Evil_Khan

KOLEKCJE GIER - ZDJĘCIA!

30608 postów w tym temacie

sorki za drugi post pod rząd, ale daje tutaj zdjęcie już w lepszej jakości ;) ten drugi post pod rzad nigdy sie juz nie powtorzy obiecuje :Ddam wam nawet ugly mikolaja w prezencie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2005 o 09:01, WorldWar3PL napisał:

knot czemu wszystkie gry są po rosyjsku ? ]:-> oto moja UBOGA kolekcja, jest jeszcze colin mcrae 2 ale gdzies moj braciszek
wwalił.Kolejno od lewej strony od góry, środkoy rząd od lewej i sam dół , bo słaba jakość : NFS UNDERGROUND 2 , StarCraft
+ Broodwar , ( ten tytuł + half life ktorego potem wymienie dostałem od pewnego forumowicza ( oczywiscie nówki nie instalowane
na innym kompie wiec licencji nie lamiemy ;D taki prezent mikołajkowy, cool nie ? :P ) Half-Life + Counter-Strike , Pizza
Syndicate XK, Gothic XK , Half-Life 2 , Sąsiedzi z piekła rodem SŁODKA ZEMSTA i na WAKACJACH ( ten tytuł wygralem w konkursie
cdp :P )



hehe to tak nie wielka ale zawsze oryginalna :) hmmm StarCrafta i HL2 od ktorego forumowicza dostałes :) jak z nim zagadam moze mi tez cos da :) ale tak to spoko :) obawiam sie ze gdybym chciał zainstalowac ktoras z gierek kNOTa to bym sie zgubil gdzie jest ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czytałeś, co wcześniej napisałem? Rosyjskich gier mam po prostu mniej, około setki. Polskich mam dużo węcej, zrobienie im zdjęcia jest nie lada problemem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2005 o 09:10, WorldWar3PL napisał:

sorki za drugi post pod rząd, ale daje tutaj zdjęcie już w lepszej jakości ;) ten drugi post pod rzad nigdy sie juz nie
powtorzy obiecuje :Ddam wam nawet ugly mikolaja w prezencie


No a mikołaj to z jakiego gatunku gra ????????? :P, gratulacje dla CD Projektu za orginalne opakowanie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mikołaj to taka , co wcielasz się w alfonsa mikołaja, chodzisz po mieście zdobywasz panienki, a po tym wszystkich idziesz do dzieci i pytasz sie co by dostaly na swieta, one mowia KONIKAAA, ZABAWKEEE , a ty im na to, to moze lepiej kopa ? i kopa dajesz dla dzieci, widzisz ? CD PROJEKT jest innowacyjny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2005 o 09:13, kNOT napisał:

A czytałeś, co wcześniej napisałem? Rosyjskich gier mam po prostu mniej, około setki. Polskich
mam dużo węcej, zrobienie im zdjęcia jest nie lada problemem...


Cóż, to teraz nasówa(?) mi się tylko jedna myśl ... Gdzie Ty to wszystko trzymasz ? :D

---> Van Waterflew

Dnia 06.12.2005 o 09:13, kNOT napisał:

hehe szkoda, żę nie mam cyfrówki no ale niedługo może będe miećja mam tesh nawet nawet kolekcje gierek ale więkoszść w tradycyjnych pudełkach cd :(


A wiesz, że to nawet lepiej, bo kiedyś gry były w większości w takich pudełkach, oznacza to, że Stary z Ciebie wyjadacz. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to może do każdego zdjęcia Waszych kolekcji gier, dołączcie zdjęcie pudełka oryginalnego systemu operacyjnego :) przecież jakoś te gry trzeba uruchomić. wtedy będzie się czym chwialić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2005 o 18:48, goatguy napisał:

to może do każdego zdjęcia Waszych kolekcji gier, dołączcie zdjęcie pudełka oryginalnego systemu
operacyjnego :) przecież jakoś te gry trzeba uruchomić. wtedy będzie się czym chwialić...


Z okazji mikołajek (i moich urodzin ;DD): mówisz masz ;)

+ jeszcze raz moja kolekcyja :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2005 o 19:44, =PtaQ napisał:

> to może do każdego zdjęcia Waszych kolekcji gier, dołączcie zdjęcie pudełka oryginalnego
systemu
> operacyjnego :) przecież jakoś te gry trzeba uruchomić. wtedy będzie się czym chwialić...


Z okazji mikołajek (i moich urodzin ;DD): mówisz masz ;)

+ jeszcze raz moja kolekcyja :P


Bank okaradłeś czy co? ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2005 o 19:52, Modest-Vermin napisał:

Kufla do piwa to chyba nie da się włożyc ani do PC ani do żadnej konsoli więc nie rozumiem
po co dajecie go :P ?
To jest tylko dodatek do wydania przedpremierowego :)


a da się wogule z niego pić? czy jest tak dla bajeru?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze jeden post. sorki ale w jednym nie zmieściłem :| przepraszam wszystkich na tym forum jeśli pokrzywdziłem ich poglądy, wiarę lub coś tam jeszcze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widze, że nie tylko ja mam pokaźną kolekcję gier, brawo chłopaki ! Może to skłoni innych, aby zamiast dać 10 złotych na bazarze, pozbierać i kupić grę w TAKIM właśnie wydaniu ?

Wracając do 100 gier kNOTa - wbrew pozorom nie jest tak trudno je pomieścić :P:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się, aby skomentować

Będziesz mógł dodać komentarz po zalogowaniu się



Zaloguj się