Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

R.U.S.E. - demo dostępnie nie tylko na PC, ale również na PS3

13 postów w tym temacie

Adam Berlik

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią światło dzienne ujrzała wersja demonstracyjna R.U.S.E., czyli nowej strategii czasu rzeczywistego od Ubisoftu. Mogą ją pobrać posiadacze komputerów osobistych i konsol PlayStation 3 (opłacających PlayStation Plus).

Przeczytaj cały tekst "R.U.S.E. - demo dostępnie nie tylko na PC, ale również na PS3" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już zaczynają być widoczne skutki abonamentu PSN +
Kiedyś wszystkie dema były dla każdego posiadacza PSN.

Najpierw zabrali emu PS2 i choć już na konsoli zarabiają to zwrócić nie chcą.
Pózniej zabrali other OS i normalną przeglądarkę pod linuxem szlaczek trafił
Teraz podział na lepszych i gorszych w PSN, albo tych co płacą i tych co nie płacą
W niedalekiej przeszłości zaś płatne multi dla używek.

A co sony dodało po tych 4 zrealizowanych i potencjalnych odebraniach? Nie podoba mi się taka polityka. Zamiast cieszyc się coraz bardziej z posiadania PS3, musze coraz bardziej zaciskać pasa i mieć mniejszy fun.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Okej, pograłem chwilę w PeCetowe demko R.U.S.E. i... nie jestem przekonany. Zrobiono coś nowego, pokazano całą walkę w widoku taktycznym. Ostateczny werdykt "kupić czy nie kupić" jest negatywny.

Gra dość wymagająca, ludzie z pierwszego ujęcia w cut-scence przed grą mają dziwne twarze (takie mega długie :D) i... i nie, nie podoba się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2010 o 10:48, Jackaloppe napisał:

Gra dość wymagająca


W którym momencie? :) Zagrałem w to demo i żadne wyzwanie. 4 Shermany w starciu czołowym (nie żadne flankowania, to jest widać dla noobów, prawdziwi pancerniacy stoją naprzeciwko siebie i walą) rozwalają 1 Tygrysa. Ba, jest dla nich Easy target. Ale już 1 Sherman będzie męczył się z włoskim medium tank.

2 Bunkry z działami AT i jedno gniazdo KM starczy, żeby zatrzymać ataki AI. Które zresztą będzie pchało się jedną i tą samą drogą. To już ten "zły" Blizzard potrafił urozmaicić tryb single. Widać twórcy RUSE tego skilla nie opanowali.

Miasta to droga będąca jedyną opcją przejścia, jakiś placyk i zbite bloki budynków będące zaporą nie do ruszenia.

A na koniec dema dostajemy wunderwaffe, o którym nikt pewnie nawet nie śnił: artylerię nuklearną. Tak - działo strzelające atomówkami. I mające celownik laserowy jeżeli wali w jednostki. Ciekawe, czy jest w pełnej wersji czy tylko tutaj kogoś poniosła fantazja.

Jedyna dobra rzecz to grafika map. Tylko map, bo już jednostki nie powalają.

Do Company of Heroes to nawet nie ma startu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.08.2010 o 12:31, Bambusek napisał:


> Do Company of Heroes to nawet nie ma startu.

Do Company of Heroes to nic nie ma startu (pomijam tutaj ostatni marny dodatek) i jeszcze pewnie długo nie będzie miało. Relic zrobił grę wyprzedzającą konkurencję o lata świetlne (tak tą sztampę i klikadełko od Blizzarda też), szkoda tylko, że co patch to coraz większa porażka z balansem (aż się za którymś razem wkurzyłem i CoH wyleciał z dysku) :/ Bo tak byłby ideał.

A po Twojej opinii to chyba nawet demo RUSE odpuszczę. Szkoda czasu na ściąganie ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2010 o 12:31, Bambusek napisał:

/.../


Powiem tak - dosyć nie w porę zacząłem budować stanowiska AT i KM, przez co miałem spory problem z utrzymaniem bazy głównej. Po wypuszczeniu piechoty do boju i... właściwie zapomnieniu o niej przez budowę obrony miasta, Niemcy mnie normalnie rozgromili na froncie i prawie w bazie głównej.

Pewnie przejdę jeszcze raz to demko teraz robiąc wszystko w porę i z pomysłem. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2010 o 12:37, Jackaloppe napisał:

Powiem tak - dosyć nie w porę zacząłem budować stanowiska AT i KM, przez co miałem spory
problem z utrzymaniem bazy głównej. Po wypuszczeniu piechoty do boju i... właściwie zapomnieniu
o niej przez budowę obrony miasta, Niemcy mnie normalnie rozgromili na froncie i prawie
w bazie głównej.


W ten sposób to jasne, bo AI ma uber armię i bez obrony przejadą się ilością po graczu. Co zresztą jest wadą dema, że nie ma alternatywy dla bunkrowania, a to jest przesadnie skuteczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pograłem chwilę w to demo i jedyna rzecz która tam działa to LPM. wszystkich innych funkcji nie mogłem uzywać. Obrócić lub przybliżyć kamety się nie dało, poruszac wsadem po mapie też nie, czy to jest jakaś skopana wersja czy tak było w tym demie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować