Mordrag 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 Dnia 24.01.2008 o 12:11, KrzychW napisał: > Soory, ale co to jest posoka...? Nie spotkałem sie nigdy z takim terminem. Posoka - wieś w woj. wielkopolskim, w pow. konińskim, w gminie Stare Miasto - tyle Wikipedia A tak na poważnie , to chodziło o krew.Posoka , jucha , krew , to określenia dokładnie tego samego. Aha to rozumiem. 88Bonzo pomyliło Ci sie coś. krew oczywiście możemy pozyskać ze smoka ale Oko ładujemy tylko sercami. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Merovingian 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 Dnia 24.01.2008 o 12:17, maciek.mucha napisał: Aha to rozumiem. 88Bonzo pomyliło Ci sie coś. krew oczywiście możemy pozyskać ze smoka ale Oko ładujemy tylko sercami. Pozdrawiam To równie dobrze mogła być przenośnia, dosyć odległa w odniesieniu do gry, ale jednak.@Tajemnic Dnia 24.01.2008 o 12:17, maciek.mucha napisał: > Lepszy jest gothic 3 . Mógłbyś przestać spamować? Jednolinijkowe posty tego typu umieściłeś już w przynajmniej trzech tematach. Fakt, przynajmniej trzech a to i tak kilkukrotnie zaniżona statystyka... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArkStorm 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 Jestem pod wrażeniem, aż jedna osoba prawidłowo zinterpretowała mój post, nic dodać nic ująć xD Mniejsza o to ...Co do końcówki gry to się strasznie rozczarowałem i zawiodłem. Z bardzo ciekawego cRPG urodził się niesmaczny H&S gdzie głównym zadaniem było monotonne wybijanie orków i jaszczuroludzi. Jak dla mnie (i pewnie nie tylko dla mnie) jedynka była a wiele ciekawsza i wciągająca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WIDER 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 No widze, że chcial byś zrobić z tej gry przygodówke, zagadki itp. Własnie dobrze zrobili i chyba nigdy nie graleś w prawdziwego H&S gdzie na metr kwadratowy jest do ubicia 100 przeciwnikow, a w końcówce Gothica jest akurat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArkStorm 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 Dnia 24.01.2008 o 15:48, Lord Andre 1 napisał: No widze, że chcial byś zrobić z tej gry przygodówke, zagadki itp. Własnie dobrze zrobili i chyba nigdy nie graleś w prawdziwego H&S gdzie na metr kwadratowy jest do ubicia 100 przeciwnikow, a w końcówce Gothica jest akurat. Nie wiem skąd wyssałeś swoje dziwne wnioski ... ale z błędu nie mam zamiaru Cię wyprowadzać. Jedyne czego chciałem to to, aby gra została do końca tak dobra i przyjemna jak była z początku. Co do H&S masz rację nigdy nie grałem w Diablo, Sacred, Dungeon Siege czy Titan Quest (ironia). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WIDER 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 No wlaśnie więc nie wiem gdzie ty widziałeś w dworze Irdorath tyle orków i jaszczuroludzi naprawde orkowie są tylko na początku wejscia do całego kompleksu i tyle ,a jaszczuro ludzie tylko przy pierwszym smoku w dworze i to naprawde mało, wybijasz ich w kilka sekund i konczy się ten twój H&S.Nie grałeś nigdy w H&S a piszesz, że Gothic się taki zrobil hmmm.... to raczej ty jesteś w błędzie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mordrag 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 Dnia 24.01.2008 o 16:15, 88Bonzo napisał: > No widze, że chcial byś zrobić z tej gry przygodówke, zagadki itp. Własnie dobrze zrobili i > chyba nigdy nie graleś w prawdziwego H&S gdzie na metr kwadratowy jest do ubicia 100 przeciwnikow, > a w końcówce Gothica jest akurat. Nie wiem skąd wyssałeś swoje dziwne wnioski ... ale z błędu nie mam zamiaru Cię wyprowadzać. Jedyne czego chciałem to to, aby gra została do końca tak dobra i przyjemna jak była z początku. Co do H&S masz rację nigdy nie grałem w Diablo, Sacred, Dungeon Siege czy Titan Quest (ironia). Gothic powstał i jest taki jak powinien być. Jest bardzo ciekawy i ujmujący. Zakończenie jest bardzo fajne. Nie mów, że chodz o samo zabijanie, choc to też jest potrzebne. Niewiem może ty znasz lepszy sposób na zaprowadzenie ładu i harmonii na świecie bozbawionego orków i potworów. Na prawie samym końcu gry mamy małą łamigłówkę z otworzeniem drzwi do komnaty z poszukiwaczami i czarnym magiem. Walko to podstawa tej gry i nie dziw się, że jest tego w tej grze sporo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
143872 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 Dnia 24.01.2008 o 15:42, 88Bonzo napisał: Co do końcówki gry to się strasznie rozczarowałem i zawiodłem. Zgadzam się z Tobą, mnie też rozczarowała końcówka gry, stała się taka szara, nuda i monotonna, nic tylko idź zabij i wróć. Do tego ten ponury klimat, szczerze mnie to odciągało od gry, wolałem ładnie wyglądające, żywe Khorinis. No ale gra ma być zróżnicowana, tylko szkoda że im to nie wyszło ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WIDER 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 Końcówka była jedna z najlepszych jakie kiedykolwiek widziałem w grach a ty piszesz, że był ponury klimat!!To uczucie jak rozprawiasz sie z prawie całym złem. Ja też lubiałem Khorinis ale nie mozna cala gre bioegać po lesie, farmach i cieszyć się z piękna tego świata i zobaczyć coś innego.Wyobrażasz sobie np.Walke z smokiem ożywieńcem na polach Onara w piękny słoneczny dzień bo ja jakoś nie moge. A klimat w takim miejścu jak najbardziej im się udał wpasowal sie do miejsca i sytuacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
143872 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 No ja Cie rozumiem ale Ty zrozum mnie :] Ja nie trawię takich klimatów. Wolę widzieć piękno, tereny gdzie jest dużo światła, zieleni, a nie takie ponury szary Irdorath. Oczywiście jednym się to podoba a innym nie, to zależy od gustu gracza, autorzy chcieli trafić w 10 więc zrobili żywe Khorinis i szary Irdorath ;) Szkoda tylko że Irdorath jest na końcu gry, mnie to zniechęca :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WIDER 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 No fakt szkoda, że na końcu albo mogli tak zrobić, że po dworze Irdorath można by jeszcze na troche wrócić do Khorinis i po być tam troche ( jakies questy) i dopiero by wyplyneli statkiem na kontynent. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
castlerock 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 Dnia 24.01.2008 o 19:14, 143872 napisał: No ja Cie rozumiem ale Ty zrozum mnie :] Ja nie trawię takich klimatów. Wolę widzieć piękno, tereny gdzie jest dużo światła, zieleni, a nie takie ponury szary Irdorath. :) o rany...graj w Fable albo w settlersów tudzież w słodziutkie simsy..jest kolorowo dużo światła i takie tam ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mlynar911 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 24, 2008 Dnia 24.01.2008 o 19:14, 143872 napisał: No ja Cie rozumiem ale Ty zrozum mnie :] Ja nie trawię takich klimatów. Wolę widzieć piękno, tereny gdzie jest dużo światła, zieleni, a nie takie ponury szary Irdorath. Oczywiście jednym się to podoba a innym nie, to zależy od gustu gracza, autorzy chcieli trafić w 10 więc zrobili żywe Khorinis i szary Irdorath ;) Szkoda tylko że Irdorath jest na końcu gry, mnie to zniechęca :) No ale Dwór Irdorath to przecież świątynia Boga Beliara! On jest zły ;] to nie będzie jakoś współgrało ze sobą słońce,kfjotki i Bóg ciemności no sorry ;] Tam musi być taki ponury klimat. Tak samo Smok Ożywieniec no wybacz jakoś nie widzę takiej nazwy dla smoka w kolorze różowym .... Co do twoich odczuć to zupełnie ich nie rozumiem ;] a że masz taki gust a nie inny to .. O gustach się nie dyskutuje ;] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mordrag 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2008 Dnia 24.01.2008 o 19:16, Lord Andre 1 napisał: No fakt szkoda, że na końcu albo mogli tak zrobić, że po dworze Irdorath można by jeszcze na troche wrócić do Khorinis i po być tam troche ( jakies questy) i dopiero by wyplyneli statkiem na kontynent. Jakby wrócili do Khorinis to Hagen odrazu wtrąciłby ich do więzienia za kradzież statków. I napewno nie pozwoliłby na kolejny rejs na kontynent. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TETRIANDOCHH 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2008 Dla mnie koncowka jest git, tak jak napisal mlynar911 to jest walka z bogiem umarlych i nie moze byc toczona na polance pelnej stokrotek. Sniacy tez "mieszkal" pod ziemia i nikt sie go nie czepial. A co do ozywienca- on nie istnial na swiecie w zywej postaci przez jakis czas, rozowo-szary. Zombiaki tez nie sa przystojne... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lorddragon 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2008 Witam szanownych Graczy , Kupiłem Orginalną gre Gothic II z kolekcji Klasyki i mam pewnien problem...zarejestrowałem produkt na gram.pl . Zainstalowałem gre na Moim komputeże instalacja przebiegła bez Problemów ale Gdy chce właczyc gre pojawia sie cos takiego <Zdięcie> http://img292.imageshack.us/my.php?image=beztytuutv1.pngGdy wyłacze to okienko gra sie ładuje...Mam komputer : Pentium 4 CPU 2.00 GHz , 1GB ramu .SERDECZNIE PROSZE WAS O SZYBKĄ POMOC , ponieważ chce sobie szybko pograć w tą super gierke !!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
radyjko1 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2008 Moim zdaniem końcówka nie jest aż taka zła, ale mógłby być inacej przedstawiony Irdorath. Nie chodzi mi o łąki i słoneczko, ale bardziej o coś w stylu grobowca. Ale jedni mają takie zdanie, a inni inne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hartus 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2008 Dnia 24.01.2008 o 19:14, 143872 napisał: No ja Cie rozumiem ale Ty zrozum mnie :] Ja nie trawię takich klimatów. Wolę widzieć piękno, tereny gdzie jest dużo światła, zieleni, a nie takie ponury szary Irdorath. Oczywiście jednym się to podoba a innym nie, to zależy od gustu gracza, autorzy chcieli trafić w 10 więc zrobili żywe Khorinis i szary Irdorath ;) Szkoda tylko że Irdorath jest na końcu gry, mnie to zniechęca :) Ja też nie lubię jak w jakimś RPG jest tak ponuro. Wolę akcję w dzień :) I na jakimś lesie czy czymś. Ale takie mroczne klimaty też są fajne byle nie przez całą grę, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
radyjko1 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2008 Ciekawe co zrobili z Girionem??? Może go za burtę wyrzucili:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mordrag 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 26, 2008 Dnia 25.01.2008 o 22:00, choper napisał: Ja też nie lubię jak w jakimś RPG jest tak ponuro. Wolę akcję w dzień :) I na jakimś lesie czy czymś. Ale takie mroczne klimaty też są fajne byle nie przez całą grę, No ale wiesz całą akcje rozegrać w lesie...:/ Troche nurzące by to było. A takto w Gothicu masz lasy, pola, farmy, miasta, jaskinie, groty, ruiny itd. I dobrze, że raz jest słonecznie i miło gdy jesteśmy np na jakiejś farmie, a ponuro gdy wchodzimy do jakiegoś ciemnego lasu, albo starego grobowca. Takie coś oddaje wpełni klimat który jeszcze bardziej urzeczywistnia grę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach