Zaloguj się, aby obserwować  
Maka1992

Ogień demonów - forumowa gra RPG

1131 postów w tym temacie

Regulamin:

1.Tworzymy karte postaci:

Imię- związane z klimatem RPG
Rasa:
1.Człowiek
- czystej krwi
- Wampir
- Zmiennokształtny – do wyboru: Wilkołak, Szczurołak, Kotołak
2.Elf – do wyboru: Mroczny Elf, Księżycowy Elf, Leśny Elf
3.Krasnolud – do wyboru: Mroczny Krasnolud, Górski Krasnolud, Pradawny Krasnolud
4.Jaszczuroczłek
5.Półork
6.Półolbrzym
7.Niziołek
8.Dentar
9.Minotau r
10.Cyklop
Klasa
Człowiek czystej krwi - Wojownik, Palladyn, Mag, Złodziej, Bard, Kapłan, Zabójca, Alchemik
Wampir - Wojownik, Mag, Złodziej, Zabójca
Zmiennokształtny (wszystkie typy) - Wojownik, Mag, Złodziej, Bard, Zabójca
Elf (każdy rodzaj Elfa)- Wojownik, Mag, Złodziej, Bard, Kapłan, Zabójca, Alchemik, Druid(nie dotyczy mrocznego)
Krasnolud (każdy rodzaj krasnoluda)- Wojownik, Palladyn, Złodziej, Bard, Kapłan, Zabójca, Alchemik
Jaszczuroczłek - Wojownik, Mag, Złodziej, Kapłan, Zabójca
Półork - Wojownik, Mag, Złodziej, Zabójca
Półolbrzym - Wojownik, Kapłan, Złodziej
Niziołek - Wojownik, Mag, Złodziej, Bard, Zabójca, Alchemik
Dentar - Mag, Bard, Kapłan, Alchemik
Minotaur - Wojownik, Mag, Złodziej, Kapłan, Zabójca
Cyklop - Wojownik, Złodziej
UWAGA!!! Niektóre klasy mają “bonusy”:
Druid – kontakt z naturą (oswajanie zwierząt, ożywianie roślin, przemiana w zwierzę – na początku w zająca)
Kapłan – zdolności uzdrowicielskie, błogosławieństwa
Alchemik – może tworzyć różne mikstury ze znalezionych przedmiotów (lecz nie ze wszystkiego, co mu wpadnie w ręce)
Mag – korzystanie z zaklęć
Bard – jego śpiewanie i twórczość przynosi mu korzyści finansowe podczas pobytu w miastach
Charakterystyka postaci:
1. Historia postaci – min. 3 linijki
2. Charakter - tu opisujemy trochę cech naszej postaci (to czy jest dobra, czy zła zależeć będzie od nas)
3. Wygląd – tu albo opis naszej postaci, w miarę szczegółowy, albo obrazek przedstawiający naszą postać
4.Ogólnikowe miejsce rozpoczęcia gry (jeśli nie jest zawarte w historii)– chodzi o to abym wiedział, czy zaczynacie w mieście, lesie, górach, na polu bitwy itp.
Ekwipunek- na starcie mamy do dyspozycji 10pkt. ekwipunku:
ORĘŻ
za 1 pkt: Laga, Nóż,
za 2 pkt: Kij, Sztylet, Krótki miecz, Lekki młot, Maczuga, Włócznia, Krótki Łuk, Toporek
za 3 pkt: Wekiera, Młot bojowy, Lekki topór, Lekka kusza, Szabla
za 4 pkt: Morgensztern, Długi Miecz, Halabarda, Długi łuk, Cep bojowy
za 5 pkt: Miecz dwuręczny, Ciężki młot bojowy, Topór bojowy, Ciężka kusza, Miecz półtoraręczny
ZBROJA:
za 1 pkt: Lniane odzienie
za 2 pkt: Przeszywanica, Szata Adepta
za 3 pkt: Zbroja skórzana, Szata Maga
za 4 pkt: Gruba zbroja skórzana, Zardzewiała kolczuga
za 5 pkt: Kolczuga, Zbroja skórzana ćwiekowana
POZOSTAŁE
za 1 pkt: 20 sztuk złota, 10 strzał, 10 bełtów, Pierścień z brązu, Naszyjnik z brązu, Trzydniowa porcja żywności
za 2 pkt: Skórzana czapka, Słaba mikstura uzdrawiająca, Słaba mikstura many
za 3 pkt: 10 ostrych strzał, 10 ostrych bełtów, Srebrny pierścień, Srebrny naszyjnik, Rękawice Kolcze, Nagolenniki kolcze, Żelazny hełm
za 4 pkt: Mikstura uzdrawiająca, Mikstura many, Złoty pierścień, Złoty naszyjnik,
za 5 pkt: Nagolenniki płytowe, Rękawice płytowe, Hełm z przyłbicą, Amulet życia, Amulet siły, Amulet many
CZARY (tylko dla magów)
za 1 pkt: światło, przesunięcie przedmiotu (przez dotyk, ale za to o masie większej niż by to było normalnie możliwe)
za 2 pkt: magiczny pocisk, płomień (wzniecenie i gaszenie)
za 3 pkt: lewitacja, spowolnienie, przyspieszenie
za 4 pkt: ogłuszenie, telekineza
za 5 pkt: ognista strzała, uśpienie, ślepota,
OGRANICZENIA!!!
Mag nie może używać oręża z kategorii wyższej niż za 2 punkty i zbroi z wyższej niż za 3
Druid nie może używać oręża z kategorii wyższej niż za 3 punkty
Kapłan nie może używać oręża z kategorii wyższej niż za 3 punkty
Alchemik nie może używać oręża z kategorii wyższej niż za 3 punkty i zbroi z wyższej niż za 3
Niziołek nie może używać oręża z kategorii wyższej niż za 4 punkty
2. Obowiązuje reputacja – wyjściowa wynosi 10, zmienia się ona wraz z naszymi czynami, wpływa na stosunek NPCów względem nas, o wzroście/spadku reputacji decyduje MG
3. Piszemy posty minimum 10 linijkowe, pamiętajmy, że nasza postać do herosów nie należy.
4. Dialogi wypisujemy po myślnikach (-), myśli bohatera zaznaczamy kursywą, a treści nie dotyczące gry w nawiasie[]
5.Wczuwamy się realnie w postać i świat, to znaczy:
- jeśli gramy Mrocznym Elfem i postanowimy być tym dobrym wyjątkiem, to pamiętajmy, że ci nas otaczający są z natury źli i zbyt chętni nam do pomocy nie będą, oraz ich miasta również do najprzyjaźniejszych nie należą
- jeśli gramy niziołkiem, pamietajmy, że to postać z natury niezbyt silna i ciężko aby wiele dźwigała itp.
- jeśli wybraliśmy paladyna, pamiętajmy, że to coś oznacza, chyba, że zechcemy stać się upadłym
- zabronione jest opisywanie podrózy po mieście minotaurów, skoro w zarysie świata jest wyraźnie napisane, że takiego nie ma
- i wiele podobnych
6.Zmiany w ekwipunku, dzienniku, znanych zaklęciach, nabytych zdolnościach, a może nawet i wyglądzie gracze nanoszą sami na swojej karcie postaci – Będzie to osobiście nadzorowane przez MG, więc bez żadnych super artefaktów itp.!!!
7.Gracze nieprzestrzegający regulaminu robią tzw. wypad z gry
8. W dniu dzisiejszym rozgrywka obejmuje max 12 graczy
9. Zabronione jest samodzielne tworzenie ważnych NPCów, oraz dodawanie sobie zadań. Tworzenie ważnych obszarów jest zabronione, ale oczywiście można posługiwać się choćby lasami, górami czy pomniejszymi wioskami i miasteczkami.
10. Nie ma awansów na poziomy, umiejętności nabywa się w trakcie gry, zgodnie z tym, co robimy, o nabyciu, zwiększeniu lub zmniejszeniu poszczególnych umiejętności decyduje mistrz gry

Zarys świata – Erdamon od wieków zmagał się z różnymi, zazwyczaj bardzo brutalnymi wojnami. Od drobnych bitew między sąsiadami, do ogromnych batalii, które sprawiły, że państwa takich nacji jak dentarowie – potężni magowie, minotaury czy też cyklopowie zniknęły z map. W końcu ostatnia z nich, rozpoczęta niewinnym sporem między pradawnymi krasnoludami, a półolbrzymami o stadninę koni na granicy ich terytoriów zmieniła oblicze Erdamonu. Po stronie brodaczy stanęli ich górscy bracia, niziołki, księżycowe i leśne elfy, oraz ludzie, natomiast do półolbrzymów dołączyli się orkowie i półorkowie, jaszczuroludzie, oraz mroczne elfy i krasnoludy. Wojna ostatecznie została nierozstrzygnięta, ale pozostwaiła po sobie setki zburzonych miast i wiosek, oraz miliony poległych istot. Największy cios ponieśli orkowie, których prawie cały kraj został zrównany z ziemią, nie licząc niewielkiej prowincji na północy ich państwa. Widząc osłabienie dotychczasowych panów krain Erdamonu, będące dotąd w ukryciu dzikie bestie, oraz dentarowie, minotaury, cyklopy i inne mniej liczne rasy zaczynają szukać szansy na swoje państwa i powrót do liczących się w Erdamonie. Poszkodowane po wojnie dwa obozy nie zaprzestały konfliktu między sobą, a na dodatek teraz miały dodatkowo nowego wroga. Chociaż wojna oficjalnie się zakończyła, walka o przetrwanie dopiero się zaczęła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wcześniej, jedynie trochę modyfikacji:

- Imię Mike Datter
- Rasa Człowiek
- Klasa Wojownik
Historia Postaci
Mike Datter (przez sojuszników nazywany po prostu Datter) z zamiłowania wojownik. Dawniej żołnierz Fortu Red. Podczas bitwy z Mrocznymi Elfami o właśnie ten fort - który nawiasem mówiąc został przez oprawców zdobyty - został pojmany przez wroga. Dni w niewoli mijały powoli, co zdecydowanie zostawiło ślad na jego zdrowiu zarówno fizycznym jak i psychicznym. Król jego państwa nie wysłał żadnej pomocy... niczego, nikogo. To spowodowało u niego nienawiść do narodów, zarówno tych dobrych, jak i złych. Byłby torturowany do końca swego życia, gdyby nie jedna Mroczna Elfka - Cilia. Porzuciła wszystko - zasady, rodzinę, swoją rasę - dla tego człowieka... i gdyby nie ona, Datter zostałby czystym narzędziem zniszczenia... Postawiła go na nogi, jeszcze raz przywróciła wiarę w świat... wiarę w ludzi. Nie przeszkadzało im nic, czy to ciągły pościg, brak żywności... grunt, że byli razem. Do czasu kiedy to wpadli w zasadzkę. Cilia swoim życiem poświęciła się dla Dattera... na pewien czas wieści o nim zaginęły. Aż pewnego dnia ludzie zaczynali szeptać o wielkim wojowniku, który w pojedynkę wyrżnął cały oddział Mrocznych Elfów... podobno z miłości... lub zemsty. Teraz Mike szuka każdej okazji, by zabić parę ciemnoskórych elfów.

Charakter:
Jedyne czego można się po nim spodziewać to to, że nie można się niczego po nim spodziewać. Zażarty w boju, walczy do ostatniej chwili, mimo, że nie grzeszy doświadczeniem, nadrabia to ambicjami... tak samo chaotycznymi jak jego psychika. Trudno zapracować sobie na jego zaufanie, jeszcze trudniej mu zaufać, jednak jedno jest pewne - osobom, które ufa, pozostaje lojalny do samego końca. Lubi dogryzać innym. Darzy miasta szczególną nienawiścią ze względu na przeszłość... także nierozsądne byłoby wysłanie go na negocjacje do króla jakiegokolwiek narodu tudzież nawet kapitana straży...

Wygląd:
Wzrost 1,87 metra. Włosy średniej długości, szczególnie po bokach, czarne, gdzieniegdzie białe (to w wyniku tortur). Wiek 34 lata. Często pozbawiona emocji twarz, oraz srebrne, często płonące gniewem oczy (ale czy na pewno gniewem?).

Miejsce rozpoczęcia gry:: Gdziekolwiek. Jak już wyżej napisałem, akurat włóczę się po świecie.
Ekwipunek: Miecz półtoraręczny (5), Zbroja Skórzana (3), Żywność x2 (2),

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imię: Anglin Silvertil
Rasa: Człowiek Czystej Krwi
Klasa: Alchemik
Historia postaci: Alnglin wychował się w rodzinie zielarzy. Jego rodzice prowadzili niewielki sklep z ziołami na obrzeżach niewielkiego miasta. W tym sklepie Anglin uczył się podstaw alchemii. Wiódł spokojne życie...do czasu. Wojna go zaskoczyła, miasteczko zostało zrównane z ziemią... Jemu i kilku innym szczęśliwcom udało sie uciec, ale jego rodzina nie miała tyle szczęścia. Zrozpaczony Anglin postanowił się zaciągnąć do armii. W jednym z miast, natknął się na odział armii z zapałem werbujący miejscowych. Anglin, który miał wtedy 16 lat, został przyjęty jako lekarz polowy. Znał się na ziołach leczniczych, dlatego nie było to dla niego problemem. Jednak rzeczywistość okazała się dla niego bardziej brutalna... Będąc w armii musiał nauczyć się walczyć, po prowizorycznym treningu został oddelegowany na front. Na nim walczył 2 lata i wielokrotnie był o włos od śmierci. Na jego ramionach ginęli jego koledzy, ale także ludzie całkiem mu obcy. Kiedy wojna się skończyła, Anglin nie był już taki sam...
Charakter: Anglin został naznaczony wojną. Po niej, był bardziej posępny i obojętny, choć w jego sercu nadal bił młodzieńczy ogień. Jego psychika wzmocniła się, trudno było go złamać, ale także trudno wzruszyć. Przez całe życie był dobrym człowiekiem, starał się pomagać jak tylko mógł. W swoich działaniach nie był jednak szaleńcem, nigdy nie działał pochopnie. Gdy wiedział, że natychmiastowa pomoc mogła by się skończyć jego śmiercią, nie pomagał... Uwielbiał snuć plany, każde jego działanie było wielokrotnie przemyślane...
Wygląd: Anglin był przystojnym, wysokim brunetem. Jego twarz była trochę zaniedbania, można z niej było wyczytać co to znaczy wojna. Jednak jego błękitne oczy iskrzyły życiem. Nie był specjalnie umięśniony, ale wszystkie jego mięśnie były idealnie wyrzeźbione. Jego ruchy zdradzały zręczność, która wielokrotnie uratowała mu życie. Ubierał się zwykle tak, żeby wtopić się w tłum. Lubił nosić długi zielony płaszcz, oraz kapelusz sprawiający, ze jego oczy skrywały się w cieniu.
Miejsce rozpoczęcia: Garnizon armii
Ekwipunek: Zbroja skórzana (3pkt.), Szabla (3pkt.), 20 sztuk złota (1pkt), Sztylet (2pkt.), Trzydniowa porcja żywności (1pkt.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imię: Raland Aroth
Rasa: Człowiek czystej krwi
Klasa: Palladyn
Historia postaci: Raland Aroth, to człowiek już stary jednak z bardzo bogatą historią. Jego rodzice zostali zabici przez pewnego pijanego orka, gdy mial 5 lat. Przez to Raland ma trwały uraz do orków.
Dostał rodzinę zastępczą. Mieszkał w niej do wieku 16lat. Jego zastępczy ojciec był palladynem, bez większej chwaly, matka zas byla tkaczką. Raland postanowił pójść w ślady ojca, co mu się udało. Gdy skończył szkolenie na palladyna miał 36lat. Jego matka zastępcza matka już nie żyła, za to ojciec był bardzo chory. Raland, chcąc zdobyć chcwałe, zamieszkał w wiekszym miasteczku Xardam, jednak czy mu to się uda ?
Rodzina zastępcza była biedna, przez co Raland do najbogatszych nie nalezy. Mieszka w malej skromnej chatce, i nikt jeszcze nie wie, że jest początkującym palladynem.

Charakter:

Po wyrazie twarzy wygląda na spokojnego, jednak tak do końca nie jest. Raland potrafi być bardzo nerwowy i łatwo go sprowokować. Nie cierpi jak ktoś z niego żartuje. Troskliwy i opiekuńczy. Bardzo lubi mieć spokój, nie cierpi tłoku i zbędnego towarzystwa. Jego historia nauczyła go, że przyjaciół wybiera się samemu. Dlatego więc do ludzi otwartych nie należy. Przyjaciół wybiera sobie sam. Ma wielki uraz na orków, widząc ich, od razu by się na nich rzucił i zabił.

Wygląd:
Wzrost 1,88 metra. Raland ma niebieskie, błyszczące oczy. Krótkie, siwe włosy. Lat 57. Zarys twarzy wygląda na spokojny, jednak czy tak jest naprawdę ? Raland ma umięsnione, dosyć starę jak na człowieka ciało.

Miejsce rozpoczęcia gry:
Miasteczko Xardam.

Ekwipunek:
Skórzana zbroja (3) Miecz dwuręczny (5) trzydniowa porcja żywności 2x (1)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[ przepraszam, ale skasowal mi sę Edit, i chciałbym przedstawic historę postaci jeszcze raz]:
Historia postaci: Raland Aroth, to człowiek już stary jednak z bardzo bogatą historią. Jego rodzice zostali zabici przez pewnego pijanego orka, gdy mial 5 lat. Przez to Raland ma trwały uraz do orków.
Dostał rodzinę zastępczą. Mieszkał w niej do wieku 16lat. Jego zastępczy ojciec był palladynem, bez większej chwaly, matka zas byla tkaczką. Raland postanowił pójść w ślady ojca, co mu się udało. Gdy skończył szkolenie na palladyna miał 36lat. Jego matka zastępcza matka już nie żyła, za to ojciec był bardzo chory. Raland, chcąc zdobyć chcwałe, zamieszkał w wiekszym miasteczku Xardam, jednak czy mu to się uda ?
Rodzina zastępcza była biedna, przez co Raland do najbogatszych nie nalezy. Mieszkał w malej skromnej chatce, i nikt jeszcze nie wiedział, że jest początkującym palladynem. Potem jednak odwiedziła go straż chcąc zabrać mu cały dobytek, jednak Raland nie dał się tak łatwo i wyjoł z pewnej skrzyni papier z króleską pieczęcią. Zołnierze zdziwieni zachowaniem Ralanda przeczytali dokument. Dowiedzieli się ze Raland jest paladynem i ma prawo być zwolnionym z podatkow na jakis czas. Zolnierze wycofali się. Jednak jego tajemnica wydała się. Ludzie przechodząc koło niego, patrzyli na nieg jak na nie zwykłego człowieka i zadawali sobie pytanie "Palladyn, a się ukrywa, nie lepiej mieć chwale i honor oraz wyruszac na wyprawy wojenne, zeby potem ludzie oddawali mu chołd?". Raladn jednak miał to gdzieś, i chcąc ukryć swoją historię po raz kolejny przeprowadził sie do małej wsi, o nazwie Corton. MIeszka w niej u pewnego gospodarza imienim Luxor. Okłamał go że jest farmerem z południa. Żył na tej farmie do wieku lat 56...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2008 o 19:59, burczynski napisał:

ciach

[sorry, ale mnie to zaintrygowało... to Twój bohater nadal jest Paladynem? Tu jakieś kłamstwa, tutaj podatność na prowokacje... Nie żebym miał coś naprzeciwko, jedynie mnie to zainteresowało...]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imie:Derdon Arish
Rasa:Leśny Elf
Klasa:Złodziej

Historia postaci:
Derdon Arish zwany przez przyjaciół potocznie Derd. Kiedyś w wieku 20 lat walczył wiele na arenach i zdobył tytuł króla leśnych elfów. Nie miał rodziny. Został wychowany przez ludzkiego wojownika, który nauczył go posługiwać się orężem i drobną kradzieżą. Jako dziecko nie mając co jeść i pić zaczął kraść. Wychodziło mu to świetnie. Z małych nauk człowieka przeistoczył się w mistrza kradzieży. Kiedy zaś minotaury zaatakowały musiał uciekać. Uciekł do miasta ludzi gdzie toczył wali na arenach. Piął się coraz wyżej lecz został przyłapany na okradaniu bogatego kupca. Uciekł z miasta nie wiedząc co dalej. Po 2 dniach odnalazł go elf, który pomógł mu i poprosił o pomoc w walce z minotaurami w krainie słońca gdyż Elfowie zaczęli wygrywać. Powrócił i wpadł w pułapke. Zdrada. Elfowie zostali pozabijani. Po miesiącu pobytu w więzieniu ludzie przybywają z odsieczą. Derd korzystając z sytuacji używając wytrycha który zachował zabiera broń i ucieka...
Charakter:
Zawsze był zamknięty w sobie i pracował sam. W wieku 20 lat miał kilku przyjaciół z areny, którzy pomagali mu w łowach. Był dla nich miły lecz zawsze mało mówił. Jest bardzo przewidujący i zawsze znający sytuacje. Umie szybko znależć słabe punkty i utworzyć plan.
Wygląd:
Derd jest wyskoi 1,9 metra. Jest bardzo szczupły wazy niecałe 70 kilo. Twarz naznaczona, oczy błękitne, uszy krótkie i spiczaste. Włosy jasne i długie do ramion.
Miejsce rozpoczęcia akcji:Kraina Słońca więzienie.
Ekwipunek:Szabla(3), zbroja skórzana(3), złoty naszyjnik(4)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- Imię: Finnevan Annisiel
- Rasa: Leśny Elf
- Klasa: Druid
Historia Postaci: Już od małego zafascynowany magią Elficką. Urodzony w małej mieścinie na terenach Elfów, powoli dorastał jako młody Druid. Po śmierci jego rodziców pozostał sam, zdany tylko na siebie... Gdy dorosnął dołączył do pewnej tajemnej grupy Druidów, która szybko się rozpadła rozprzestrzeniając się po całym świecie... Po paru latach Finnevan przeniósł się do małej wioski Daven i tam dalej praktykuje magię... Nie uczestniczył jeszcze w żadnych z wojen, ale jest gotowy na nowe wyzwania w jego zyciu.

Charakter: miły, opanowany, rozważny, pomysłowy, ambitny, zawzięty, uparty


Wygląd: wysoki, szczupły, długie jasne włosy, wiek 30 lat, niebieskie oczy, ostre zarysy twarzy, długie, szpiczasne uszy.


Miejsce rozpoczęcia gry: wioska Daven

Ekwipunek: Kij (2), Trzydniowa porcja żywności (1), Szata Maga (3), Światło (1), płomień (wzniecenie i gaszenie) (2),

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imię:Daelan Anithius
Rasa: Człowiek czystej krwi
Klasa: Wojownik
Historia Postaci:
Daelan już gdy miał 6 lat walczył kijem z kolegami z sąsiedztwa. Im stawał się starszy tym lepiej walczył mieczem. W wieku 16 lat ojciec wysłał go do Akademii Walki w okolicach miasteczka Xardam. Po ukończeniu akademii zabijał wielu bandytów, którzy kryli się w lasach. Za każdą znalezioną kryjówkę bandytów dostawał sporo pieniędzy. Po uzbieraniu sporej ilości pieniędzy postanowił kupić sobie dom. Zaraz po tym wybuchł pożar, który całkowicie zniszczył jego dobytek. Okazało się, że było to podpalenie. Daelan postanowił się zemścić...
Charakter:
Jest dobrym, ale niezależnym wojownikiem, który pragnie się zemścić. Jest nieśmiały i zamknięty w sobie. Nie lubi przebywać w dużym towarzystwie, lecz woli przebywać w swoim otoczeniu.
Wygląd:
Wiele blizn na jego twarzy świadczy o wielu stoczonych walkach. Ma 191 cm. wzrostu. Jest brunetem o włosach średniej długości.
Miejsce rozpoczęcia: wioska Auros
Ekwipunek: Długi Miecz (4), Zbroja skórzana (3), 20 sztuk złota (1), Trzydniowa porcja żywności x2 (2),

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2008 o 20:20, Rusty Mike napisał:

> ciach
[sorry, ale mnie to zaintrygowało... to Twój bohater nadal jest Paladynem? Tu jakieś
kłamstwa, tutaj podatność na prowokacje... Nie żebym miał coś naprzeciwko, jedynie mnie
to zainteresowało...]



[dobra rozumiem. On niechce być sławny i mieć dumne i honorowe życie. Zresztą mam plan podczas rozwoju fabuły, nie chciałem wszystkiego zdradzac :D]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imię: Lenwe
Rasa: Elf leśny
Zawód: Wojownik

Historia:
Mając zaledwie parę mieśęcy stracił całą swą rodzinę która została zamordowana.
Wycięczonego i półnieprzytomnego odnalazł go wędrowny mnich, który zaopiekował się nim
i gdy maluch odzyskał wystarczająco zdrowia, wziął go do ukrytego przed innymi górskiego klastoru.
Dorastał w spokoju podejmując szkolenia u najlepszych mistrzów, jednak nigdy nie pragnął życia zakonnego.
Młody elf pokochał otaczających go ludzi. Gdy osiągnął dojrzały wiek przeor opowiedział mu znaną część jego
histori - wtedy w sercu młodego elfa zapłoneła chęć zemsty na zabójcach jego bliskich.
Wyruszył na drogę zemsty i chwały. Gdy wybuchła wielka wojna stanął po stronie walecznych ludzi, pieśni wciąż opowiadają o jego mężnych czynach. Jednak on pozostaje w cieniu. Po wojnie stawił się u głównego zwierzchnika armi prosząc by przyjeli go jako szpiega...

Charakter postaci:
W walce bezlitosny, jednak litościwy o dobrym sercu.

Wygląd:
Wysoki i dobrze zbudowany. Długie czarne włosy nosi związane, by mu nie przeszkadzały w walce. Na świat patrzy wiecznie smutnymi oczyma.

Ekwipunek:
Krótki miecz [2], Zbroja skórzana [3], Krótki Łuk [2], 20 strzał [2], nóż [1].

Start:
W sztabie armi ludzkiej, w czasie przydzielania jednostki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imię: Vendor Warros
Rasa: Krasnolód Górski
Klasa: Wojownik

Historia: Gdy Vendor dowiedział się o problemach swoich pradawnych braci, jako pierwszy chwycił za młot, by pognać im z odsieczą. Nie to, by przejmowała go jakoś szczególnie walka z patriotycznych pobudek, ale w noworozpoczętej wojnie widział dla siebie niezłą okazję na wzbogacenie się i zdobycie sławy. Podczas boju zyskał miano nieustraszonego wojownika, który nigdy nie zawachał się by stawić czoła nowym przeciwnikom.
Niestety podczas jednej z większych bitew, w jakich przyszło mu brać udział, oberwał od kogoś w łeb i odzyskał przytomność na długo po zakończeni boju. Jego kompani wykreślili go z listy żywych, gdyż nie mogąc go znaleźć, uznali za martwego. Teraz, gdy całą jego sławę zdobytą podczas ciężkich dni wymachiwania młotem przypisywano nie żyjącemu bohaterowi, Vendor musi zaczynać swoją wspinaczkę od nowa, lub ogłosić wszem i wobec, że żyje i ma się dobrze, tylko w sakiewce trochę pusto...

Charakter: Chce uchodzić za nieustraszonego wojownika i wzbudzać respekt w wszystkich dookoła. Na ogół osoba dość otwarta na innych, jednak łatwo wpadająca w gniew. Ten nie trwa zbyt długo (najczęściej poprawia sobie humor, rozwalając nos delikwentowi) chyba, że ktoś nieźle zajdzie mu za skórę; wtedy przeistacza się w mściwego łowcę żądnego zemsty i wyrównania rachunków. Ma dość specyficzne poczucie humoru, czym często denerwuje innych. Z reguły bywa dość złośliwy i cyniczny, a ironię nazywa swoją siostrą. Gardzi magią. Umiejętne posługiwanie się bronią konwencjonalną znaczy dla niego o wiele więcej niż pokaz hokus - pokus, chodźby nie wiadomo jak wyrafinowany. Najbardziej ceni sobie prawdziwych przyjaciół ( ci zawsze mogą na niego liczyć), inteligencję współtoważyszy i dobre piwo.

Wygląd: Barczysty brodacz, mający około 1,6m wzrostu. Jego kolorem jest czarny; począwszy od starannie zaplecionej w warkoczyki brody, poprzez oczy i ubiór, a skończywszy na skórzanych owijkach wokół rękojeści swych broni. Sprawia wrażenie bystrego i wyniosłego.

Ekwipunek: Młot bojowy (3pkt.), sztylet (2pkt.), zbroja skórzana (3pkt.), zapas żywności na 3 dni (1pkt.), [został mi jeszcze 1pkt. więc mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jeśli wezmę jeszcze --->] ulubiony kufel;)

Start: Opuszczone pobojowisko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[Skasowała mi się caaaała ***** dłuuuga historia i wszystko w edycji]

Imię- Garret
Rasa- Elf leśny
Klasa- Wojownik
Charakterystyka postaci-
1. Historia postaci – Garret zawsze wolał walkę i aktywny tryb życia od przebywania na farmie, na uboczu, gdzie się urodził. Gdy skończył 19 lat poszedł walczyć na wojnie, lecz został dotkliwie ranny i wrócił do domu, do rodziców. Jego matka była świetna w leczeniu więc szybko doszedł do zdrowia. Nie planował na razie wyjeżdżać z swojego lokum, więc uzbierał pieniądze na długi miecz i ćwiczył nim walkę koło domu. Jego ojciec miał przyjaciela, znanego wojownika - Grimliego, więc Garret przez jakiś czas miał nauczyciela. Po dwóch latach pobytu w domu jego władanie mieczem przypominało taniec - ciągle robił piruety, uniki, a wszystko z wyjątkową gracją i zręcznością. Postanowił więc wyruszyć znowu w świat - walczyć, bawić się i wędrować. Nie ma znajomych, jedynym znanym mu człowiekiem, poza rodziny, jest jego nauczyciel Grimli. Ma mało pieniędzy, mało ekwipunku lecz umiejętności walki i wolę poznania nowych ludzi i życia przygodami.
2. Charakter - Garret to dobry elf. Nie walczy z innymi bez powodu, choć ogólnie lubi się bić. Jest żartobliwy, wesoły, ale potrafi się naprawdę wkurzyć. A jak się wkurzy to lepiej go zostawić. Generalnie lubi poznawać ludzi, rozmawiać i, co jest dziwne jak na elfa, barrrrdzo lubi ładne elfki i kobiety.
3. Wygląd - jest wysoki, szczupły. Ma tradycyjne dla elfa rysy twarzy - długie uszy i oczy. Włosy ma długie, raczej jasne. Ogólnie przez ciągłe ćwiczenie, jest mocno umięśniony.
4.Ogólnikowe miejsce rozpoczęcia gry – zatłoczony rynek jakiegoś miasta.
Ekwipunek -
Długi miecz [4]
Skórzana zbroja [3]
Sztylet [2]
20 sztuk złota [1]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imię: Altair
Rasa:Człowiek Wilkołak
Klasa: Zabójca
Charakterystyka postaci:
1. Historia postaci – Rodzice Altair''a zostali zamordowani przez bandytów, gdy miał 16 lat. Od tej pory wychowywał się na ulicy, kradnąc z rynków jedzenie. Lubił się także wspinać po różnych budynkach etc.(kiedy pobliska straz dowiadywala sie o jego wystepku, musial sie jakos ratowac ucieczka, wiec szybko sie nauczyl, plynnie i zrecznie omijac przeszkody, skakac z dachu na dach itp.)Kiedy zdobyl swoj pierwszy miecz niesamowicie szybko nauczyl sie nim walczyc. Altair nauczyl sie zyc w trudnych warunkach. Byl nieosiagalny ;)
2. Charakter - Altair mimo swoich drobnych kradniec jest dobrym czlowiekiem. Nigdy bez powodu nie walczy, nie zabil by niewinnego. Mimo ze wychowal sie sam(tzn bez rodziny)byl uprzejmy, pomocniczy i mily. Szczegolnie dla kobiet :D
3. Wygląd – Wysoki, szczupły, czarne srednie(chodzi o dlugosc)wlosy, brazowe oczy, czesto chodzi w kapturze skrywajacy mu twarz.
4.Ogólnikowe miejsce rozpoczęcia gry (jeśli nie jest zawarte w historii)– takze zatloczony rynek jakiegos miasta ;)
Ekwipunek-
Dlugi miecz[4]
Zbroja skorzana[3]
20 szt. zlota [1]
Trzydniowa porcja zywnosci [1]
Naszyjnik z brazu [1]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[Przepraszam za post jeden pod drugim ale nie wiem czemu nie moge zedytowac tamtego :/ Zmiana planow juz nie chce byc Wilkolakiem, teraz zwyklym Czlowiekiem czystej krwi;) I jeszcze raz przepraszam]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, czy tu grają? :P Jak jest wolne miejsce to pcham się do gry ;)

Imię: Blathurn Istaph czy też po prostu Blath
Rasa: Człowiek, Wilkołak
Klasa: Bard
Charakterystyka:
1. Historia: Blathurn, strasznie wesoły i rozgadany poeta wędrujący lasami uwielbiał układać wiersze i pieśni o naturze, miłości i chwalebnych czynach palladynów i wojaków. Trzymał się on od kilku lat z bandą śpiewaków, wilkołaków, kotołaków i też ludzi czystej krwi, znudzonych siedzeniem w miastach. Niestety, zasadzka bandytów zabrała jego zmiennokształtnych i różnych dziwnych przyjaciół w czeluści śmierci. Rozwścieczony Istaph, widząc nienawiść bijącą z serc tych zamaskowanych ludzi (aby na pewno ludzi?) do jemu podobnych, przemieniwszy się w swoje drugie alterego, wilkołaczną istotę o gęstym, srebrnym jak Księżyc futrze, rozszarpał wrogów i zaprzysiągł sobie, że nie pozwoli by ktokolwiek inny musiał cierpieć przez czyjeś kaprysy. Od tamtej pory Blath chodzi po świecie pod postacią wilkołaka i zabija winnych o sercach pełnych mroku jak jego nieznana przeszłość...
2. Charakter: Cóż, ciężkie życie zmiennokształtnego wywarło na psychice Blatha paskudne piętno, przez co dla ludzi bez złych zamiarów jest przyjacielski i zawsze stara się mu dopomóc, lecz gdy zbliża się przeciwnik... Furia szaleje w jego dotychczas zmęczonych życiem oczach niczym sztorm, Istaph zabija, albo przynajmniej stara się zabić, wszystko co zostanie wskazane mu (lub on sam uzna) jako ''złe i niemiłe''. Blathowi nie zależy na zajęciu jakiejkolwiek wysokiej pozycji w stadzie (ludzkim czy też wilczym), lecz tylko na przeżyciu...
3. Wygląd: Długie, zmieniające co do pory dnia włosy (im wcześniejsza pora tym są ciemniejsze), zielone oczy marzyciela ;P, barczysty, twarz niby taka delikatna, lecz zdobi je zmęczenie, prawie zawsze uśmiechnięty, wysoki.
4. Miejsce rozpoczęcia: Siedzi i śpiewa przy drodze do miasteczka Xardam ;P
Ekwipunek:
1x Krótki miecz (2); 1x Lniane odzienie (1); 1x Skórzana czapka (2); 2x 20 sztuk złota (2); 1x Trzydniowa porcja żywności (1);

[Mam nadzieję, że gra się uda ;) BTW, jak wygląda Dentar? Cyklopy złodziejami? xD Ciężko to widzę ;d]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Buahahah. Altair wilkołakiem, a Garret leśnym elfem, dobre ;D. Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać...

Swoją drogą to raczej pod papierówkę podpada. Znaczy - jak dołożysz do tego kostki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować