Zaloguj się, aby obserwować  
Evil_Khan

Risen - nowa gra twórców Gothic

4634 postów w tym temacie

Jak zlikwidować te magiczne bariery w wejściu do świątyń/czy-czegoś-tam?

Spoiler

Muszę znaleźć druida, wilk mnie zaprowadził na miejsce, ale nie mogę wejść do wnętrza budowli, bo jest tam żółta/pomarańczowa bariera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2009 o 19:57, Growin napisał:

Jak zlikwidować te magiczne bariery w wejściu do świątyń/czy-czegoś-tam?

Spoiler

Muszę znaleźć druida, wilk mnie zaprowadził na miejsce, ale nie mogę wejść do wnętrza
budowli, bo jest tam żółta/pomarańczowa bariera.


Spoiler

Musisz poprosić maga Cyrusa o pomoc,on da ci zwój maginczy[albo raczje zwoje]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2009 o 19:57, Growin napisał:

Jak zlikwidować te magiczne bariery w wejściu do świątyń/czy-czegoś-tam?

Spoiler

Muszę znaleźć druida, wilk mnie zaprowadził na miejsce, ale nie mogę wejść do wnętrza
budowli, bo jest tam żółta/pomarańczowa bariera.


Spoiler

Musisz podejść do bariery, kliknąć LPM, wtedy bohater stwierdzi, że Cyrus pewnie będzie wiedział coś o przeszkodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś powiedzieć gdzie znajdę dowódcę bandytów w mieście ? Jest on niby na zapleczu za "domem" Sonii. Ale jak tam sie mam dostać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2009 o 20:46, jojtos napisał:

Może mi ktoś powiedzieć gdzie znajdę dowódcę bandytów w mieście ? Jest on niby na zapleczu
za "domem" Sonii. Ale jak tam sie mam dostać ?


Spoiler

Porozmawiaj z Sonią. Ona ci powie jak się do niego dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Apeluję o czytanie wcześniejszych postów, tam z pewnością znajdziecie to czego szukajcie.

Grę skończyłem, jak piszą na zagranicznych forach (w końcu mieli premierę przed nami) końcówka gry jest wybitnie do chrzanu. Potwierdzam. Tak jak w końcówce Gothica1.

Bilans - poziom 27, nauka chybionych inwestycji punktów nauki, 3-krotne wywalenie się tekstur (prawdopodobnie mój zasilacz 450W nie był wystarczający dla GF 9600 w "godzinach szczytu" pracy) raz wywaliło mnie na pulpit, mała liczba questów pobocznych, wykute dwa znalezione miecze, zdobyto 450 pkt Osiągnięć. Pytanie - jak zdobyć te 300 000 monet?

Odsapnę trochę i biorę się za maga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2009 o 20:29, SpecShadow napisał:

Normalnie. To jest to samo, niby co miałoby się zmienić w kombosach. Po resztę zapraszam
do tematu poświęconego Gothic1.

Spytałem się w temacie o to, jak ustawić konfigurację klawiszy by walczyć myszą. Nie dostałem odpowiedzi bo chyba nie wiedzą o co konkretnie mi chodzi ;/ Mógłbyś mi pomóc tylko w tym i zwijam z tematu o Gothicu... w temacie o Risenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rety... Może i gra nie ma najbardziej zaawansowanego silnika graficznego, ale i tak potrafi zaskoczyć. Widok nabrzeża portowego (szczególnie z poziomu dachów magazynów) o zachodzie słońca po prostu zapiera dech w piersiach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2009 o 23:10, Principes napisał:

Rety... Może i gra nie ma najbardziej zaawansowanego silnika graficznego, ale i tak potrafi
zaskoczyć. Widok nabrzeża portowego (szczególnie z poziomu dachów magazynów) o zachodzie
słońca po prostu zapiera dech w piersiach.

Jest kilka takich świetnych widoków:
1. Burza (błyski, rewelacyjne odgłosy piorunów, ulewa) w mieście portowym - szkoda, że ludzie się nie chowają - wzmagałoby to klimat
2. Samo południe na wschodnim wybrzeżu
3. Świt gdziekolwiek, byleby na otwartej przestrzeni.

Ogólnie PB przyłożyła się do widoków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2009 o 23:23, Growin napisał:

Ogólnie PB przyłożyła się do widoków.


Raczy Waćpan zauważyć, że Piranki zawsze się do tego przykładały. :) W G1 mogło razić wszystko, animacja, koślawe modele postaci (klockowate ręce, mhehehe), tekstury, ale widoku na stary obóz z jakiego dalszego pagórka do dzisiaj nie wygląda źle, o G3 nie wspominając. Pal licho, wspomnę - fantastycznie majaczące w oddali zabudowania i generalnie rzeźba terenu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2009 o 18:38, Ecko09 napisał:

> A ja jak dotąd znalazłem jednego buga. W porcie jak chciałem wejść do jakiegoś pomieszczenia
teleportowało mnie na dach tego budynku...


miałem to samo. coś z kolizją jest nie tak, udało mi sie wejść przyciskając sie prawie do framugi. zreszta w mieście w ogóle sporo takich problemów jest. trochę za ciasne drzwi porobili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pudełko nie jest złe jak komuś zależy na każdym wolnym centymetrze kwadratowym i wyrzuca pudełka z gier (niekoniecznie zwolennik cyfrowej dystrybucji).
Instrukcja też dobra, jedyne co boli to brak płyty z muzyką, Kai spisał się tutaj bardzo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o muzyke to czuję się jakbym grał w ktoregoś z gothicow, jest bardzo podobna, (smiem twierdzic ze slyszalem kawalek , niczym wyciety z G, ale moje ucho moze mylic :P )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2009 o 10:43, Isildur napisał:

Ja właśnie Risen''a dostałem w swoje ręce i muszę powiedzieć, że pudełko i instrukcja
wcale nie są takie złe :)


Dodam że materiały dodatkowe też złe nie są:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować