Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

EA: FIFA 11 na PC taka sama jak na konsolach

23 postów w tym temacie

Przecież FIFA na PC co roku była taka jak na konsolach :) A ściślej - taka sama jak na PS2, bo to właśnie z tej platformy blaszak dostawał port :)))

A już całkiem serio - wreszcie ! Widać procesory wielordzeniowe na PC upowszechniły się już na tyle, że prościej zrobić port z X360/PS3 niż z odchodzącej powoli na emeryturę PS2. Niższe koszta, a że pecetowcy w końcu, przy okazji dostaną porządną piłkę to się chwali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zobaczyłem tytuł, to od razu pomyślałem to o czym napisał Lordpilot - chyba taka sama jak na PS2 :P
EA w końcu zrobiło dobry krok, ale zdecydowanie za późno. Wielu graczy może do serii już nie wrócić.
PS: A screen niestety wygląda gorzej niż wersje konsolowe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A już przestawałem wierzyć, że w tym roku się uda, a jednak :P Miałem zamiar już kupić konsole dla tego tytułu, ale jednak wolę kupić grę na mojego blaszaka. Teraz nic tylko czekać... ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brawo EA? No nie wiem. Ja im nie ufam. Jak zobaczę to uwierzę. Żeby tylko się nie okazało, że ta gra skończy tak jak GTA IV - będzie działać tylko na mega hiper super duper wypaśnych kompach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2010 też miała być taka sama tu i tu.. Miało byc na PC ten poczatek że możesz sobie Ronaldinhie''m postrzelac gole ...a nie było tylko konsole znowu to dostały (MI to obojętne bo mam X360 i kompa)..>Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.07.2010 o 15:51, Lordpilot napisał:

A już całkiem serio - wreszcie ! Widać procesory wielordzeniowe na PC upowszechniły się
już na tyle, że prościej zrobić port z X360/PS3 niż z odchodzącej powoli na emeryturę
PS2. Niższe koszta, a że pecetowcy w końcu, przy okazji dostaną porządną piłkę to się
chwali.

Procesory wielordzeniowe na PC upowszechniły się juz 2-3 lata temu, a w ogóle co ma piernik do wiatraka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Procesory wielordzeniowe na PC upowszechniły się juz 2-3 lata temu, a w ogóle co ma piernik

Dnia 08.07.2010 o 20:21, Nefarel napisał:

do wiatraka?


To że engine FIFY był od podstaw pisany pod procesory wielordzeniowe (zadebiutowal bodajże w FIFIE 08) - żaden z rdzeni X360 się nie nudzi podczas gry. Brak takowej wersji na PC EA przez długie lata tłumaczyło tym, że gro pecetowców jeszcze "jedzie" na jednordzeniowych prockach, które by tego nie uciągnęły - nawet jakieś ankiety robili gdzie wyniki wychodziły mniej wiecej takie że 10% blaszakowców ma kompy zdolne uciągnąć FIFE na nowym enginie.

Ile w tym prawdy, a ile marketingu ? Mnie nie pytaj - tak się EA tłumaczyło. W tej chwili takie tłumaczenia nie mają już sensu - jak ktoś jest graczem stricte blaszakowym to zaopatrzył się już jakiś czas temu w dwurdzeniowca/quada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O kilka lat za późno, ale i tak się cieszę mimo, że posiadam konsolę.
Tylko jak 360 stopni uzyskamy na klawiaturze? Oto zagadka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.07.2010 o 20:55, Grinczar napisał:

O kilka lat za późno, ale i tak się cieszę mimo, że posiadam konsolę.
Tylko jak 360 stopni uzyskamy na klawiaturze? Oto zagadka.


A to na PC nie można grać na padzie ? Oto zagadka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2010 o 01:51, Grinczar napisał:

Można, ale skoro pod uwagę bierzemy pada, to również trzeba brać klawiaturę.


Proste. Na klawiaturze nie będzie to wykonalne, tak samo jak to było w każdej odsłonie PES-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować