Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Studio Massive Entertaiment porzucone przez załozyciela

11 postów w tym temacie

Też nie znam Ground Control. Ale World in Conflict to gra, która jest przykładem i prawdopodobnie będzie nim nadal przez kolejne lata... Tak się powinno robić dobre strategie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2009 o 21:05, InterFejS napisał:

Też nie znam Ground Control. Ale World in Conflict to gra, która jest przykładem i prawdopodobnie
będzie nim nadal przez kolejne lata... Tak się powinno robić dobre strategie.


Ground Control - to samo co World in Conflict tyle że w klimacie Sci Fi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielka szkoda, oglądałem kilka wywiadów z Walfiszem - gość znał się na rzeczy i dokładnie wiedział co chce osiągnąć i w jaki sposób. Stąd World in Conflict jest naprawdę fenomenalną grą - inni developerzy mogli by podpatrzeć dopieszczenia i supportu tytułu.
Widać tworzenie kosmicznych onlinówek to nie jest to, po co założył Massive...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2009 o 21:07, BłażejGB napisał:

Ground Control - to samo co World in Conflict tyle że w klimacie Sci Fi.


Raczej na odwrót: To WiC to to samo co Ground Control II tylko że z współczesnymi czołgami.
Swoją drogą GC zrewolucjonizowało gatunek: brak bazy- nie ma posiłków, piechota w pełnych drużynach i kombinowanie z doborem wojska przed misją (teraz DoW 2 nie wygląda tak rewolucyjnie prawda?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2009 o 21:32, Laid back napisał:

Widać tworzenie kosmicznych onlinówek to nie jest to, po co założył Massive...

Tak to jest jak ktoś ma wizję a nagle przychodzą men in black z magisterium z marketingu (jest w ogóle coś takiego?) i mówią: "Panie, wsadź se pan w zad wzije, będziesz nam pomagał zdobyć chiński rynek gier online".

No to co miał zrobić? Wkurza mnie takie działanie bo zarówno EA jak i Ubisoft myślą tylko i wyłącznie dolarami i nie potrafią niczego więcej. EA zajechało już co najmniej jedno studio - teraz widać czas na Ubisoft. Tfu, zaraza, komercjalizacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ground Control 2 to jedna z gier, które mile wspominam i do której często wracam. Liczę na to, że w końcu powstanie kiedyś nowa odsłona kontynuująca wątki z części 2. Skoro Martin nie ma już nad sobą Ubisoftowych marketingowców może przypomni sobie o swoich starszych projektach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować