Zaloguj się, aby obserwować  
ja33no

Warhammer 40k DoW, Winter Assault, Dark Crusade i Soulstorm

24392 postów w tym temacie

Mały update odnośnie patcha do SS:

Zmienił się koordynator projektu ze strony CDP LC. Proponowane przeze mnie zmiany (a więc i wszystko co zostało ustalone na starym forum SPAMu) zostały przyjęte w całości. Nie wiem jak przedstawiają się ewentualne modyfikacje proponowane przez "figurkowców".

Sam patch jest teraz w fazie testów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.07.2008 o 15:02, Mroku21 napisał:

> a z tymi bugami to np jakie?
>
A takie: http://dawnofwar.pl/forum/viewtopic.php?t=4189 i jest tego dużo więcej niestety.


A mnie najbardziej wkurza jak wchodzę sobie do bazy przeciwnika i spuszczam z oczu jednostki -> niezależnie od wybranego trybu ostrzału ZAWSZE atakują budynki ignorując wrogie jednostki które mogą się w międzyczasie pojawić. Klikam ręcznie atak na wrogu to uporają się z nim (lub nie) i zabawa zaczyna się od nowa - tratatatata w dowolny budynek pod ręką i nieważne, że mają np. tryb agresywnego ataku jednostek - spuszczone z oka zostaną zarżnięte przez wszystko co się rusza ignorując to i naparzając z uporem maniaka w te nieszczęsne budynki;( Nie wiem czy wszystkie rasy są tym objęte? Chyba tak - bo jeszcze nie spotkałem się z sytuacją żeby mi się te japacyki zachowywały normalnie..... Jak widać AI głupieje na każdym kroku... No ale dzieci spamu są wniebowzięte bo ich wszelkie niuanse nie interesują/nie dotyczą bo dla nich szczyt marzeń to 5x FW w 3 minuty - klik klik klik klik klik - stoper stop - yeah ale mam skilla! bugi?? jakie bugi? w tej grze nie ma przecież bugów....
... rotfl...

-> Avatar - No i czas k...(urcze;p) najwyższy;p <jupi mode on?>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2008 o 11:21, Kraju92 napisał:

> jestem tylko ciekaw, czy każdemu spodoba się nowy sposób prowadzenia rozgrywki.
ograniczenia
> w budowie bazy, a cała gra podobna do Company of Heroes (chodzi o sposob kierowania
jednostkami,
> oczywiście)

Zobaczymy, myślę że fanom W40K DoW się spodoba, a i nowym graczom też powinno.


No starym wyjadaczom (czyli tym co graja w multi) już się nie podoba ;), szczególnie ograniczenia w budowaniu. Ale za wcześnie jest żeby przesądzać o czymkolwiek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2008 o 12:43, Mroku21 napisał:

No starym wyjadaczom (czyli tym co graja w multi) już się nie podoba ;), szczególnie
ograniczenia w budowaniu. Ale za wcześnie jest żeby przesądzać o czymkolwiek.


Wszystko w rękach Relic, a oni jak na razie nie zrobili słabej gry więc i tym razem myślę ze będzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie na szczęście jest inaczej niż u Ciebie. Gram sobie czasem w multi, ale bardziej interesuje mnie single, no i cała fabuła gry. Dlatego wolałbym, żeby kampania była taka jak w Winter Assault, a nie jak w DC czy SS. Ale zobaczymy za rok, co nam tam Relic przygotował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2008 o 13:11, Krizard napisał:

U mnie na szczęście jest inaczej niż u Ciebie. Gram sobie czasem w multi, ale bardziej
interesuje mnie single, no i cała fabuła gry. Dlatego wolałbym, żeby kampania była taka
jak w Winter Assault, a nie jak w DC czy SS. Ale zobaczymy za rok, co nam tam Relic przygotował.


Też lubię pograć sobie w kampanie singlowe ale poziom kampanii (fabuła, stopień trudności etc.) w DoWie jak i dodatkach był po prostu żałosny.A robi przeca to ta sama firma która stworzyła genialną serię Homeworld.Mając świat z takimi możliwościami jaki daje świat WH40k mogli się lepiej postarać.Fakt ,że DoW bardziej na multi nastawiony jest, ale przykład takiego "dziadka" jakim jest Starcrafta pokazuje,że można zrobić gierkę zarówno ze świetnym trybem multiplayer jak i wciągającą kampanią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2008 o 15:11, Łukasz 666 napisał:

Też lubię pograć sobie w kampanie singlowe ale poziom kampanii (fabuła, stopień trudności
etc.) w DoWie jak i dodatkach był po prostu żałosny.A robi przeca to ta sama firma która
stworzyła genialną serię Homeworld.Mając świat z takimi możliwościami jaki daje świat
WH40k mogli się lepiej postarać.Fakt ,że DoW bardziej na multi nastawiony jest, ale przykład
takiego "dziadka" jakim jest Starcrafta pokazuje,że można zrobić gierkę zarówno ze świetnym
trybem multiplayer jak i wciągającą kampanią.


Zgadzam się, jeśli chodzi o DC i SS. Ale w WA kampania była niczego sobie, oczywiście jak dla mnie. Ale zawsze może być lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

''SS jak Twoja Stara'' - odcinek 22701

Wzorując się na temacie, który założył ChrisBgnr na najnowszej wersji forum słynnego klanu SPAM i wykorzystując nadmiar wolnego czasu, zachciało mi się zrobić coś w rodzaju małego przeglądu co lepszych dodatków do DoW stworzonych przez graczy. Niby gusta są różne i każdemu pasi co innego, ale wkład pracy i wysoką jakość wielu z tych textur i modyfikacji wypada chociaż docenić. Główne źródła tej dobroci wg gtx69 są trzy: http://wh40k.ei8ht.net/ i jego forum http://wh40k.ei8ht.net/forums/ + strona-córka portalu http://forums.hiveworldterra.co.uk/ czyli http://skins.hiveworldterra.co.uk/ + dział poświęcony Dawn of War w portalu FileFront http://dawnofwar.filefront.com/ Od razu zaznaczam, że nie sprawdziłem wszystkich dostępnych tam downloadów, a jedynie te, które mnie w jakiś sposób zaciekawiły - jest tego już tak dużo, że ciężko znaleźć czas by się przez wszystko przekopać, a co dopiero przetestować. Tak więc mimo wszystko przegląd będzie mocno subiektywny. Osoby odwiedzające co jakiś czas wymienione strony pewnie i tak mają już swoje ulubione zestawy i mniej więcej potrafią ocenić na pierwszy rzut oka co dobre, więc uprzedzam też, że dla tych osób niespodziewanek w tym poście raczej nie będzie.

Osobiście przy wyborze skupiam się raczej na zestawach niż pojedynczych texturach zmieniającym np. jedynie położenie godła (badge) na wybranych jednostkach... Żeby nie silić się na niepotrzebne przedłużanie, zacznę od mojego no1:

Golden Eagles DC Plus (autor: Hangar-8)
Na tę chwilę najnowsza (chyba) wersja jest do pobrania z http://wh40k.ei8ht.net/forums/index.php?topic=666.0 Wygodny instalator umożliwia pięć wariantów instalacji: 1) kilkadziesiąt godeł i sztandarów (badges & banners); 2) textury dla jednostek; 3) textury dla jednostek + poświaty; 4) textury + poświaty + efekty; 5) textury + poświaty + efekty + godła i sztandary. Zestaw przeznaczony jest w całości dla Space Marines i dedykowany jest dla Dark Crusade, ale po ściągnięciu hotfixa http://wh40k.ei8ht.net/forums/index.php?topic=734.0 nie powinno być problemu z SS. Zmian jest od groma (sam plik Readme waży ponad 20kB) i nie mam najmniejszego zamiaru wszyskich wymieniać (od tego macie Readme). Ciężko mi nawet uogólnić... dodaje masę detali jednostkom (ludzikom i pojazdom), zmienia wygląd chyba wszystkich złotych elementów, modyfikuje poświaty i efekty (np. usuwa ikonki osłony znad jednostek) - w sumie autor skupia się na realiźmie i zgodności z fluffem... zresztą obejrzyjcie sobie screeny, przejrzyjcie Readme, ściągnijcie, zainstalujcie i... enjoy. Nie ma co tu dużo gadać - trzeba ten zestaw zobaczyć na własne oczy. Klasa sama w sobie i raczej nie ma takiej opcji żebyście żałowali instalacji (a nawet gdyby, to deinstalacja jest jeszcze prostsza niz instalacja).

SoB Golden Eagles (to chyba nazwa robocza; autor: Hangar-8)
W sumie to samo co wyżej tyle, że dla SoBek. Na http://wh40k.ei8ht.net/forums/index.php?topic=747.msg7961#msg7961 jest chyba aktualna wersja. Niestety zestaw nie jest tak bogaty jak poprzedni bo zawiera textury tylko dla kilku jednostek, ale mimo to jak najbardziej wart instalacji! Zresztą screeny i tak pewnie mówią za siebie - chociażby te dwa: http://img160.imageshack.us/my.php?image=canonessfrontrx8.jpg (Canoness) i http://img160.imageshack.us/my.php?image=sisterey7.jpg (Battle Sister)

Chaos Fallen Eagle (autor: Hangar-8)
Kolejny zestaw od utalentowanego pana Hangar-8''a - tym razem dla plugawych chaosowych pomiotów i odmieńców. Nie jest to chyba jeszcze wersja ostateczna, ale lista zmian na http://wh40k.ei8ht.net/forums/index.php?topic=487.0 jest chyba wystarczająco zachęcająca? Co tu dużo pisać... sporo tweak''ów dla chaosowych ludzików (szkoda, że nie wszystkich). Nie ma zbyt wielu screenów, ale jeżeli ktoś widział screeny zawartości poprzednich zestawów, to może spodziewać się podobnej jakości. Ściągać, instalować, podziwiać.

Camo Tau (autor: Hangar-8)
Kozackie textury dla jednostek Necronów wykonane przez specjalistę od poprawiania i modyfikowania wykonanej przez Relic & Co. roboty. I trzeba przyznać, że Necroni prezentują się w tym kamuflażu wyjątkowo schludnie i ''soczyście''. Zainteresowałem się tym zestawem nie tylko ze względu na skryte zamiłowanie do militariów, ale właśnie poprzez ciekawy efekt jaki te textury tworzą na trochę drętwych IMO Necronach i w sumie chyba dość dobrze wpasowują się w ich technologicznie zaawansowany styl. Kto ma wątpliwości - screeny, screeny, screeny... W całym akapicie chodziło oczywiście o armię Tau - musiałem trochę potrzymać w niepewności czytających ;P

Nercons v1.0 (autor: Hangar-8)
Tak, to znowu on - H-8. Wielbiciele modyfikowania swojego DoWa powinni składać modły do Imperatora czy innych skrzywionych zboczeńców pokroju Slaanesha, aby wiecej ludzi takich jak Hangar-8 dzieliło się swoim skillem z tą mniej uskillowaną resztą. W tym zestawie (również z miłym instalatorem) dostajemy texturki z wieloma poprawkami dla Necrońskich ludzików. Krótko: warto. Są screeny... http://wh40k.ei8ht.net/forums/index.php?topic=225.0

Na tym będę musiał zakończyć pierwszą porcję (wygląda na to, że będzie przynajmniej druga) wyszukanych dobroci upiększających DoW. Tak się złożyło, że opisałem tym razem tylko dzieła made by Hangar-8, ale to wcale nie znaczy, że inni autorzy nie mają nic ciekawego do zaoferowania. Wręcz przeciwnie - wystarczy przekopać się trochę przez podane we wstępie sajty (gdyby ktoś nie zauważył - są to miejsca podane w przypiętym poście) aby znaleźć jakieś perełki... następnym razem postaram się napisać m.in. coś o połyskujących/odblaskowych texturach (specular maps). Ogólnie motyw jest taki: nie mam SoulStorm i siłą rzeczy nie mogę sprawdzić wielu rzeczy robionych typowo pod SoulStorm - wszystkie opisane tu modyfikacje są robione typowo pod DC (poza SoB Golden Eagles), ale generalnie nie ma problemu z instalacją ich w SS - problem może być wtedy, gdy zmienił się kształt modelu jakiejś jednostki w SS (np. FC), ale wtedy prawdopodobnie modyfikacja nie będzie na nią oddziaływać. Mimo wszystko w razie jakichś problemów wystarczy zazwyczaj usunąć pliki mogące powodować konflikt i po sprawie... nie muszę chyba przypominać, że należy wykonać backup w przypadku podmiany jakichś standardowych plików lub własnych modyfikacji? A'' propos własnych modyfikacji - niedawno ukazała się pewna przeróbka FC dla DC z opisywanego Golden Eagles DC Plus na http://skins.hiveworldterra.co.uk/Downloads/detail_WhiteHairGEFCForDC.html?version=1 .0 Niestety okazuje się być chyba niekompatybilna z SS i w sumie wymaga zainstalowanego Golden Eagles DC Plus żeby pokazać się w pełnej krasie. Może komuś się przyda - mnie się przydała do zrobienia nowego avatara :D

@ Lord Avatar
Miło, że Wasza praca nad poprawą spolszczenia SS nie poszła na marne... by się chyba kilka osób zdenerwowało gdyby zrezygnowali z wydania tego patcha :> Osobiście liczę też na to, że gdy będą jakieś wieści o dystrybucji DoW 2 w Polsce, to zgłosisz się do współpracy przy ewentualnym spolszczeniu? (w ramach rewanżu za Twoją wcześniejszą pomoc mogę zostać Twoim konsultantem hihihi...) No i nie myśl, że zapomniałem o poście http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=11211&pid=17218 Mimo, że pisany pół roku temu, to w dalszym ciągu nie odpowiedziałeś. Nie ma lekko, ot co :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uuu.... widzę, że temat po ponad tysiącu stron upada.... Pamiętam czasy, kiedy po dniu nie wchodzenia miałem do nadrobienia około 3 strony, a teraz jest zaledwie parę postów :[. Miejmy nadzieję, że to się zmieni, jak wyjdzie Dawn of War 2, albo patch do SS. A, i żeby nie było offtopu, to kiedy on wychodzi, zna ktoś jakąś oficjalną lub nieoficjalną informację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2008 o 14:46, Krizard napisał:

i żeby nie było offtopu, to kiedy on wychodzi, zna ktoś jakąś oficjalną lub nieoficjalną
informację?


Patch? Hotfix miał być na początku lipca, jest już 10 a Reric milczy. Właściwy patch miał być po hotfixie, więc....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nasz dobry wujek admin kameT po raz kolejny podjął się ratowania polskiej sceny DoW''a.

Od przyszłego tygodnia zaczyna się wakacyjna sesja z wh40k pod hasłem Wakacyjny nolife''ing >>> http://dawnofwar.pl/forum/viewtopic.php?t=4365

Szczegóły w linku, zapraszamy do wspólnego grania i udzielania się na Największym Polskiem Forum W40k: Dawn of War - http://dawnofwar.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ściągnołem sobie to do chaosu i wkleiłem do THQ\Dawn of War - Dark Crusade\W40k\Data i nic nie mam w grze nowego. Gdzie powinienem to wkleić ?

Chodźcie może zagramy wspólną grę. Ja bym był 3vs3 na Kasyr Lutien STD. Byle nie QS bo tego nienawidze. Fajnie się też gra 2vs2vs2vs2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

''SS jak Twoja Stara'' - odcinek 22707

Bez zbędnego wstępu - dalsza część prezentacji wybranych modyfikacji.

Team Colourable Necron Buildings (autor: Havoc)
Jak nazwa wskazuje - zestaw zawiera textury dla Necrońskich budynków lepiej dopasowujące je do kolorystyki wybranej armii, dzięki czemu nie jesteśmy skazani na te w większości czarne, minimalnie różniące się między sobą niezależnie czy gramy pseudoumarlakami z Kronusa, czy np. z Lorn V. Zestaw jest świetnym uzupełnieniem opisywanego wcześniej Nercons v1.0 - i pewnie warto zaznaczyć - może być bardzo przydatny przy grach Necron vs Necron. Pobieramy tutaj: http://skins.hiveworldterra.co.uk/Downloads/detail_TeamColourableNecronBuildings.htm l?version=1.0 (niestety na screenach akurat niewiele widać)

Non-TC Grey Knights (autor: luigi the vorpal hamster)
Textura dla Grey Knights oparta na tej zrobionej przez Hangar-8''a w Golden Eagles. Różni się jedynie tym, że nie ma obszarów zmiennych w zależności od barw Chaptera - w rezultacie otrzymujemy kolorystykę maxymalnie zbliżoną do fluffowych barw Grey Knights z bitewniaka. Ze zrozumiałych względów raczej nieprzydatne dla multiplayerowców, ale jeżeli ktoś stawia na maxymalną zgodność z fluffem, to lepszej textury dla GK chyba nie znajdzie. A można ją pobrać tutaj: http://wh40k.ei8ht.net/forums/index.php?topic=685.0 (download wymaga zalogowania na forum)

Space Marine Camo (autor: Sandwich)
Są dwie wersje tej modyfikacji: v1 tworzy kamuflaż na bazie odcieni koloru podstawowego, v2 daje nam kamuflaż złożony z kolorów podstawowego i dodatkowego. Textura wpływa niestety tylko na Tactical Marines i Assault Marines (oraz ich sierżantów). Jakość wykonania textury nie jest niestety tak dobra jak w przypadku Camo Tau od Hangar-8''a, ale z pewnością może się podobać (zwłaszcza świetne skrzydlate czaszki na przodzie pancerza). Swego czasu pisałem już w tym temacie o tej modyfikacji http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=11211&pid=16462 Zabawa z kamuflażem daje całkiem ciekawe efekty - mnie na przykład udało się zrobić wariant woodland camo (w wersji textury v2), który sprawiał, że moi SM świetnie wtapiali się w otoczenie na mapie Bagna i stojąc nieruchomo byli trudni do zauważenia, podobnie udało mi się wykonać całkiem niezły desert camo dla mapy Fata Morga, a także wersje dla map ze śniegiem i terenów zabudowanych. Można powiedzieć, że kamuflaż dobrze pełni swoją rolę, ale można też się zastanawiać po co kamuflować swoich SM skoro zmiany są widoczne jedynie u graczy posiadających zainstalowaną texturę? No chyba, że ktoś lubi sam sobie utrudniać grę :D W każdym razie - ludzie lubiący styl military mogą ją pobrać tutaj i przetestować - v1: http://skins.hiveworldterra.co.uk/Downloads/detail_CamouflagePattern.html?version=1. 0 v2: http://skins.hiveworldterra.co.uk/Downloads/detail_CamouflagePattern.html?version=2. 0

Oczywiście to nie są już wszystkie pozycje z tych najciekawszych, ale raz - że brak czasu na więcej, dwa - wybór jest subiektywny. Zachęcam do własnych poszukiwań!

Pozwolę sobie opisać jeszcze trzy narzędzia nie wpływające bezpośrednio na wygląd gry, ale niewątpliwie przydatne i niemal niezbędne dla wszystkich szerzej zainteresowanych modyfikacją DoWa. Mowa o Uber Painter Mod, Texture Tool i Dawn of War SGA Archives Unpacker.

Uber Painter Mod (autor: IBBoard)
Mod pozwalający oglądać w oknie Malarza Armii wszystkie jednostki i budynki każdej z ras zamiast standardowych dwóch. Dzięki niemu można podziwiać efekty zastosowanych modyfikacji bez konieczności uruchamiania za każdym razem nowej rozgrywki. Można by się przyczepić do różnej skali wyświetlanych w podglądzie jednostek, ale who cares? Ważne, że widać to co trzeba. Wersje do poszczególnych wersji DoW można pobrać stąd: http://skins.hiveworldterra.co.uk/Downloads/cat_Mods_pg2.html

Texture Tool (autor: IBBoard)
Właściwie niezbędny dla wszystkich bawiących się we własne modyfikacje textur. Umożliwia rozpakowywanie plików .wtp .rsh i .rtx na części składowe i ich ponowne łączenie, pozwala także na zamianę formatu .dds na .tga i z powrotem oraz posiada jeszcze kilka innych funkcji. Programik z pewnością wymaga trochę wprawy w obsłudze, ale generalnie jest bardzo wygodny. Najnowszą wersję można zawsze znaleźć na http://skins.hiveworldterra.co.uk/Downloads/detail_DawnOfWarTextureTool.html

D awn of War SGA Archives Unpacker (autor: jTommy)
Dzięki temu narzędziu możemy rozpakowywać oryginalne archiwa gry w formacie .sga Co ciekawe - może przydać się nie tylko do grzebania w plikach DoW, ale i innych gier Relic (np. Company of Heroes). Przydaje się na pewno, gdy chcemy bawić się w takie rzeczy jak wyciąganie modeli czy dźwięków z gry (np. w celu podmiany dowódców). Program bardzo prosty w obsłudze. Nie wymaga instalacji. A jest do pobrania m.in. stad: http://dawnofwar.filefront.com/file/Dawn_of_War_SGA_Archives_Unpacker;70187

To w sumie wszystkie narzędzia z jakich miałem okazję korzystać przy własnych experymentach na DoW. Są jeszcze inne umożliwiające np. zmianę formatu plików dźwiękowych (instrukcje by Iroks1 i Graszczur w przypiętym poście).

W zasadzie miałem napisać coś na temat połyskujących/odblaskowych textur dla armii, ale jakoś tak wyszło... maybe next time. I jeszcze zagubiony link z poprzedniego posta do Camo Tau: http://skins.hiveworldterra.co.uk/Downloads/detail_CamouflagedTau.html?version=2.0 Wiele z podanych przeze mnie linków zostało obciętych, więc zwracajcie na to uwagę.

@ Krizard
Dzięki! Jeżeli choć jedna osoba uznała go za przydatny to znaczy, że warto było poświecić czas.

@ Grizzly.
A dlaczego do THQ\Dawn of War - Dark Crusade\W40k\Data? Czytałeś wklejony tekst w pierwszym poście podanego linku? Nie. Czytałeś Readme po ściągnięciu? Nie. Gdybyś przeczytał - wiedziałbyś. No chyba, że kajne ingisz non comprendo - w tym przypadku rozumiem... ale w takim razie odradzałbym zabawę w modyfikacje, bo z własnej winy zrobisz sobie kuku, a winić będziesz ''gupie mody''.

Pierwsze dwanaście linijek we wklejonym tekście zawartym w pierwszym poście pod podanym wcześniej linkiem powinno Ci w zupełności wyjaśnić dwie możliwe metody instalacji. Jeżeli Ci to umknęło, to te same informacje znajdziesz w załączonym Readme. Jeżeli nie przeczytałeś tych informacji bo Ci się nie chciało to wybacz, ale nie powiem Ci gdzie powinieneś to wkleić. Jeżeli nie przeczytałeś tych informacji bo byłeś tak podekscytowany perspektywą ściągnięcia nowych textur, to powiem Ci dokładnie to samo, co napisane jest w instrukcjach autora: ścieżka gdzie powinny znaleźć się pliki to ...\Dawn of War - Dark Crusade\W40k\Data\art\ebps\races\chaos\texture_share\ ale przecież masz już gotową stukturę folderów w ściągniętym zipie, więc właduj ją bezpośrednio do głównego folderu gry i... enjoy. Postaraj się proszę na przyszłość pamiętać, że wszelkie pliki ''Readme'' są robione właśnie po to, by oszczędzić Ci takich problemów.

W sumie jest to prośba skierowana do wszystkich zaczynających zabawę z modyfikacjami: zanim zaczniecie zadawać pytania dotyczące ściąganych plików, dobrze przejrzyjcie posty/komentarze w miejscu skąd je pobieracie oraz oczywiście Readme - właśnie po to są one pisane, aby oszczędzić wszystkim czasu i niepotrzebnej frustracji.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.07.2008 o 19:19, gtx69 napisał:

''SS jak Twoja Stara'' - odcinek 22707 (...)


Cóż, tematem nie raz i nie dwa próbowałem tu i tam wzbudzić entuzjazm w upiększanie/wzbogacanie DoWa... Niestety zazwyczaj nic z tego nie wychodziło (z różnych powodów). Anyway od siebie dodam:
- Melta Effects - http://wh40k.ei8ht.net/fo...php?topic=758.0
Oraz gwoli uzupełnienia for newbie - "uber grafa", czyli -forcehighpoly (dla niewtajemniczonych - uruchamiamy grę z podanym parametrem i dopisując do local.ini linijkę fullres_teamcolour=1 dzięki czemu cieszymy się dokładniejszymi teksturami jednostek). Ponadto grzebiąc w DoWie nie można zapomnieć o tonie hangarowych bannerków i odblokowaniu zaginionych w wersji pl dwóch map...

P.S. na DoWFiles znalzłem także niedawno ciekawego moda (tyle, że nie pamiętam nazwy a nie chce mi się go teraz szukać) znacznie poprawiająego cienie rzucane przez jednostki - niestety do odpalanie przez menadżera modów co raczej dyskredytuje go na multi (tym niemniej singlowcom polecam)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!
Od niedawna gram w Warhammera i niedawno zaczołem dodatek Winter Assault. Jestem w Kampani Ładu, Misji 3 Między młotem i kowadłem i mam problem z Eldarami t.z.n nie wiem jak wyprodukować zwiadowców. Kiedy wchodze na budynek, który ich produkuje ich ikonka jest szara i kiedy na nią najeżdzam, żeby się dowiedzieć jak ich wyprodukować wyskakuje poziom1 ( nie wiem o co chodzi ? ). W poradniku pisało żeby produkować Zwiadowców ale nie wiem jak? Co to jest ten poiziom 1? Sa tam tylko do postawienia 4 budynki, i mam wszystkie na początku misji! Nie mogę znaleźć opisy co jak produkować w instrukcji jeżeli chodzi o Eldarów, a w tej misji orkowie dają mi popalić!
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2008 o 13:13, Danoo napisał:

Witam!
Od niedawna gram w Warhammera i niedawno zaczołem dodatek Winter Assault. Jestem w Kampani
Ładu, Misji 3 Między młotem i kowadłem i mam problem z Eldarami t.z.n nie wiem jak wyprodukować
zwiadowców. Kiedy wchodze na budynek, który ich produkuje ich ikonka jest szara i kiedy
na nią najeżdzam, żeby się dowiedzieć jak ich wyprodukować wyskakuje poziom1 (
nie wiem o co chodzi ? ). W poradniku pisało żeby produkować Zwiadowców ale nie wiem
jak? Co to jest ten poiziom 1? Sa tam tylko do postawienia 4 budynki, i mam wszystkie
na początku misji! Nie mogę znaleźć opisy co jak produkować w instrukcji jeżeli chodzi
o Eldarów, a w tej misji orkowie dają mi popalić!
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam


A na jakim poziomie trudności grasz? Jeśli na średnim, to może spróbuj sobie poradzić bez rekrutacji, a tylko polepszając te grupy, które posiadasz, mi tak się udało :D. A co do twojego problemu, to sprawdze, jak jest u mnie.

Edit: Sprawdziłem, mogę rekrutować wszystkie 3 rodzaje jednostek (proroków tylko jeden oddział. Może spróbuj zacząć misję od początku, a jeśli to nei pomoże, to napisz dokładnie, co Ci wychodzi, bo informacji jest na arzie niewiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Krizard! Jak tylko wpadne do domu z pracy zaraz to sprawdze i postaram się zacząć jeszcze raz. Gram na normalnym poziomie trudności.
Dzięki serdeczne! Jeszcze się odezwę. Najpewniej w poniedziałek
, bo przez weekend nie mam dostępu do neta.
Jeszcze raz bardzo dziekuje!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2008 o 14:20, Danoo napisał:

Dzięki Krizard! Jak tylko wpadne do domu z pracy zaraz to sprawdze i postaram się zacząć
jeszcze raz. Gram na normalnym poziomie trudności.
Dzięki serdeczne! Jeszcze się odezwę. Najpewniej w poniedziałek
, bo przez weekend nie mam dostępu do neta.
Jeszcze raz bardzo dziekuje!


nie ma sprawy ;], zobaczymy w poniedziałek, co się da zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2008 o 13:13, Danoo napisał:

Witam!
Od niedawna gram w Warhammera i niedawno zaczołem dodatek Winter Assault. Jestem w Kampani
Ładu, Misji 3 Między młotem i kowadłem i mam problem z Eldarami t.z.n nie wiem jak wyprodukować
zwiadowców. Kiedy wchodze na budynek, który ich produkuje ich ikonka jest szara i kiedy
na nią najeżdzam, żeby się dowiedzieć jak ich wyprodukować wyskakuje poziom1 (
nie wiem o co chodzi ? ). W poradniku pisało żeby produkować Zwiadowców ale nie wiem
jak? Co to jest ten poiziom 1? Sa tam tylko do postawienia 4 budynki, i mam wszystkie
na początku misji! Nie mogę znaleźć opisy co jak produkować w instrukcji jeżeli chodzi
o Eldarów, a w tej misji orkowie dają mi popalić!
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam


O ile wiem,to w tej misji Zwiadowców dostajesz od razu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować