Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 05.04.2007 o 20:05, Napek napisał:

Daimon, dziękujemy za nowinkę :)


A tak tylko przypadkiem wpadłem na CH i sam myślałem, że to jakiś spóźniony żart prima aprilisowy. Tym bardziej, że link podany w newsie na CH nie działał :)

Mi się spodobał ten goblin (chyba) w masce, jest po prostu świetny.
Natomiast z tego co wyczytałem w komentarzach na CH, te Pao Kai to smoki z DM, posiadają oddech błyskawicy.
Też żałuje, że ma to być ostatni dodatek. Będzie mi bardzo brakowało Nag i Behemotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...
Ciemno to widzę...
Nie podoba mi się wprowadzenie miasta Orków. Nie dlatego, że ich nie lubie, ale zamek ten nie wydaje mi się zbytnio udany. Istoty, które tam współistnieją, w DM, który jest logicznie powiiązany z H5, są wrogami i zwalczają siebie nawzajem.
Co do kampanii to nie mam póki co zastrzeżeń. Wszystko okaże się po premierze, ale tutaj nie oczekuje jakiegoś wielkiego zawodu.
Nowy, alternatywny poziom ulepszeń jednostek. Pomysł z Disciples. Zobaczymy jak wyjdzie w HoMM. Ciekawe też jak to zostanie rozwiązane fabularnie...
Zdolność rasowa Orków wiąże się z atakiem, co wiele osób (w tym i ja ;] ) przeczuwało.
No i w końcu - dobrze, że to samodzielny dodatek. Takie produkty zawsze lepiej świadczą o twórcach, bo nie ma wtedy argumentu, że twórcy chcą wyciągnąć więcej kasy od nabywców (któzy musieliby dokupić podstawkę).

Na koniec jedna ciekawa konkluzja: "Tribes of the East chronicles the final chapter in the epic struggle that began with the interrupted wedding of Queen Isabel."
A więc to będzie raczej ostatni dodatek do H5. Po tym spodziewać się należy prac nad Heroes of Might & Magic VI. Czy to dobrze czy źle? Czas pokaże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten dodatek będzie conajmniej dziwny, wszystko było by ok gdyby nie tragicznie wyglądający szamani po prostu są super śmieszni. Szkoda, że nie ma ptaków gromu i behemotów. Brakuje mi bardzo całej cytadeli i kreatur tamtejszych(szczególnie wiwern, bazyliszków i oślizgów). Zobaczymy na kolejnych screenach, ale ten zamek będzie śmiesznych chyba :P
Po za tym fajnie, że będą alternatywne ulepszenia to znacznie urozmaici grę i sprawi, że ktoś będzie pro lub nie. Znacznie zwiększy to możliwość kombinacji. Ulepszenia Haven już znamy, ciekawe co z resztą np krasnoludy będą śmiesznie wyglądać hehe.
Jeszcze raz naprawde szkoda mi, że nie ma cytadeli i ptaków gromu i behemotów one strasznie pasowały do klimatu HoMM. Może jednak będzie jeszcze jeden dodatek, to się okaże.
Zauważyłem, że zamki stare są tylko po części zmienione np haven wcale a elfy nieznacznie. Natomiast zamki nowe są naprawde abstrakcyjne np. krasnoludy i ich broń( kilofy, pałki zamiast młotów i toporów). Zamek krasnoludów jest naprawde w porządku, zobaczymy jednak jak będzie wyglądał ten nowy zamek orków, których wszyscy się spodziewaliśmy( jednak zapewne zielonego koloru a nie czerwonego hehe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.04.2007 o 21:00, windows00 napisał:

Na koniec jedna ciekawa konkluzja: "Tribes of the East chronicles the final chapter in the
epic struggle that began with the interrupted wedding of Queen Isabel."
A więc to będzie raczej ostatni dodatek do H5. Po tym spodziewać się należy prac nad Heroes
of Might & Magic VI. Czy to dobrze czy źle? Czas pokaże...

Co nie znaczy, że w tym dodatku będzie tylko zamek orków, ostatecznie jeszcze nic nie wiadomo, może pod namową gracz programiści zdecydowali by się dodać jeszcze jeden zamek znany z H3 np cytadelę, naprawde było by fajnie. Może trzeba napisać petycję lub prosić o 3 dodatek zawierający właśnie tą armię. Zobaczymy, koniec Izabeli nie oznacza końca gry. Może się okazać, że będzie jeszcze jeden dodatek pokazujący ostateczną walkę Mrocznego Mesjasza ze Światem Ashan hehe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się cieszę, ukończyłem już podstawkę i dodatek a chciałbym dalej uczestniczyć w tej jakże interesującej historii. Zamek orków mi pasuje, jednak brak obecności Behemotów to porażka, dobrze że chociaż cyklopy się ostały. Nie podoba mi się również, że jednostki będą miały alternatywną drogę rozwoju, już Fanatyczne Jednostki Przystani w Kuźni Przeznaczenia były mi trochę nie w smak. Dla mnie jedno miasto to 14 jednostek i ani jednej więcej. Obrazki prezentują się dobrze jednak poczekam na filmik albo chociaż na te które będą zawierały interface. Oby muzyka była przynajmniej tak dobra jak w podstawce i dodatku. Teraz pozostaje tylko czekać na dalsze informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2007 o 21:11, Bosper napisał:

Co nie znaczy, że w tym dodatku będzie tylko zamek orków

Ale ja nigdzie nie pisałem, że to jedyny zamek. Ja tylko zauważyłem, że to prawdopodobnie ostatni dodatek.

Dnia 05.04.2007 o 21:11, Bosper napisał:

Zobaczymy, koniec Izabeli nie oznacza końca gry.

A czemu koniec Izabeli? Szybciej - koniec Biary...

Dnia 05.04.2007 o 21:11, Bosper napisał:

Może się okazać, że będzie
jeszcze jeden dodatek pokazujący ostateczną walkę Mrocznego Mesjasza ze Światem Ashan hehe.

Ale to już materiał na kolejną część. Bo Mesjasz Demonów ujawnia się w trakcie Dark Messiah.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie pewna rzecz. Przedstawiony na obrazku Pao Kai jest jakiś taki... mały...
Te prawie-smoki z Dark Messiah były ogromne, a tu dostajemy na 7. jednostkę jakiegoś pisklaka :P No chyba, że on stoi na drugim końcu pola walki i tylko sprawia wrażenie małego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ach ta skleroza ;]
Co do braku Ptaków Gromu i Behemotów - przynajmniej nikt nie zarzuci Nivalowi, że "jedzie" na pomysłach z H3 i nie dodaje nic od siebie. Nowe jednostki na pewno urozmaicą świat HoMM, a także uniwersum Ashan.
Jednak nie zmienia to faktu, że nie podoba mi się ten zamek fabularnie i powtarzał to będę pewnie jeszcze wiele razy :P

Interesuje mnie też jakie jednostki neutralne pojawią się z nowym dodatkie, bo to, że jakieś się pojawią, jest niemal pewne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2007 o 21:19, windows00 napisał:

Co do braku Ptaków Gromu i Behemotów - przynajmniej nikt nie zarzuci Nivalowi, że "jedzie"
na pomysłach z H3 i nie dodaje nic od siebie.


Mimo wszystko Pao Kai to taki odpowiednik ptaków gromu, też mają błyskawicami miotać :)

Dnia 05.04.2007 o 21:19, windows00 napisał:

Jednak nie zmienia to faktu, że nie podoba mi się ten zamek fabularnie i powtarzał to będę
pewnie jeszcze wiele razy :P


Jak napisali, zebrali się pewnie do kupy aby odeprzeć niebezpieczeństwo ze strony demonów. Później mogą się pokłócić i walczyć ze sobą w DM, który przecież fabularnie jest dalej niż HoMM5.
W części 6 podobnej frakcji już zupełnie może nie być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2007 o 21:15, windows00 napisał:

> Co nie znaczy, że w tym dodatku będzie tylko zamek orków
Ale ja nigdzie nie pisałem, że to jedyny zamek. Ja tylko zauważyłem, że to prawdopodobnie ostatni
dodatek.

Wiem, ale zapewne to jest niestety prawda, chociaż chciałbym inaczej. Może jak to ma być nie zwykły dodatek a super dodatek dodadzą jednak jeszcze jeden zamek.

Dnia 05.04.2007 o 21:15, windows00 napisał:

> Zobaczymy, koniec Izabeli nie oznacza końca gry.
A czemu koniec Izabeli? Szybciej - koniec Biary...

Chodziło mi bardziej o koniec jej historii. Zapewne H6 jak wyjdzie będzie opowiadało o Dark Mesisiahu( nie liczę gry o tym samym tytule bo to inna bajka-moim zdaniem)

Dnia 05.04.2007 o 21:15, windows00 napisał:

> Może się okazać, że będzie
> jeszcze jeden dodatek pokazujący ostateczną walkę Mrocznego Mesjasza ze Światem Ashan
hehe.
Ale to już materiał na kolejną część. Bo Mesjasz Demonów ujawnia się w trakcie Dark Messiah. Pożyjemy zobaczymy, co Ubi wymysli tak będzie, chociaż gracze mogli by im trochę podsunąć pomysłów i oczekiwań. Strasznie mi brakuje cytadeli jako zamku z mrocznej głębi lasu, ze stworzeniami tajemniczymi równie jak historia samych smoków bogów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje Nival, i frakcja orków bardzo przypomina tą z Etherlords II, pamiętacie tą grę? No jakby nie było Barbarzyńcy, ale z Pao Kai (trudne cholerstwo do zabicia w DM) a nie z Behemotami, ale kto wie do jesieni jeszcze daleko! Wiec może coś wymyślą!:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.04.2007 o 12:57, morthi napisał:

razzakiem zawsze rozbijesz deleb :) wystarczy tylko wybic na poczatku piekielne ogary i impy
- w miedzycasie popsuc diably coby nie wskrzesily czarcich lordow a na deser zostawic sobie
sukkuby

ossirem ciezko jest a wszystko przez baliste ktora niemilosiernie bedie mordowac strzelcow
- no chyba ze takie bedzie ilozenie terenu ze uda sie wrzucic jednorozce obok nich ktore tez
beda osloniete przez bezposrednim atakiem

w 3x3 w koncu poprawili ilosc pd - teraz po zwycieztwie otrzymujemy pelna liczbe a nie tylko
po ostatnim bohaterze


Nie zogdze się Przy dobrym graczu Razzak nie ma szans, trzeba zabunkrować sukubusy i impy puścić do porzdu cerberki a później zmorki to zajmnie 1/2/3 tury golemom i Tytanom, wybić wpierw tytany i "mechaników" by nie naprawiali golemów i jednocześnie zmiejszać obornke golemom. ((:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Wszystko pięknie się zapowiada, tylko co z tego wyjdzie? Te nowe jednostki są takie jakieś... dziwne. Mam nadzieję, że ich wygląd zostanie jeszcze dopracowany. Na screenach dostrzegam centaury i to w wersji strzelającej, co osobiście bardzo mnie cieszy:)
Miasto orków, na pierwszy rzut oka odbiega nieco od schematu wszystkich poprzednich miast... Poza tym to co dostaliśmy na screenie, to chyba nie jest miasto w pełni rozbudowane, więc zobaczymy...
Ciekawe jak zostanie rozwiązany problem alternatywnych upgradów jednostek? Będą dla nich osobne upgrady dla budynków? W standardowym ulepszonym budynku będzie można wybierać spośród trzech wersji jednostki?
Jakoś nie przekonuje mnie też pomysł z odseparowaniem dodatku od podstawki... Mam nadzieję, że nie wpłynie to cenę, i że wyniesie ona standardowe 59,90...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie się wydaje, że (chyba ktoś już to powiedział) system będzie zbliżony do tego z disciples2 lub tego z H4 - jak pójdziesz jedną ścieżką rozwoju to nie ma już wyboru, z tą różnicą, że w h4 nie było ulepszeń, a tu będą:) na screenie jest fajny Minotaur:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nowe miasto wyglada na wariacje miasta barbarzyncy z poprzednich czesci. Wiadomo, ze chca tez zachowac jakas ciaglosc swiata M&M wiec jednostki beda podobne do tych z Dark Messiaha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mnie cieszy wiadomość o nowym dodatku ale mam mieszane uczucia co do tego, że to będzie osobny dodatek czyli nie będzie wymagał podstawki i do tego ostatni z dodatków do tej gry. Ale mam nadzieję, że będzie dobry i grywalny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładne screeny. Jak większości graczy mnie również zabraknie behemotów:( W ogóle zamek Orków wygląda dokładnie jak wioska Orków z Warcrafta np. III. Z drugiej strony ich architektura we wszystkich grach powinna być taka sama, w końcu Orkowie to Orkowie - ale czy jest? Szamani mogliby sobie tą maskę trochę bardziej agresywną zrobić:/ A goblin wygląda jak Gollum.
Jestem ciekawy czy dorzucą nową szkołę magii czy też coś na podobiznę runów. W każdym razie oczekuję drugiego dodatku z niecierpliwością (pewnie jak większość).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie jakieś ożywienie - i to jakie - w świecie Heroes V :D Nowy dodatek wygląda na coś naprawdę dużego. Ma być samodzielny. No i te alternatywne rozwoje istot - no to jest coś. Co do nowych stworów bardzo mi się podobają, chociaż też trochę tęsknię za Behemotem :D A co do Pao Kai''a to myślę, że wraz z rozwojem dodatku troszkę jeszcze urośnie ;) Szaman wywarł na mnie pozytywne wrażenie ;) No i powrót łączonych artefaktów - też coś bardzo dobrego, lubianego przez graczy.

Będąc jednak autorem Unofficial Patcha mam tym razem nadzieję, że CDProjekt stanie na wysokości zadania i wyda bardzo staranne tłumaczenie dodatku, bo jest to naprawdę coś dużego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować