Zaloguj się, aby obserwować  
Longer

Wiedźmin 2 - temat ogólny

15059 postów w tym temacie

Dnia 15.04.2011 o 20:55, karolekx23x napisał:

Wszystko pieknie tylko walka całkiem inaczej wyglada niz w pierwszej czesci. W pierwszej
była mało skomplikowana, łatwo było klikac myszka teraz wydaje sie bardziej skomplikowana.

Rozbudowana, dopracowana - siłą rzeczy jest skomplikowana bardziej niż w pierwszej części. Ale to dobrze, bo tamten system walki był zdecydowanie zbyt banalny jak na taką grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2011 o 21:06, zajacisko napisał:

Rozbudowana, dopracowana - siłą rzeczy jest skomplikowana bardziej niż w pierwszej części.
Ale to dobrze, bo tamten system walki był zdecydowanie zbyt banalny jak na taką grę.


Walki są trudne już na normalnym poziomie trudności. Trzeba się do nich po prostu przyzwyczaić. Podejrzewam, że za pierwszym razem przejdę grę na łatwym poziomie trudności, bo chcę się najpierw bardziej zagłębić w fabule. Wiedźmina pierwszego też za pierwszym razem przechodziłem na łatwym, a teraz gram na trudnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiedźmina pierwszego też za pierwszym razem

Dnia 15.04.2011 o 23:52, Wojman napisał:

przechodziłem na łatwym, a teraz gram na trudnym.


Ja za pierwszym razem na trudnym, a teraz na normal. Podświetlanie ikonki trochę pomaga. Trudny poziom gry nie był nadmiernie wymagający, ale dość słabo widoczna zmiana koloru miecza powodowała, iż często nie trafiałem w tempo i nie wykorzystywałem pełnego zestawu uderzeń, a co za tym idzie, animacje z walki były mniej efektowne. Za to teraz.... Geralt fika aż miło.
Poza tym, jak Ty w przypadku Dwójki, zamierzam skupić się na fabule i złapać odpowiedni klimat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2011 o 15:34, Almarcino napisał:

trudna gra to doba gra moim zdaniem ;).


To zależy co w niej jest trudnego :D

Dnia 16.04.2011 o 15:34, Almarcino napisał:

najbardziej mi zalezy na questach, czym ich wiecej tym lepiej ;) Licze, ze twórcy zapewnią
to nam


Tak racja questy ważna rzecz, ja bym wolał coś więcej niż "zabij i zanieś", "pogadaj i wróć". I tak jak KrzychW także chcę, aby fabuła była bardzo ciekawa. Chociaż z tego co widać narazie na gameplayach, to sporo siekania jest i w sumie fajnie, ale żeby to nie odchodziła od cRPG, i nie zamieniało się w H&S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2011 o 23:07, DambialkoX napisał:

Tak racja questy ważna rzecz, ja bym wolał coś więcej niż "zabij i zanieś", "pogadaj i wróć".

Nad Twoim postem Czempion9 podał linki do trzech wywiadów. W drugim wypowiada się człowiek współodpowiedzialny za questy w W2. Wyraźnie tam powiedział, że unikają zadań "zabij pięć potworów i wróć do mnie". Przesłuchaj sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem szczerze, że ostatnia prezentacja wywołała u mnie dość mieszane odczucia. Niby było wszystko fajnie, ale kilka rzeczy mocno mnie zaniepokoiło. A konkretnie:

1. Poziom SI wrogów. Niejednokrotnie zdarzały się sytuacje, gdy atakowali tabunem, wzajemnie się blokując. W konsekwencji dwóch atakowało, a pozostali czekali bezczynnie "na swoją kolej".

2. Wszechobecne "świecenie". Zbyt dużo tego, przez co efekt jest nieco podobny jak w Oblivionie, w którym wchodzisz do lochu i masz wrażenie, że właśnie wyszedł z niego szwadron sprzątaczek z mopami, szmatami i pastą do polerowania. O tyle dobrze, że efekt ten "zjada" sporo mocy procka/karty graficznej, a że nie mam high-endowego sprzętu, to będę miał z czego bez żalu zrezygnować :D

3. Kolorystyka. Nie wiem, jak dla Was, ale dla mnie wszystko tam było zbyt kolorowe. Wiedźmin kojarzy mi się z dość "szarym" światem, a tutaj mieliśmy idylliczne łączki, wszystko pełne kolorków. Brakowało tylko tęczy i kicających króliczków :P No i noc - zamiast wyglądać jak noc, wygląda to tak, jakby autorzy po prostu nałożyli niebieski filtr na świat. Za jasno, zbyt kolorowo, za "wesoło".

4. Mimika. Podobno mieli ją poprawić, jednak mam wrażenie, że zostało tak, jak było. Ruchy ust są drętwe, w dodatku, o ile synchronizacja z angielskimi dialogami była jako taka, o tyle w polskich (a raczej tym jednym, który widzieliśmy :P) mocno kuleje.

5. Efekty. Jak poprzednicy - nie podobają mi się te błyski, pioruny etc. Ani efekty zamrażania, jakie posiada miecz. Bardziej pasują mi do Dragon Age, niż do uniwersum Wiedźmina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2011 o 10:01, Tenebrael napisał:

A ja powiem szczerze, że ostatnia prezentacja wywołała u mnie dość mieszane odczucia.
Niby było wszystko fajnie, ale kilka rzeczy mocno mnie zaniepokoiło. A konkretnie:

1. Poziom SI wrogów. Niejednokrotnie zdarzały się sytuacje, gdy atakowali tabunem, wzajemnie
się blokując. W konsekwencji dwóch atakowało, a pozostali czekali bezczynnie "na swoją
kolej".

I to moze wpłynac na to zę na wysokim poziomie bedzie proste przejscie gry, mam nadzieje ze bedzie ciezko przejść gre, jakies takie mocne wyzwanie jak dla mnie.

Dnia 17.04.2011 o 10:01, Tenebrael napisał:


2. Wszechobecne "świecenie". Zbyt dużo tego, przez co efekt jest nieco podobny jak w
Oblivionie, w którym wchodzisz do lochu i masz wrażenie, że właśnie wyszedł z niego szwadron
sprzątaczek z mopami, szmatami i pastą do polerowania. O tyle dobrze, że efekt ten "zjada"
sporo mocy procka/karty graficznej, a że nie mam high-endowego sprzętu, to będę miał
z czego bez żalu zrezygnować :D

Troc he może i za dużo tego tu, raczej już nic nie będzie zmienione. Do nie których aspektów za bardzo przywiazuja wage, do niektórych niepotrzebnie.

Dnia 17.04.2011 o 10:01, Tenebrael napisał:


3. Kolorystyka. Nie wiem, jak dla Was, ale dla mnie wszystko tam było zbyt kolorowe.
Wiedźmin kojarzy mi się z dość "szarym" światem, a tutaj mieliśmy idylliczne łączki,
wszystko pełne kolorków. Brakowało tylko tęczy i kicających króliczków :P No i noc -
zamiast wyglądać jak noc, wygląda to tak, jakby autorzy po prostu nałożyli niebieski
filtr na świat. Za jasno, zbyt kolorowo, za "wesoło".

Raczej świat powinien być bardziej mroczny, sam obraz świata w niektórych miejscach i godzinach powinien graczowi dać odczuć ze może coś niemiłego go spotkać an drodze.

Dnia 17.04.2011 o 10:01, Tenebrael napisał:


4. Mimika. Podobno mieli ją poprawić, jednak mam wrażenie, że zostało tak, jak było.
Ruchy ust są drętwe, w dodatku, o ile synchronizacja z angielskimi dialogami była jako
taka, o tyle w polskich (a raczej tym jednym, który widzieliśmy :P) mocno kuleje.

Za bardzo do tehgo nie przywiązywałem uwagi, to raczej sie okaze bardziej w grze.

Dnia 17.04.2011 o 10:01, Tenebrael napisał:

5. Efekty. Jak poprzednicy - nie podobają mi się te błyski, pioruny etc. Ani efekty zamrażania,
jakie posiada miecz. Bardziej pasują mi do Dragon Age, niż do uniwersum Wiedźmina.


Wiadomo ze będzie gra miała i swoje minusy, nic idealnego. Ma tylko nadzieje ze nawet jak beda jakieś minusy to mocno wynagrodzi, zasłonią wielkie pozytywne rzeczy w grze. Najbardziej o fabułę się nie martwię bo to będzie najmocniejsze w grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.04.2011 o 10:01, Tenebrael napisał:

1. Poziom SI wrogów. Niejednokrotnie zdarzały się sytuacje, gdy atakowali tabunem, wzajemnie
się blokując. W konsekwencji dwóch atakowało, a pozostali czekali bezczynnie "na swoją
kolej".

Jeśli faktycznie tak jest to koniecznie trzeba poprawić.

Dnia 17.04.2011 o 10:01, Tenebrael napisał:

2. Wszechobecne "świecenie".

O tu się zgadzam mi pachnie to troche UT3 tam też było takie świecenie a a efekcie plastikowość. W W2 faktycznie jest tego za dużo ale nie wygląda to tragicznie. Myślę, że jeszcze nałożą jakiś filtr i będzie ok.

Dnia 17.04.2011 o 10:01, Tenebrael napisał:


3. Kolorystyka. Nie wiem, jak dla Was, ale dla mnie wszystko tam było zbyt kolorowe.
Wiedźmin kojarzy mi się z dość "szarym" światem, a tutaj mieliśmy idylliczne łączki,
wszystko pełne kolorków.

Wiedźmin szary? Nieeee przeczytaj choćby opowiadanie Kraniec świata, czy te w których Geralt jest w Brokilonie pełno tam kolorów, idiotycznych łączek i kicających króliczków. I Diabołów.

Dnia 17.04.2011 o 10:01, Tenebrael napisał:


4. Mimika.

Lepsza jak w W1 ale szczyt możliwości to na pewno nie jest.

Dnia 17.04.2011 o 10:01, Tenebrael napisał:


5. Efekty. Jak poprzednicy - nie podobają mi się te błyski, pioruny etc. Ani efekty zamrażania,
jakie posiada miecz. Bardziej pasują mi do Dragon Age, niż do uniwersum Wiedźmina.

Dokładnie tak no ale co zrobić W1 dobrze się sprzedał, a kontynuacja przez tego typu dodatki jest nastawiana do szerszej ilości graczy i na zrobienie jeszcze większej kasy. Po prostu komercja:)

Poza tym nie wiem czy zauważyłeś ale co wychodzi jakiś artykuł, gameplay, trailer cokolwiek to zawsze każdy element gry jest wychwalany choćby był kiepski. Nie ma w tym żadnego obiektywizmu. Samych twórców jeszcze rozumiem w końcu chcą dobrze sprzedać tytuł ale w innych przypadkach jest to dla mnie cokolwiek dziwne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2011 o 15:12, kotfilon napisał:

Czy Wiesiek 2 będzie korzystał z bibliotek DirectX 10/11? Mam obecnie XP i nie wiem czy
zmieniać na win 7


Jesli dobrze pamietam, to W2 byl robiony z mysla o DX 9. Na Win Xo nie powinno byc zadnych problemow z uruchomieniem. Co wiecej - w tej chwili na XP gra dziala lepiej niz na 7, bo sie nie przycina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A znów będą jaja na Viście jak w jedynce? Bo chciałem sobie jedyneczkę przejść, żeby sejwa mieć, ale nie, bo nawet z rezydencji Triss nie mogę wyjść bo gra wywala...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2011 o 15:15, Wojman napisał:

Co wiecej - w tej chwili na XP gra dziala lepiej niz na 7,
bo sie nie przycina.


Eeee....że co? Miesiąc do premiery, a gra tnie się na obecnie jednym z popularniejszych systemów operacyjnych?! Czyli znowu trzeba będzie czekać na mase łatek, które uczynią ją grywalną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak myślicie, czy na Intel Core 2 Duo 2.8 GHz, A-Data Vitesta Extreme 800+ 4 GB DDR2, nVidia GeForce 8800GTX 768 MB z Windows 7 Professional 64-bit na pokładzie będzie dało się płynnie pograć w Wiedźmina na ustawieniach minimalnych? Jednak te wymagania minimalne trochę przerażają, tym bardziej że podczas premiery pierwszej części także miałem sprzęt, który spełniał minimum wg. producenta, jednak grać się nie dało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na minimalnych można by pograć na komputerze sprzed 5-6 lat, nawet z jednordzeniowym procesorem (np. Pentium IV 3,2 GHz + 2GB ram + GF 7800GT). Sam, na troche gorszym odpalałem na minimalnych najnowsze gry z grywalną ilością FPS. A ten sprzęt który masz wystarczy na ustawienia średnie. Obecnie mam Intel Core2 Duo E8200 podkręcony do 3,00 GHz, EVGA GF 9600 GT SSC i 4GB ram DDR2, czyli sprzęt bardzo zbliżony do tego co masz i taki Crysis 2 na najwyższych ustawieniach działa świetnie (30-40 FPS). A Wiedźmin 2 i Crysis 2 mają prawie takie same wymagania minimalne. Owszem, Crysis 2 jest bardzo dobrze zoptymalizowany i nie wiemy jak to będzie z Wieśkiem..
Swoją drogą przydało by się demo Wiedźmina...

PS. Ja lubię bawić się w optymalizowanie systemu i grzebanie w ustawieniach gry, więc liczę na zabawę na najwyższych ustawieniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2011 o 21:16, kotfilon napisał:

PS. Ja lubię bawić się w optymalizowanie systemu i grzebanie w ustawieniach gry, więc
liczę na zabawę na najwyższych ustawieniach


Na najwyzszych to nie chwalac sie pogram, bardziej obawiam sie o płynność w grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować