Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nieudana premiera SimCity za oceanem, EA przeprasza i obiecuje, że w Europie obejdzie się bez przykrych niespodzianek

76 postów w tym temacie

"NIEUDANA PREMIERA SIMCITY ZA OCEANEM, EA PRZEPRASZA I OBIECUJE, ŻE W EUROPIE OBEJDZIE SIĘ BEZ PRZYKRYCH NIESPODZIANEK"

No i na obietnicach się skończyło ;/
Gre pobrałem i uruchomiłem ok. 1.00 rano czyli godzinę po oficjalnym włączeniu serwerów i co?... jajco; gra sie co chwilę wysypywała i lagowała więc poszedłem spać.
Teraz wogóle nie da się uruchomić gry, a godziny szczytu przed nami.
Trzeba będzie poczekać na jakiegoś cracka by w spokoju sobie pograć w de fakto orginalną grę.
Wiielkie gratulacje dla EA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2013 o 06:39, EmperorKaligula napisał:

anonimowi to raczej idea, a nie grupa hakerow.

Zgadza się, oni bronili kogoś lub czegoś, co było dla nich łamaniem praw w internecie, praw człowieka itp itd. Co nie znaczy, że nie są hakerami. Wszystkie swoje apele robili w internecie a co robili ? Włamywali się do serwerów, kradli hasła do kont i zostawiali po sobie informacje na stronie głównej :) Co też jest przestępstwem, ale to inna sprawa ;p

Dnia 07.03.2013 o 06:39, EmperorKaligula napisał:

hmmmm... nie. sa sposoby na skuteczna ochrone. to ze sony nie potrafi nawet zaszyfrowac
informacji o kontach zostawie bez komentarza. dostac cos w swoje rece, a jeszcze moc
z tego skorzystac to tez dwie rozne bajki - wspomniany wczesniej reverse engineering.

Nie da się ochronić na 100 %. Nie ma idealnego środka. Ktoś by powiedział, że kluczem 256-bitowym można zaszyfrować pliki i nikt się do niech nie włamie. Pewnie, ale jaka jest prawda ? W USA już nie raz się włamywano do czegoś lepszego niż Banki. Jak ktoś ma pieniądze i odpowiednie środki, można się włamać wszędzie. Internet jest siłą, ale też i słabością systemu informatycznego.

Dnia 07.03.2013 o 06:39, EmperorKaligula napisał:

albo po prostu nie sa w stanie. co jak dla mnie jest lepszym wytlumaczeniem niz ''nie
chce im sie''.

Nie wiemy nawet, czy ktoś próbował. Sfera marzeń, ale nie wiadomo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2013 o 13:07, Laid_back napisał:

Czy oni się nigdy nie nauczą? To jest naprawdę wstyd dla takiego giganta, żeby nie można
było odpalić singla po premierze...


EA nigdy się nie nauczy, mnie na swoim forum zbanowali nawet nie wiem za co, w sumie się nawet tam nie wypowiadałem, od tamtej pory unikam ich produkcji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2013 o 13:46, Isildur napisał:

> Czy oni się nigdy nie nauczą? To jest naprawdę wstyd dla takiego giganta, żeby nie
można
> było odpalić singla po premierze...

EA nigdy się nie nauczy, mnie na swoim forum zbanowali nawet nie wiem za co, w sumie
się nawet tam nie wypowiadałem, od tamtej pory unikam ich produkcji :)


Aż chce się napisać : trafiła kosa na kamień :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2013 o 14:50, KrzysztofT napisał:

Aż chce się napisać : trafiła kosa na kamień :)


Taaa, tylko chciałbym wiedzieć za co dostałem bana skoro się tam nie wypowiadałem... Zapytałem mailowo co się stało i nie uzyskałem odpowiedzi, więc uznaję że nie chce mieć z nimi nic do czynienia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2013 o 14:53, Isildur napisał:

Taaa, tylko chciałbym wiedzieć za co dostałem bana skoro się tam nie
wypowiadałem... Zapytałem mailowo co się stało i nie uzyskałem odpowiedzi, więc uznaję że
nie chce mieć z nimi nic do czynienia :)

Dobrze, że nie zablokowali Ci dostępu do gier. Z tego co wiem tak robiło EA w USA...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2013 o 14:59, Janek_Izdebski napisał:

Dobrze, że nie zablokowali Ci dostępu do gier. Z tego co wiem tak robiło EA w USA...

I robi nadal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2013 o 16:09, Numenpl napisał:

> Dobrze, że nie zablokowali Ci dostępu do gier. Z tego co wiem tak robiło
> EA w USA...

I robi nadal

To może znowu w 2013 zostaną uznani za najgorszą firmę w Stanach...? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EA powinno sie wstydzic nie dajac wyboru jezyku swoim graczom/klientom, tym bardziej ze i tak wszystko/wiekszosc pobierac trzeba z origina.
Wczoraj dostalem paczke, wklepalem kod do origin i co widze "wegierki,polski i ruski" jako dostepne jezyki, pomyslalem "cholera, znowu?", gre zainstalowalem i probowalem grac (bylo to o 3 w nocy), zakladam nowe miasto i pierwsze co widze to informacje ktora w wolnym przekladzie oznaczala "zalozyles miasto, zaloz miasto ponownie" i tutaj sobie pomyslalem "sku******y znowu tlumaczenie zrabali", inaczej tego nie moge interpretowac jako (kolejnej) nieudanej proby w tlumaczeniu.
Od 10min staram sie polaczyc z konsultantem by sie dowiedziec czy refundacja jest mozliwa, nie bede gral w g***o w jezyku ktorego nawet nie ma (polski to to nie byl na pewno) i wiecej nie kupie nic "pudelkowanego" od EA:/
Kolejny wydawca (po cenedze) ktory stara sie wyobcowac grono swoich klientow, niby do europy nalezymy ale traktowani jestesmy jak za dawnych czasow:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak jest wyczytałem w jednej zachodniej recenzji następujące wady facet sporo porównań do SimCity 4 i ostatniego Anno 2070(nie wspominając do tego expa deep ocean).

- Tutorial z tyłka wzięty co w porównaniu do anno 2070 to istny wyczyn bo tam kampania robi za tutorial.
- Bycie nonstop online nie daje nam nic w zamian co jest o tyle przykre że w porównaniu do Anno 2070 mamy głosowanie graczy w senacie.
- Wbrew pozorom ilość zmian w stosunku do poprzednika jest znikoma więcej opcji było w SimCity 4
- miasta które możemy stworzyć kosmicznie małe są w stosunku do SimCity 4 (oczywistym powodem jest wciśnięcie na siłe multiplayera)
- sam multiplayer jest kiepsko rozbudowany w przeciwieństwie do anno 2070 - tam jest więcej opcji związanych z katastrofami, dodatkowi NPC, zadaniami od mieszkańców itd.
- no i kwestia tłumaczeń u innych recenzentów też poszła pod młotek - jedyny język dobrze zrobiony to ENG USA bo w UK też narzekają na tłumaczenie oO!!
- Oczywiście kwestia działania usługi online no EA to nie Blizzard pamiętam cyrki z SC2:WOL ale tam po 3-4 dniach już dało się normalnie w miarę grać natomiast przy EA to trzeba ładny miesiąc czekać bo jak przy BF3 1.07 okazuje się że nawet port fowarding nic nie da to wolę nie myśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2013 o 21:15, Numenpl napisał:

- no i kwestia tłumaczeń u innych recenzentów też poszła pod młotek - jedyny język dobrze
zrobiony to ENG USA bo w UK też narzekają na tłumaczenie oO!!
- Oczywiście kwestia działania usługi online no EA to nie Blizzard pamiętam cyrki z SC2:WOL
ale tam po 3-4 dniach już dało się normalnie w miarę grać natomiast przy EA to trzeba
ładny miesiąc czekać bo jak przy BF3 1.07 okazuje się że nawet port fowarding nic nie
da to wolę nie myśleć.


W SC4 gralem tak dawno ze juz go prawie nie pamietam ale skoro nowe SC jest mniejsze w skali od gry sprzed 10 lat to jest zle.
Szczerze mowiaz z ta wersja jezykowa to nie wiem co powiedziec, niby angielski US a UK sie az tak mocno nie rozni, skoro EA potrafilo to spieprzyc to az sie boje jak wyglada "dalej w grze" polska wersja.
Co do supportu EA to sie zgadzam, oni zawsze sa nieudolni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.03.2013 o 21:56, Jarden napisał:

W SC4 gralem tak dawno ze juz go prawie nie pamietam ale skoro nowe SC jest mniejsze
w skali od gry sprzed 10 lat to jest zle.
Szczerze mowiaz z ta wersja jezykowa to nie wiem co powiedziec, niby angielski US a UK
sie az tak mocno nie rozni, skoro EA potrafilo to spieprzyc to az sie boje jak wyglada
"dalej w grze" polska wersja.
Co do supportu EA to sie zgadzam, oni zawsze sa nieudolni.

W SimCity 4 z tego mi wiadomo tak wyglądało
small - 1x1
medium - 2x2
large - 4x4
ale trzeba dołożyć liczbę miast na największych mapach i wtedy nowe SimCity jeszcze bardziej w tyłek dostaje.

Zapomniałem jeszcze o Cities XL też było sporo porównań negatywnych dla noweg simcity.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na chwilę obecną pododawali serwery (EU West 3/4, East 3) i wszystko chodzi gładko. Myślałem że będzie gorzej, biorąc pod uwagę ilość miast które od premiery zostały założone (15 mln oidp)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Dlatego takie zabezpieczenia są głupie i nikomu nie służą. Pirat z piraci i będzie
> grał,
> Gdzie spiraci? SimCity jest praktycznie MMO, większość danych, a nawet część obliczeń
> silnika jest robionych w chmurze. Będzie drugie Diablo - tego nie spiracisz.

Sorry bardzo ale wystarczy że piraci zrobią lewy serwer i wtedy My czyli ci co kupili będą mieli problemy a piraci nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2013 o 22:47, WerzieePL napisał:

Sorry bardzo ale wystarczy że piraci zrobią lewy serwer i wtedy My czyli ci co kupili
będą mieli problemy a piraci nie

Jak część gry jest w chmurze, to piracki serwer nie wystarczy. Diablo 3 do tej pory nie jest porządnie spiracone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować