• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Akashi

Wasze propozycje dotyczące Pomocy Technicznej

Pytanie

Witamy Wszystkich,
Temat ten został założony, aby polepszyć i usprawnić działanie naszej Pomocy Technicznej.

Jeżeli macie jakieś propozycje, pomysły, uwagi nie wahajcie się i piszcie.
Czy chcielibyście np. osobne forum Pomocy Technicznej, kontakt z nami za pomocą IRC lub Skype, a może chat? Jeśli macie inne ciekawe propozycje, to ten temat właśnie po to został stworzony.
Nie chodzi nam tylko o opinie dotyczące działania naszej bazy czy samej strony, ale pracy całego działu Pomocy Technicznej.

Bardzo zależy nam na Waszych uwagach (negatywnych jak i pozytywnych), co należałoby zmienić a co pozostawić bez zmian, nad czym jeszcze popracować?
Co chcielibyście usunąć, a co dodać do naszej bazy Pomocy Technicznej, by łatwiej było Wam z niej korzystać?

Prosiłbym tylko o wypowiedzi związane z tematem,… zbędny spam będzie usuwany.

pozdrawiamy,

Ekipa Pomocy Technicznej gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

82 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Już kiedyś wysyłaem mail-a do CDP w tej sprawie, a sprawa tyczy się nie tylko pomocy technicznej, ale całego serwisu.

Ostatnio bardzo popularne stają się kanały RSS. Dla mnie osobiście jest to znaczna wygoda, gdyż nie muszę co kilka godzin wchodzić na dany serwis, a co np. godzinę reader odczytuje mi listę nowych tematów. Moją propozycją jest stworzenie takich kanałów w serwisie, np. jeden dla aktualnych wiadomości, jeden dla pomocy technicznej, dla sklepu PC, PS2, etc.

Myślę, że wielu użytkowników było by zainteresowanych zapisywaniem się na takie kanały.

Mam nadzieję, że CDP wypowie się na ten temat i dołoży starań, aby taką funkcjonalność udostępnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Osobne forum mija się z celem. Rozwiązanie problemu jest zazwyczaj jedno i umieszcza się je w FAQ. Skoro niektórzy nie umieją przeczytać znajdujących się tam informacji, to tym bardziej nie będą szukać ich na forum. Wynik = śmietnik.

Idealna pomoc techniczna to pomoc natychmiastowa, darmowa i bezobsługowa - masz problem, następuje tajemnicza interwencja z nikąd i problem znika. Tyle teorii. Obecny formularz ładujący raport dxdiag jest bardzo pomocny w kategorii „bezobsługowość”, bo wyklucza pomyłki i konieczność wertowania zasobów komputera. Tu już bym raczej nic nie dodawał, w końcu pomoc techniczna nie ma nad nami siedzieć i czekać, aby wyłapać problem na naszym PC. Każde ustąpienie w bezobsługowości musi być jakoś rekompensowane - skoro nie możemy zrezygnować z działań od siebie, to musi to być jak najmniej widoczne. CD Projekt ma w tym miejscu profesjonalną i miłą kadrę. Mi taka wymiana pasuje (pan z obsługi klienta odpisujący na e-maile ma u mnie duży plus). Natychmiastowość - tu najlepsza jest rozmowa, bo na czytanie w myślach jeszcze poczekamy. Niestety, koliduje to z "darmowa". Za impulsy się płaci, podobnie bilety do siedziby firmy. Za Internet także, ale to już niemal standardowe wyposażenie komputera. Dlatego Skype to dobry pomysł. Szybszej drogi nie ma, przynajmniej w tym punkcie będzie to ideał.

Osobiście jednak preferuję kontakt na wirtualnym piśmie (np. GG/e-mail). Mimo, że nie tak szybki, to praktyczniejszy: można przesyłać linki, konfigurację komputera z dokładnym opisem komponentów itd. Dlatego każdy system ma jeden słaby punkt – czynnik ludzki. Ludzie mają różne gusta i guściki, nie wiedzą, co dla nich dobre ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zgadzam się z Matteosem ,że w dobie wszechobecnego internetu po co płacić za rozmowę telefoniczną, jak można porozmawiać za pomocą Skype-a albo innego komunikatora. Zawsze można poprosić o wyjaśnienia albo coś się jeszcze dopytać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam.

Przede wszystkim w obecnym systemie pomocy miło by było, aby z potwierdzeniem przychodzącym z automatu przychodziła rónież treść wpisanego w formularzu zgłoszenia, by w razie "zagubienia" zgłoszenia użytkownik nie musiał od nowa pisać całej litanii (czasami opis błędu może być dość długi i obejmować znacznie więcej, niż stwierdzenie "gra nie działa").

[Miałem coś jeszcze dopisać, ale się na razie wstrzymam.]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.08.2006 o 23:08, ziptofaf napisał:

Moim zdaniem powinno to być "rozgrywane" w czasie rzeczywistym np. poprzez Skype''a, czy nawet
Gadu-Gadu.
To przyspieszyłoby znacząco pomoc.


Wiesz jaki problem by byl ? Ze bardzo duzo osob, by pisalo czesto tak tylko zeby sobie pogadac, a chyba od tego to jest co nie ? Dlatego ten pomysl odpada, bo za duzo niepotrzebnego zawracania glowy by bylo :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No chyba, ze musiala by spelniac jakies kryteria, powiedzmy jakis schemat wysylania na komunikator problemu, powiedzmy:
Imie(nick)
gra
klucz elektroniczny
system
konfiguracja komputera
opis problemu
Ominiecie jakiegkolwiek podpunktu odrazu konczyloby sie na braku odzewu, no ale nie ktorzy sa tacy, ze napewno by meczyli ludzi z pomocy technicznej, by szybko dali odpowiedz albo co. Jednym slowem metalnosc polakow, jest taka, ze wyszedlby burdel :/ Nawet ban numeru ID nie rozwiazalby problemu :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Myśle że dobrym rozwiązaniem była by pomoc techniczna na róznego rodzaju komuniatorach, począwszy od najbardziej znanego gadu-gadu, przez tlen, stefana, AQQ, Mirinde, Wp-kontakt i tak dalej. Dobrym pomysłem też jest czat, a także pomoc techniczna przez telefon lub mailem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 28.08.2006 o 23:04, balduran2 napisał:

Myśle że dobrym rozwiązaniem była by pomoc techniczna na róznego rodzaju komuniatorach, począwszy
od najbardziej znanego gadu-gadu, przez tlen, stefana, AQQ, Mirinde, Wp-kontakt i tak dalej.
Dobrym pomysłem też jest czat, a także pomoc techniczna przez telefon lub mailem.


Przeciez jest pomoc techniczna przez telefon i mail. A jak juz mowilem komunikatory odpadaja, bo by tylko meczyli czlowieka, a i tak pewnie w pomocy technicznej to tam pracuja napewno ponad godziny, ze wzgledu na duza ilosc problemow jakie gracze pisza. W koncu Polska nie jest malym krajem oO No chyba, ze jesli chodzi o komunikator, to powinna byc wysylana wiadomosc z kryteriami, inaczej nie przejdzie, wtedy stawia sie bota, daje mu sie co powinno sie znalesc w takiej wiadomosci, zle wyslana wiadomosc = blad w przyjeciu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam pytanko. Dlaczego pomoc techniczna milczy jeśli chodzi o takie gry jak: Atlantis (1 i 2), Freespace (1 i 2), Tron 2.0 i (chyba) Aztec oraz Civilization 3. Nie ma żadnej łatki do tych gier a na maile dotyczące tych gier nie dostaję odpowiedzi. Kiedyś pobrałem (ze starej strony CDP) łatkę do Freespace''a umożliwiającą granie pod Win XP, ale teraz nawet to zniknęło. Ktoś mi może wyjaśnić, o co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja mam propozycje. Właściwie nie dotyczy ona pomocy technicznej bezpośrednio, ale nie znalazłem żadnego innego tematu, w którym mógłbym opisać moją sugestie. A chodzi mi o to, czy nie dałoby się gdzieś na stronie głównej zrobić przekiwrowanie do artykółów jakie były zamieszczone na gram.pl ( chodzi mi o te artykuiły "sprzęt dla opornych" i inne). Trudno jest je znaleźć, a po jednokrotnym przeczytaniu nie wszystko się zapamięta. Była by taka możliwość ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Chciałem zapytać o Reklamację ,kiedy wysyłamy płytki uszkodzone ....to :przychodzą nowe płytki

zapakowane w papierową koperte czy w pudełku z grą?
Kupiłem kilka dni temu 2 nowe gry i i już są porysowane tak,że gdy instaluje ,to wyskakuje błąd odczytu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja bym proponował aby system pomocy wkomponować w Gram. Formularz powinien nie być wysyłany zwykłym mailem (te lubią nie dochodzić), ale być przesyłanym podobnie jak posty na Forum. Można by z poziomu swojego konta sprawdzać czy ktoś już się zgłoszeniem zajmuje czy może jeszcze oczekuje. Dodatkowo można by uzupełnić dane lub wycofać zgłoszenie. Odpowiedz także nie nadchodziła by na emaila, ale na konto gramowe.
Także pomoc techniczna powinna cieszyć się z takiego rozwiązania. Dzięki niemu będzie wgląd czy dana odpowiedz trafiła do użytkownika (maile nie dochodzą, filtry spamowe odrzucają, ludzie zapominają z jakiego maila wysyłali itp., a później narzekają, ze nie dostali odpowiedzi). No i powinno nie być problemu ze spamem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

mam problem a wlasciwie pytanie dotyczace dozywotniej gwarancji niewiedzialem gdzie zamiescic post czy cos wiec postanowilem napisac tutaj w dziale dozywotniej gwarancji pisze ze za pokrycie kosztu wysylki trzeba zaplacic 15.90PLN to placi sie przy odbiorze czy wysylam pieniadze na jakies konto bankowe?? plz o odpowiedz na muj email kaczluk@wp.pl plz niewiem czy wlasnie nie spamuje bo z reguly niepisze na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam chciałem się tutaj poskarżyć na temat niereagującej moim zdaniem pomocy technicznej.
A czemu ?
Otóż wziąłem wysłałem formularz około dwa tygodnie temu z problemem na temat gry Settlers II 3d anniwersay
czekam już drugi tydzień i ani widu ani słychu odpowiedzi.Wysłałem w weekend(sobota) zostałem poinformowany że odpowiedz przyjdzie naj później we wtorek a jak nie będą wiedzieli o co chodzi to sie przedłuży i poinformują mnie o tym.Mijają dni środa czwartek piątek sobota niedziela i nic !!! więc wysłałem kolejnego czemu nie odpisują czekam następny tydzień i nic.Czy możecie odpisać mi na tego meila ????? bo już mnie to naprawdę nie bawi ;/ chce sobie pograć przez neta ale nikt nie potrafi mi pomóc liczyłem więc na pomoc techniczna CDP ale się zawiodłem ;/

PS:Mój meil szkieletoreczek@interia.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam problem( wiem to do innego tematu, ale takiego nie znalazłem) z gramsajtem. Mam 30 wpisów i dalej już nie mogę się wpisywać na niego. Co mam zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam pytanie o duzowytnia gwarancje . Chcesz wymienic medievala II czy soundtrack z pudełka też musze wysłać?
Pisałem juz emaila i odpisali ze tylko plyty z gra , ale dozywotniej gwarancji jest napisane zeby wyslac wszystkie plyty z pudełka . czy ktoś kto juz wymieniał gre ktora ma w zestawie soundtrack moglby napisac czy wysylal go też ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować