Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 14.06.2006 o 12:00, koniczyn napisał:

Patch 1.2 zaiste będzie zawierał poprawione teksty. Pozostałości angielskie mogą się pojawiać
w save''ach, trzeba to będzie sprawdzić dokładnie - coś poszło nie tak podczas implementacji
finalnej w Ubi najwyraźniej.
Nad poprawką lokalizacyjną (łącznie z audio) pewnie usiądziemy z chłopakami dziś po południu
- musimy sprawdzić dokładnie, czy nie wystapią problemy z oficjalnymi patchami po zmianie plików
- niby 1.2 niedługo, ale lepiej grać wcześniej w poprawiony produkt :)


To kiedy mozna się go spodziewać.
tak coś mi się obiło że ma byc w tym tygodniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno pytanko: Czy DVD-ROM''y z roku 2001 (lub 2002) obsługuja predkosc 4x?? BO mam taki stary DVD-Rom i juz płyty nagrane na prędkosci 16x nie chodza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2006 o 14:52, Gosu napisał:

Ja brechtam z trybu single.Nie dosc ze mapy sa male nawet te najwieksze`(az zal) to na dodatek
komputer bieze armie i budowle nie wiadomo z kad.Jest taka mapka ze jest sie zaraz obok kompa,tak
go rpzydusilem ze wszystko dookola bylo moje,kazda kopalnia i zloto.Mi ledwo co starczalo na
populacje nie wspominajac o budynkach a komp mial wszystko wykupione i wszystkie budowle w
zamku,jezeli trudnosc gry ma polegac na takim betonie to ja dziekuje ze komputer ma jakies
dziwne bonusy.Pozatym komp tak jak wyzej w poscie kolega napisal robi exterminacje wszystkich
innych graczy a pozniej ma armie z samych najlepszych jednostek.Ciekawe ze jak ja rusze sie
na jkiegos kompa to drugi rpzylazi z innej manki.A komputer idzie jedna armia i jedzie pozostalych
6.CO bardziej mnie irytuja komputer ma tak podpakowanego heroesa jakby sobie wybieral atrybuty
ze a tu dodam do wiedzy a tam do ataku bo zawsze ma teog akurat duzo.CO najsmieszniejsze czy
to jest typowy wojownik czy mag komputer w KAZDEJ rozgrywce ma wskrzeszanie i przenoszenie.Ja
swoim 20lv bochaterem MAGIEm moglem rpzenosic sie na jakies 4-5 krokow ,a komputer grajac wojownikiem
potrafil przeniesc sie tym czarem 5 x dalej.Wogole komp bieze armie.surowce i kase nie widaomo
z kad.Jego czary pomimo ze nie ma duzo spellpower zabieraja wiecej niz moje.Gra w single kompa
jest bardzo schematyczna bardziej niz w pozostalych czesciach,a na dodatek ilosc map i wielkosc
ich jest zalosna.

ps.Dobrze ze tryb multi jeszcze jest jakis dobry z tym duchem choc i pewnie tam mozna sie dopatrzec
czegos .


A na jakim poziomie grałeś? Na zagranicznym forum przeczytałem, że komp im wyższy poziom trudności tym bardziej oszukuje. W h3 poziom trudności polega głównie na różnicy zasobów początkowych a w h5 na naginaniu praw gry ("komputer moze robić rzeczy nie możliwe dla normalnego gracza"). To najgorsze rozwiązanie z możliwych i bardzo nie ładne, niechciało im sie porzadnie popracować nad a.i. to poszli na łatwizne. Co innego dawanie kompowi fory na początku (wieksza armia na początku, więcej zasobów) a co innego naginanie praw gry. Jednym słowem "sztuczna" sztuczna inteligencja :(. Np. w Warcraft komputer "insane" dostaje 2x wiecej golda z kopalni a jego hero szybciej (chyba) lvl''ują.

Nierozumiem czemu ludzie narzekają na 4 misje nekropolisu, przecież tam przeciętną armie to sam fenix może rozwalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2006 o 14:27, morthi napisał:

Plik readme sie klania

Zmiany w aktualizacji 1.1
===============

(!) Niektóre zmiany będą działać tylko po ponownym uruchomieniu mapy w przypadku wczytania
gry ze starego zapisu.

Dodane funkcje:

- Auto-patcher
- Tryb ŁATWY

Poprawki:

- Gra wieloosobowa nie uruchamia się, jesli stany graczy się różnią
- Wiadomość "błąd Ubi.com" nie pojawia się po wygraniu gry notowanej
- Losowe miasta używają opisu i nazw z mapy
- Poprawiono ekran profilu (doświadczenie, przynależność)
- Przystań: wiadomość stajni znajduje się w grze, poprawiono też inne wiadomości
- Ekran profilu: losowe gry ras są teraz prawidłowo pokazywane
- Zacięcia kamery w scence filmowej w mapie ''Rebelia'' zostały naprawione
- naprawiono wybór przedmiotów w lobby
- Polecenie ''chronienia'' w trybie ducha działa prawidłowo
- Poprawiono transfer tury w trybie ducha po rozłączeniu
- Informacje o profilach innych graczy są teraz dostępne
- Informacje o mapach dla gier wieloosobowych zostały zlokalizowane
- Czary dodane w bibliotece są teraz udostępniane bohaterowi natychmiastowo
- Panel preferencji gry wieloosobowej został naprawiony
- Poprawiono tekst walki "Czar odparty"
- Wyniki gier treningowych nie są już raportowane na Ubi.com
- Poprawiono losowanie talentów bohatera
- Żywiołaki nie są już podatne na czar Rój Os
- Naprawiono działanie Przekazania Many u Wielkich Druidów
- Specjalizacja Kusicielka została naprawiona
- Poprawiono SI odpowiedzialne za walkę
- Poprawiono dźwięk w trzeciej scence kampanii ''Obietnica''
- Poprawiono odświeżanie paska inicjatywy
- Osobne oddziały są teraz wyświetlane na erkanie wyników walki
- Wyszukiwanie planowanych ścieżek bohatera na początku tury/po wirze poprawione
- Nieprawidłowe wzrosty poziomu (podwójny wzrost umiejętności) zablokowane
- Bohaterowie na statkach w trybie ducha są teraz prawidłowo wyświetlani
- Gra z trybem ducha kończy się prawidłowo, gdy wszyscy gracze odłączą się
- Wynajdywanie ścieżek w walce nie ignoruje już fosy
- Submenu handlarza artefaktów nie może być wywołane klawiszem szybkiego dostępu bez budynku
- Graczy, którzy się połączyli ponownie, mogą się teraz zobaczyć na Ubi.com
- Naprawiono kontratak Mrocznego Jeźdźca
- Stworzenie pod wpływem Szału Bitewnego będzie teraz zawsze atakować
- Naprawiono talent Ulepszonej Many
- Chatka Maga ciągle pokazuje obszary po wciśnięciu Esc
- Poprawiono niektóre potwory na niskich poziomach trudności
- Poprawiono shadery wody
- Poprawiono odtwarzanie filmów początkowych
- Naprawiono wywoływanie mapy Grala z podziemia
- Poprawiono wiadomość trybu ducha
- Poprawiono kłopoty z zacinaniem się dźwięku
- Długość nazwy rozgrywki wieloosobowej jest ograniczona
- Dźwięki interfejsu nie są już trójwymiarowe
- Poprawiono wymagania dla Zewu Urgasha, gdyż wcześniej był niemożliwy do zdobycia
- Osłabiono bohatera Sylwanu, Gilraena, w mapie ''Podbój'', oraz poprawiono jego skrypt
- Maeve jest teraz dostępnym losowym bohaterem Przystani
- Nie ma już podwójnych portretów bohaterów
- Mapa ''Atak'' znajduje się teraz przed mapą "Inwazja" (zamiast przed mapą "Królobójstwo")
- Poprawiono skrypty mapy ''Obrona''
- Dodano nowy model Wiedźm Cienia
- Poprawiono garnizon w mapie ''Kultyści''
- Poprawiono listę twórców gry
- Klucznik w mapie ''Marsz'' został zablokowany dla SI
- Poprawiono postać Demona
- Zmieniono kolor flagi Zehira
- Poprawiono tagi map wieloosobowych
- Geometria SI dla piramid i wraków została poprawiona
- Miasto Lochu: naprawiono Mroczne Pastwisko i oświetlenie
- Poprawiono losowych bohaterów na mapach wieloosobowych
- Bohater Jhora otrzymuje czar Magiczny Pocisk, zgodnie z opisem specjalizacji
- Przekalkulowano mapy oświetlenia dla Inferno i Nekropolis
- Usunięto taktyki dla Maeve
- ''954 YSD: Gorący Pościg'': poprawiono niektóre elementy mapy
- ''Przełęcz Smoka'': zmiany obiektów i balansu
- naprawiono dziury natychmiastowej podróży
- Zmieniono ustawienia Pojedynku
- Dodano wiadomość zbliżania się do garnizonu w mapie ''Zdrada''
- Dokonano kilku zmian na mapie ''Ekspansja'' (umiejętności bohatera, wiadomości, dodani strażnicy)
- Poprawiono skrypt mapy ''Oferta Raelaga'' i zmieniono problem z teksturą niedaleko posterunku
wojskowego Inferna
- Dokonano wielu zmian w zbalansowaniu gry


brakuje tylko naprawy błędów w tworzeniu gry w multi, oraz zapisu wyniku starcia zapisuje tylko prawie przegrane i przez to mam w profilu 1 zwycięstwo i 4 porażki (przez zawieszenie się gry) a powinienem miec gdyby nie błędy 4 wygrane i 1 porażke, czekam na szybkie poprawienie tych błedów bo nieraz po zwycięstwie wyje się bardziej niż po przegranej ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2006 o 17:57, syriusz.b napisał:

A jeszcze jedno pytanko: Czy DVD-ROM''y z roku 2001 (lub 2002) obsługuja predkosc 4x??


Prawdopodobnie tak, ale najlepiej sprawdzić to w specyfikacji Twojego modelu (przedni panel, albo jakaś instrukcja, może strona producenta), bo ja w zasadzie nie wiem o jakim sprzęcie mówię... :(

Do Smash-PL i Andrzejass:
Mała prośba - tnijcie posty przy komentowaniu, bo przewijam pół strony żeby przeczytać Wasze 3 linijki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2006 o 20:44, skyler napisał:

> > Kumplowi przy wejsciu do gry pojawił sie napis "failed to set display mode". co to
może
> być???
> Dosłownie komunikat o nieudanym ustawieniu trybu graficznego. Zwykle oznacza to kartę
graficzną
> lub monitor niedostosowany do wymagań gry. W przypadku stargo monitora LCD 15" rozdzielczośc

> maksymalna to 800x600, a gra np. może chcieć uruchomić rozdzielczość 1024x768.
> Najlepiej zgłosić problem do pomocy technicznej dostępnej z głównej strony www.gram.pl

Na prawdę dzięki za pomoc ale to był post z 31.01 :)
Problem rozwiązany- gra nie obsługiwała karty graficznej:)



Ja też mam problem z ''failed to set display mode''
Mam notebook''a z Radeon Mobility 9000 (teoretycznie powinien być obsługiwany a nie jest :( )
Jak narazie poradziłem sobie ściągając programik emulatora 3DAnalyze.
Po włączeniu emulacji ''emulate HW TnL caps'' gra się uruchamia ale chodzi znacznie wolniej (nie mogę też przełączać cię do innych programów CTRL+ESC bo wywala się blue screen)
Nadal szukam innego rozwiązani...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Muszę się z wami podzielić tą dobrą nowiną ;) Mam H5 :D Jest świetne! Szkoda tylko, że w niektórych miejscach pozostały oryginalne angielskie teksty. Ale zapewne w kolejnej łatce zostanie to poprawione :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra jest świetna imho. Jest apre misji trudnych, ale wczoraj przelazłem ją po raz drugi :-) I w ostatniej misji szóstej kampanii najwięcej problemów miałem w z rozwaleniem bariery za pomocą Zehira i Findana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich.
Mam pytanko, a przeglądanie ostatnich około 790 stron nie wchodzi raczej w grę, więc wybaczcie gdybym się powtarzał.
- Misja 4 w kampanii Inferno - Okręt - zdobywam to ostatnie miasto Elfów, mój bohater czuje się wręcz świetnie, a więc cele misji wykonane i ... niestety nic. Mogę sobie klikać bez końca, robić różne dziwne rzeczy, a planszy i tak nie skończe.
Spotkał się ktoś z tym może?
Co z tym zrobić, bo fakt można rozegrać misję jeszcze raz, ale to trochę denerwuje.
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich.
Mam pytanko, a przeglądanie ostatnich około 790 stron nie wchodzi raczej w grę, więc wybaczcie gdybym się powtarzał.
- Misja 4 w kampanii Inferno - Okręt - zdobywam to ostatnie miasto Elfów, mój bohater czuje się wręcz świetnie, a więc cele misji wykonane i ... niestety nic. Mogę sobie klikać bez końca, robić różne dziwne rzeczy, a planszy i tak nie skończe.
Spotkał się ktoś z tym może?
Co z tym zrobić, bo fakt można rozegrać misję jeszcze raz, ale to trochę denerwuje.
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy juz o tym tu byla mowa , troche trudno sledzic ten watek na bierzaco.
Na Twojepc.pl jest recka hommv i na pierwszej stronie mozna wyczytac ze LEK jest tak limitowana ze natlukli 4tys sztuk :D Jezeli to prawda to nie wiem czy sie smiac czy plakac :D moze i EK ale L to lekka przesada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować