Zaloguj się, aby obserwować  
Revan-Ghost

SpellForce 2 Dragon Storm - temat główny

256 postów w tym temacie

Dnia 18.05.2007 o 08:30, DevilQ napisał:

Maja opóźnienie wiedz jest bardzo prawdopodobne ze dopłaca i będzie w sobotę raz już taka sytuacje
miałem wiedz pozostaje mieć tylko nadzieję Ale wiecie co mówią o nadziei ;-)


Wiemy, ale każdy powinien swoją matkę kochać:)

Oby do soboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2007 o 13:19, Numer 47 napisał:

Oby do soboty.

Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie napisali, że gra jest już wysłana, a przewidywana data dostawy to 21-22 maja :/ Zresztą sprawdź w swoich zamówieniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2007 o 15:25, Raylin napisał:

Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie napisali, że gra jest już wysłana, a przewidywana data dostawy
to 21-22 maja :/ Zresztą sprawdź w swoich zamówieniach.


U mnie jest to samo:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja niestety zrezygnowałem - problemy z płynnością finansową :) - (trochę kasy w kompa władowałem hehe:) - ale w czerwcu bięgnę do media i kupuję - wkońcu SpellForc 1 i 2 to moje ulubione gierki :) a po 2 pozostał niedosyt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to panowie możemy chyba śmiało sobie powiedzieć ze to by było na tyle jeżeli chodzi o dostawę w sobotę i nadzieję ;-) A jak na złość wypadło mi ze jutro mam wolne i niemuszne iść do pracy, zdenerwować się można zwłaszcza że żadnego niusa o opóźnieniu nie zaważyłem do chwili obecnej ;-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przyszła do mnie paczka. :) I CDP znowu mnie zaskoczyło, bo wraz z dodatkiem do Spellforce''a dostałem także Homeworlda 2! :D Podobają mi się takie bonusy. ;) Podstawki nie udało mi się jeszcze ukończyć, więc trzeba się w końcu za nią porządnie zabrać. :P
Także nie ma powodu do niepokoju - nie ma żadnego nieplanowanego przesunięcia premiery. :) Czekajcie cierpliwie w domach, bo paczka powinna do Was dzisiaj przyjść. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to do mnie tez już dotarła i łagrze mam Homeworlda 2 i to już drugi bo wcześniej zamawiałem Nightfall Pre Pelease Bonus Pack i też dostałem dodatkowo Homeworlda 2 ;-) i co ja z tym teraz zrobić ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja zamiast czekać na kuriera poszedłem do empika . Cuż przeszedłem już ją , jak każdy spellforce i ta wersja jest fajna , ale mam pewne zastrzeżenia . Np. w opisie gry było napisane cos o wygasających portalach i sposobie na połączeniu wysp lub coś w tym stylu a tak na prawdę w „WS” dowiadujemy się o prawdziwej naturze praognia(wiecznego ognia) , nawet mamy okazję go urzyć (fajna sprawa xD).
Jeszcze przed wydaniem gry myślałem że w grze Bendą znowu magowie kręgu lub ponownie ktoś poprowadzi przywołanie . No i w grze jest „tragizm” awatara ble ciut nudne… Chociaż mnie zadziwiło mnie parę rzeczy z gry np. Hokan ma curkę ? wow ciekawe z kim jaka baba by chciała się „kochać” z „panem śmierci”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm, pograłem sobie trochę w ten dodatek i jakoś mi się na razie podoba, choć nie różni zbytnio od podstawki. :P Ale grałem w to naprawdę mało. ;) I mam takie pytanie: czy fabuła dodatku jest związana z tym, co się dzieje w podstawce? Bo nie ukończyłem kampanii Czasu Mrocznych Wojen, więc chciałbym wiedzieć, czy warto się porządnie za kampanię dodatku zabierać. :) Ba jakoś początek fabuły dodatku wydaje mi się jakiś taki wyrwany z kontekstu. :P W intro jest przedstawiona jakaś bitwa (swoją drogą, bardziej podobał mi się filmik wprowadzający w podstawce :)). Ale potem zaczynam wędrować z jakimiś krasnoludami i innymi Szaikanami do Siedmiogrodu. Ale po co? :D I dlaczego akurat z krasnoludami? Jeśli to ma związek z podstawką, to już o nic nie pytam, tylko sie zabieram za jej kończenie. ;) Ale chcę po prostu wiedzieć, czy te kampanie mają ze sobą cokolwiek wspólnego. :)
A jesli chodzi o pozostałe rzeczy, to mam już kilka przemyśleń. ;) Te nowe umiejętności Szaikan faktycznie można nazwać tylko i wyłącznie "drzewkiem", bo jest ono dosyć słabo rozwinięte. :D Ale ja to rozumiem, bo te umiejętności są bardziej dodatkowe i gdyby to drzewko było tak rozbudowane, jak pozostałe, kolidowałoby np. z walką. Bo ciężko by było mieć wszystkie umiejętności Szaikanów i móc posługiwać się ciężkimi broniami i nosić zbroję płytową. :D
Podoba mi się też to, że można wybrać kilka wariantów danej jednostki. Ci strzelcy z salwą są rewelacyjni. :D Ale mam pytanko w związku z tym: gdy odkryłem w zamku jedno ulepszenie, a następnie drugie, to mogłem rekrutować tylko te jednostki z drugiego, czyli strzelców z płonącymi strzałami? Czy da się jakoś te ulepszenia zmieniać?
Dobra, na razie nie mam nic więcej do powiedzenia. :D Odezwę się jeszcze raz, jak przyjdzie mi coś ciekawego do głowy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Avatarem jest były runiczny wojownik , co do związku zwojnami cienia to nadal masz pakt , spotykasz stare postacie flinka , starych bochaterów , nosiciela dusz (w ciut innej postaci) > Wydaje mi się , że ten dodatek ejst takim uzupełnieniem co do chistori magow kręgu oraz pochodzenia ich mocy . Grać w "WŚ" warto bo pod koniec nasz avatar ma praogien (zaiste potenzna magia) . Uwarzam , że w kolejnym oddatku bendzie prawdziwa walka i abrdziej rozwieninta akcja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem, jestem na okręcie-mieście i chce odpalić małego pająka, musze odpowiednio ustawić w maszynie oscylacje i siłe. I nie wiem jak to zrobić, czytaj: jakie ustawienia zostawić, żeby to badziewie chodzilo, ma ktoś jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2007 o 20:05, matiz123 napisał:

I mam takie pytanie: czy fabuła dodatku jest związana z tym, co się dzieje w podstawce?

Pośrednio jest związana, w czasie podróży spotykasz znajomych z podstawki, więc części fabuły możesz nie zrozumieć. Jeśli więc zależy ci na zrozumieniu całej historii, to radzę zacząć od przejścia podstawki :) Co do początku dodatku (nie jest to najważniejsza kwestia fabuły, więc chyba mogę ci trochę zdradzić): twój awatar z Czasu Mrocznych Wojen postanowił zgromadzić wokół siebie rozproszonych do tej pory Szaikan i stworzył z nich Smoczą Łapę - najemników, którzy zadaniami takimi jak np. obrona krasnoludów przed bestiami, zarabiają na swoje (i innych Szaikan) utrzymanie. Twój awatar z Władcy Smoków jest jednym z takich najemników i dlatego na początku bronisz krasnoludów, a kwestia eskorty ich do Siedmiogrodu związana jest z jego chęcią pokuty za czyny jakie popełnił jako runiczny wojownik (jeśli grałeś w jedynkę, to powinieneś wiedzieć o co chodzi). Jeśli zaś chodzi o Smoczą Łapę - z tą grupą związana jest fabuła gry swobodnej, więc jeśli chciałbyś dokładniej wiedzieć czym się zajmują, to musiałbyś ją też przejść :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twój awatar z Władcy Smoków jest jednym z takich najemników i dlatego na początku

Dnia 23.05.2007 o 20:30, Raylin napisał:

bronisz krasnoludów, a kwestia eskorty ich do Siedmiogrodu związana jest z jego chęcią pokuty
za czyny jakie popełnił jako runiczny wojownik (jeśli grałeś w jedynkę, to powinieneś wiedzieć
o co chodzi).


O jakiego awatara chodzi z podstawki i z której kampanii??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.05.2007 o 14:37, Thalanthas napisał:

O jakiego awatara chodzi z podstawki i z której kampanii??

Chodziło mi raczej ogólnie o runicznych wojowników - powinieneś wiedzieć kim byli, co robili i dlaczego jeden z nich chciałby odpokutować swoje czyny. Na pewno nie jest to awatar z Oddechu Zimy (spotkasz go podczas kampanii w podstawce), a związków z tym z Zakonu Świtu też się nie doszukałem, więc można przyjąć, że to jakiś inny runiczny wojownik (w końcu kiedyś było ich wielu...).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.05.2007 o 19:31, Raylin napisał:

> O jakiego awatara chodzi z podstawki i z której kampanii??
Chodziło mi raczej ogólnie o runicznych wojowników - powinieneś wiedzieć kim byli, co robili
i dlaczego jeden z nich chciałby odpokutować swoje czyny. Na pewno nie jest to awatar z Oddechu
Zimy (spotkasz go podczas kampanii w podstawce), a związków z tym z Zakonu Świtu też się nie
doszukałem, więc można przyjąć, że to jakiś inny runiczny wojownik (w końcu kiedyś było ich
wielu...).



Wiem kim byli runiczni wojownicy,ale nie rozumiem którego awatara spotkam w podstawce bo nie rozumem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2007 o 23:24, Mistic napisał:

Mam pewien problem, jestem na okręcie-mieście i chce odpalić małego pająka, musze odpowiednio
ustawić w maszynie oscylacje i siłe. I nie wiem jak to zrobić, czytaj: jakie ustawienia zostawić,
żeby to badziewie chodzilo, ma ktoś jakiś pomysł?

oscylacja ustawiasz na 1 - średnia 2 - krótka 3 - krótka
naciąg sprężyny 6x, zmniejsz siłe sprężyny wstaw koło 2

mnie bardziej martwi jak otworzyć skrzynie na statku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no... ukończyłem dodatek, zacząłem we wtorek, przed chwilą to ukończyłem... Szczerze powiedziawszy myślałem, że rozgrywka będzie dłuższa, limit poziomu zostanie zmieniony na np. 40. Ech.. cóz, przynajmniej wiem, że Szaikanowie potężni są, no chyba, że trafią na pare Kryształowych Smoków, wtedy nawet ulepszenie Salwa im nie pomoże.

@hirel, dzięki wielkie. Ze skrzyniami się nie bawiłem, nerwy mi nie wytrzymały :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam trzy problemy :)
1. jak zwabić Unę do stołu /wydanie wyroku/
2. w zadaniu sprowadzenia Miasta-Okrętu do Siedmiogrodu należy udać się do Sali Wiedzy po koordynaty, idę tam i kicha żadnych danych. / jestem przed podróżą do Wybrzeża Mgieł/
3.Czy ktoś zna ustawienia potrzebne do otwarcia skrzyni w Mieście- Okręcię ? /straciłem cierpliwość :)/

z góry dziękuję za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to tak.
1. Jak dobrze wiesz z dialogów Una lubi sobie wypić, więc u jednego z kupców w dzielnicy handlowej kupujesz słodkie wino i stawiasz je na stole.
2. Sprawdź czy już możesz podróżować do Siedmiogrodu. A jak nie możesz to nie wiem co masz zrobić.
3. Niestety nie:) wiem tylko jak włączyc 3 (kostur, moneta i kielich) bez tarczy oraz 2 (moneta i kostur) z tarczą. A swoją droga ciekawe co tam jest w tej skrzyni??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować