Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blu-ray za mały dla Kojimy...

85 postów w tym temacie

Rozmiar tej gry to poprostu świetne zabezpieczenie anty-pirackie. Nikt nie bedzie przecież pobierał 50 GB danych, tylko pójdzie do sklepu i kupi orginalną płytkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wizjoner? Najlepszy tworca? ten pan poza seria MGS wlasiciwe nic soba nie reprezentuje a i MSG jest dosc zalosna i na PC nigdy nie wzbudzala zainteresowania. Peter M. ze swoimi nowatorskimi tytulami to jest tworca! Sid M. tez jest wrecz ikona branzy.

Jak niewiele trzeba konsolowcom do "stawiania pomnikow"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że seria MGS do mnie nie trafia, toteż jeden z największych hitów PS3 jest mi obojętny, :) ae co do tematu, hehe, 50 giga i problemy, ładne tam naładowali materiałów :P (Widze mine piratów na te 50 giga :P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Gwoli'' to stare słówko jak "szparko" "wraży" itd. Oznacza "w ramach" czyli "w ramach przypomnienia" sie uczyć trzeba było ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Genialne po prostu! Ciekawe czy MGS5 bedzie potrzeobwal dyskow holograficznych :-D

Kojima jest wielki! A dla tego MGS-a to chyba kiedys kupie to PS3 :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2008 o 22:29, Lailonn napisał:

Jak niewiele trzeba konsolowcom do "stawiania pomnikow"...

Może przestaniesz ślepo krytykować i malkontencić? MGS to seria, która jest w sprzedaży od ponad 20 lat - to mało? Jeśli wszystkie gry miałyby przedstawiać taką jakość wykonania jak MGS to chciałbym bardzo, by każdy producent skupił się tylko na jednej serii i doprowadzał ją do perfekcji. Samo to, że pan Hideo Kojima wraz ze swoim zespołem jest w stanie zainteresować graczy swoją wizją doskonałego żołnierza przez tak długi okres czasu o klasie i mocy wizji chyba świadczy.
A na PC nie da się w MGS 2 i wyżej grać - totalna pomyłka przez sterowanie.

A co do tematu: pan Hideo Kojima nie zajmuje się trzaskaniem kolejnych Tomb Raiderów i po tym co udało mu się osiągnąć - ma prawo wymagać, by zarówno obraz jak i dźwięk w jego produkcji był najwyższej jakości (nawiet biorąc pod uwagę to, że większość graczy może nie być w stanie usłyszeć różnicy). Nie można wszak artyście pierwszej klasy zlecać wykonania pomnika z gliny lub grać na nienastrojonym fortepianie. To, że MGS nie trafia do wszystkich to sprawa drugorzędna - jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świadczy to o tym co widać po postach w tym temacie. Konsolowcy łykają jak młode pelikany i nie są zbyt rozgarnięci niestety. Jak niskie trzeba mieć IQ by myśleć, że duża pojemność gry to wynik mega rozbudowania i fabuły? Co ciekawe na konsolach gdzie się tylko da upychają filmiki itp dodatki, które "rozpychają" grę - nie mam nikomu tego za złe ale by tego nie widzieć?

Wielki mega super hit Halo na PC został zrównany z błotem(i słusznie). Fable? Jedi Empire? Czy choć jedna gra z konsoli została uznana przez graczy PC? Nie przypominam sobie...

Co do sterowania to w PC też można mieć pada ^_^

ps. Kojarzę cię z kłótni o WiC''u. Minęło kilka miesięcy i kto miał racje? :} Gdzie ten twój podbój rynku i mega sukces? :D Wiem, że to irytujące ale jeszcze nigdy nie pomyliłem się w ocenie gry :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2008 o 23:16, hallas napisał:

ma prawo wymagać, by zarówno obraz jak i dźwięk w
jego produkcji był najwyższej jakości


Heh, no ale problem leży właśnie w tym, że co raz mniej w tych "producjach" gry, a co raz więcej filmów HD. Jeżeli przy tej ilości zajmowanego miejsca gierka będzie oferowała mniej niż 40-50 godzin zabawy to przecież to idzie o kant kuli rozbić. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2008 o 22:27, maciek.mucha napisał:

Rozmiar tej gry to poprostu świetne zabezpieczenie anty-pirackie. Nikt nie bedzie przecież
pobierał 50 GB danych, tylko pójdzie do sklepu i kupi orginalną płytkę


Albo co bardziej prawdopodobne skompresują filmy i muzykę i gierka wejdzie na 2 DVD. Niestety jeśli chodzi o łamanie prawa ludzie są bardzo pomysłowi, a szczerze wątpie by sama gra zajmowała więcej niż 1/3 deklarowanej przez Kojimę objętości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2008 o 22:29, Lailonn napisał:

Wizjoner? Najlepszy tworca? ten pan poza seria MGS wlasiciwe nic soba nie reprezentuje
a i MSG jest dosc zalosna i na PC nigdy nie wzbudzala zainteresowania. Peter M. ze swoimi
nowatorskimi tytulami to jest tworca! Sid M. tez jest wrecz ikona branzy.

Jak niewiele trzeba konsolowcom do "stawiania pomnikow"...


Ośmieszasz się. PC nigdy nie był docelową platformą dla Kojimy i MGS, dlatego nigdy nie wzbudzał zainteresowania. Wydanie MGS:I na PC a potem MGS2:S na PC i Xboxa, było tylko marketingowym zabiegiem Konami żeby odrobić poniesione straty. Idąc dalej tokiem myślenia: co reprezentuje sobą Sid stowrzywszy jedną grę strategiczną, na której bazują jego kolejne twory ? a na konsoli nigdy nie wzbudziła zainteresowania ... o Peterze nie będę się wypowiadał bo od DK nie zrobił nic ciekawego ... a jedynie dużo zapowiadał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co powiecie o nowej grze ID Software ? Tam na jednej "planszy" dla pokazu umieścili 20GB ( nieskompresowanych ) textur. A to tylko jedna plansza ... ile tych textur będzie na pokrycie całego świata gry ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znaczy, ze jesli MSG docelowo nie mialo trafic na PC to port musi byc zly? Co to za idiotyczna wymowka? Dobra gra na konsole wciaz bedzie dobra na PC i na odwrot. Jak juz mowilem pada do PC podlaczyc nie problem. Zauwaz, ze zaden port konsolowy nie odniosl sukcesu na PC a zadna gra z PC nie zostala przeniesiona na konsole. Ze niby kilka tytulow sie pojawilo? A jak bardzo zmienionych i uproszczonych an potrzeby konsoli? ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja wam mowie ze na necie bedzie RiP z tego i bedzie max zajmowal 3 do 4 gb :p bo nie ma to jak dodac 45 giga smieci do gry ze niby sa one wrecz mega potrzebne :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się na konsolach za bardzo nie znam, ale wydaje mi się, że ten fakt z newsa jest dość przesadzony i ma kilka znaczeń:
1. Standardowo nagrali na płytkę po kilka razy te same rzeczy, aby skrócić czas dostępu do danych, tak jak to zrobili choćby z Uncharted.
2. W każdym MGSie jest mnóstwo cut-scenek, nie rzadko trwają po kilkanaście minut. Wystarczy, że choćby drobny procent będzie przerobiony na pre-render w formacie HD i już mamy przynajmniej 10 GB zajęte na same filmiki.
No i najważniejsze i najbardziej prawdopodobne:
3. Po prostu: czysty zabieg marketingowy. W rzeczywistości na dysku pewnie będzie mnóstwo wolnego miejsca, a tego typu nowinki zawsze jarały graczy. Podobnie było z przejściem z dyskietek na CD, z CD do DVD itd. Bo przecież, jak coś jest większe, to musi być lepsze? (yhy, jasne) I to nie pierwszy raz, gdy tego typu rzecz została użyta i rozdmuchana na cały świat.
Żeby daleko nie sięgać - orkan Emma. Trąbili o tym i trąbią nadal, a jakie szkody wyrządziła? Nie większe, niż przeciętna wichura. A teoretycznie orkan jest huraganem.
PS. Po screenach tej gry nie widzę niczego, co miało by zajmować aż tyle miejsca. No ale dobra, poczekamy zobaczymy. I nie zdziwię się, jak pewnego dnia na torrentach będzie full wersja mieszcząca się w 10 GB :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować