Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

10) Gdzie mogę sprawdzić, jaki numer Edycji Kolekcjonerskiej dostanę?
Wejdź w szczegóły zamówienia na ten produkt (dla zalogowanych: zakładka "Moje zamówienia", kliknij na numer zamówienia na EK, żeby zobaczyć je szczegóły; dla niezalogowanych/ osób, które złożyły zamówienie jako "gość": kliknij na link w mailu, który otrzymałeś po złożeniu zamówienia).
Pod nazwą gry zobaczysz informację o numerze EK.
1) Jeśli widzisz informację, że numer Twojej EK to "x" (np. 5, 101, 243, 560, 780, 999 itp.), oznacza to, że dostaniesz EK właśnie o takim numerze.


Pytanie jest nastepujace:
moj numer zamowienia to "110" pownieniem dostac z tym numerem paczke! wybralem odbior osobisty, jak bylo napisane odbylo sie bez terroru, Pan powiedzial ze wszystkie paczki juz wydal i mam teraz nuemr 6370.
Chcialbym swoja paczke !! z moim numerem !! bo nie po to czekalem i klikalem danego dnia o danej godzinie zeby dostac jakas losowa paczke !!!
Jak rozwiazecie ten problem?
pozdrawiam

ps. moja jest zafoliowana jeszcze !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałem napisać tylko coś miłego.

Dzięki dla gram.pl za zorganizowanie tak ogromnego przedsięwzięcia jak wysyłka 10k EK jeszcze przed premierą. Dzisiaj dostałem swoje pudło z salonu odbioru osobistego i nie mogę nic sklepowi zarzucić. Nawet kody na DLC uaktywniły mi się już dzisiaj! Jedyny mankament to uszkodzona głowa Geralta, ale to już wina CDP.

Kawał dobrej roboty!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W SMSie/mailu masz numer telefonu do punktu odbioru. Czym predzej tam zadzwon i wyjasnij sytuacje. Szkoda, ze na miejscu nie sprawdziles czy numerek masz prawidlowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zadzwonilem jak tylko przyszedlem i Pan mi powiedzial ze wzialem ostatnie pudelko jakie punkt odbioru dostal, wyjasnilem przez telefon jak bylo etc, ale i tak jak wzialem ostatnie pudelko to nic nie zmienia, dlatego tutaj napisalem......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2011 o 13:08, Laid_back napisał:

Zamówienie zostało wysłane do punktu odbioru, powinno dotrzeć dzisiaj


Potwierdzam, dziś odebrałam :)

Niestety figurka jest lekko uszkodzona, poprzecierana w paru miejscach (chyba prawie każdy tak ma) ale najgorsza jest dziura na szyi wielkości dziubka od igły. Czy takie uszkodzenie kwalifikuje się pod reklamację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2011 o 17:37, Michal_Raven napisał:

Jaki jest przybliżony termin na wysyłki L.A. Noire oraz DiRT 3?

Dołączam się do pytania i dodatkowo taki mały szczegół na karcie produktu przy LA Noire na Xboxa. Gra jest na 3x DVD :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odebrałem kolekcjonerkę (zero uszkodzeń/braków) i ruszyłęm na stronę aby pobrać DLC. Otwieram ściągnięty plik .txt a tam...: ''''nie znaleziono kodu''''

WTF?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2011 o 19:07, amellas napisał:

odebrałem kolekcjonerkę (zero uszkodzeń/braków) i ruszyłęm na stronę aby pobrać DLC.
Otwieram ściągnięty plik .txt a tam...: ''''nie znaleziono kodu''''

WTF?


Sto razy było mówione, że kod DLC będzie dostępny dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiem. Post był edytowany (że nieaktualne etc.), ale strona z jakichś względów nie chce przyjąć tego do wiadomości xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2011 o 19:02, Katrina91 napisał:

Niestety figurka jest lekko uszkodzona, poprzecierana w paru miejscach (chyba prawie
każdy tak ma) ale najgorsza jest dziura na szyi wielkości dziubka od igły. Czy takie
uszkodzenie kwalifikuje się pod reklamację?


Ja tego nie ocenię, ale napisz na wiedzmin2@gram.pl
http://www.gram.pl/news_8AvrHuu2_Dostaliscie_uszkodzona_Edycje_Kolekcjonerska_Wiedzmina_2_CDP_radzi.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2011 o 14:46, Laid_back napisał:

Kontaktujcie się proszę z działem obsługi klienta - chłopaki właśnie po to są :)
http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4


Skontaktowałem się. Powiedzieli mi, że już czytali mojego maila i że wybiorą dla mnie jakiś inny ciekawy numerek zamiast tego który miałem dostać. Jak dla mnie może być :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za organizacje tak dużego przedsięwzięcia, przed chwilą odebrałem swoją kolekcjonerkę i jestem bardzo zadowolony (pomijając lekkie otarcia ma głowie pana Gerwanta) , jeszcze raz dzięki dla całej ekipy gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj kolekcjonerka bez problemu przyjechała do mnie. Żadnych problemów czy uszkodzeń. Dziękuję całemu zespołowi za waszą pracę. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: dopiero po premierze będzie można aktywować kody na kurtkę, kupca i dodatki z CDA ? Chciałbym dzisiaj zakończyć instalację wszystkich plików i pościągać DLC, a w poniedziałek o północy tylko odblokować zabezpieczenia Securom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

16 maja o której godzinie zostanie Edycja Premium wyjeżdżała z magazynu i czy jest jakaś szansa ze jeszcze tego samego dnia dostanie się sms z możliwością odbioru gry ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dla zespołu gramu.pl. Kolekcjonerka dotarła w stanie idealnym poza Geraltem który jest lekko wytarty tu i ówdzie (ale za mało w mojej opinii by reklamować) ale to nie Wasza wina tylko zbyt twardego opakowania, zbyt delikatnej farby (właściwie po co popiersie malowano?) i nieuniknionych wibracji w transporcie.

W świetle przerażających relacji osób którym w punkcie odbioru wciskano pierwszy z brzegu numer bo przypisany im niski dano komu innemu chciałbym też podziękować panom z salonu Tenebriss w Warszawie u których o pomyłce w wydaniu mowy nie było bo wypytali mnie na wszystkie strony (nr. kolekcjonerki, nr. telefonu, nr. podany w SMS informującym o możliwości odbioru, nr. buta:)). Profeska. Aha, skorzystali też chyba z gorącej linii z gram.pl bo zapłaciwszy przy odbiorze po godzinie czy dwóch mogłem już pobrać kody na DLC. Co za ironia, że raczej z nich nie skorzystam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować