Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tydzień z grą Heroes of Might and Magic V (i dwoma dodatkami do niej) - dzień czwarty

32 postów w tym temacie

Lucas the Great

Dziś prezentujemy dwie najnowsze frakcje z gry Heroes of Might and Magic V: krasnoludów z Fortecy i orków z Twierdzy. Nie znaczy to, że definitywnie zamykamy przegląd miast i nacji - na jutro szykujemy jeszcze (oprócz planowanego artykułu) małą niespodziankę...

Przeczytaj cały tekst "Tydzień z grą Heroes of Might and Magic V (i dwoma dodatkami do niej) - dzień czwarty" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2008 o 18:08, Test Drive napisał:

Szkoda tylko że ni chce mi się w to grać.


Komentarz dziesięciolecia. :D

A wracając do tematu. Jestem jedną z nielicznych osób, które bardzo lubią grać Fortecą. Zawsze jak słyszę jakąś opinię na temat tej frakcji to wiąże się ona z krytyką, bądź stwierdzeniem, że to tylko dodatek, którym można pograć, a potem dać sobie spokój. Natomiast orkowie zdumieli mnie wraz z pierwszą misją, zaraz po instalacji dodatku. Ich sposób rozgrywki, unikatowe elementy gry, takie jak blood rage, czy brak czarów oraz blokowanie osłabianie zaklęć przeciwnika czyni z nich frakcję niebywale unikatową. To właśnie dlatego tak fajnie się nimi gra. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2008 o 18:41, Azuredragon napisał:

A wracając do tematu. Jestem jedną z nielicznych osób, które bardzo lubią grać Fortecą. Zawsze
jak słyszę jakąś opinię na temat tej frakcji to wiąże się ona z krytyką, bądź stwierdzeniem,
że to tylko dodatek, którym można pograć, a potem dać sobie spokój.

To ciekawe, ja słyszałem głównie, że Krasnoludy są "przepakowane" i ciężko z nimi wygrać :)
Racja, Forteca to silna rasa, ale tylko jeśli chodzi o ulepszenia. Podstawowe jednostki są relatywnie słabe i dopiero po ulepszeniach można w pełni rozwinąć ich zdolności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krasnoludy i Orkowie: Dwie najpotęrzniejsze rasy w Ashan. Krasnoludy dzięki Runom, a Orkiewie dzięki Krwawemu Szałowi. Według mnie są aż nazbyt silne :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie cierpię walczyć z bohaterem orków...
skubaniec zmniejsza siłę czarów przeciwnika do swojej siły czarów (najczęściej ma 1) :X

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do krasnoludów to mam mieszane uczucia. Zależnie od rasy, przeciwko której grałem albo szło mi świetnie albo beznadziejnie i właśnie chyba, dlatego że niebyły jakoś bardziej wyważone ta rasa nie przypadła mi do gustu. Co do Orków to na razie znam ich jedynie z dema a z pełną wersją dodatku zapoznam się dopiero za jakiś czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2008 o 18:46, windows00 napisał:

To ciekawe, ja słyszałem głównie, że Krasnoludy są "przepakowane" i ciężko z nimi wygrać. :)


A ja właśnie o tym nie słyszałem. Ale ba... walka z nimi dzięki temu to sama frajda. :) Zawsze jest lepiej, kiedy w walce z przeciwnikiem trzeba się trochę napocić. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2008 o 19:04, nazgul47 napisał:

Krasnoludy i Orkowie: Dwie najpotęrzniejsze rasy w Ashan. Krasnoludy dzięki Runom, a Orkiewie
dzięki Krwawemu Szałowi. Według mnie są aż nazbyt silne :P


Bez przesady. Według mnie siłą nawet się nie umywają do lochu, czy nekropolis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Artykuł świetny. Dzisiaj rano dotarł do mnie kurier z paczuszką, co mnie mile zaskoczyło, bo spodziewałem się go jutro. Pierwsze wrażenia: gierka daje radę! i jak dla mnie stanowi godne zwieńczenie sagi Heroes V :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać, że prezentowane przez autora rasy są bardzo, ale to bardzo ciekawe :). Jak do tej pory grałem tylko w podstawkę, więc nie miałem przyjemności w obcowaniu z krasnoludami czy orkami. Czas to nadrobić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie krasnoludami grało się aż za łatwo. Gdy na Jeźdzców Niedźwiedzi dałem Runę Szarży, następnie Runy Smoczej Siły i Runę Berkesera, to już poprostu wróg umierał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie, to chyba orkowie powinni być zieloni (eee tam, w końcu są od Tolkiena, a tam nie byli koniecznie zieloni ;P).

A całą antologię HOMM''a V kupuję dopiero w marcu, więc jeszcze sobie poczekam..... ;|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować