej generacji (do 2003/2004)
robiono chyba mocniejsze wersje, i chyba także z V8-mkami.
Przykładowo...

http://otomoto.pl/ford-mustang-C6099434.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, miały V ósemki ale moc raczej słaba. A i wygląd tragiczny ( chyba że wersja Bullit :)

EDIT - 160 tys km a kierka wydaje się mało przetarta. Nieźle :) i jeżeli to jest zielony ( metaliczny to jest ale nie zielony ! ) to jestem babcia ... wiesz kogo xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2008 o 19:08, GungravePL napisał:

Czy tragiczny...kwestia gvstv jak zawsze.


No może nie taki tragiczny, ale charakter Mustanga wyraźnie stracił

Dnia 21.08.2008 o 19:08, GungravePL napisał:

A wersja SVT Cobra jest IMO świetna :)


Prawda, przyspieszenie, moc i prędkość robi swoje. I jakim cudem bez automatu ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2008 o 18:30, Jaki Ganh1 napisał:

Dobra, zmieniam zdanie, co twoim zdaniem może budzić respekt na polskich drogach do 200
tys. zł?


Jak dobrze poszukasz to znajdziesz Lotusa. Wydaje mi się, że nie musze tłumaczyć, że wzbudzi respekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lotusy są droższe i to zdecydowanie.Kupi egzemplarz używany do 200 tys. ale mało co mu zostanie. A respekt by wzbudził tylko nie wiem po co - takimi autami raczej dla przyjemności się jeździ. Przynajmniej ja tak sądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie jaki jest optymalny silnik do Golfa III? Chodzi mi tutaj o to żeby nie płacić dużo za ubezpieczenie, bo prawko mam od kilku tygodni, oraz o to aby żeby silnik nie był zbyt mały do takiego samochodu, bo wtedy będzie mi palił więcej niż powinien...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2008 o 18:39, Koxman napisał:

1.6?? A jak nie chcesz płacić dużo za benzynę to zainstaluj gaz. I połowa problemów z
głowy;)

Właśnie też tak myślałem o tym silniku 1.6, i także miałem na myśli przerobienie go na gaz, albo od razu kupienie golfa przerobionego na gaz...;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może 1.4 ? Mniej spala od 1.6 ( co jest logiczne ;) i na gaz się nadaje. A jeżeli chodzi o gaz - myślę że wiesz, ale i tak powiem - nie zakładaj oczywiście LPG I generacji. Co najmniej II

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie bo nie wime gdzie to napisać więc napisze tutaj chciałem się spytać czy mozna do samochodu zamontować podłokietnik z nawiewem na tył do nowego samochodu czy to tylko fabrycznie i ile to kosztuje samochód marki volcwagen[sorry jeśli zle napisałem]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować