Zaloguj się, aby obserwować  
Black_Dog

StarCraft 2 - temat ogólny [M]

10149 postów w tym temacie

Dnia 06.08.2010 o 19:07, darth_16 napisał:

Mam pytanie. Otóż bardzo poważnie zastanawiam się nad zakupem S2. Z tym że kupiłbym go
raczej do singla, ponieważ nie jestem wymiataczem RTS-owym, na swoim koncie mam co prawda
kilka pozycji(Rise of Nations:Rise of Legends, Age of Empires III, Down of War), ale
nie czuję się zbyt dobrze w tym temacie(chociaż raz na jakiś czas lubię zagrać w jakąś
dobrą strategię). I tu pojawia się moje pytanie - czy na moim miejscu warto kupić? Czy
single jest dobry, czy nie jest za trudny dla ludzi na moim poziomie i tak dalej. Z góry
dzięki za odpowiedź.

Zdecydowanie warto. W singlu można się świetnie bawić. Misje są ciekawe i mimo, że jest ich 29, to każda jest inna i nie sprowadza się do zbudowania armii najlepszych jednostek i zalania nimi przeciwnika.
A co do trudności - są 4 poziomy: Casual, Normal, Hard i Brutal. Któryś na pewno będzie dla ciebie odpowiedni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2010 o 19:07, darth_16 napisał:

Mam pytanie. Otóż bardzo poważnie zastanawiam się nad zakupem S2. Z tym że kupiłbym go
raczej do singla, ponieważ nie jestem wymiataczem RTS-owym, na swoim koncie mam co prawda
kilka pozycji(Rise of Nations:Rise of Legends, Age of Empires III, Down of War), ale
nie czuję się zbyt dobrze w tym temacie(chociaż raz na jakiś czas lubię zagrać w jakąś
dobrą strategię). I tu pojawia się moje pytanie - czy na moim miejscu warto kupić? Czy
single jest dobry, czy nie jest za trudny dla ludzi na moim poziomie i tak dalej. Z góry
dzięki za odpowiedź.


Nie warto. SC2 ma nawet fajną kampanię , ciekawą i jest grą dobrze zrobioną ale dla samego singla nie warto płacić 180zł. Siłą SC2 jest multiplayer.

2271043 - napisz do mnie, dam ci klucz do dema SC2. Czytałem tutaj na forum, że na tym kluczu-demo można przejść całą kampanię, ale chyba z wyłączonym dostępem do netu, więc nie będziesz miał achievementów (niezbyt wielka strata). Jak poczujesz chęć gry w MP to zdecydujesz czy warto kupić czy nie. Ew. wysępisz inne klucze do dema, każdy z nich daje 7h gry ;).

Karol44 - napisz do mnie też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2010 o 19:57, Karol44 napisał:

Posiada ktoś jeszcze klucz do triala?


Przestan spamowac z tym kluczem do triala, szczegolnie, ze z tego co sie orientuje co najmniej jeden juz dostales.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Poszukuje ludzi do ligi grupowej. Obojętne. Jeszcze chciałbym się zapytać o strategię w lidze solowej. Gram protosami i jaka strategia przeciwko zergom. Ja na protosów i terran stosuje 2Gate rush. Sprawdza się znakomicie ale na zergów to ani rusz. Chciałbym coś szybkiego bez rafinerii bo nie mam na to czasu jak jeszcze dobry gracz. Pisać śmiało mój kod #225.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że warto. Kampania jest przednia, poziom trudności w pełni skalowalny. Jeśli nie lubisz pvp, to nie szkodzi, do SC2 dodano edytor, który pozwala na tworzenie naprawdę niesamowitych modyfikacji do gry, zarówno w singlu, jak i w multi. Także paradoksalnie im dalej od premiery, tym lepsza będzie faktyczna zawartość gry, bo z każdym dniem powstają coraz lepiej dopracowane mody.

A jeśli nie zależy Ci na pudełku, to klucz licencyjny można kupić w Internecie już za mniej niż 150zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2010 o 21:44, kryst90 napisał:

/ciach/


Bez rafinerii mówisz... co poza zelotami można robić bez rafinerii, chyba proby? :P No chyba, że na wejściu postawisz mu cannony przed bazą i go z niej nie wypuścisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No jak bez rafinerii to chyba już tylko cannon rush, ale to strasznie ryzykowne. Zasadniczo to taktyka w stylu wszystko albo nic jak Gaterush. Wyjdzie = win. Nie wyjdzie to zapewne wtopa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chcialbym sie dowiedziec jak to jest z tym sc2. czytalem, ze ta gra jest podzielona na 3 czesci. kupujac jedna z nich mozna tylko ta kampanie grac. trzeba kupic reszte zeby grac kampanie np zergow i protosow. czy to prawda?? o co w tym chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę o zapodanie dobrej strategi podczas gry Terranami - szybki rush medivacami już znam, i jeśli przeciwnik choć trochę się go spodziewa może nieźle się obronić - potrzebuje ewięc innej dobrej taktyki.

Jednocześnie chciałbym poznać jakieś taktyki grania Zergami, ponieważ ten aspekt zupełnie szwankuje (zerling rush znam ale coś się nie sprawdza, poza tym wolę coś innego).

PSProtossi to jednak potęga, dobrze ustawione gate''y, parę Dark Templarów i po zabawie ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2010 o 00:45, Malevyn napisał:

chcialbym sie dowiedziec jak to jest z tym sc2. czytalem, ze ta gra jest podzielona na
3 czesci. kupujac jedna z nich mozna tylko ta kampanie grac. trzeba kupic reszte zeby
grac kampanie np zergow i protosow. czy to prawda?? o co w tym chodzi


O to że w pierwszej częsci grasz kampanię Terran, w drugiej Zergów a w trzeciej Protosów, to samo co St 1 tylko podzielone na 3 części - może się to wydawać wyciąganiem pieniędzy od graczy (i pewnie to prawda) ale po skończeniu kampani jestem w pełni nasycony, nie jest to parę minut ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.08.2010 o 01:00, Czternasty napisał:

O to że w pierwszej częsci grasz kampanię Terran, w drugiej Zergów a w trzeciej Protosów,
to samo co St 1 tylko podzielone na 3 części - może się to wydawać wyciąganiem pieniędzy
od graczy (i pewnie to prawda) ale po skończeniu kampani jestem w pełni nasycony, nie
jest to parę minut ;]



czyli zeby zagrac wszystkie 3 kampanie musze kupic 3 gry? i np tej pierwszej z kampania terranow co jest oprocz tego, jedynie multi? i tez moze grac wylacznie terranami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2010 o 01:21, Malevyn napisał:

czyli zeby zagrac wszystkie 3 kampanie musze kupic 3 gry? i np tej pierwszej z kampania
terranow co jest oprocz tego, jedynie multi? i tez moze grac wylacznie terranami?

W multi masz wszystkie, w kampanii oprócz Terran są jeszcze 4 misjie dla Protosów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2010 o 00:58, Czternasty napisał:

Proszę o zapodanie dobrej strategi podczas gry Terranami - szybki rush medivacami już
znam, i jeśli przeciwnik choć trochę się go spodziewa może nieźle się obronić - potrzebuje
ewięc innej dobrej taktyki.

Reaper Rush? :) Możesz też liczyć na farta i wylądować fabryką gdzieś w jego mainie/naturalu, czasem się udaje wypuścić pare helionów prosto w roboli.

Dnia 07.08.2010 o 00:58, Czternasty napisał:

Jednocześnie chciałbym poznać jakieś taktyki grania Zergami, ponieważ ten aspekt zupełnie
szwankuje (zerling rush znam ale coś się nie sprawdza, poza tym wolę coś innego).

Speedling->Mutalisk?:) Baneling na wall-in terrański? Na pewno szybki expand, nawet z Queenką nie sposób wyrobić na 1 hatchery, a budowanie 2 w mainie jest średnio sensowny. Ponadto nie zaszkodzi mieć "rezerwową" Q by spokojnie rozszerzyć sobie creep. Z innych pierdółek - wypluwanie creepa Overlordami nad potencjalnymi expo przeciwnika - nawet jeśli zabije Overlorda, to musi odczekać, aż creep zniknie zanim postawi expansje.

Dnia 07.08.2010 o 00:58, Czternasty napisał:

PSProtossi to jednak potęga, dobrze ustawione gate''y, parę Dark Templarów i po zabawie
;p

Jeszcze nie widziałem DT, które by narobiły zbyt wielu szkód w 1vs1. Budynek jest baaardzo charakterystyczny, więc łatwo się przygotować, o ile tylko ktoś potrafi scoutować. To już bardzo bolą szybkie VR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tego co widzialem na filmikach na youtube jednostki z kampanii troche sie roznia od tych normalnych z multi. jakies rozne ciekawe urozmaicenia tez sa wprowadzone, ale czy z tego mozna pozniej korzystac w multi? i w ogole czy mozna w to grac bez neta, w singla?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2010 o 02:57, Malevyn napisał:

z tego co widzialem na filmikach na youtube jednostki z kampanii troche sie roznia od
tych normalnych z multi. jakies rozne ciekawe urozmaicenia tez sa wprowadzone, ale czy
z tego mozna pozniej korzystac w multi? i w ogole czy mozna w to grac bez neta, w singla?


w kampanii są jednostki z SC1 + parę nowych + najemnicy lepsze wersje dostępnych jednostek), które nie są dostępne w mutli, podobnie upgrady wprowadzane pomiędzy misjami

A co do grania bez neta, istnieje taka opcja, ale
musisz być zalogowany w ciągu ostatnich 30 dni i możesz grać tylko na koncie guesta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

qrcze jakie jednostki protossow i terranow sa dobre na poszczegolne jednostki zergow (poczatkowe)
Marine na zergi
Maruder na roache czy jakos tak
co na hydraliski? marines nie maja szans a marudery tez sobie zbytnio rady nie daja :/
a od strony protosow to juz wogole nie wiem :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2010 o 22:21, luzac napisał:

> /ciach/

Bez rafinerii mówisz... co poza zelotami można robić bez rafinerii, chyba proby? :P No
chyba, że na wejściu postawisz mu cannony przed bazą i go z niej nie wypuścisz.


No bo z rafinerią trochę trwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować