Zaloguj się, aby obserwować  
HumanGhost

Heroes of Might and Magic V - informacje o polskim wydaniu i pre-ordery!

242 postów w tym temacie

juz nie mozna ;] jaja jak berety... dobrze ze mi sie3 sikac zachcialo to przeszedlem kolo kompa i odruchowo odswierzylem sklep... fart...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tez mialem farta neziemskiego, bo wlazlem tu przypadkiem i zobaczylem twoj post pIERTO "WROCIL PREORDER !!!" totez w mig popedzilem na odpowiednia strone i zamowilem XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pietro: LEGALNIE heh dobre :P (ja tez zamowilem LEGALNIE ;] )
Wasseb: Oj tak... gdybysmy mogli tyle spac... ten czas to by dopiero szybko minal xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2005 o 09:03, CyberTapir napisał:

Część druga była najlepsza. I tyle wam powiem . :]


Dobrze prawi, dac mu piwa! :)


No to mieliscie chlopaki fuksa. Szkoda, ze mnie akurat wtedy nie bylo przy kompie. Tak, wiec czekamy do nastepnego tygodnia...


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2005 o 17:03, wasseb napisał:

u cenzura jakas, czy co?? linkom sie zniklo...


Nie przyjmujemy w tej chwili zamówień na HoMM 5 więc nie ma powodu, aby pozostawiać Twoje posty, które wprowadzają użytkowników w błąd. Linki nie linki w chwili obecnej pre ordery są wstrzymane. Więcej informacji w tej kwestii udzielimy już w krótce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba wiem co się stało że nie można zamawiać, wyliczono ze braknie drzew na ziemi na pudełka do edycji kolekcjonerskiej :P. Mi udało się zamówić (zresztą zrobiłem to jak tylko zobaczyłem newsa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miejmy tylko nadzieję, że nie będzie żadnych problemów z zamówieniami złożonymi przed wystąpieniem usterki:) Tak jak ktoś wczesniej zauważył, niefajnie byłoby teraz zamówić drugi raz (bo tamto byoł nieważne) a później dostać dwie przesyłki:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie... powiedzcie nam jeszcze czy Ci ktorzy juz zamowili wczesniej (przed wsztrzymaniem zamowien) czy beda musieli wykasowac te zamowienia ze swojego konta i zamowic jeszcze raz? Czy nic z tymi zamowieniami sie nie stanie i wszystko bedzie ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2005 o 14:13, moonman napisał:

Ale tak czytam na temat tego trybu i przypomina mi to tryb z Fallout Tactics (punkty akcji, kolejnosc itd.) czy mniej wiecej taki bedzie w H5?


Tak, mnie więcej ma to tak wyglądać. :-) Nie znam dokładnych szczegółów, ale z tego co wiem ten tryb jest porównywany właśnie też do FT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oto nowa porcyjka ciekawostek z Gier Online. Pierwsza dtyczy jednostek i ich ilości:

"Zdradzili za to, że dużą rolę odgrywać będą w trakcie gry smoki – możliwe więc, że zostaną w jakiś sposób powiązane z tajemniczym miastem. Smoki, rzecz jasna, będzie można umieścić we własnej armii. Oprócz nich w grze pojawi się ponad 40 jednostek, które – jak w HoMM III – będzie można ulepszać. (...) Ludzie, na ten przykład, ciągle wystawiać będą do walki pikinierów, strzelców, mieczników, mnichów, kawalerzystów i gryfy, a ich najsilniejszym sprzymierzeńcem pozostaną anioły. W armii demonów na pewno pojawią się diabły, ale zobaczymy też kilka nowych piekielnych stworzeń, np. sukkuby. W szeregach nieumarłych po raz pierwszy wyjdą łucznicy, o siłach natury zaś wiemy póki co tyle, że znajdą się po ich stronie elfy. Kluczem do sukcesu gry jest odpowiednie zbalansowanie jednostek, pozostaje więc mieć nadzieję, że Rosjanie nie będą mieli z tym żadnych problemów. Co ciekawe, stworzenia nie będą już mogły samodzielnie wędrować po świecie – to kolejny zwrot w stronę trzeciej odsłony serii."

Druga ciekawostka mówi o magii:

"HoMM nie byliby sobą, gdyby zabrakło w nich magii. To kolejny element gry, który znacznie bliższy będzie trzeciej odsłonie serii, bowiem szkoły magii nie będą przydzielone do zamków, choć najpewniej nie będą również reprezentować żywiołów. Najprawdopodobniej magia podzielona zostanie na cztery rodzaje: magię życia, magię śmierci, magię chaosu oraz magię natury. Ogółem zaklęć ma być blisko 40, przy czym ponownie nastąpi podział na czary bitewne (mniej lub bardziej ofensywne) oraz podróżne (wykorzystywane podczas eksploracji terenu, np. odkrycie położenia surowców). Rewolucji w systemie magii spodziewać się zatem nie należy."

Trzecia jest o miastach (ich wyglądzie):

"Znacznie efektowniej wyglądać będą również wnętrza miast, gdzie jak zwykle postawimy nowe budynki (choć już nie w tak ścisłej kolejności) i zwerbujemy armię. Każdy zamek będzie oczywiście dopasowany do charakteru mieszkańców i, co ciekawe, poziom jego rozwoju widoczny stanie się również na mapie świata. Twórcy obiecują, że mimo przeniesienia miast w trzeci wymiar na pewno się w nim nie zgubimy. Inna sprawa, czy taki przepych graficzny nie wpłynie na szybkość ładowania – co jak co, ale konieczność dłuższego oczekiwania na możliwość dostępu do zamku z pewnością zirytowałaby graczy."

I jak na razie ostatnia ciekawostka o bohaterach i ich walce:

"Pod kilkoma względami walka zbliżona będzie do tej, którą pamiętamy z HoMM III. Bohaterowie, w „czwórce” biorący czynny udział w starciach, ponownie zajmą się głównie rzucaniem zaklęć. Nie oznacza to jednak, że zupełnie znikną z pola bitwy. Jeśli gracz odpowiednio ich rozwinie i, podczas awansu na wyższy poziom doświadczenia, pozwoli poznać pewne umiejętności, będą mogli atakować nie tylko za pomocą magii. Mówi się również o tym, że niektórzy posiądą tę umiejętność od razu. Jeśli wziąć pod uwagę, że bohaterowie demonów będą poruszać się pieszo (są zbyt ogromni, by dosiąść konia), to być może kosztem wolniejszego przemieszczania się autorzy właśnie im pozwolą walczyć."

Ale to nie wsystko. Według tego co widziałem na filmiku (nie pamiętam którym) to inne zdloności bohaterów to np. atak bohatera ludzi. Wyglądało to mniej więcej tak: bohater szarżował na wroga i zadawał mu cios mieczem. Pewnie to nie wszystkie ataki bohaterów. Znając Nival Interactive to tych ataków będzie ponad dycha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować