Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

O kontynuacji Counter-Strike'a

47 postów w tym temacie

nie zrobią CS2 no nowym silniku albo na najbardziej dopieszczonym source potem dodadzą lepsze modele polepsza coś w systemie gry wydadzą osobno nie w pudełku i nie też że tylko przez steam i na sklep.gram.pl ;] i hulaj dusza kasy NIMA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Było by miło gdyby wyszedł nowy CS ale najlepszy jest chyba 1.6
a co do CS nowego to pewnie wyjdzie razem z Episode 3 lub Half-Life3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam uważam, że jeśli chodzi o takie FPSy MP to rządzi CoD4. Valve niech się zajmie HL3, bo single im nieźle wychodzą...niech tylko nie schrzanią Half Life''a!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zaraz się zacznie mania CS2 i jak Valve poczuje kasę to będzie jak z NFSem... co pół roku głośno będzie o nowym tytule a dostaniemy sami wiecie co :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest bezsensowny krok, gracz zamiast skupiać sie na grze będzie zmuszony "podziwiać" najnowsze osiągnięcia graficzne. Najbliższy przykład? CoD4, gdzie nawet obniżenie detali niewiele daje:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieci ogarnięte manią CS1.6 ktoś się pytał czym się różni 1.6 od source(niech ktoś odpowie czym 2D od 1.6 się różni ;p) odp.
Grafika, fizyka(dla dzieci z podstawówki wytłumaczę iż to jest nauka o przyrodzie w najszerszym znaczeniu tego słowa), realizm(dodali tor lotu pocisku-taki szczegół którego nikt nie zauważy, ale robi różnicę) i inne rzeczy które nadają grze grywalności". Zgadzam się z wypowiedzią, że Ci co z CS1.6 na souce''a się przeżucą dostają w D...(i na odwrót)1.6 jest sławny bo tani, stary i sławny,a Source''m rządzą stereotypy(dajcie mi konkrety)
Czekam na CS2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie opłaca się już robić kolejnego CS''a :/, jest już CS:S, CS MMOFPS, w wersji Koreańskiej, już tych CS''ów jest dosyć bardzo dużo moim zdaniem, no i jeszcze są starsze CS''y.
Moim zdaniem już CS''ów jest już tak dość dużo że nie potrzebne są jeszcze jakieś bo w CS:S gra się dla przyjemności i raczej rzadko można tam spotkać jakiś klan który urządza jakiś spar czy coś w tym stylu za to w starszych CS''ach jest inaczej tam gra się nie tylko dla przyjemności ale również można urządzać spary itp. i więcej graczy gra w starsze CS''y niż w CS:S ;p. Tak więc moim zdaniem nie potrzebny jest już dalsza część CS''ów ;p.

P.S. sorki za powtarzanie słowa "Moim zdaniem ;p"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze że CS:S jest wersja niegrywalna ;/ znaczy sie jest za łatwy by przebić popularnością CS1.6. Nie oznacza to że jest grą słabą [trzeba się wykazać całkiem innymi umiejętnościami niz w 1.6] A co do CSonline to ma wyjść tylko na dalekim wschodzie [Chiny, Japonia]. Trzeba czekać na CS 2.0 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

CS:S i 1.6 to dwie różne gry.

CS:Source | 1.6
Penetracja ścian przez pociski : niska, żadna | wysoka, możliwe zdjęcie kolesia przez żelbetonowy kawał mapy ;]
Ruch postaci : uproszczony bunnyhopping | utrudniony bunnyhopping
Rozrzut broni : valve starało się być konsekwentne na tym polu, najlepiej sprawdzić samemu jak im wyszło ;)
Rzut granatem : w obu grach latają jak z granatnika tyle, że w trochę inny sposób :>
Granaty HE : zadaje mniejsze obrażenia niż w 1.6, nie razi przez ścianę | puknie kola za ścianą i to mocno :]
Granaty FB : trochę lepszy efekt w cs:s, głównie dzięki nowemu silnikowi
Granaty SG : nie pamiętam jak to jest w 1.6, natomiast w source czasami coś prześwituje.
Pociski : kasa jest gratis do giwery | kupujesz gnata z jednym magazynkiem, więcej pestek musisz kupić
Radar : rozbudowany, przypomina ten z battlefielda2 | bardzo prosty, ala łódź podwodna
Modele broni : w obu grach te same gnaty
AWP : utrudniony nozoom | ułatwiony nozoom
Hitboxy : przy dobrym serwerze w obu grach trafiamy tam gdzie celujemy, w cs:s należy pamiętać o ustawieniu komend cl_cmdrate, cl_updaterate, rate na odpowiednio 100/100/25000

Sądzę, że to wszystkie ważniejsze różnice. Od siebie dodam jeszcze, że przez brak kartonowych ścian, nowym radarze i ciut ciaśniejszych mapach w cs:s, jest on trochę bardziej dynamiczny od swojego starszego brata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie następny Orange Box :) Zbyt drogo i nie opłacałoby się większości kupować znowu takie zestawu "wszystkie poprzednie części plus obecna". Tak czy inaczej powinni najpierw popracować jeszcze nad kilkoma aktualizacja do CS: Source. Grafika akurat gra drugorzędną rolę w tej produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować