Zaloguj się, aby obserwować  
Priam

Gothic II: Noc Kruka (temat ogólny)

21200 postów w tym temacie

Dnia 15.09.2008 o 15:31, mlynar911 napisał:

?? Albo skoro mamy tyle możliwości i umiejętności do rozwijania to dlaczego nie mixować
postaci ??

Wtrace sie do tego, moim zdaniem zmiksowana postac to palladyn. No chyba ze mozna stworzyc np. lowce i uzywac w wiekszosci luku. W Gothicu raczej troche szkoda expa na mieszanie umiejetnosci. teraz gram w Two Worlds, a tam mozna kombinowac.
Ale to tylko moj punkt widtenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2008 o 15:31, mlynar911 napisał:

?? Albo skoro mamy tyle możliwości i umiejętności do rozwijania to dlaczego nie mixować
postaci ??

Hmm... to jest tak, że Łowca Smoków to walka, Mag Ognia - magia, a Paladyn to swoista hybryda.
Zauważ również, że mieszanie różnych umiejętności w G2: NK znacznie osłabia postać, gdyby się ją robiło np. według jej własnej drogi.
Paladyn doskonale walczy i posługuje się magią. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2008 o 19:31, JanoP napisał:

Jaki był kod na charakter helpera? Bo muszę nauczyć się się wyrywania serc a jestem w
5 akcie i już nikt mnie nie chce szkolić.


Klikasz B piszesz marvin potem klikasz F2 i piszesz:
insert ch i wszystko :)

o to ci chodziło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2008 o 19:34, Bobek94 napisał:

> Jaki był kod na charakter helpera? Bo muszę nauczyć się się wyrywania serc a jestem
w
> 5 akcie i już nikt mnie nie chce szkolić.

Klikasz B piszesz marvin potem klikasz F2 i piszesz:
insert ch i wszystko :)

o to ci chodziło?


no nie do końca bo gdy wpisuję "ch" od razu zmienia mi na "cheat". ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2008 o 19:35, JanoP napisał:

no nie do końca bo gdy wpisuję "ch" od razu zmienia mi na "cheat". ;/


W takim razie pewnie zapominasz o "insert" przed ch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2008 o 19:39, j4c3k.z02 napisał:

> no nie do końca bo gdy wpisuję "ch" od razu zmienia mi na "cheat". ;/

W takim razie pewnie zapominasz o "insert" przed ch.


Aaaaaa no fakt, dzięki! :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2008 o 19:32, Kalejdoskop86 napisał:

Hmm... to jest tak, że Łowca Smoków to walka, Mag Ognia - magia, a Paladyn to swoista
hybryda.

Nie to wcale nie jest tak. Jest to narzucone przez stereotypy. A np. czemu łowca smoków nie może posługiwać się magią?

Dnia 15.09.2008 o 19:32, Kalejdoskop86 napisał:

Zauważ również, że mieszanie różnych umiejętności w G2: NK znacznie osłabia postać, gdyby
się ją robiło np. według jej własnej drogi.
Paladyn doskonale walczy i posługuje się magią. :)

Nie chodzi mi o dodawanie bezmyślne do rożnych umiejętności. Widać jak czytacie ze zrozumieniem ale mniejsza ;p
Chodzi mi o np. Mag walka + magia, paladyn brń dystansowa, łowca smoków magia. Te klasy nie muszą koniecznie posługiwać się umiejętnościami narzuconymi przez grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2008 o 20:01, mlynar911 napisał:

Nie to wcale nie jest tak. Jest to narzucone przez stereotypy. A np. czemu łowca smoków
nie może posługiwać się magią?

Tak, narzucone przez stereotypy.

Co do Łowcy Smoków - maga to może się posługiwać magią, ale lepiej po prostu, jak będzie walczył wręcz/na dystans. Poza tym jak magia to tylko zwoje.

Dnia 15.09.2008 o 20:01, mlynar911 napisał:

Nie chodzi mi o dodawanie bezmyślne do rożnych umiejętności. Widać jak czytacie ze zrozumieniem
ale mniejsza ;p

Czytam ze zrozumieniem, tylko mówię, że bądź co bądź, np. Łowca Smoków najlepiej sobie radzi z orężem, a dodawanie mu many go osłabia.

Dnia 15.09.2008 o 20:01, mlynar911 napisał:

Chodzi mi o np. Mag walka + magia, paladyn brń dystansowa, łowca smoków magia. Te klasy
nie muszą koniecznie posługiwać się umiejętnościami narzuconymi przez grę.

No tak, ale Łowca Smoków i magia? Nieee... :P

Mag Ognia i np. dobra walka kosturami to może być, ładnie to wygląda. Destrukcja zaklęciami, a jak ktoś jest na tyle głupi, aby podejść to z kostura dostanie. ^^

A Paladyn + walka na dystans to się nie czepiam, jak najbardziej może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2008 o 20:04, Kalejdoskop86 napisał:

Co do Łowcy Smoków - maga to może się posługiwać magią, ale lepiej po prostu, jak będzie
walczył wręcz/na dystans. Poza tym jak magia to tylko zwoje.

No tak tylko zwoje bo run nie posiada a kręgów magii nie może się uczyć. Tylko Bosper powiedział ,że jeżeli ta klasa posługuje się magią to bezsens ... ;>

Dnia 15.09.2008 o 20:04, Kalejdoskop86 napisał:

Czytam ze zrozumieniem, tylko mówię, że bądź co bądź, np. Łowca Smoków najlepiej sobie
radzi z orężem, a dodawanie mu many go osłabia.

W czym go osłabia? Po prostu ma mała dostępność zwojów i to wszystko. Tak samo jak z magią u paladyna. Jego magia atakuje tylko i wyłącznie złe stwory... Chociaż i tak nie wszystkie bo tylko orków i wargi. Apowinny i smocze zębacze ... I poszukiwaczy ;]

Dnia 15.09.2008 o 20:04, Kalejdoskop86 napisał:

No tak, ale Łowca Smoków i magia? Nieee... :P

No i tutaj to jest narzucony z góry stereotyp ;]

Dnia 15.09.2008 o 20:04, Kalejdoskop86 napisał:

Mag Ognia i np. dobra walka kosturami to może być, ładnie to wygląda. Destrukcja zaklęciami,
a jak ktoś jest na tyle głupi, aby podejść to z kostura dostanie. ^^

Tak ale jak gra się magiem praktycznie w walkę się nie inwestuje... ;] Bo leci wszystko w mane a i tak jest tej za mało.

Dnia 15.09.2008 o 20:04, Kalejdoskop86 napisał:

A Paladyn + walka na dystans to się nie czepiam, jak najbardziej może być.

Łowca smoków tak samo. teraz moze postać dyskusja dla kogo jaka broń lepiej pasuje czy łuk czy kusza ... ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2008 o 20:18, mlynar911 napisał:

No tak tylko zwoje bo run nie posiada a kręgów magii nie może się uczyć. Tylko Bosper
powiedział ,że jeżeli ta klasa posługuje się magią to bezsens ... ;>

No cóż, zwoje są po to, aby ich używać. :P

Dnia 15.09.2008 o 20:18, mlynar911 napisał:

W czym go osłabia? Po prostu ma mała dostępność zwojów i to wszystko. Tak samo jak z
magią u paladyna. Jego magia atakuje tylko i wyłącznie złe stwory... Chociaż i tak nie
wszystkie bo tylko orków i wargi. Apowinny i smocze zębacze ... I poszukiwaczy ;]

Osłabia, bo można by te parę punktów many przeznaczyć na np. siłę.

Dnia 15.09.2008 o 20:18, mlynar911 napisał:

> No tak, ale Łowca Smoków i magia? Nieee... :P
No i tutaj to jest narzucony z góry stereotyp ;]

Nieeeeeeee. xD

Dnia 15.09.2008 o 20:18, mlynar911 napisał:

Tak ale jak gra się magiem praktycznie w walkę się nie inwestuje... ;] Bo leci wszystko
w mane a i tak jest tej za mało.

Prawda, ale sam powiedz - miła odmiana rozwalać wszystko i tłuc z kostura, jakby ktoś przeżył, a my byśmy many nie mięli. ^^

Dnia 15.09.2008 o 20:18, mlynar911 napisał:

> A Paladyn + walka na dystans to się nie czepiam, jak najbardziej może być.
Łowca smoków tak samo. teraz moze postać dyskusja dla kogo jaka broń lepiej pasuje czy
łuk czy kusza ... ;]

No tak... ale paladyn może spoko broń jednoręczna + broń dystansowa + magia.

Co do broni to cóż, ja jak pierwszy raz przechodziłem Gothic 2: Noc Kruka to grałem paladynem, bronią jednoręczną.

Co do walki na dystans z łukiem, to też można. Słabsze są bronie jednoręczne, które wymagają zręczności (od tych, co wymagają siły i też są jednoręczne) , ale są również dobre, a połączenie ich z łukiem też. :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2008 o 23:38, JanoP napisał:

Gdzie mogę zdobyć zwój "fala śmierci" ?? U żadnego kupcy go nie znalazłem.


Pytałeś tego maga wody, z którym możesz handlować (dawni nie grałem więc imienia nie pamiętam) powinien on być w Jarkendarze o ile tam już byłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.09.2008 o 23:41, wdowiakm napisał:

> Gdzie mogę zdobyć zwój "fala śmierci" ?? U żadnego kupcy go nie znalazłem.

Pytałeś tego maga wody, z którym możesz handlować (dawni nie grałem więc imienia nie
pamiętam) powinien on być w Jarkendarze o ile tam już byłeś.


A w G2 bez dodatku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.09.2008 o 00:04, JanoP napisał:

A w G2 bez dodatku?


To tego zwoju nie ma gdyż on występuje jedynie z dodatkiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.09.2008 o 00:06, wdowiakm napisał:

> A w G2 bez dodatku?

To tego zwoju nie ma gdyż on występuje jedynie z dodatkiem :)


To dlaczego mam możliwość nauczenia się runy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.09.2008 o 00:07, JanoP napisał:

To dlaczego mam możliwość nauczenia się runy?


O kurcze to pomyliłem zaklęcia, sorki :)
A pytałeś wszystkich magów ognia o ten zwój?
Popatrz również u wszystkich kupców w dolnym jak i górnym mieście oraz w górniczej dolinie na zamku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.09.2008 o 00:09, wdowiakm napisał:

> To dlaczego mam możliwość nauczenia się runy?

O kurcze to pomyliłem zaklęcia, sorki :)
A pytałeś wszystkich magów ognia o ten zwój?
Popatrz również u wszystkich kupców w dolnym jak i górnym mieście oraz w górniczej dolinie
na zamku.


Próbowałem, nic z tego. Dlatego właśnie zwracam się do was. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.09.2008 o 00:16, JanoP napisał:

Próbowałem, nic z tego. Dlatego właśnie zwracam się do was. :)


To ja Ciebie najmocniej przepraszam, dawno nie grałem więc nie pamiętam kto sprzedawał ten zwój lub gdzie można go znaleźć ;/

Ps. czas odświeżyć sobie grę bo wiele się pozapominało :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować