Zaloguj się, aby obserwować  
morthi

Borderlands - przelom w grach FPS?

3066 postów w tym temacie

Dnia 21.11.2009 o 15:19, Shego napisał:

Dziwne ale widziałem na necie screena z widokiem FPP. Moglby ktos zamiescic tutoriala
co zrobic zeby grac z takim widokiem i czy sie oplaca (nie psuje celowania itp)?


Przecież FPP jest ciągle.. Czy to ja o czymś nie wiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2009 o 15:50, soshman napisał:

Literówka. Chodziło mu o TPP.

Shego - rzuć tym screenem, jak znajdziesz. :)

Te wyskoczly po wpisaniu w google grafika "borderlands third person"
Wiec jakos sie da jak widać. tylko jak

20091121155637

20091121155652

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałem tryb TPP w Borderlands i moim zdaniem jest całkiem fajny i zgrabnie to wszystko rozwiązano ALE w broniach bez celownika optycznego nie istnieje cos takiego jak przybliżenie, tzn obraz sie przybliza ale... zupełnie znika celownik. Mimo to warto dodać te 2 linijki w pliku WillowInput bo na 2 klawiszach można przeskakiwac miedzy TPP a FPP wiec nie ma przymusu grania na TPP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TTP wygląda dość przyjemnie, lecz ja sobie na swoim x360 niestety go nie przetestuje.
A wracając do tego mojego Combat Rifle - Rakk Hive (Playthrough II) padł na 3 crity czyli w jakieś 2-3 sekundy. Nawet Rakków nie wypuścił :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2009 o 19:11, Zabujca_Smokuf napisał:

A wracając do tego mojego Combat Rifle - Rakk Hive (Playthrough II) padł na 3 crity czyli
w jakieś 2-3 sekundy. Nawet Rakków nie wypuścił :P

<Strzelił sobie w łeb, po czym poćwiartował się na kawałki, zakopał w ogródku, odkopał, jeszcze raz zabił i jeszcze raz zakopał.>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2009 o 19:11, Zabujca_Smokuf napisał:

TTP wygląda dość przyjemnie, lecz ja sobie na swoim x360 niestety go nie przetestuje.
A wracając do tego mojego Combat Rifle - Rakk Hive (Playthrough II) padł na 3 crity czyli
w jakieś 2-3 sekundy. Nawet Rakków nie wypuścił :P


Mam takie pytanie o co chodzi z tym twoim Combat Rifle, że się nim tak podniecasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.11.2009 o 22:39, B1SH0P napisał:

Mam takie pytanie o co chodzi z tym twoim Combat Rifle, że się nim tak podniecasz?


1830 obrazeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zakończyłem 2 podejście moim Soldierem i muszę powiedzieć, że końcówka trochę mnie zmęczyła, maxymalny lvl osiągnąłem jeszcze przed Old Haven i niestety już nie było tej przyjemności levelowania, a Guardiani mieli trochę za silne tarcze. Z ostatniego bossa też nic ciekawego nie wypadło.
Przydałby się jakiś dobry dodatek w stylu LoD do Diablo2, który wprowadziłby nowe plansze potwory bronie i podwyższył o co najmniej 10 lvl max. poziom(guardiani min 4500exp:)
I jeszcze ciekawostka po pokonaniu bossa gdy idziemy oddać klucz Tanis atakują nas Rakki na 51 poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2009 o 22:52, darkwind21 napisał:

I jeszcze ciekawostka po pokonaniu bossa gdy idziemy oddać klucz Tanis atakują nas Rakki
na 51 poziomie.

Dzięki temu mam nadzieję, że twórcy przewidują podwyższenie maksymalnego lvlu. :)
Ciekawe co będzie w końcu z The Island of Dr. Ned.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2009 o 22:52, darkwind21 napisał:

a Guardiani mieli trochę za silne tarcze.


Chyba że się gra Mordką rozwijaną na Snajpera. Ale to jest przegięcie w drugą stronę i sam przyznaję, że powinni Huntera znerfić. Mocno znerfić. A przynajmniej obniżyć właściwości skilla Trespass do max. 50% ignorowania tarcz, bo przejście przez Descent i Promentory było istną kaszką z mleczkiem.

Bartex69 --->

W sensie... jej imię? Panna nazywa się Lilith, a Syrena to nazwa klasy, tak jak Roland jest Żołnierzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.11.2009 o 23:22, Dexter_McAaron napisał:

W sensie... jej imię? Panna nazywa się Lilith, a Syrena to nazwa klasy, tak jak Roland
jest Żołnierzem.


A ten Soldier, Brick, Siren, Hunter to nie były ich nicki? Bo nazwy klas to chyba te Berserkery, Heavy Gunnery, Support Gunnery (FTW) są. Hę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.11.2009 o 23:27, Markush napisał:

A ten Soldier, Brick, Siren, Hunter to nie były ich nicki? Bo nazwy klas to chyba te
Berserkery, Heavy Gunnery, Support Gunnery (FTW) są. Hę?


Być może można nazwać je również nickami, ale dla mnie one indykują jakąś klasę. A te tytuły to dopiero specjalizacje, jak zresztą już imć Ostrowiak odpowiedział.

Coś jak wybranie na klasę Paladyna, a potem wyspecjalizowanie się na Łowcę Nieumarłych...że tak RPGową metaforą to zobrazuję.

Aczkolwiek "Brick as himself" (rozczulający tekst) troszkę przeczy memu twierdzeniu... no nic. Tak to rozumiem, tego się będę trzymał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mordecai - klasa: Hunter - specjalizacje/podklasy:
Ranger
Sniper
Survivor
Scavenger
Hunter
Assassin
Gunslinger

Lilith - klasa: Siren - specjalizacje/podklasy:
Firefly
Catalyst
Mercenary
Plaguebearer
Tormentor
Defender
Tempest

Roland - klasa: Soldier - specjalizacje/podklasy:
Leader
Support Gunner
Shock Trooper
Rifleman
Heavy Gunner
Commando
Tactician

Nie mam info o Bricku niestety. Jego klasa to Berserker. A podklasy to nie znalazłem.
Pozdrawiam. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Istnieje jakaś "wiki" na temat tej gry abym mógł sobie poczytać o dostępnych klasach, itemach, lokacjach występujących w grze ? PS czy w grze występuję jakaś magia, telekineza czy coś w tym stylu ? Chodzi o to, że lubię grać postaciami "magicznymi". ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować