Akashi

Gothic 3 - oficjalny temat gry

38534 postów w tym temacie

Problem w tym,

Dnia 12.04.2007 o 16:17, Luke Shadow napisał:

że kamień teleportacyjny, który otrzymałem w Vengardzie przenosi mnie do sali tronowej króla.

W pomieszczeniu Maga Ognia znajdującym się nad salą tronową można znaleźć dwa kamienie teleportacyjne.Jeden , o którym piszesz i drugi przenoszący nas za barierę , na drogę do Faring.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.04.2007 o 16:25, KrzychW napisał:

W pomieszczeniu Maga Ognia znajdującym się nad salą tronową można znaleźć dwa kamienie teleportacyjne.Jeden
, o którym piszesz i drugi przenoszący nas za barierę , na drogę do Faring.


Dzięki, znalazłem. Za pierwszym razem go nie zauważyłem, bo leżał na stole alchemicznym i dobrze się komponował z innymi przedmiotami, które tam były. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm W klanie ognia spotkałem przy wejściu Kalana, to chyba ten co musi mi dać zgodę na wytopienie rudy. Powiedział mi że dziekuje za uratowanie z rąk potworów i że mogę wziąć sobie jego topór z krzaków. Po pierwsze w ogóle mu nie pomogłem, nawet nie wiedziałem kiedy wszedł do wioski,a po drugie gdzie mogę znaleźć jego topór?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2007 o 20:31, rafaeland napisał:

Może mi ktos powiedzieć gdzie jest gniew innosa w gothicu ????????

Trzeba otworzyc 49 skrzyń które są rozżucone po świecie jak się otworzy 49 w 50 będzie gniew innosa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2007 o 20:31, rafaeland napisał:

Może mi ktos powiedzieć gdzie jest gniew innosa w gothicu ????????

Nie spodziewaj się tylko jakiejś niesamowitej broni.Gniew Innosa jest 2-ręczny , zadaje 160 obrażeń i dodatkowo daje zdolność "Paladyn".Nie jest źle , ale dostajesz tą broń praktycznie na koniec gry , bo tak szybko wszystkich skrzyń nie otworzysz.
Dla porównania , orkowa broń zadaje 200 obrażeń i można ją mieć prawie na początku gry właściwie bez problemu.Tyle , że siłę musimy podpakować , ale dla wojownika nie jest to specjalnym problemem.
Ja zebrałem wszystkie bronie ze skrzyń właściwie w celach kolekcjonerskich.:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2007 o 21:25, Luke Shadow napisał:

Jakie wymaganie muszę spełnić, by mu nauczyć się silnego parowania ciosów tarczą? Ta, wiem,
że podstawowe pytanie, ale nie wiem gdzie to jest napisane w grze...


Włącz okno umiejętności i kliknij na ikonę danej umiejętności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na prawdę nie wiesz?! Gdy najedziesz kursorem na tę umiejętność to pokażą się jej wymagania, które znajdziesz w prawym dolnym rogu:)
BEZIvsPREDATOR---> te "kamyczki" plus walka na arenie da około 70 siły:p plus twoje 250...jak widać sporo zabraknie do uniesienie cięższego sprzętu;p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.04.2007 o 21:16, KrzychW napisał:

Dla porównania , orkowa broń zadaje 200 obrażeń i można ją mieć prawie na początku gry właściwie
bez problemu.Tyle , że siłę musimy podpakować , ale dla wojownika nie jest to specjalnym problemem.
Ja zebrałem wszystkie bronie ze skrzyń właściwie w celach kolekcjonerskich.:-)


Najlepsza orkowa broń wymaga 400 siły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w tej grze z punktami umiejętności nie ma problemów (może tylko na początku) pod koniec gry już nie wydawałem tych punktów bo chciałem jak najszybciej tą gre ukończyć (nuda) i zakończyłęm ją ze 180 pkt nie użytymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bo chciałem jak najszybciej tą gre ukończyć (nuda) i zakończyłęm

Dnia 13.04.2007 o 08:30, scott napisał:

ją ze 180 pkt nie użytymi

Może nie aż nuda , ale na pewno brak motywacji do grania przez wiele godzin.Wielki świat i swoboda , tylko co z tego , skoro zabrakło ciekawego scenariusza? Jeszcze na początku gry tak bardzo nie zauważa się braków fabularnych , ale im dalej tym gorzej.Tak samo jak Ty , pod koniec gry zaliczałem już tylko najważniejsze questy nie tracąc czasu nawet na podnoszenie współczynników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja czekam do srody, bo jak mi sie uda midtermy zaliczyc pn wt to zagram w koncu na 4 GB RAMu, ktory w poniedzialek ma przyjsc i moze wtedy bedzie sie dalo pograc :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2007 o 10:09, KrzychW napisał:

bo chciałem jak najszybciej tą gre ukończyć (nuda) i zakończyłęm
> ją ze 180 pkt nie użytymi
Może nie aż nuda , ale na pewno brak motywacji do grania przez wiele godzin.Wielki świat i
swoboda , tylko co z tego , skoro zabrakło ciekawego scenariusza? Jeszcze na początku gry tak
bardzo nie zauważa się braków fabularnych , ale im dalej tym gorzej.Tak samo jak Ty , pod koniec
gry zaliczałem już tylko najważniejsze questy nie tracąc czasu nawet na podnoszenie współczynników.

Fabularnie jest ciekawa może nie tak jak w 2-ce i Nocy Kruka ale też, gdzie nie pójdziesz ktoś coś ma dla ciebie do zrobienia, słowem co krok to quest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2007 o 14:38, wargas napisał:

Fabularnie jest ciekawa może nie tak jak w 2-ce i Nocy Kruka ale też, gdzie nie pójdziesz ktoś
coś ma dla ciebie do zrobienia, słowem co krok to quest.

Zadania typu przynieś , wynieś , upoluj itp. są dobre jako dopełnienie , ale nie zastąpią ciekawej historii , która powinna być czynnikiem spinającym całą grę.W Gothic 3 tego niestety zabrakło i questy pomocnicze muszą robić za treść , ponieważ jest jej niewiele.Jestem fanem Gothiców , ale ostatnia odsłona serii niestety nie trzyma poziomu fabularnego i jedyne , co oferowane jest w dużej ilości , to możliwość eksploracji dużego świata , a to nie zastapi wszystkiego.Po jakimś czasie nudnawo się robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.04.2007 o 15:33, KrzychW napisał:

> Fabularnie jest ciekawa może nie tak jak w 2-ce i Nocy Kruka ale też, gdzie nie pójdziesz
ktoś
> coś ma dla ciebie do zrobienia, słowem co krok to quest.
Zadania typu przynieś , wynieś , upoluj itp. są dobre jako dopełnienie , ale nie zastąpią
ciekawej historii , która powinna być czynnikiem spinającym całą grę.W Gothic 3 tego niestety
zabrakło i questy pomocnicze muszą robić za treść , ponieważ jest jej niewiele.Jestem fanem
Gothiców , ale ostatnia odsłona serii niestety nie trzyma poziomu fabularnego i jedyne , co
oferowane jest w dużej ilości , to możliwość eksploracji dużego świata , a to nie zastapi
wszystkiego.Po jakimś czasie nudnawo się robi.

zgadzam się brak takiego czegoś, co wciągało w poprzednich częściach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się