Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tydzień ze SpellForce 2 - dzień piąty

72 postów w tym temacie

Dnia 19.08.2006 o 19:32, skonkol napisał:

Mam jednak inny pomysł, może dałoby się przesłać np oryginalne pliki wykonawcze+odpowiednie dlle
anglojęzycznego tytułu gry lub analogiczny zestaw do polskiej gry przed spaczowaniem?


To już zostało sprawdzone i po zmianie plików na te od Jowood polska wersja językowa gry w ogóle się nie uruchamia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm...dolanczam sie do tego duzego juz grona graczy z problemami, ze spellforce2, tnie sie rownie mocno przy maksymalnych ustawieniach co minimalnych (moj sprzet: GeForce N7900GT TOP Asus, procek P4 630 3GHz, 1G RAM). Zauwazylem jednak cos ciekawego. W trybie gry pojedynek przy maksymalnych ustawieniach NIE ZACINA SIE gra wogole;/, jedynie problemy sa w slawetnej kampanii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam sobie te komentarze i sądzę że to nie wina gry ale waszych komputerów. Nie mam tu na myśli sprzętu ale to co tyczy się oprogramowania. Wszyscy wiemy że ogólna wydajność to nie tylko sprzęt z najwyższej półki. Znam to z praktyki u moich znajomych. Dla chętnych polecam profil sprzętowy. Wywalamy wszystko co nie jest potrzebne do działania gier i komputerowi na pewno „ ulży „ . Sam mam tak zrobione pod SpellForce 2 i da się przyzwoici grać. Gdybym miał mocniejszy procesor to całkiem by było miodzio ( bitwy z udziałem dużych ilości wojsk ), zresztą w czasie dużych bitew i tak nie ma czasu na oglądanie widoczków więc „wodotryski można spokojnie wyłączyć. Ta gra jest po prostu bezkonkurencyjna jak i jej poprzednie odsłony.
Pozdrowienia dla miłośników tej pozycji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeciez od paru dni trabimy, ze tak elementarne czynnosci, o ktorych wspominasz, nie przynosza efektu. Wie o tym zarowno producent gry, jak i jej polski dystrybutor. Zrozum, nasz sprzet jest bez winy, cos jest zwalone w grze. Na szczescie prace nad poprawka podobno trwaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, jest pewne półrozwiązanie problemu z wydajnością... Mam Athlona 64 3000+ 1024MB RAM GeForce 6600 i nawet w minimalnych ustawieniach się tnie, ale...

Po zmianie shadera na 1.1 wszystko chodzi płynnie ;]
Naturalnie nie ma trawy, cieni i texturki tracą swój ładny wygląd, poza tym to nie oto chodzi żeby trzeba było zmniejszać wersję shadera. Mimo to gra w takim ustawieniu ładnie chodzi i do pojawienia się PATCHA można się pobawić ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2006 o 18:50, Earthalgeroth napisał:

Cóż, jest pewne półrozwiązanie problemu z wydajnością... Mam Athlona 64 3000+ 1024MB RAM GeForce
6600 i nawet w minimalnych ustawieniach się tnie, ale...

Po zmianie shadera na 1.1 wszystko chodzi płynnie ;]
Naturalnie nie ma trawy, cieni i texturki tracą swój ładny wygląd, poza tym to nie oto chodzi
żeby trzeba było zmniejszać wersję shadera. Mimo to gra w takim ustawieniu ładnie chodzi i
do pojawienia się PATCHA można się pobawić ;]

Wiesz, wydaje mi sie ze to juz wiedza wszyscy;D moze ktos znalazl jakis inny sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2006 o 12:15, damianvs napisał:

Przeciez od paru dni trabimy, ze tak elementarne czynnosci, o ktorych wspominasz, nie przynosza
efektu. Wie o tym zarowno producent gry, jak i jej polski dystrybutor. Zrozum, nasz sprzet
jest bez winy, cos jest zwalone w grze. Na szczescie prace nad poprawka podobno trwaja.


Dokładnie, bo przecież gdyby komputery były winne, to nie tworzono by nowej łatki. Mam racje ? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2006 o 18:50, Earthalgeroth napisał:

Cóż, jest pewne półrozwiązanie problemu z wydajnością... Mam Athlona 64 3000+ 1024MB RAM GeForce
6600 i nawet w minimalnych ustawieniach się tnie, ale...

Po zmianie shadera na 1.1 wszystko chodzi płynnie ;]
Naturalnie nie ma trawy, cieni i texturki tracą swój ładny wygląd, poza tym to nie oto chodzi
żeby trzeba było zmniejszać wersję shadera. Mimo to gra w takim ustawieniu ładnie chodzi i
do pojawienia się PATCHA można się pobawić ;]


W takim razie chętnie się zamienię, bo u mnie chodzi tak samo bez względu na ustawienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2006 o 16:22, Bofors napisał:

To chyba jest wina pliku .exe I dlatego gra slajduje ( zdegradowali mnie wlasnie za to ze tego
dowiodlem )


Poprawka, degrada dostaleś za twierdzenie, że to co zrobiłeś jest w pełni legalne... Czytając Twojego posta tak mi się wydawało, że degradem rykoszetem dostaniesz... Ale nie myślałem, że od RobeNa, gdyż go ten problem też dotyczy. Jednak to dowodzi obiektywności moderatorów i jednakowe reakcje niezależnie kto i w jakiej sprawie dopuścił się czynności "piracenia".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2006 o 16:28, MandiATO napisał:

> To chyba jest wina pliku .exe I dlatego gra slajduje ( zdegradowali mnie wlasnie za to
ze tego
> dowiodlem )

Poprawka, degrada dostaleś za twierdzenie, że to co zrobiłeś jest w pełni legalne... Czytając
Twojego posta tak mi się wydawało, że degradem rykoszetem dostaniesz... Ale nie myślałem, że
od RobeNa, gdyż go ten problem też dotyczy. Jednak to dowodzi obiektywności moderatorów i jednakowe
reakcje niezależnie kto i w jakiej sprawie dopuścił się czynności "piracenia".

No ta ale ja myslalem ze jak sie ma oryginał i "kopie" to jest legalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Boforos i reszta, przeciez to jest legalne. Kazdy wlasciciel orginalnego produktu plyty cd lub gry moze stowrzyc na wlasny uzytek kopie zapasowa. Z tego powodu glownie do Gothic 3 nie dodadza jakiegos nowego programu antypirackiego(bardziej zorientowany nie zajmuje sie kopowianiem gier ;]), a co do cd zespolu muzycznego to mam np KoRn''a nowy album wraz z licencja na zrobienie 3 kopi na komputerze gdzie zainstaluje licencje. Moim zdaniem to niezly pomysl jest, niech zabespieczaja jak chca gry ale niech dodadza jakis programik co mozna zrobic choc pare kopii plyty.

PS. Czy wie ktos kiedy wyjdzie ten patch do SP2 albo przewidywany termin, bo koncze HeroesV i nie bede mial w co grac niedlugo :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciach

Dnia 22.08.2006 o 17:13, Bofors napisał:

No ta ale ja myslalem ze jak sie ma oryginał i "kopie" to jest legalnie


Tyle że jeśli masz kopie z oryginału a nie angielską piracką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2006 o 10:37, lastvegas napisał:

> Cóż, jest pewne półrozwiązanie problemu z wydajnością... Mam Athlona 64 3000+ 1024MB RAM
GeForce
> 6600 i nawet w minimalnych ustawieniach się tnie, ale...
>
> Po zmianie shadera na 1.1 wszystko chodzi płynnie ;]
> Naturalnie nie ma trawy, cieni i texturki tracą swój ładny wygląd, poza tym to nie oto
chodzi
> żeby trzeba było zmniejszać wersję shadera. Mimo to gra w takim ustawieniu ładnie chodzi
i
> do pojawienia się PATCHA można się pobawić ;]

W takim razie chętnie się zamienię, bo u mnie chodzi tak samo bez względu na ustawienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż ,zatem ja jestem kolejną osobą która dopisuje się do graczy nie cieszących sie w pełni ze Spellforce 2.:/

Mój Komputer:
GF6600GT(Pci Express)
Intel Pentium 4 3.0
1,5 Giga ramu

Teoreyucznie pownno dzialac w porządku, ale tak jak u was,czy to na najnizszych czy na najwyzszych ustawieniach jest tak zwany pokaz sladów:/.Co ciekawe,zauważyłem jednak,iż w trybie potyczki gra sie lepiej.Mimo wszystko ubolewam i czekam na patcha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować