Zaloguj się, aby obserwować  
Darkstar181

Company of Heroes

5220 postów w tym temacie

Dnia 31.05.2007 o 13:26, scott napisał:

w całej mechanice najdziwniejsze jest że piechota USA ma 6 ludzi a niemcy 4 (5 volks) i tak
niemiecki grenadier ma więcej HP niż ranger i airborn podobnie szturmowiec aby zbalansować
grę a broń usa (karabiny) strzelają wolniej i mają mnijeszy dmg :) - to wszystko dla balansu


Tylko im ten balans nie wyszedł :/ Jak CI CHOLER... ech, jak jest starcie z bliska strzelcy kontra volks to się mi jeszcze nie zdarzyło aby moi przetrwali, a jak strzelcy podejda na odległość bagnetu to volksy pękają jak zerglingi pod ostrzałem firebat''ów :/ Gdzie ten balans? Poza tym łatwiej zlikwidować snajpera 6-cioma ludźmi niż 4 czy pięcioma, choćby i doborowymi.

Dnia 31.05.2007 o 13:26, scott napisał:

kiedyś pytałeś o zasięg Mg 42 - jest taki sam jak browninga wynosi 45 pól ....tyle samo co
broni pancernej ;p tylko as tygrysa ma 180 oraz stug 42 ma 55 pól


No to chyba statystyki swoje, a gra swoje. Normalnym jest to, że mój mg strzela z budynku do alianckiego ckm''u w drugim budynku, a tamci nie - choćby na Angonvile. Odnośnie dział to coś też nie tak, alianckie mają zdecydowanie większy zasięg w grze, ja to zauważam. Szczególnie jak działa strzelaja do siebie, swoim muszę podejść aby odpowiedzieć ogniem. No chyba, że przewrażliwiony jestem :).

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tymi fireebatami to dobre aż się łezka w oku zakręciła :)

Dnia 31.05.2007 o 13:44, Arqadius napisał:

No to chyba statystyki swoje, a gra swoje. Normalnym jest to, że mój mg strzela z budynku do
alianckiego ckm''u w drugim budynku, a tamci nie - choćby na Angonvile.

zasięg także jest uzależniony od przeszkód terenowych oraz usytuowania budynków - na razie nie widziałem róznicy w pojedynkach z kompe ( na necie jszcze nie grałem ale już nidługo się to zmieni)

Dnia 31.05.2007 o 13:44, Arqadius napisał:

Odnośnie dział to coś
też nie tak, alianckie mają zdecydowanie większy zasięg w grze, ja to zauważam. Szczególnie
jak działa strzelaja do siebie, swoim muszę podejść aby odpowiedzieć ogniem. No chyba, że przewrażliwiony
jestem :).

chyba tak ;p

----ale działa przeciw pancerne mają zasięg 60 (pak 38 i to m- coś tam 57 mm)
tamte stay podawałe dla broni pancernej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.05.2007 o 13:55, scott napisał:

> No chyba, że przewrażliwiony jestem :).
chyba tak ;p


Odnośnie tych karabinów w budynkach to właśnie motyw jest taki, że nie ma znaczenia w jakim budynku są karabiny. Zamienisz miejscami i znowu mg strzela, a aliancki nie.

Pośpiesz się z tym łączem to posprawdzamy wszystko dokładnie, tzn. potwierdzimy to co piszę :)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.05.2007 o 14:57, Arqadius napisał:

> > No chyba, że przewrażliwiony jestem :).
> chyba tak ;p

Odnośnie tych karabinów w budynkach to właśnie motyw jest taki, że nie ma znaczenia w jakim
budynku są karabiny. Zamienisz miejscami i znowu mg strzela, a aliancki nie.

Pośpiesz się z tym łączem to posprawdzamy wszystko dokładnie, tzn. potwierdzimy to co piszę
:)

Pozdrawiam


ok - będę je miał po 10 czerwca w okolicach 15 -
jak chcesz to podeślę ci programik do podglądania danych (oraz tworzenia modów min.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.05.2007 o 20:32, Arqadius napisał:

Grałeś w Soldiers: Ludzie Honoru lub Codename: Panzers? Porównaj z tymi grami, jak dla mnie
są równie dobre, jednak CoH ma świetne, jak dla mnie, multi - skopiowane i ulepszone z WH40K.
Mówię o samej grze, nie o możliwych kombinacjach i sposobach tworzenia wspólnej rozgrywki,
bo tych w zasadzie nie ma :/ Ot "dobrzy" mogą walczyć ze "złymi" i inaczej się nie da.


Grałem w obie. Soldiers to jak dla mnie zmarnowany pomysł na grę i wspaniały engine. Wyszło z tego takie coś a ''la Commandos - tyle, że gorsze.
Codename PANZERS znam bardzo dobrze, długo grałem w necie i podobał mi się do momentu poznania CoH''a. Ale teraz wydaje mi się takie jakieś, słabe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.05.2007 o 08:14, scott napisał:

chyba najładniesza miałeś namyśli ta gra nie podskoczy takim takiemu - Close Combat , stell
panthers czy Combat Mision do pięt - to są prawdziwe strategie o II wojnie światowej w np:
starym (turowym)


Podskoczy i przeskoczy. Ale to już kwestia gustu. Nie lubię hardcore''owych strategi typu Close Combat czy Combat Mission. Poprostu nie zbyt interesujące jest patrzenie jak to np. twój czoł został zniszczony bo nie uwzględnił siły wiatru i kątu strzału przez co został zniszczony przez działo przeciwpancerne, którego obsługa ma przemoknięte mundury i opiłowane paznokcie i szybciej strzela :P
Może nieco przesadzam, ale wiadamo, o co chodzi.

Dnia 31.05.2007 o 08:14, scott napisał:

lepszego symulatora pola walki jeszcze nie widziałem


Ja też nie. CM czy SP rządzą jako symulatory. Ale jeśli chodzi o RTS''y rządzi nimi szlachetny król CoH I :P

Dnia 31.05.2007 o 08:14, scott napisał:

Comapny of Heroes to świetny RTS a nie rasowa strategia II - wojenna -


Fakt moja pomyłka. RTS...

Dnia 31.05.2007 o 08:14, scott napisał:

a wierz mi na historii
II wojny trochę się znam ;)


Tak się składa, że... ja też :P To jedno z moich zainteresowań.

BTW:
Zapraszam na mojego GS''a - znajdziesz tam dość ciekawy opis D-Day''a i inne ciekawostki.

Pozdrawiam,

DeuS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mowilem wyzej. patch 1.7 ukazal sie:

http://thq.vo.llnwd.net/o10/CoH/retail/PO_161_170_Patch.exe


v1.70 05/29/2007

Funkcje DX10
- Krawędzie cząsteczek są złagodzone przy przechodzeniu przez obiekty 3D.
- Tysiące dodatkowych drobnych obiektów w świecie gry.
- Poprawiona kontrola użytkownika nad funkcjami antyaliasingu.
- Alfa pokrywa antyaliasing, aby poprawić wygląd obiektów z testowym kanałem alfa, takich jak krzaki.
- Poprawiono jakość oświetlenia poprzez przeniesienie wszystkich obliczeń na każdy piksel.
- Bardziej dokładne precyzyjne obliczenia punktów światła.
- Punkty światła mogą teraz rzucać cienie.
- Trójwymiarowa trawa na terenie.
- Domyślnie włączona jest pionowa synchronizacja odświeżania, aby poprawić jakość grafiki uniemożliwiając wyświetlanie "poszarpanego" obrazu. Użyj komendy ''-novsync'', aby wyłączyć.
- Sprzętowe PCF dla poprawienia jakości cieni.

Inne poprawki
- Różnorakie poprawki błędów powodujących zawieszenie gry.
- Usprawnione wykrywanie hakowania.

Rozgrywka
- Zmniejszono modyfikatory celności działa Pak38 50 mm przy ostrzale piechoty.
- Zmniejszono modyfikatory celności działa ppanc M1 57mm przy ostrzale piechoty.
- Zmniejszono modyfikatory celności niektórych broni przeciwpancernych (bazuki, panzerschrecki, działa bezodrzutowe) przy ostrzale piechoty.
- Usunięto możliwość atakowania terenu wozem pancernym 234, aby naprawić błąd pozwalający strzelać przez obiekty blokujące strzał.
- Czołgi oraz wozy pancerne nie mogą już jednym strzałem zniszczyć wozów pancernych Puma oraz M8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hello z tymi mg 42 i ckm usa miałeś racje coś wczoraj pomyliłem -sprawdziłem jeszcze raz w statach jednostek i broni i mg 42 ma 45 pól a browning 40 - czyli masz mega rację - za zamieszanie sorki ;P

ale tak powinno być mg 42 był b.dobrym (najlepszym ckm-em II wojny światowej i nie tylko) jego zasięg skuteczny to ok 1000-1200 metrów przy szybkostrzelności 1500 s/m a pozatym przy przegrzewaniu się lufy wymieniano ją w ok 5 s - inne ckm się przegrzewały co maiało duży wpływ na celność lub trzeba było wstrzywywać ogień - no i ten dzwięk mg 42 - muzyka dla uszu (nawet alianci chcieli go skopiować w czasie wojny ale się nie wyrobli - cała ich komisja była zaszokowana że można coś takiego zrobić i to nie w USA :) )


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.05.2007 o 20:10, xDeuSx napisał:


Tak się składa, że... ja też :P To jedno z moich zainteresowań.

to b.dobrze pewnie jeszcze kiedyś nieco pogadamy .... a co do najlepszego rts o II wojnie to masz w 100% racje CofH rządzi - co do strategii to już są inne gry ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.06.2007 o 08:06, scott napisał:

ale tak powinno być mg 42 był b.dobrym (najlepszym ckm-em II wojny światowej i nie tylko)


No ba, w sumie jest na wyposażeniu niektórych armii chyba nawet do dzisiaj :) Odnośnie tej muzyki dla uszu to dla kogo? Dla obsługi, która głuchła podczas strzelania czy dla celów, które raczej nie myślały o delektowaniu się dźwiękami wydawanymi przez mg42 :)

Trzeba też wspomnieć o MP44, też świetna broń, która była pierwowzorem AK47 (ruscy to potrafią kopiować). Poniżej dla zainteresowanych link do filmów:

http://www.stg.online.pl/filmy.html

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.06.2007 o 09:38, Arqadius napisał:

> ale tak powinno być mg 42 był b.dobrym (najlepszym ckm-em II wojny światowej i nie tylko)

No ba, w sumie jest na wyposażeniu niektórych armii chyba nawet do dzisiaj :) Odnośnie tej
muzyki dla uszu to dla kogo? Dla obsługi, która głuchła podczas strzelania czy dla celów, które
raczej nie myślały o delektowaniu się dźwiękami wydawanymi przez mg42 :)

dla moich uszu ;p - miód -
a co do stg 44 to - pierwszy karabin szturmowy świata czyli celność i sybkostrzelność inne wynalazki typu mp 40 , steen czy też thompson się chowają


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, żę dodatek zapowiadany na jesień nie będzie jedynym, który się ukaże.
Może w którymś z kolejnych zobaczymy nawet rosjan? Wyobraźcie to sobie: Katiusze, T34, KW ( 1 i mosntrualny 2 ), IS''y to by było coś :) Ponoć nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.06.2007 o 11:06, xDeuSx napisał:

Ponoć nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy :>

Mówisz o tej fińskiej broni skopiowanej przez ruskich?

Odnośnie dodatku to właśnie jestem zawiedziony, że nie będzie rosjan. Dla mnie to jedyna sensowna nacja do przedstawienia w tej grze, inne uzbrojenie i taktyka, szczególnie walka piechoty :) Szkoda, ale tak jak mówisz, może zobaczymy ich w następnym dodatku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.06.2007 o 11:16, Arqadius napisał:

Mówisz o tej fińskiej broni skopiowanej przez ruskich?


Nie, to PPD. Mówię o PPSz czyli o popularnej "pepeszy" z bębnowym magazynkiem :P

Dnia 01.06.2007 o 11:16, Arqadius napisał:

Odnośnie dodatku to właśnie jestem zawiedziony, że nie będzie rosjan. Dla mnie to jedyna sensowna
nacja do przedstawienia w tej grze, inne uzbrojenie i taktyka, szczególnie walka piechoty :)
Szkoda, ale tak jak mówisz, może zobaczymy ich w następnym dodatku.


Co do piechoty, to musiała by zostać wprowadzona umiejętność walki wręcz ( na bagnety, noże itd. ) a dość drastycznie zmieniłoby mechanikę gry.. No ale cóż, może się uda :P


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

... e no co wy przecież znowu zobaczymy bohaterów made in USA + angielskich sojuszników , przeceż to teraz treendy (czy coś w tym stylu) i znowu będziemy ganiać shermanami ;p ( wiem dojdzie churchil i parę nowych pojazdów)

... szkoda że nie dali frontu wschodniego np: rok 1941 - gdzie to rosjanie mieli przewagę w broni pancernej - to była by sztuka powstrzymać takie Kv- 1 lub 2 - pak 36 88mm były by bardzo polpularne ;p w grze ///

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.06.2007 o 12:11, scott napisał:

/ciach.../


Na KV-2 potrzeba by było całej kompanii :) Ten czołg był dosłownie jeżdżącym bunkrem i mógł powstrzymać ostrzał z każdego działa p-panc. więc obawiam się, że pak''i miałyby spory problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.06.2007 o 13:59, xDeuSx napisał:

> /ciach.../

Na KV-2 potrzeba by było całej kompanii :) Ten czołg był dosłownie jeżdżącym bunkrem i mógł
powstrzymać ostrzał z każdego działa p-panc. więc obawiam się, że pak''i miałyby spory problem.

spokojnie sobie z nimi radziły - 88 nie była zwykłym działem :)
ale niemcy mieli specjalne grupy niszczycieli czołgów tworzone naprędce ale skuteczne

kv-1 i kv-2 czy t-34 miały kilka wad

1. 4 członków załogi - tam dowódca był także celowniczym - spadała szybkostrzelność
2. brak radiostacji - czyli brak skoordynowanych działań - były sytuacje że taki kv-1 czy 2 przejechał przez niemieckie linie i pędził dalej zamiast wspierać swoich i był wykańczany na tyłach - w 1943 roku się to dopiero zmieniło ale kv-2 wycofano bo był to tak naprawdę słaby czołg - wielka wieża łatwa do trafienia
3. słaba mobilnośc w przypadku kv -2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A takze brak zbytnio broni przeciwpiechotnej o czym ruscy sie przekonali przebijajac sie nimi przez linie Mannerheima.
Finscy zolnierze wskakiwali na czolg i przez otwor kierowcy zabijali cala zaloge.
Deusx nie wiem, czy wiesz, ale pepesza zostala skopiowana na wzorze finskiego pistoletu maszynowego lahti

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.06.2007 o 16:16, jodlasty napisał:

Czy ktoś z kolegów grał w grę na karcie z DX10?
Jakie są różnice?
Warto zainwestować w nowszy sprzęt?


Do DX10 potrzebna jest Vista. Ja tam bym został przy poczciwym XP. Jednym słowem : nie, nie opłaca się zmieniać i karty i sys. operacyjnego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować