Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

PlayStation 3 - a jednak nie tak pięknie

71 postów w tym temacie

penny te miliardy dolarow i inne brednei jakei wygaduje sony wiesz gdzie mozna wsadzic :D:D:D . B owatpie ab ytyle wydali na wynalazienie pdorasowanego power pc z kilkoma osobnymi jednostkami :D:D:D ktorego moc nie pokrywa sie z tym co tak wygadywali :D . Miliardy dolarow to chyba wydali ale na dobre omamianie klientow swoimi bajerkami bez pokrycia :D . jedynie co ratuje te knosole to uklady graficzne w ps3 g71 (jak kto woli rsx) w xklocku r500 . One sa raczej glownym sercem napedowym nowych konsol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mylisz się, mocą napędową są w rzeczywistości i CPU i GPU tych konsol. A silnik Unreal 3.0 nie wyciska wszystkiego. Na wczesnych dev-kitach PS3 śmigał aż miło (na X360 chodził w 30 FPS''ach- pewnie dlatego iż były to wczesne dev-kity). Sami twórcy enginu wypowiedzieli się na ten temat- dopiero Unreal Engine 4.0 może sprawić jakieś tam problemy next-genom, ale w pełni zostanie wykorzystany przez następną generacje (PS4 i X720 ;)).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

megazielarz UE4.0 zabije konsole nowej generacji i ani ps3 ani xbox360 nie pierna :D . Ten silnik bedzie przenaczony na konsole ktore wyjda za te 5 lat :D . Glowna moca napedowa sa gpu one daja nam to co widzimy na ekranie i w jakiej jakosci czy rozdzielczosci to ogladamy ,cpu to drugerzedna sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

traktuj to jak chcesz. mi sie prezentacja mozliwosci cella podobala i watpie zeby jakies procki amd czy intela, ktore zekomo mialyby sie lepiej nadawac do konsoli, potrafily cos takiego.
jak juz napisalem, poczekamy zobaczymy. albo ty sie okazesz niedowiarkiem przyspawanym do swojegio pieca po wsze czasy, albo ja poprostu przeceniam mozliwosci ps3, ktore conajwyzej okaze sie poprostu swietna zabawka. ani ty ani ja, ani nikt inny (moze poza paroma osobami w sony) nie jest w stanie z cala pewnoscia stwierdzic co jest prawda a co nie.

mysle mozemy sobie darowac dalsza dyskusje bo widze ze jestes sklonny zaraz stwierdzic, ze gfti4200 mial takie same mozliwosci jak rsx, i ze tak naprawde zbudowanie rsx''a kosztowalo tyle co nowe nalepki na kostkach, ktore nvidia naklejalaby na stare kostki, zeby zmienic je w rsx.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

penny rsx to g71 wiec mozliwosci tego gpu juz sa znane (czyt. gf 7800 gtx w 90 nm -te najnowsze rewizje- ,jak to sama nvidia powiedziala rsx to lwasnie g71 nic wiecej). No i raczej ty rpzeceniasz mozliwosci ps3 :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno

"traktuj to jak chcesz. mi sie prezentacja mozliwosci cella podobala i watpie zeby jakies procki amd czy intela, ktore zekomo mialyby sie lepiej nadawac do konsoli, potrafily cos takiego." <-- Potrafia demek raytracingowych itp jest pelno na sieci terz tylko topowy piecowski cpu i masz nawet lepsze prezentacje niz na cell''u :-]

"albo ty sie okazesz niedowiarkiem przyspawanym do swojegio pieca po wsze czasy" ,-- tak mam pieca jak i ps2 ,gba ,dc i dojdzie do tego x360 (w styczniu) i pozniej ps3 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem o co tu sie klocic... poczekamy to zobaczymy jak to bedzie... czy ps3 czy xbox.... ceny konsol i gierek itd. cala roznica polega na tym ze np. za konsole damy z 1600/2000 zeta a pc zeby miec takie mozliwosci wart bybyl z jakies 15/17 tys. ( choc tak na marginesie, po tym jak gigabyte wydal mainboarda z czteroma gniazdami PCI Exprres na grafe to dla ludzi z bardzo zasobna sakiewka po wzgledem wydajnosci nextgeny moga sie schowac przed takimi PCpotworami:) badz co badz konsolke trzeba miec bo tytulow mnostwo dobrych jest, podobnie na pc jest ich masa..... dlatego konczac zycze wszystkim wysokich wygranych w lotto aby moc bez ograniczen zazywac elektronicznej rozrywki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2005 o 18:34, Mr_Hyde napisał:

penny rsx to g71 wiec mozliwosci tego gpu juz sa znane (czyt. gf 7800 gtx w 90 nm -te najnowsze rewizje- ,jak to sama nvidia
powiedziala rsx to lwasnie g71 nic wiecej). No i raczej ty rpzeceniasz mozliwosci ps3 :P .

ale czy ja cos mowilem o rsx? to ty masz jakies dziwne teore spiskowe jakoby cell byl chorym wymyslem specow od rozrywki elektronicznej, stworzonym zekomo tylko po to zeby mydlic ludziom oczy. w zwiazku z tym wysunalem przypuszczenie ze mozesz miec podobne poglady odnosnie pozostalych podzespolow tej konsoli ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.11.2005 o 18:38, Mr_Hyde napisał:

Jeszcze jedno

"traktuj to jak chcesz. mi sie prezentacja mozliwosci cella podobala i watpie zeby jakies procki amd czy
intela, ktore zekomo mialyby sie lepiej nadawac do konsoli, potrafily cos takiego." <-- Potrafia demek raytracingowych
itp jest pelno na sieci terz tylko topowy piecowski cpu i masz nawet lepsze prezentacje niz na cell''u :-]

fascynujace, to moze jeszcze wytlumaczysz, dlaczego zeby pograc w f.e.a.r. na full detalach musze kupic karte graficzna za 2000zl, skoro wg. ciebie wystarczy pierwszy lepszy procek intela albo amd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

penny penn ya gdzie je napsialem ze wystarczy pierwszy lepszy prcoek do gry w fear ??Lepiej poczytaj co to raytracing i jak go sie generuje na domowym komputerze ,a ptoem wal takei teksty. Po drugie sony juz walil otakie sranie w banie w dniu premiery ps2 i ps3 to tylko powtorka z rozrywki :D ,a co do rsx''a to podalem czysty fakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

penny '' dlaczego zeby pograc w f.e.a.r. na full detalach musze kupic karte graficzna za 2000zl, skoro wg. ciebie wystarczy pierwszy lepszy procek intela albo amd?" to samo moge napsiac o ps3 po co jej uklad graficzny rsx tak ptoezny jak niby cell to takie monstrum ktore wszystko ptorafi samodzielnie generowac ?? :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze juz starczy? Co dzien wychodzi informacja zaprzeczajaca wszyskim z dnia poprzedniego.
Te informacje to TYLKO PROMOCJA. Nic wiecej. Oni maja dokladnei zaplanowane ceny juz od bardzo dawna. To nie jest tak, ze prezes wymysla cene codziennie nowa, i jeszcze chwali sie prasie o tym wszystkim.
Oni maja strategie od paru lat zapewne. Cena PS3 jest JUZ USTALONA, ale nie podana.
Podaje sie tylko jakies pierdoly, byle tylko do premiery codziennie PS3 byl w czolowce naglowkow prasowych - niezaleznie od tresci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh ja i tak jej nie bede mial wiec wale to kiedy ona wyjdzie i wogole :P. Narazie wyszedl z konsoli nowej generacji XBOX 360... pierwsze wrazenie? Wszystko ladnie ale... grafika jest gorsza normalnie niz na zdjeciach przy zapowiedziach gry ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tylko dodam coś od siebie- zaprzeczasz developerom, którzy maja sprzęt i potrafią go wykorzystać. Co do Unreal Engine 4.0 mam racje (w poprzednim zdaniu juz to chyba wyjaśniłem. Ty natomiast przeceniasz chyba role chipów graficznych- serce konsoli stanowi procesor. No i co z tego że nie jest on odpowiedzialny za grafike (w przypadku PS3 Cell będzie wspierał RSX''a gdy zajdzie taka potrzeba więc tutaj CPU tez odpowiada z grafike). Nie wiem jak mam Ciebie przekonać. Jak wypowiedzi developerów i specjalistów do Ciebie nie przemawiaja to sorry. A wracając do ceny- Howard Stinger oświadczył iż cena PS3 wyniesie 300-400$ (zrobił to jeszcze przed tym artykułem). Mam nadzieje iż nie muszę tego więcej pisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

megazielarz watpie aby Cell wspieral chip graficzny w jeje generowaniu jak taki rsx jest kilkadziesiat x wydajnieszy w tych aspektach wiec niby te wspieranie raczej byloby nieodczowalne :P . nIe wiem skad wyczytales tych specjalistow ktorzy twierdza to co psizesz no ale jesli o tych co ja czytalem zupelnie inaczej patrza na to wszystko i wedlug nich sprzety nie sa tak ptoezne aby udzwignac UE4.0 z tym co bedzie ze soba oferowac (a bedzie oferowac nowe modele cieniowania pikseli w wersji 4.0 unified :-] ,ppu i i bla bla bla czego nie ma w next genach jak i w PC ). No i 512 MB na UE4 nie sytarczy jak teraz na stronie Unreal Technology jest napisane ze nie uswiadczy sie w grach na next-geny takich textor i shaderow w takie jrozdzielczosci jak na PC na silniku UE3.0 ,a co dopiero mowic o UE4.0 ktory juz totalnie bedzie zjadac duzo wiecej zasobow pamieciowych . Uklad graficzny rsx (g71) na chlopsk irozum tez nie jest nieskonczenie wydajny i mzoe i udzwignie ale juz napewno nie w rozdzialkach HD od 720p w zwyz :-] . No i p oostatnei znaim bedzie na niego licencja wyjda juz ps4 i xkloc 720 czy jak go tam nazwa :D . Unreal Engine z Renderware to najpopularniejsze silniki na rynku ktore maja w sobie multum nowinek to tyle :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować