Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sądowe porażki Sony

23 postów w tym temacie

Hmm... Wy piszecie, że chodzi o technologię wibracji, a na neostradzie piszą, że kwestia dotyczy force feedback(info chyba z gry-online). To kto mowi prawdę a kto ściemnia bo się gubię??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy narzekają na MS a tak naprawdę nie jest tak złe... Poza tym gdyby Sony poszło na ugodę na samym początku to mniej by straciło, a tak to MS znów okazuje się mądrzejszy :) (nie żebym był faworytem MS ale tak to rzeczywiście wygląda, chodzi mi tu wyłącznie o ich zdolność do myślenia i umiejętność przyznania racji w niektórych sprawach)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

re Waaazuuup nikt niesciemnia, force feedback polega właśnie na tym że kotroler "trześie sie" w odpowiednich momentach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sony to już dawno się zrobił moloch i myśli, że wszystko mu wolno. Taki Microsoft widocznie wyciągnął wnioski ze swoich rozpraw sądowych i zmądrzał. Ja dla odmiany nic do Microsoftu nie mam. A co do porównania do tepsy to całkiem słuszne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A PS3 coraz dalej i dalej. Przezto wszystko wyjedzie pewnie, gdy najtańsze kompy będą miały 10 GHZ, 10 TB Ramu i 20 TB miejsca na dysku. Albo i lepiej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaryzykowali nie płacąc odrazu, wierzyli że uda im sie tego uniknac, teraz mzoe byc jescze gorzej ale cóż... bez ryzyka nie da się nic osiągnąć:]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Force Feedback to nie tylko wibracja. Np. w kierownicach stawia on opór przy skręcaniu. Gdyby jakiś pad miał prawdziwy force feedback to np. analog mógłby się "sam" poruszać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przegrywaja...a i tak nadal im truja (za przeproszeniem) dupe! ;/ No ale coz...to jest wlasnie jedna z ludzkich cech...zazartosc ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze. Taki gigant jak Sony stac bylo na zaplacenie od razu za legalizacje, albo pojscie na ugode gdy sie sprawa zaczela. Kazdy lubikombinowac, ale zaryzykowali i sie nie udalo. To ze maja kase a jeszcze nie chca zaplacic to juz chamstwo na powaznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm a Redmont sie wycwanił od razu wpłacił kaske i teraz może legalnie zbijać kokosy :-] Cóż co się dziwić w końcu Microsoft zawsze wiedziałem jak zarabiać kase

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2006 o 17:21, sig. napisał:

re Waaazuuup nikt niesciemnia, force feedback polega właśnie na tym że kotroler "trześie sie"
w odpowiednich momentach


Force feedback to w uproszczeniu to co napisał Jolly Rogger. "Prawdziwy" FF jest w kierownicach, a w padach jest taki feedback, ale nie do końca force, bo pady nie wykorzystują silniczków do zróżnicowania oporu jaki stawia gałka w zależności od warunków panujących w grze, czy w przyszłości nawet zmiany temperatury koła kierownicy.
Ale takich informacji musiałem szukać w necie, w dodatku po angielsku. Dobrze by było, gdyby w takim "niusie" wyjaśniono dokładniej zasadę działania tejże technologii. Zamiast tego różne "źródła" podają pojedyńcze "elementy" i nie wiadomo o co tak naprawdę chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować