PJ_MW 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Ile waży gra? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Outlander-pro 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Dnia 23.07.2010 o 12:01, PJ_MW napisał: Ile waży gra? ~2 GB Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
YoRRu 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Dnia 23.07.2010 o 12:00, rtyrtyrty napisał: > Patrzcie jaki achivement zdobyliśmy : ) > + Ja zrobiłem jeszcze grenadiera którego ma 0,1% ludzi :O > Ps. Patrzcie na czas wykonania mapy. Czemu nie masz 1000/1000 expa za 100% wykonanych zadań? A tak w ogóle, kto już zrobił ten achievement Bug Stomper? ;D Nie mam 100% expa za zadania poniewaz nie mozna otwierac drzwi za pomoca hakowania na speed runie, za dlugo to trwa.Ps. ja zrobiłem Bug Stomper :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Liqid 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Jak zrobić z AS FPS''a : http://www.cdaction.pl/news-13802/alien-swarm---jak-zrobic-z-gry-fps-a-to-proste-wideo.htmlGra ciekawa, ale powinni moim zdaniem osłabić nieco te "infestacje" - wyjścia są 2 - albo trup, albo zmarnowane minimum 2 grupowe apteczki (mediguna jeszcze się nie dorobiłem). A przy tak masowych lagach, jak ostatnio (średnio 10 sekund każdej minuty spędziłem na wpatrywaniu się w nieruchomy obrazek), robala złapać rekordowo łatwo. Ale zdarzały się też epickie momenty z tym związane - w jednej misji wyżarło mi cały team i końcówkę musiałem kończyć sam, ale jakoś udało się z pomocą miotacza ognia i autoguna przetrwać finałowy pojedynek ;)Tylko na dłuższą metę gra nieco monotonna. Raczej Team Fortress nie wyprze na długo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
YoRRu 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Next Speed run wykonany : )tym razem w 3 osobowym składzie, misja numer 2.PS. w statach 0/xxx ponieważ pospieszyłem się ze screenem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jave 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Ja mam bug stompera. Nie wiem, za co to jest przyznawane, ale zaraz sprawdzę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zerohunter 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Ej co to za babole mam? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
YoRRu 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Dnia 23.07.2010 o 18:12, Jave napisał: Ja mam bug stompera. Nie wiem, za co to jest przyznawane, ale zaraz sprawdzę. za deptanie larw Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jave 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Cholera wie, wejdź do biblioteki, kliknij prawym na Alien Swarm i wybierz właściwości, potem Pliki lokalne i Sprawdź spójność plików gry. Gdy coś jest nie tak, Steam sam to sobie stwierdzi i pobierze brakujące bądź aktualnie uszkodzone pliki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Outlander-pro 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Dnia 23.07.2010 o 11:56, Yoruaaw napisał: Ps. Patrzcie na czas wykonania mapy. Graty, ja podchodziłem do tego dziś z Sinirem.Spotkaliśmy najpierw dwóch randomów, no to przeszliśmy dwie ostatnie misje na insane (tylko te mi brakowały do achieva) i zdecydowaliśmy, że zrobimy potem speedruny.Myślałem, że będzie to łatwiejsze ... na poczatku 1:50 ... źle, parę poprawek wzieliśmy no i 1:40. Robiąc niby wszystko perfeckyjnie ... w końcu metodą prób i błędów (trochę to trwało) odkryliśmy najlepszy sposób i wyrobiliśmy 1:27 ... ale towarzystwo stwierdziło, że późno już i poprawi się wynik jutro :PW każdym razie mamy już na Landing Bay wyrobiony sposób.PS: co śmieszne graliśmy razem 3 godziny a po dwóch wyszło na jaw, że wszyscy to Polacy ... po czym dalej gadaliśmy po angielsku, sam nie wiem czemu ... dopiero w końcówce ktoś to spostrzegł i przerzuciliśmy się na polski przy ustalaniu taktyki xD Ot taki "kfiatek". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Outlander-pro 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2010 Dnia 23.07.2010 o 13:25, Liqid napisał: Jak zrobić z AS FPS''a : http://www.cdaction.pl/news-13802/alien-swarm---jak-zrobic-z-gry-fps-a-to-proste-wideo.html Tak, było to już podawane tutaj ... ot ciekawostka, bo grywalne toto nie jest :) Trudniej celować a i nie wiesz co się wokół Ciebie dzieje. Dnia 23.07.2010 o 13:25, Liqid napisał: Gra ciekawa, ale powinni moim zdaniem osłabić nieco te "infestacje" - wyjścia są 2 - albo trup, albo zmarnowane minimum 2 grupowe apteczki (mediguna jeszcze się nie dorobiłem). Infestacje to bardzo dobry punkt całej gry! Zwłaszcza na poziomie Insane gdzie co krok natykasz się na headcraby (ja to tak nazywam, względnie facehuggery ... w końcu do twarzy się przyczepiają xD) trzeba dobrego zgrania i uważnego grania by nie dać się złapać. Healing Beacon jest bezsensem i czym prędzej należy dorobić się Mediguna. Poza tym jeśli ma się problem z zabijaniem facehuggerów zanim skoczą - wystarczy electric armor. W końcowych misjach poziomu Insane praktycznie rzecz obowiązkowa :P Dnia 23.07.2010 o 13:25, Liqid napisał: A przy tak masowych lagach, jak ostatnio (średnio 10 sekund każdej minuty spędziłem na wpatrywaniu się w nieruchomy obrazek), robala złapać rekordowo łatwo. Aaa, no to trzeba dobrego hosta, albo o wyższych poziomach trudności można pomarzyć :)>Ale zdarzały się Dnia 23.07.2010 o 13:25, Liqid napisał: też epickie momenty z tym związane - w jednej misji wyżarło mi cały team i końcówkę musiałem kończyć sam, ale jakoś udało się z pomocą miotacza ognia i autoguna przetrwać finałowy pojedynek ;) Miałem tak kilka razy ... poziom Insane, wszyscy pogineli, ja jadę na małej ilości hp a tu jeszcze pół mapy do przebiegnięcia i kilka jaj facehuggerów do rozwalenia. Udało się, ale ledwo co :)A tak poza tym - "Ghostbusters team" rulez, czyli 4 tesla guny i w drogę! Dnia 23.07.2010 o 13:25, Liqid napisał: Tylko na dłuższą metę gra nieco monotonna. Raczej Team Fortress nie wyprze na długo. Na razie przy niej siedzę ... wpier zaliczona kampania na normalu, potem na hardzie, dziś na insane a teraz bawię się w speedruny ... da się z niej sporo wycisnąć, a jak wypuszczą nowe kampanie i fanowskie dodatki to też będzie co robić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UMC_Hugo 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2010 hey! gram z kolegami w tą gierkę i mamy problem... ciągle giniemy w jednym miejscu przez te małe żółte pie....ne potwory. Gra coś pokazuje co robić ale trudno zrozumieć... Jak się tego pozbyć z głowy? z góry dzięki za odpowiedź Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sinir 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2010 Dnia 24.07.2010 o 02:25, UMC_Hugo napisał: hey! gram z kolegami w tą gierkę i mamy problem... ciągle giniemy w jednym miejscu przez te małe żółte pie....ne potwory. Gra coś pokazuje co robić ale trudno zrozumieć... Jak się tego pozbyć z głowy? z góry dzięki za odpowiedź Jedynym sposobem jest użycie tarczy przeciw tym stworom (można odblokować w trzecim slocie na item). Tarcza nie jest pasywna, ja dowiedziałem się o tym dopiero dzisiaj, fail. :P Jeśli nie masz tarczy, to pozostaje leczenie medi gunem na czas ataku, bo inaczej zdjąć się tego nie da. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nivrax 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2010 Dnia 24.07.2010 o 02:25, UMC_Hugo napisał: hey! gram z kolegami w tą gierkę i mamy problem... ciągle giniemy w jednym miejscu przez te małe żółte pie....ne potwory. Jak giniecie w jednym miejscu to może zaczniecie w tym spocie uważać i je zabijać? Spawny nie są losowe, a nauczenie się miejscówek Parasitów (a potem Queen) to podstawa. Najłatwiejszym sposobem jest pozwolenie, by gracz z miotaczem ognia prowadził (jest on na tyle potężny, że po prostu lekko podpalasz wrogów i wymijasz ich na pół-stunie, a te Parasite giną od razu od obłoczku ognia).O ile można je zdjąć medykiem (apteczki też działają), dostanie jednego na twarz już jest uważane za poważny błąd danej osoby. Nie tylko zjada ogromne ilości (nie-rechargowalnego) mediguna, ale też zagraża całemu zespołowi, gdy taki osobnik biegnie po leczenie, po czym ginie i spawnuje więcej tych drani wipując team. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PJ_MW 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2010 O, wreszcie jest już support na Xfire. Zaraz zaczynam ściągać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
YoRRu 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2010 Dnia 24.07.2010 o 01:25, Outlander-pro napisał: > Ps. Patrzcie na czas wykonania mapy. Graty, ja podchodziłem do tego dziś z Sinirem.Spotkaliśmy najpierw dwóch randomów, no to przeszliśmy dwie ostatnie misje na insane (tylko te mi brakowały do achieva) i zdecydowaliśmy, że zrobimy potem speedruny. Myślałem, że będzie to łatwiejsze ... na poczatku 1:50 ... źle, parę poprawek wzieliśmy no i 1:40. Robiąc niby wszystko perfeckyjnie ... w końcu metodą prób i błędów (trochę to trwało) odkryliśmy najlepszy sposób i wyrobiliśmy 1:27 ... ale towarzystwo stwierdziło, że późno już i poprawi się wynik jutro :P W każdym razie mamy już na Landing Bay wyrobiony sposób. PS: co śmieszne graliśmy razem 3 godziny a po dwóch wyszło na jaw, że wszyscy to Polacy ... po czym dalej gadaliśmy po angielsku, sam nie wiem czemu ... dopiero w końcówce ktoś to spostrzegł i przerzuciliśmy się na polski przy ustalaniu taktyki xD Ot taki "kfiatek". My dzisiaj robimy speed runy na levelu 3 i 4, może się uda :DPs. speed run drugiej misji jest latwiejszy i to o wiele :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Numenpl 9 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2010 o tesla poszła do balansu trzeba sprawdzić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Outlander-pro 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2010 Goddamnit! Mogłem się tego spodziewać! W dzisiejszym updacie znerfili tesla guna :<Changelog jakbyście byli ciekawi:- The Vindicator’s grenade explosion effect should no longer crash users running a GTX260 graphics card.- Fixed a bug where marines would continue to be buffed by the Damage Amp if they were standing in it when it expired.- Fixed ammo usage on the Tesla Cannon to properly decrease 4 times a second instead of 2 (doubled clip size to account for this).- Rebalanced Tesla Cannon’s damage to encourage it to be used more as a support weapon.- Tesla Cannon will now use ammo slowly even when it isn’t damaging something.- Fixed Unicode text chat@upGdzie widzisz support Xfire? Nie ma gry na liście gier, przynajmniej u mnie. Przy wyszukiwaniu ręcznym nie ma nawet gry w spisie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rtyrtyrty 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2010 Dnia 24.07.2010 o 11:16, Outlander-pro napisał: Goddamnit! Mogłem się tego spodziewać! W dzisiejszym updacie znerfili tesla guna :< Changelog jakbyście byli ciekawi: - The Vindicator’s grenade explosion effect should no longer crash users running a GTX260 graphics card. - Fixed a bug where marines would continue to be buffed by the Damage Amp if they were standing in it when it expired. - Fixed ammo usage on the Tesla Cannon to properly decrease 4 times a second instead of 2 (doubled clip size to account for this). - Rebalanced Tesla Cannon’s damage to encourage it to be used more as a support weapon. - Tesla Cannon will now use ammo slowly even when it isn’t damaging something. - Fixed Unicode text chat @up Gdzie widzisz support Xfire? Nie ma gry na liście gier, przynajmniej u mnie. Przy wyszukiwaniu ręcznym nie ma nawet gry w spisie. :D Nareszcie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tomoliop 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 25, 2010 Gierka jest świetna, niezła grafika, sporo sprzętu, no i oczywiście kooperacja, która jest zawsze ciekawa. Kto może pobierać, bo szkoda przegapić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach