Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Vampyr - w grze ciężko będzie być brutalnym zabójcą

9 postów w tym temacie

Bardzo ciekawi mnie co stanie się gdy nie będziemy zabijać nikogo, jaki wpływ będzie mieć to na kreowanie postaci i samą rozgrywkę. Czy zabijanie ludzi i wysysanie krwi będzie nam dawać dodatkowe atrybuty czy coś? Bardzo mnie to ciekawi, a przez to nakręcam się na tą grę strasznie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, wysysanie krwi daje dużo expa, przez co granie "tym dobrym" będzie cholernie trudne. Choć podobno będzie można przejść bez ani jednej ofiary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fantazjel napisał:

Tak, wysysanie krwi daje dużo expa, przez co granie "tym dobrym" będzie cholernie trudne. Choć podobno będzie można przejść bez ani jednej ofiary.

Co chwilę atakują cię łowcy, ale musisz zabijać niewinnych bo inaczej klop. Czyżby sztuczne utrudnianie dla samego utrudniania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sanders-sama napisał:
Fantazjel napisał:

Tak, wysysanie krwi daje dużo expa, przez co granie "tym dobrym" będzie cholernie trudne. Choć podobno będzie można przejść bez ani jednej ofiary.

Co chwilę atakują cię łowcy, ale musisz zabijać niewinnych bo inaczej klop. Czyżby sztuczne utrudnianie dla samego utrudniania?

Może mi umknęło to info ale czy nie będzie raczej tak, że częstotliwość ataków łowców będzie zależeć od naszego postępowania ? Nie tylko przez to, że zabijamy niewinnych ale też w sposób jaki to robimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koNraDM4 napisał:
Sanders-sama napisał:
Fantazjel napisał:

Tak, wysysanie krwi daje dużo expa, przez co granie "tym dobrym" będzie cholernie trudne. Choć podobno będzie można przejść bez ani jednej ofiary.

Co chwilę atakują cię łowcy, ale musisz zabijać niewinnych bo inaczej klop. Czyżby sztuczne utrudnianie dla samego utrudniania?

Może mi umknęło to info ale czy nie będzie raczej tak, że częstotliwość ataków łowców będzie zależeć od naszego postępowania ? Nie tylko przez to, że zabijamy niewinnych ale też w sposób jaki to robimy.

Tego nie wiem, ale wiem że głupotą jest ograniczanie ludzi do wysysania niewinnych NPCów, kiedy bedzie pełno łowców którzy krwi też sporo będą mieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak będzie to rozwiązane. Ostatnio obejrzałem film Nałóg, gdzie był motyw, że wampirzyca była uzależniona od krwi. Może tak będzie i tutaj? Chyba że faktycznie te dylematy będą dotyczyły tylko zdobywania doświadczenia etc. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

" Może zostać skrytobójcą, który manipuluje swoimi ofiarami, może stać się brutalnym zabójcą, który będzie miał szpony i będzie agresywny, może także być typem wampira kontrolującego krew. Wtedy przykładowo będzie mógł „zagotować” krew w ofierze. "

Czyli do wyboru mamy Ventrue, Gangrela i Tremere. Kolejna gra o wampirach i znowu nie można grać Tzimisce! Ile lat jeszcze mam czekać?

 

Nurtuje mnie jeden aspekt mechaniki. Czy naprawde nie można napić się czyjejś krwi nie zabijając go? Troche się boje tego rozwiązania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sanders-sama napisał:
koNraDM4 napisał:
Sanders-sama napisał:
Fantazjel napisał:

Tak, wysysanie krwi daje dużo expa, przez co granie "tym dobrym" będzie cholernie trudne. Choć podobno będzie można przejść bez ani jednej ofiary.

Co chwilę atakują cię łowcy, ale musisz zabijać niewinnych bo inaczej klop. Czyżby sztuczne utrudnianie dla samego utrudniania?

Może mi umknęło to info ale czy nie będzie raczej tak, że częstotliwość ataków łowców będzie zależeć od naszego postępowania ? Nie tylko przez to, że zabijamy niewinnych ale też w sposób jaki to robimy.

Tego nie wiem, ale wiem że głupotą jest ograniczanie ludzi do wysysania niewinnych NPCów, kiedy bedzie pełno łowców którzy krwi też sporo będą mieć.

Może też ich będzie się dało albo zostanie to wytłumaczone fabularnie (czego się i tak nie spodziewam bo twórcy często zapominają o takich szczegółach) na pewno twórcy są nastawienie na granie na uczuciach i decyzjach graczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować