Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Heroes of Might & Magic III: Horn of the Abyss - nieoficjalny dodatek wreszcie dostępny po angielsku

29 postów w tym temacie

Pamiętam jak się jarałem rosyjską wersją, w której nic nie rozumiałem, a teraz wreszcie angielska. Chyba czas powiedzieć: ''żegnaj nauko''. =]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, z edytorem są jakieś problemy i często się wywala na różnych konfiguracjach m.in. także i mi :/ Na win8 pomaga uruchomienie jako admin, u mnie na XP trudno powiedzieć - raz się uruchomił w trybie zgodności z win98 (!) a normalnie się wywala...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2014 o 16:14, Cygi napisał:

Ja tam czekam bardziej na VCMI Project, ponieważ z tego co pamiętam, ta konwersja będzie
"mod friendly".

http://forum.vcmi.eu/portal.php


Też obserwuję ten projekt, szczególnie, że na przełomie listopada i grudnia tego roku ponownie (poprzedni człowiek- odpowiedzialny za Heroes 2 na andka- zrezygnował dobre kilka lat temu) pojawiła się osoba chętna do zrobienia (well, bardziej: kontynuacji pracy poprzednika) porta VCMI na androida. VCMI działa już na Linuxie, ale ze względu na kwestie techniczne- z tego co zrozumiałem chodzi tu głównie o wieloprocesowość programu oraz kwestie łączenia się z serwerem- bezpośredni port na urządzenia mobilny jest problematyczny. Na szczęście osoba, która się pojawiła ma na koncie już kilka modyfikacji, jest obeznana w tego typu kodzie- możliwe więc, że za kilka miesięcy będziemy mogli się cieszyć mobilną wersją najlepszej części Heroes :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, żebym popędzał autorów, ale trochę się nie śpieszą z aktualizacjami.*

Przy ich prędkości wydawania (co 3-5 miesięcy) to ostrożnie szacując, wersja 1.0 będzie kiedy? Koniec 2015?

* Taki już mój fetysz, że nie tykam moda jeśli nie uzyska conajmniej wersji 1.0.
Tak np. czekam na mod Soulvizjer do Titan Quest IT oraz SynergiesMod do Torchlight II.
Tzn. Synergies w sumie ma już wersję 5.28, ale wciąż się powstrzymuję, ponieważ autor przekazał, że ma w planach wydanie finalnej wersji moda w ciągu...kilku lat.

...za dużo się rozpisałem. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, zauważ zabawną zależność. Z modderami zazwyczaj jest tak, że jak ktoś jest w te klocki beznajdzieny i robi słabe mody, to nikt nie chce tego pobierać.
Ale jak ktoś jest dobry, to wszyscy interesują się jego projektem. A on jest w te klocki niezły i tworzenie moda pozwala mu rozwijać kolejne umiejętności, przez co nie dość, że jest kreatywny, to jeszcze staje się doskonałym informatykiem/scenarzystą/grafikiem/kimkolwiek innym. W efekcie taki jest chyba los wszystkich dobrych modów- że nigdy nie wyjdą. Bo ich twórcy się ciągle rozwijają, i szybko zaczynają robić to, w czym są najlepsi, za pieniądze...

Mam nadzieję, że VCMI kiedyś wyjdzie. Ale pewnie masz rację, że wersji 1.0 doczekamy się nie wcześniej, niż za dwa lata. A może nigdy, bo jak poczytałem trochę ichniego forum, to zespół go tworzący jest już chyba całkiem doświadczony (w szczególności: programiści), i możliwe, że niedługo będą mieli ważniejsze rzeczy, niż odnawianie HoMM3..

Osobiście za dużo czasu zmarnowałem przy TQ żeby na cokolwiek jeszcze w świecie tej gry czekać, a T2 jakoś mi do gustu nie przypadł. Ale wersja finalna "za kilka lat" to rzeczywiście bardzo przyjemna prognoza :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wow! Przeglądam to wszystko i jestem zachwycony! Mistrzowska robota, tylko czekać na spolszczenie. Naprawdę odświeża klasyka, i to w sposób, który zachęca do grania. Genialne nowe obiekty, widać że autorzy to fani serii od jej początków (dużo zapożyczeń z "dwójki"). Przystań, te jednostki, całe nowe miasto! Spodziewałem się czegoś miałkiego, a zostałem mega pozytywnie zaskoczony. Podjarałem się, nie ma co!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować