Vaksinar

Manga i Anime - temat ogólny

48143 postów w tym temacie

Dnia 01.08.2010 o 23:17, Ichibanboshi-kun napisał:

> O tak, ciekawe kiedy kontynuują FMP!

Wtedy kiedy wyjdzie 4. sezon ZnT czyli po premierze Duke Nuke Forever


Myślę, że kiedyś wyjdzie. Szkoda, że przerywają takie serie, ale widocznie finansowo im nie szło tak dobrze, dlatego wolą na czymś innym doić kasę ;]

BTW. Nie chwaliłeś mi się, gdzie na studia się dostałeś :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oO kicha, moglby ktos zarzucic linkiem, do "dzialajacych" odcinkow "Koihime Musou" ? Bo na stronie, na ktorej ogladalem jakies bledy wyskakuja i z ogladania dupa.

Wiem, wiem, moglem "wygooglowac" cos, ale znjac moje szczescie to dlugo nic bym nie znalazl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2010 o 23:34, Izrafel92 napisał:

oO kicha, moglby ktos zarzucic linkiem, do "dzialajacych" odcinkow "Koihime Musou" ?
Bo na stronie, na ktorej ogladalem jakies bledy wyskakuja i z ogladania dupa.

Wiem, wiem, moglem "wygooglowac" cos, ale znjac moje szczescie to dlugo nic bym nie znalazl.

Przypięty post, co innego pisać na priv :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2010 o 23:08, Mysterum napisał:

Lubisz doujinshi z K-ON! ? ;p

A są jakieś? ;>

Dnia 01.08.2010 o 23:08, Mysterum napisał:

O tak, ciekawe kiedy kontynuują FMP!

Kyoto zarzekało się, że kolejny sezon zrobią jak Gatoh skończy pisać finalny tom novelki (ten prawdziwy, nie szkolne epizody a la Fumoffu!). W listopadzie 09 autor zaczął coś skrobać, może do końca tego roku skończy. Dlatego bardzo optymistycznym wariantem jest wydanie anime na jesieni 2012. :(
/edit: Coś mi się daty pochrzaniły. Ostatni tom nowelki ma być wydany w sierpniu br. więc ostatni sezon anime w 2011 jest chyba możliwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2010 o 23:41, Pablo_Querte napisał:

Przypięty post, co innego pisać na priv :P

Oho... też zauważyłem. No nic... nieuwaga :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie obowiązuje praktycznie tylko ta jedna żelazna zasada a Ty ją właśnie złamałeś :/
Przykro mi ale za to grozi tylko jedna kara której ze względu na Twoją kartotekę niestety nie sposób złagodzić :(
Ban

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2010 o 23:41, Lex napisał:

A są jakieś? ;>

Do czytania jest mnóstwo. Ale dla starszych czytelników xD

Dnia 01.08.2010 o 23:41, Lex napisał:

Kyoto zarzekało się, że kolejny sezon zrobią jak Gatoh skończy pisać finalny tom novelki
(ten prawdziwy, nie szkolne epizody a la Fumoffu!). W listopadzie 09 autor zaczął coś
skrobać, może do końca tego roku skończy. Dlatego bardzo optymistycznym wariantem
jest wydanie anime na jesieni 2012. :(
/edit: Coś mi się daty pochrzaniły. Ostatni tom nowelki ma być wydany w sierpniu br.
więc ostatni sezon anime w 2011 jest chyba możliwy.

Jednak żeby nie było rozczarowania lepiej przyjąć 2012 za najwcześniejszy możliwy termin ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie to byl moj blad, bylem w tym temacie ze 2 razy i nie zauwazylem. Koles chcial tylko pomoc.

Nie, zebym sie domagal bana (xD) ale czuje sie troche winny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2010 o 00:04, Izrafel92 napisał:

W sumie to byl moj blad, bylem w tym temacie ze 2 razy i nie zauwazylem. Koles chcial tylko pomoc.

Pytanie nie jest karalne, dawanie w odpowiedzi posta z takim linkiem niestety jest.

Dnia 02.08.2010 o 00:04, Izrafel92 napisał:

Nie, zebym sie domagal bana (xD) ale czuje sie troche winny.

Nie mam najmniejszej ochoty dawać komukolwiek bana, dotyczy to tak samo Ciebie jak i ZO_S_O, niestety jak już powiedziałem w jego wypadku nie dało się tego uniknąć :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok. Coz, trudno. Sam nastepnym razem tez bede uwazal o co pytam.

To "w jego przypadku" troche mnie "uspokoilo" bo to chyba znaczy, ze wczesniej tez bylo cos na rzeczy.

Dobranoc.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2010 o 00:02, Mysterum napisał:

Do czytania jest mnóstwo. Ale dla starszych czytelników xD

Jednak wolę zostać przy non-H artach z sankaku channel/kona-chan. ;p

Dnia 02.08.2010 o 00:02, Mysterum napisał:

Jednak żeby nie było rozczarowania lepiej przyjąć 2012 za najwcześniejszy możliwy termin

Trzeba być dobrej myśli. 5. rok mija od emisji The Second Raid - czas na finałowy sezon. Tak czy inaczej, trzeba czekać na oficjalne informacje (może w ostatnim odcinku K-ON!!, na wzór Kanona i tamtejszej zapowiedzi Clannada).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2010 o 00:59, Pablo_Querte napisał:

>I już wczoraj szukałem full openinga,
> ale nie było :(
http://www.youtube.com/watch?v=m3c4w6hFuco
4chan :3

Ta full wersja to jednak taka trochę bez ikry :3 Ale przyjemnie się słucha i tak.

Lex
Wątpię, że coś zapowiada się w takiej formie 2-3 lata wcześniej ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

H.O.T.D e5

Spoiler

Banda Drombo pokazała pazurki. Cieszy mnie fakt, że przeciwstawili się Shino - apodyktycznemu pedofilowi. Finał odcinka miły dla oka. Przecież nie ma nic lepszego niż kilkanaście rozwalonych zombie :) B. z Komurą tworzą niezły duet, co nie podoba się naszym pozostałym dziewczynkom.



Giant Killing e18

Spoiler

Epek nudny jak flaki z olejem. Nie spodziewałem się takiego zwolnienia akcji i przeniesienie uwagi na inne drużyny. Liczę, że next ep będzie ciekawszy. A tak btw, dlaczego Gino nie grał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

H.O.T.D e5

Dnia 02.08.2010 o 12:12, Grzech napisał:

Spoiler

Banda Drombo pokazała pazurki. Cieszy mnie fakt, że przeciwstawili się Shino.


Spoiler

Brawa dla Hirano! XD Szkoda tylko zmarnowanego gwoździa - jak już strzelał to powinien to robić tak by trafić XD

Dnia 02.08.2010 o 12:12, Grzech napisał:

Spoiler

B. z Komurą tworzą niezły duet, co nie podoba się naszym pozostałym dziewczynkom.


Spoiler

Duet Saeko-Komura jeszcze nawet nie zaczął pokazywać co potrafi, poczekaj aż wypuszczą się na wypad we dwójkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się