• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
KHRoN

sklep gram.pl (problemy techniczne)

Pytanie

Zamówiłem sobie to i owo, wybrałem "płatność z inteligo" i najwyraźniej serwis padł bo nie zablokował mi środków na koncie... ale zeżarło mi wPLN więc nie mogę ponowić zamówienia (w dziale "moje zamówienia" nic nie ma :( )

pytanie brzmi - co zrobić żeby nie stracić zamówienia ani wPLN? ;]

BTW następnym razem zapłacę "kartą" - nauczka na przyszłość... O_o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

762 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

kolejne bledy w sklepie :(
do BOK-u juz dalem znac o szczegolach napisze tylko zebyscie uwazali jak macie polskie znaki w nazwiskach.
dawno sie tak nie w..... [autocenzura :P]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Gdy chcę zamówić Dawn of War: Winter Assault to gra nie dodaje mi się do koszyka a zamiast niej pojawia się w koszyku Heroes of Might ang Magic IV. To chyba nie jest zamierzony błąd? Czyżby produkty z pre-order dało się tylko dodawać do listy życzeń?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

bah, mija kolejny dzień roboczy... wysłałem maile na dwa różne adresy i nawet odpowiedzi nie dostałem ;)
... po najlepiej prostu zapomnę o tym że miałem wPLN ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Jeden forumowicz polecił mi abym się tutaj dopisał, więc piszę:

Witam,

Mam dwa pytania do pracowników CDPROJEKTU. Wysłałem je w czwartek mailem jednak do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi.

1.) Po pierwsze złożyłem w sklepie zamówienie na gadzety. wPLN mi zjadło. Wysyłkę potwierdziłem. Dostałem Potwierdzenie, że potwierdziłem :) Jednak w statusie zamówienie piszę ze jest Error i mam się kontaktowac z biurem obsługi klienta...

2.) Dlaczego w kelpie Gram.pl nie można kupić Starcrafta ;((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 10.10.2005 o 17:57, KHRoN napisał:

bah, mija kolejny dzień roboczy... wysłałem maile na dwa różne adresy i nawet odpowiedzi nie dostałem ;)
... po najlepiej
prostu zapomnę o tym że miałem wPLN ;]

Witaj,

Pieniążki odzyskasz na pewno - jeśli tylko anulowałeś zamówienie, wPLN zostanie przelane do Ciebie. Daj nam jednak proszę kilka dni. Całkowicie szczerze powiem, że odzew z Waszej strony jak i ilość zamówień przerosła nasze wszelkie oczekiwania i stąd pewne opóżnienia w realizacji.

Co do kontaktu z nami - najlepiej jeśli zrobisz to korzystając z formularza - link do niego znajduje się w mailach z potwierdzeniami dotyczącymi zamówienia lub bezpośrednio pod tym adresem. Koniecznie podaj jednak numer swojego zamówienia i napisz na czym polegam problem. Obiecuję, że się nim zajmiemy najszybciej jak się da :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 10.10.2005 o 18:23, scooby01 napisał:

wlasnie, czy powinno byc jakies potwierdzenie ze wyslalo sie jakies maile? (na skrzynke pocztowa)
bo nic takiego nie dostalem.

Przede wszystkim zachęcam do korzystania z formularza i tylko z formularza - link do niego znajduje się w każdym mailu dotyczącym zamówienia, na stronie pomocy w sklepie i w paru innych miejscach. Najlepiej zawsze wysyłać maila z miejsca którego Twoje zgłoszenie dotyczy - na przykląd, jeśli anulujesz zamówienie to z jednego z mailów dotyczących zamówienia.

Każde zgłoszenie za pośrednictwem formularza kończy się potwierdzeniem otrzymania Twojego listu - zarówno na stronie jak i mailem. Masz wtedy 100% pewność że list do nas dotarł. Odnośnie mailów to nie wysyłamy automatycznych potwierdzeń ich otrzymania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 10.10.2005 o 19:27, Tomi_323 napisał:

1.) Po pierwsze złożyłem w sklepie zamówienie na gadzety.
wPLN mi zjadło. Wysyłkę potwierdziłem. Dostałem Potwierdzenie, że potwierdziłem :) Jednak w statusie zamówienie piszę ze
jest Error i mam się kontaktowac z biurem obsługi klienta...

przede wszystkim korzystaj z formularza kontaktowego - link do niego powinien znajdować się w potwierdzeniu zamówienia. To najlepsza i najpewniejsza metoda kontaktu z nami. Problemem zajmiemy się na pewno i skontaktujemy z Tobą najszybciej jak to możliwe.

Dnia 10.10.2005 o 19:27, Tomi_323 napisał:

2.) Dlaczego w kelpie Gram.pl nie można kupić Starcrafta ;((

pakiet starcraft+broodwar owszem nie jest dostępny (wynika to z aktualnego braku produktu na magazynie), jednak już za miesiąc do sprzedaży wejdzie Antologia Blizzard. Jest ona wprawdzie o 10pln droższa od pakietu SC+BW (ale od czego sa wPLN :), jednak w wypadku Antologii poza samym Starcraftem i Brood Warem otrzymasz także Diablosa i Warcrafta 2 BN Edition.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 10.10.2005 o 19:35, Destro napisał:

Pieniążki odzyskasz na pewno - jeśli tylko anulowałeś zamówienie


nie! :) chcę kubki :)

Dnia 10.10.2005 o 19:35, Destro napisał:

najlepiej jeśli zrobisz to korzystając z formularza


robię to i nic się nie dzieje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 10.10.2005 o 19:38, Destro napisał:

Każde
zgłoszenie za pośrednictwem formularza kończy się potwierdzeniem otrzymania Twojego listu - zarówno na stronie jak i mailem.
Masz wtedy 100% pewność że list do nas dotarł. Odnośnie mailów to nie wysyłamy automatycznych potwierdzeń ich otrzymania.


skontaktowalem sie za posrednictwem forumalarza i to nawet dwa razy (na kazde zamowienie raz - trzeci raz juz raczej nic kupowal nie bede).
na stronie otrzymalem potwierdzenie, natomiast na skrzynke pocztowa juz nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Post niekatualny już. Teraz jednak koszyk działa już poprawnie. Eh, przydałaby się edycja postów zamiast konieczności pisania dwóch pod rząd ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

zamóiłemtribes zemstę za te 10 groszy prawdziwych. Jednak walnalem się przy składaniu zamówienia i napisałem zamiast pobrania, przelew - wysłałem majla z prosba o zmianę, jednak czekam juz pare dni i nic... Czekać dalej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja mam taki problem, zamówiłem grę Tribes: Zemsta 6 października br., początkowo przy zamówieniu pisało że gra ma przyjść 10-12 października (przy tym że status "wysłane" pokazał się jedenastego paź.) a teraz się wyświetla że gra ma dojść 14-16 paź. O co w tym wszystkim chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 12.10.2005 o 16:05, Andrij napisał:

Ja mam taki problem, zamówiłem grę Tribes: Zemsta 6 października br., początkowo przy zamówieniu pisało że gra ma przyjść
10-12 października (przy tym że status "wysłane" pokazał się jedenastego paź.) a teraz się wyświetla że gra ma dojść 14-16
paź. O co w tym wszystkim chodzi?

Mieli podobno problemy techniczne :/ Taką dostałem odpowiedź od BOK, gdyż miałem ten sam problem co Ty :D
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 12.10.2005 o 16:05, Andrij napisał:

Ja mam taki problem, zamówiłem grę Tribes: Zemsta 6 października br., początkowo przy zamówieniu pisało że gra ma przyjść
10-12 października (przy tym że status "wysłane" pokazał się jedenastego paź.) a teraz się wyświetla że gra ma dojść 14-16
paź. O co w tym wszystkim chodzi?

Złożyłem zamówienie na GW 7 pażdziernika br.,wybrałem opcję tę droższą ,kurierską(dostawa w 24 h po wysłaniu).Wysyłka miała byc 10 ,a dostawa 12-13 (ładne 24 godziny ,zważywszy to że mieszkam w centrum sporego miasta-bezpośrednie połączenie kolejowe z Warszawą rano i wieczorem).Pozwoliłem sobie zadzwonic do Masterlinka-nie wiedzą nic.Następnie dzisiaj o godz 9:20 zadzwoniłem do Pomocy Techn.CDP.Pan szybko odnalazł w kompie moje zamówienie,obiecał sprawę wyjaśnic i oddzwonic na moją komórkę.Niestety Pan nie oddzwonił.Teraz zaś widnieje wiadomośc że wysłano 12-go(dzisiaj),a dostawa 14-15.Zostałem olany i potraktowany jak śmiec.To są 24h? Kpina! Za co ja płacę? Czy kurier jedzie z warszawy na wrotkach? Gratylacje!Gdyby w mojej firmie tak pracowamo ,wszyscy wylecieliby na zbity łeb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nie zauważyłem tego wątku ale napiszę jeszcze raz.
Mam problem z zamówieniem z 6-go października. Status był wysłane przez kilka dni a potem nagle zmienił się na nie wsyłane plus komunikat, żeby skontaktować się z działem obsługi klienta, bo wystąpiły błędy.
Skontaktowałem się 2 dni temu (a podobno reakcja trwa do 48 godzin). Nie ma odpowiedzi.
Co jest ? Co z tym sklepem ? Działa czy nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 13.10.2005 o 08:23, ksenus napisał:

Nie zauważyłem tego wątku ale napiszę jeszcze raz.
Mam problem z zamówieniem z 6-go października. Status był wysłane przez
kilka dni a potem nagle zmienił się na nie wsyłane plus komunikat, żeby skontaktować się z działem obsługi klienta, bo wystąpiły
błędy.
Skontaktowałem się 2 dni temu (a podobno reakcja trwa do 48 godzin). Nie ma odpowiedzi.
Co jest ? Co z tym sklepem
? Działa czy nie ?

Przeczytaj uważnie mojego posta powyżej to zobaczysz jak to działa.Może jak do nich zadzwonisz to Ci łaskawie wyślą z dzisiejszą datą .Polecam przesyłke kurierską w 24h od wysłania.Ja czekam tydzień,bo kurierowi popsuł się rower i te korki w Warszawie,może biedaczysko dostał zakwasów? Tak na poważnie gdybym wiedział jak to działa ,odpalił bym auto i kupił drożej ,ale bez problemu w jakimś hipermarkecie:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować