Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Zbyt szybko się poddajesz jak na wyznawcę Boga Krwi-to-be... Jakoś mój gugiel mnie obsłużył. A potem będzie taki nosił Znamię i hańbił imię Wiecznej Potęgi!

A zresztą... co ja tam się będę przejmował, i tak wolę Gorka i Morka ^^ Zdefiniowałbyś jeszcze, co rozumiesz przez hasło "dobra jakość". Generalnie marki nie są czymś dużym, więc trudno będzie Ci znaleźć cokolwiek większego niż 5x5 centów. Ale też nie wiem, jak wielkiego potrzebujesz. Czy chcesz tylko znaczek na łapie, czy też marzy Ci się (trochę kiczowato IMHO, ale ...nie ja będę z tym chodził ;>) wielgachny tatuaż na plecach. Zawsze możesz pobawić się na własną rękę, zwiększenie rozdziałki i wygładzenie konturów nie jest jakimś trudnym zadaniem i byle Paint.NET to potrafi. No i do tego, jeśli ma się zdolnego tatuażystę...

Nie chce mi się ściągać i uploadować ponownie, więc podeślę tak jak leci, linkami ...nawet jeśli nie są one za bardzo poręczne.

Raz, taki wzorkowaty:
http://2.bp.blogspot.com/_XhAzekAG0tg/SNJpprqr3xI/AAAAAAAACNI/k7dKOo00Wk0/s320/Miller,+Ian+-+Khorne+Chaos+Symbol.jpg

Dwa, pachnący troszkę Motorheadem, ale pochodzi z Fantasy Młotka:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m1870108_KhorneP2Mb2.jpg

Trzy, najprostszy z najprostszego miejsca czyli Lexicanum:
http://wh40k.lexicanum.com/mediawiki/images/1/1c/Khorne_mark.png

A na koniec, nie mogłem się powstrzymać ^^
http://media.photobucket.com/image/mark%20of%20khorne/WhiteWolf11294/KhorneFlakes.jpg

P.S. Naprawdę nie wolałbyś Znaku Slaanesha? Jakoś tak sympatyczniej niż Bóg Krwi i Wojny...no i bardziej będzie na płeć przeciwną działać, znamię Boga Przyjemności i Rozpusty!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LoL, ostatni link miażdży, nigdy wcześniej tego nie widziałem. Zaskoczyłeś mnie, nieźle się uśmiałem jak to zobaczyłem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2010 o 01:17, Dexter_McAaron napisał:

Zbyt szybko się poddajesz jak na wyznawcę Boga Krwi-to-be... Jakoś mój gugiel mnie obsłużył.
A potem będzie taki nosił Znamię i hańbił imię Wiecznej Potęgi!


Dnia 18.07.2010 o 01:17, Dexter_McAaron napisał:

A zresztą... co ja tam się będę przejmował, i tak wolę Gorka i Morka ^^ Zdefiniowałbyś
jeszcze, co rozumiesz przez hasło "dobra jakość". Generalnie marki nie są czymś dużym,
więc trudno będzie Ci znaleźć cokolwiek większego niż 5x5 centów. Ale też nie wiem, jak
wielkiego potrzebujesz. Czy chcesz tylko znaczek na łapie, czy też marzy Ci się (trochę
kiczowato IMHO, ale ...nie ja będę z tym chodził ;>) wielgachny tatuaż na plecach.
Zawsze możesz pobawić się na własną rękę, zwiększenie rozdziałki i wygładzenie konturów
nie jest jakimś trudnym zadaniem i byle Paint.NET to potrafi. No i do tego, jeśli ma
się zdolnego tatuażystę...


Znaczek będzie między łopatkami tuż pod szyją (nie wiem jak lepiej określić miejsce), natomiast chodziło mi o coś w dużej rozdzielczości żeby potem się nie bawić. Cóż poskłada się parę obrazków, zaniesie do tatuażysty i niech on już kombinuje. Powinno być bardziej w czerwieni, ale może zostanę przy czerni i bieli.

Dnia 18.07.2010 o 01:17, Dexter_McAaron napisał:

Nie chce mi się ściągać i uploadować ponownie, więc podeślę tak jak leci, linkami ...nawet
jeśli nie są one za bardzo poręczne.

Raz, taki wzorkowaty:
http://2.bp.blogspot.com/_XhAzekAG0tg/SNJpprqr3xI/AAAAAAAACNI/k7dKOo00Wk0/s320/Miller,+Ian+-+Khorne+Chaos+Symbol.jpg

Dwa, pachnący troszkę Motorheadem, ale pochodzi z Fantasy Młotka:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m1870108_KhorneP2Mb2.jpg

Trzy, najprostszy z najprostszego miejsca czyli Lexicanum:
http://wh40k.lexicanum.com/mediawiki/images/1/1c/Khorne_mark.png

A na koniec, nie mogłem się powstrzymać ^^
http://media.photobucket.com/image/mark%20of%20khorne/WhiteWolf11294/KhorneFlakes.jpg


Google obsłużyło mnie wcześniej w ten sam sposób, więc prawdopodobnie nie ma nic innego ;) hehe nawet znalazłem na jakimś forum zbiór demotywatorów w którym są Khorne Flakesy ;D

Dnia 18.07.2010 o 01:17, Dexter_McAaron napisał:

P.S. Naprawdę nie wolałbyś Znaku Slaanesha? Jakoś tak sympatyczniej niż Bóg Krwi i Wojny...no
i bardziej będzie na płeć przeciwną działać, znamię Boga Przyjemności i Rozpusty!


Hehe może i lepiej by pasował, ale jako lojalny wyznawca Slaanesha musiałbym chodzić z prawą stroną klaty odsłoniętą plus noszenie ciekawego kształtu biżuterii ;)

Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eternal War Patch Notes Posted

The full patch notes for the Eternal War Update have now been posted in our forums. Some highlights include:
New Features

* Free for All and Team Free for All are now available game modes in Find a Game
o The Player Stats screen has been updated to show FFA and Team FFA stats
o Find a Game FFA and Team FFA matches will give rank points
* New map added for both FFA and Team FFA: (FFA) The White Walls of Calderis
* Mods are now automatically loaded out of the mods folder
o Users need to create Mods folder in their “\GameAssets” folder
o Command line is no longer required
* Map Preference Selection
o Users can now select a number of maps they prefer in Find a Game
o Matchmaking will attempt to match users with similar map preferences but if searching takes too long, user will be matched regardless of their map preferences

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

New Features

* Free for All and Team Free for All are now available game modes in Find a Game
o The Player Stats screen has been updated to show FFA and Team FFA stats
o Find a Game FFA and Team FFA matches will give rank points
* New map added for both FFA and Team FFA: (FFA) The White Walls of Calderis
* Mods are now automatically loaded out of the mods folder
o Users need to create Mods folder in their “\GameAssets” folder
o Command line is no longer required
* Map Preference Selection
o Users can now select a number of maps they prefer in Find a Game
o Matchmaking will attempt to match users with similar map preferences but if searching takes too long, user will be matched regardless of their map preferences
* Added a reverb setting to the audio options that is defaulted to off. Enabling this will improve sound quality, but may have a dramatic impact on performance with low to mid-range CPUs.



Balance Changes

General

* Garrison & transport changes
o Units should enter and exit buildings more quickly
o When giving orders to a squad that is exiting a building, they will now execute that last order given once they are done unloading.
o Units should now load into transports, webway gates & Ravener Alpha burrow tunnels in a more efficient manner
o Units should unload from transports, webway gates & Ravener Alpha burrow tunnels in a more efficient manner
o There is no longer a period of time where a unit is invulnerable when entering or exiting a building
* Stun effects will now disable all abilities until the stun wears off



Chaos

Global

* Improved the visibility of the Noxious Cloud effect
* Units killed by Noxious Cloud will now grant favour

Plague Champion

* Shrines of Nurgle no longer can resurrect unconscious commanders
* Icon of Nurgle now requires tier 2 instead of tier 3
* Plague Bolter scatter radius reduced from 20 to 3

Sorcerer

* Consume radius increased from 5 to 8m
* Dark flames will now telegraph when being cast
* Dark flames initial delay increased from 0.1 to 2.1
* Curse of Tzeentch knockback increased from 10 to 15m
* Curse of Tzeentch area reduced from 10 to 7m

Heretics

* Sword damage increased from 20 to 24
* Aspiring Champion upgrade reduced in cost from 100/25 to 80/25

Chaos Space Marines

* Bolter scatter radius reduced from 20 to 3

Havoc

* Heavy bolter setup time reduced from 4s to 3s

Chaos Dreadnought

* Added tracer fire to the Dreadnought’s torso guns
* Can now melee garrisoned buildings while in a Blood Rage

Plague Marines

* Plague Bolter scatter radius reduced from 20 to 3

Chaos Predator Tank

* Weapon type changed from autocannon_pvp to autocannon_tank_pvp
* Rotation rate increased from 75 to 100

Great Unclean One

* Cost reduced from 1400/250 to 900/220
* Health reduced from 8750 to 6125
* Level increases multiply health by 10% instead of 15%
* Plague sword damage decreased from 440 to 160
* Special attack damage reduced from 175 to 120
* Upkeep increased from 0.0765 to 0.0956
* XP points granted lowered from 2500 to 1000
* Population cost increased from 18 to 21
o Consume
Range increased to 15 from 8
o Swarm of Flies
Cost increased from 50 to 80
o Vomit
Cost increased from 50 to 70



Space Marines

Orbital Bombardment

* Outer ring damage of Orbital bombardment has been increased from 150 to 185

Force Commander

* Fixed an issue that allowed the Force Commander to have 2 melee weapons equipped

Apothecary

* Fixed an issue that caused the Apothecary to sometimes stop shooting after using Full Auto
* Master-Crafted Bolter scatter radius reduced from 20 to 3

Techmarine

* Bolter scatter radius reduced from 20 to 3
* Master crafted bolter scatter radius reduced from 20 to 3
* Concsecrated bolter scatter radius reduced from 20 to 3

Scout Marines

* Bolter scatter radius reduced from 20 to 3

Tactical Marines

* Bolter scatter radius reduced from 20 to 3

Heavy Bolter Devastators

* Will now reset their weapons to a set-up state after upgrading to a lascannon

Assault Marines

* Energy cost for jump lowered from 70 to 50
* Jump now has a minimum range of 15m
* Incoming ranged damage will be reduced by 90% while jumping
* Now are immune to suppression for the full duration of a jump

Razorback

* Rotation rate increased from 75 to 100

Librarian

* Attacks from the power sword will no longer grant energy to the Apothecary
* Now heals at the HQ at the same rate as a commander

Predator Tank

* Rotation rate increased from 75 to 100

Terminators

* Terminators and Assault Terminators now share the same cooldown timer
* Terminators cost changed from 650/350z to 650/100/350z

Assault Terminators

* Equipping lightning claws will now reduce the health of assault terminators by 300 per entity
* Assault Terminators cost changed from 650/350z to 650/100/350z
* Fixed an issue that caused the maximum health of the squad to drop when an individual Assault Terminator was killed

Venerable Dreadnought

* Damage increased from 150 to 175
* Health increased from 1600 to 1750
* Cost decreased from 700/400z to 600/300z
* New passive ability: Stoicism
o When the Venerable Dreadnought has been dealt his killing blow he continues to fight on for 10 seconds. While Stoicism is active the Venerable Dreadnought cannot be slowed or disabled and will continuously inspire allies around him. After Stoicism expires the Dreadnought is destroyed.



Eldar

Global

* Fleet of Foot will no longer refund energy and cooldown when retreat is used while it is active
* Garrisoned Farseer webway gates are now correctly revealed by enemy detector units

Farseer

* Levitation no longer effects units that are retreating

Warlock

* Improved the Providence ability visual effects

Falcon

* Rotation rate increased from 75 to 100

Fire Prism

* Pass_type changed from medium_crusher to heavy_crusher
* Acceleration increased from 6 to 7
* Rotation rate increased from 75 to 100

Avatar

* Cost decreased from 1000/230 to 800/180
* Health decreased from 7000 to 5600
* Sword damage reduced from 340 to 205
* Avatar no long randomly knocks back units on attack
* XP points granted lowered from 2200 to 1000
* Upkeep increased from 0.04 to 0.0956
* Population cost increased from 18 to 21



Orks

Warboss

* Now I’m Angry ability changed.
o This ability no longer requires the Warboss to take damage
o Now has a cooldown of 40s and requires 50 energy
o Increases the damage and speed of the Warboss. The Warboss will also periodically stomp the ground while running, creating a crater of light cover.

Kommando Nob

* Health granted by Extra Equipment lowered from 200 to 100
* Explosive shot knockback has been changed from ability to weapon, making it ineffective against retreating units
* Shoota scatter radius reduced from 20 to 5

Mek

* Shoota scatter radius reduced from 20 to 5

Sluggas

* Slugga Nob leader weapon type changed from pvp_melee to melee_heavy
* Nob leader upkeep lowered from 0.02125 to 0.01275

Shootas

* Nob leader upkeep lowered from 0.02125 to 0.01275
* Shoota scatter radius reduced from 20 to 8
* Shoota Nob shoota scatter radius reduced from 20 to 8

Lootas

* Population cost decreased from 5 to 4
* Upkeep reduced from 0.02125 to 0.017

Stormboys

* Stormboy Nob leader weapon type changed from pvp_melee to melee_heavy
* Incoming ranged damage will be reduced by 90% while jumping
* Now are immune to suppression for the full duration of a jump
* Jump cooldown decreased from 60s to 15s
* Jump now has a minimum range of 15m
* Nob leader upkeep lowered from 0.02125 to 0.01275
* Stormboys equipped with a Nob leader will now briefly stun enemies when jumped on

Wartrukk

* Rotation rate increased from 75 to 100
* Health decreased from 500 to 350
* Cost reduced from 300/40 to 180/20
* Damage lowered from 45 to 20
* Upkeep lowered from 0.0425 to 0.02125

Weirdboy

* Now heals at the HQ at the same rate as a commander
* Fixed an issue that would cause Zzap to persist longer than intended

Kommandos

* Kommando Nob leader has upgraded his hammer to a rokkit launcha
* Kommando Nob leader upgrade now requires tier 3

Nobs

* Huge Choppa weapon type changed from sword_pvp to melee_heavy
* Size_override set to 1, allowing Nobs to path around each other easier
* XP granted reduced from 250 to 200
* Hammers no longer have a probability of knocking back units on a regular attack
* Hammers damage increased from 100 to 110
* Hammers now increase the Nobs damage output by 8% every time they attack stacking up to 4 times
* Hammers cost increased from 50/50 to 100/70

Looted Tank

* Rotation rate increased from 75 to 100



Tyranids

Lictor Alpha

* Flesh hook damage reduced from 180 to 140
* Flesh hook flight distance lowered from 30m to 20m

Ravener Alpha

* Devourer scatter radius reduced from 20 to 8

Raveners

* Devourer scatter radius reduced from 20 to 8

Genestealers

* Removed the unused energy bar from Genestealer broods

Lictor

* Now heals at the HQ at the same rate as a commander
* Scything Talons damage type changed from power_melee to melee_heavy
* Lowered cost from 500/50 to 350/50

Tyrant Guard

* Now affected by Lascannon snare effect
* Now affected by haywire grenades
* Added a visual effect when the haywire grenade hits a Tyrant Guard

Zoanthrope

* Focused Warp Blast energy cost reduced from 65 to 30

Carnifex

* Added a visual effect when the haywire grenade hits a Carnifex



Bug Fixes

* Added all retailer exclusive wargear to the wargear drop tables in single player
* Fixed an issue that would sometimes make squads unable to fire after being suppressed
* Fixed an issue that caused setup weapon squads to chase a unit after being given an attack order
* Fixed an issue that caused single members of a squad to pursue a target after being given an attack command
* Stances are no longer reset to their defaults when upgrading a unit
* Fixed an issue that was causing Khorne shrines to spawn bloodletters faster than normal when attacked by certain units
* Fixed an issue that caused extra bloodletters to spawn when heretics stopped worshipping at a Khorne shrine.
* Fixed an issue that caused infantry to automatically change stances from melee to ranged when garrisoning a building
* Fixed an issue that prevented Heroes from cancelling a wargear upgrade while retreating another upgrading unit
* Squad selection hotkeys will now always be assigned to the first available hotkey when a squad is created
* Fixed a targeting priority issue that affected setup weapon squads and other weapons, extending their range beyond their maximum
* Fixed an issue that would cause the cursor to become stuck as the directional indicator when issuing a right click facing order over a decorator
* Fixed an issue that would cause the cursor to become stuck as the attack icon when rapidly building power generators
* Fixed an issue that caused the health of the Chaos Sorcerer to be improperly displayed when the Sorcerer unlocked the Narcissistic trait in The Last Stand
* Fixed an issue that caused users to only have randomized starting location on one map side
* Fixed an issue that caused the output language to be incorrect when using a non-english keyboard
* Added an on/off toggle for convolution reverb to the audio options
* Fixed an issue that was preventing the sound effect for mini map pings
* Added a sound effect when a chat message is received
* We now require a certain amount of gameplay to occur before awarding rank points to a user to prevent user’s who were constantly conceding in order to rank up
* Fixed a number of missing audio effects

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.07.2010 o 12:31, Dexter_McAaron napisał:

Czyli z Wielkiego Demona Papy Nurgla zrobili cuś ni w pięc ni w fafnaście, taniusi stworek
o żałośnie śmiesznych statsach, yeah...


Tak tak, wszystkie super jednostki są teraz tak słabe, że teraz mogą ic zabić nawet normalne marynaty :P

Dnia 25.07.2010 o 12:31, Dexter_McAaron napisał:


Rape rape rape the fluff, rape!


Better rape Bansies >:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja nie mogę, jak mnie denerwuje Chaos :S. Mam tylko podstawkę DoWa 2 i gram Eldarami. Nie za dobrze, ale staty wygrane/przegrane mam raczej wyrównane. Strasznie mnie denerwuje rasa z dodatku Chaos Rising. Ich jednostki są strasznie silne i za każdym razem prawie z nimi przegrywam, co mnie strasznie frustruje :F. Przydałaby się opcja "nie graj z taką rasą". Może przesadzam, ale to moje odczucia.

Tymczasem czekam na Eternal War patch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio ukończyłem kampanię w dodatku Chaos Rising i moje uczucia są mieszane. Przed zakupem gry naczytałem się bowiem recenzji wychwalających ją i spodziewałem się czegoś naprawdę dobrego. W zasadzie było ciekawie, efektownie i z rozmachem, lecz zdecydowanie za krótko.
Tyle lat mija od czasu wydania Warcrafta III i nadal żadna strategia -moim zdaniem- nie dorównała mistrzowskiej fabule z kampanii dzieła Blizzarda. A świat Wh40k aż prosi się o jakąś głęboką, poruszającą opowieść z ogromną dawką akcji. Tymczasem otrzymaliśmy jedynie to ostatnie. Kampania wypada tu i tak znacznie lepiej niż w podstawce DoW II, ale twórcy mogliby wykazać się bardziej.
Pozostaje czekać na kolejny dodatek, może będzie jeszcze lepszy? ;>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SC 2 to wielki krok w tył Blizzarda - każdy ich poprzedni RTS wnosił coś nowego do gatunku a Starcraft II ??? Nie ma nawet bohaterów, wargearu czy upkeepu, które sprawdziły się w fenomenalnym Warcrafcie III czy RTSach Relica...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2010 o 01:13, Teokrata napisał:

SC 2 to wielki krok w tył Blizzarda - każdy ich poprzedni RTS wnosił coś nowego do gatunku
a Starcraft II ??? Nie ma nawet bohaterów, wargearu czy upkeepu, które sprawdziły się
w fenomenalnym Warcrafcie III czy RTSach Relica...


Z jednej strony tak,gra jest dosyć archaiczna ( mechanika / brak obrotu kamery /,grafika i interfejs ) i wygląda to tak,jakby Blizzard nie zauważył że przez ponad 10 lat wiele się w grach / także w RTSach / zmieniło
z drugiej jednak strony,gra bardzo wciąga / kampania single / i gra się naprawdę fajnie - mimo tej archaiczności.

Tak się zastanawiam,co by mogło wyjść z połączenia takiego " SCII " z " DoW II " ;)
marzy mi się taki epicki RTS w uniwersum Star Wars,najlepiej w okresie Wojen Klonów - ach,te jednostki ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem: próbuję zainstalować " DoW II " ( była zainstalowana wcześniej na poprzednim systemie i dysku który padł )z płyty,niestety nie da ( wychodzi jakiś błąd ) - Steam zainstalowany,konto na GfWL też jest - gra zaczęła mi się pobierać przez Steam - czy to jest darmowa opcja i czy będę miał grę w polskiej wersji językowej?.
Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2010 o 03:08, lis_23 napisał:

Mam taki problem: próbuję zainstalować " DoW II " ( była zainstalowana wcześniej na poprzednim
systemie i dysku który padł )z płyty,niestety nie da ( wychodzi jakiś błąd ) - Steam
zainstalowany,konto na GfWL też jest - gra zaczęła mi się pobierać przez Steam - czy
to jest darmowa opcja i czy będę miał grę w polskiej wersji językowej?.
Z góry dzięki za odpowiedź.


Cześć
Z płyty gra powinna się instalować bez większych problemów bo płyta sama z siebie raczej się nie popsuje bo to są już lepsze niż te za 20gr sztuka :D
A na steam zależy na jaki masz język ustawiony program
Bez problemu powinien zassać Polska jak masz włączony Polski


Wie ktoś kiedy tą nową łatkę odpalą ?:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2010 o 03:08, lis_23 napisał:

Mam taki problem: próbuję zainstalować " DoW II " ( była zainstalowana wcześniej na poprzednim
systemie i dysku który padł )z płyty,niestety nie da ( wychodzi jakiś błąd ) - Steam
zainstalowany,konto na GfWL też jest - gra zaczęła mi się pobierać przez Steam - czy
to jest darmowa opcja i czy będę miał grę w polskiej wersji językowej?.
Z góry dzięki za odpowiedź.


Prosze bardzo. Tutaj masz odpowiedź http://www.cdprojekt.pl/support/article/2503/5379/Steam_pobiera_gre_z_Internetu_zamiast_instalowac_z_plyt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2010 o 01:13, Teokrata napisał:

SC 2 to wielki krok w tył Blizzarda - każdy ich poprzedni RTS wnosił coś nowego do gatunku
a Starcraft II ??? Nie ma nawet bohaterów, wargearu czy upkeepu, które sprawdziły się
w fenomenalnym Warcrafcie III czy RTSach Relica...

Wolę klasykę i "archaizm" niż udziwniacze na pałę.Liczy się jakość a tej nowemu dziecku Blizza nie brakuje. Graj sobie w te swoje dufy i inne c&c nomen omen zmierzchy a nie krytukuj czegoś co zostawia je lata świetlne za sobą. Poza tym od początku Blizz nie krył się z tym w jaką stronę idzie to skąd teraz to "zdziwienie"? Poza tym wyczuwam tu sporą dawkę hipokryzji - duuufff i so fuckin coooool a SC2 to krok w tył? ROTFL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Dnia 31.07.2010 o 10:38, ChrisBgnr napisał:

Wolę klasykę i "archaizm" niż udziwniacze na pałę.Liczy się jakość a tej nowemu dziecku
Blizza nie brakuje. Graj sobie w te swoje dufy i inne c&c nomen omen zmierzchy a nie
krytukuj czegoś co zostawia je lata świetlne za sobą. Poza tym od początku Blizz nie
krył się z tym w jaką stronę idzie to skąd teraz to "zdziwienie"? Poza tym wyczuwam tu
sporą dawkę hipokryzji - duuufff i so fuckin coooool a SC2 to krok w tył? ROTFL.


a ja nie jestem zwolennikiem ani zbytnich innowacji ani zbytniej archaizacji
ciagle czekam na RTSa ktory polaczy w sobie sprawdzone elementy z innowacja
tak jak to bylo w Warcrafcie III, ktory uwazam za ostatnia dobra gre Blizzarda

nie ukrywam rowniez ze wole grac w RTSy bardziej innowacyjne niz archaiczne
gdyz trudniej wymislic cos nowego co jest dobre niz wykorzystac sprawdzone rozwiazania
dlatego sympatyzuje z DOW II i C&C 4 a krytykuje archaizacje takie jak SC 2

jesli tworcy dojda do wniosku, ze wystarczy robic remake''i z nowa grafika i singlem
tak jak Blizzard to RTSy nie beda sie rozwijaly i wymra ustepujac nowszym grom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2010 o 11:31, Teokrata napisał:

(...) tak jak to bylo w Warcrafcie III, ktory uwazam za ostatnia dobra gre Blizzarda

Zabrzmiało to trochę tak, jakby Blizz wypuścił tych gier od groma :P

Dnia 31.07.2010 o 11:31, Teokrata napisał:

nie ukrywam rowniez ze wole grac w RTSy bardziej innowacyjne niz archaiczne
gdyz trudniej wymislic cos nowego co jest dobre niz wykorzystac sprawdzone rozwiazania
dlatego sympatyzuje z DoW II i C&C 4 a krytykuje archaizacje takie jak SC 2

Więc co? sztuka dla sztuki? Udziwniamy bo stare rozwiązania to ble? Jeżeli coś się sprawdza to powinno się to IMO doskonalić lub zostawić w takiej formie jaka jest. Relic popełnił duży błąd rozwalając mechanikę DoWa. Czym to skutkuje nie muszę mówić nawet Tobie?

Dnia 31.07.2010 o 11:31, Teokrata napisał:

jesli tworcy dojda do wniosku, ze wystarczy robic remake''i z nowa grafika i singlem
tak jak Blizzard to RTSy nie beda sie rozwijaly i wymra ustepujac nowszym grom

Narazie jest odwrotnie i to te bardziej rozwinięte (stfu eufemizm - przekombinowane!) produkcje wypalają się za szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Największą zaletą SC2 to to że w 90% gry to samo co wcześniej. Jeśli ci się Teo to niepodoba to oki, ale nie mów, że nowoczesny RTS musi mieć bohów, eqip i levele. Od tego są do cholery RPGi jak Dragon Age i Gothic''i...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować