Zaloguj się, aby obserwować  
Arkadiusz

Guild Wars - Temat ogólny

55450 postów w tym temacie

Dnia 21.03.2007 o 21:43, PirO 17 napisał:

Oby nie było takich walk. Jest teraz jest to AB, ale niestety nie ma tam taktyki... Może i
zrobią coś takiego ja w Knight Online, że walczy naraz ze sobą 200 postaci, jak nie więcej.
Problem w tym, że cała gra ogranicza się do dwóch respawnów i walenia w kierunku bitwy, a nikt
nikogo nie słucha. Może i są te party, ale też 8 zgranych nie może sobie poradzić z 20 średnimi
graczami....


Ja naprzykład kocham AB, wprawdzie masz racej że nikt tam nikogo nie słucha, każdy leci intuicyjnie. Ale sam daje sie ponieść szale bitewnemu. (zabijasz jednego i krew ci wrze w zyłach :D, serce wali, zabijasz drugiego, to umysł fałszywie ci podpowiada zabij ich wszystkich xD). Rewelka, jak bedzie 200 osób, 100 vsi 100!! nawet nie śni mi się taka perspektywa :D(a ja sie zachwycam 12 vs 12 lol).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2007 o 22:28, PirO 17 napisał:

Jak najbardziej ma szanse. Nie widzę, co było tutaj znerfione...

Podpowiem Ci: Sympathetic Visage jak i Ancestor Visage mają diabelnie skrócony czas trwania co mocno utrudnia pozbawianie Energii mobów w UW.

Dnia 21.03.2007 o 22:28, PirO 17 napisał:

wyskoczą 2 nighty - i musisz kombinować. Co najwyżej można by się zastanowić nad power return.

PR za przeproszeniem gó... teraz daje. :/ Rend Enchantments castuje się teraz tylko 1, a nie 3 sekundy jak było wcześniej i po prostu Cię zjedzą na śniadanie. Zresztą jeśli wyskoczą dwa to i tak nie dałbyś rady obu zablokować. Jedynym sposobem na DN w tej chwili to zrobienie body blocka za pomocą któregoś z duchów tak, aby Bladed Aatxe nie trafiły Cię bez PS-a na sobie. Jest to dość proste do wytrenowania choć wymaga wprawy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taka perspektywa przede wszystkim będzie ciążyć na łączach.Pewnie to nieźle odczujemy,bo 100 na 100 to jednak dużo osób.Co do AB to nietrudno zabić kogoś tak.Ja zwykle grałem na starym kombosie penetrating+screaming+poison arrow i wykańczałem co i rusz jakiegoś castera :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od pewnej ilości graczy wyglada to tak:
Lecisz lecisz, giniesz, lecisz, giniesz, zabijasz kogoś, giniesz i od początku.
Takie walki dobrze wyglądają na papierze i tylko na nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Nie zgodzę się, że na AB nie ma taktyki- czasem zdarzają się grupy ludzi specjalnie będących na ab żeby zdobyć jak największe ilości factions, głównie toucherzy, monki rytki, asski- kombinacje są rózne, ale efekt taki, że zorganizowana 4-o osobowa grupa może zrobić więcej niż 8 osób przypadkowo dobranych i grających w chaosie.
Inną jeszcze sprawa jest mobbing- wtedy to dopiero jest zabawa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GW:EN zapowiada się super jako zwieńczenie GW. Czego jak czego, ale rozbudowanych podziemi mi w grze brakowało. Co to za fantasy bez mrocznych podziemi? ;) Dobrze, że ANet nie zdecydował się na nowe klasy, po co robic jeszcze większy miasz-masz?
No i powrót do Charrów (między innymi), tak!

GW2? No cóż. To wygląda jak kolejne nudne MMO, bieganie po zatłoczonych lokacjach i hardcore grinding. Oczywiście sprawdzę betę, ale na chwilę obecną jestem bardzo sceptycznie nastawiony. Na tyle sceptycznie, że - choć mam sentyment do marki GW - grę sobie chyba odpuszczę, choć ma byc bezabonamentowa.
Rasy? Pff, patrząc na skany na talk page o GW:EN na guildwiki - Sylvarians wyglądają jak elfy, Asuras jak gnomy, Norns jak krasnoludy (tylko trochę większe ;) ). Wtórność, panie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak pograsz troszkę dłużej na AB dostrzeżesz, że czasem jest to po prostu głupie szczęście a nie taktyka czy zgranie.
Taktyka to jest `4-4-4 pliz` przed walką i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2007 o 12:15, Selv napisał:

Od pewnej ilości graczy wyglada to tak:
Lecisz lecisz, giniesz, lecisz, giniesz, zabijasz kogoś, giniesz i od początku.
Takie walki dobrze wyglądają na papierze i tylko na nim.


O ile pamiętam (mogę się mylić) ale AN nie wskazała w GW 2 ile bedzie leveli danej postać, oscylowało to w granicach 100 !!! wow! Wtedy postacie maja po parę tysięcy życia ???? To nie tak łatwo zabić takiego kolesia, no chyba że skile też będa zadawały dmg na poziomie 8000 k. lol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2007 o 12:28, Muro napisał:

O ile pamiętam (mogę się mylić) ale AN nie wskazała w GW 2 ile bedzie leveli danej postać,
oscylowało to w granicach 100 !!! wow! Wtedy postacie maja po parę tysięcy życia ???? To nie
tak łatwo zabić takiego kolesia, no chyba że skile też będa zadawały dmg na poziomie 8000 k.
lol

Jeśłi to ma tak wyglądać, to cały balancing, jakim obecnie chwali się GW szlag trafi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiesz, że z każdym poziomem będzie więcej życia?
GG powiedziała, że poziomy niekoniecznie mają mieć odwzorowanie w walce, ale bardziej mają obrazować czas poświęcony grze tą postacią.
Wystarczy poczytać, aby rozwiać wątpliwości. Zamiast komentować, weź się na zbieranie informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2007 o 12:31, Selv napisał:

A skąd wiesz, że z każdym poziomem będzie więcej życia?
GG powiedziała, że poziomy niekoniecznie mają mieć odwzorowanie w walce, ale bardziej mają
obrazować czas poświęcony grze tą postacią.
Wystarczy poczytać, aby rozwiać wątpliwości. Zamiast komentować, weź się na zbieranie informacji.


Rofl, powiedziałem że mogę się mylić(nie mam patentu na racje, jak cześć tu wypowiadających sie),to jest tylko czyste założenie, poparte dowodami chyba z wszystkich gier jakie do tej pory widziałem, gdzie na lvl dostawałeś oprócz skill pointów jeszcze HP. Oczywizna w GW2 może być innaczej!!. Przypomnę wam jeszcze, że jakiś czas temu rzuciłem hasło o owych rasach, wtedy wielkie larum sie zrobiło że co w GW nigdy w życiu ,teraz natomiast mamy potwierdzenie z góry zę rasy będą. Nawiązując do meritum ci ludzie robią to dla KASY(może to i brutalne, ale prawdziwe) to nie jest żaden wolontariat.( Muszą stworzyć marketingowy pordukt i następnie czerpać z tego zyski. Zresztą jak patrze na kolegów zajmujących sie promocją marki i PR to dopiero otwierają mi się oczy.) Przedstawiono nam w owym magazynie rzetelne strzępki ale chociaż strzępki informacji, patrząc na nie nasuwa sie nieustanie skojarzenie z innymi grami. W pierwszej chwilii sam miałem wrażenie żę czytam na tema WOW2. Tak więc moze i pisząc herezje :D twierdze że GW 2 nie będzie znacznie dobiegała od WOW tudzież Linage (massive battles). BTW pomyślcie o bitwach 100 vs 100 co mają robić postacie z 600 hp max !?? lol dla mnie to nie realne!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2007 o 12:31, Krejt napisał:

> O ile pamiętam (mogę się mylić) ale AN nie wskazała w GW 2 ile bedzie leveli danej postać,

> oscylowało to w granicach 100 !!! wow! Wtedy postacie maja po parę tysięcy życia ????
To nie
> tak łatwo zabić takiego kolesia, no chyba że skile też będa zadawały dmg na poziomie 8000
k.
> lol
Jeśłi to ma tak wyglądać, to cały balancing, jakim obecnie chwali się GW szlag trafi.


Sorka za drugi, ale GW to nie GW2 (chociaż by nieszczęsne rasy). Balance bedzie pwenie na zupełnie innym poziomie!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaka różnica jest między postaciami które po maja 10hp a atakują po 1 a postaciami która maja 100hp i atakują za 10?
To tylko liczby które można zeskalować do dowolnych rozmiarów. 6000 i atak za 600? Nie ma sprawy, tak długo jak te postacie będą się kręcić we własnym środowisku gra nie ulegnie zmianie. Bo i tak i tak jest na dziesięć ciosów przeciwnika. To taka złudność w sile postaci. Jak to będzie wyglądać? Jak w strategiach czyli bitwa wygrana/przegrana bez patrzenia na jednostki bo te są tylko pionkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2007 o 12:57, Muro napisał:

Przypomnę wam jeszcze, że jakiś czas temu rzuciłem hasło o owych rasach,
wtedy wielkie larum sie zrobiło że co w GW nigdy w życiu ,teraz natomiast mamy potwierdzenie
z góry zę rasy będą.

Troszkę przeinaczasz, gdyż twierdziłeś, że AN doda rasy do GW, a tak nie będzie: rasy pojawią się w nowej i jak widać diametralnie innej grze, jaką prawdopodobnie będzie GW2. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2007 o 22:28, PirO 17 napisał:

Jak najbardziej ma szanse. Nie widzę, co było tutaj znerfione, ale build ma pewne wady, głównie
inter, który wymaga pewnego doświadczenia, oraz zdarza się, że wyskoczą 2 nighty - i musisz
kombinować. Co najwyżej można by się zastanowić nad power return.


A nerf AV i SV?? (skróciny czas działania)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2007 o 14:30, Yamamoto napisał:

A nerf AV i SV?? (skróciny czas działania)


AV i SV są w dalszym ciągu używane z powodzeniem do wielu buildów, więc nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2007 o 14:33, qrczak90 napisał:

> A nerf AV i SV?? (skróciny czas działania)

AV i SV są w dalszym ciągu używane z powodzeniem do wielu buildów, więc nie ma problemu.


To, że dalej są używane w wielu build''ach to wiem, noobem nie jestem, ale w np. buildzie SS/55hp, używa się obydwóch skilli, a nie tylko jednego. Mam nadzieje, że wszystko będzie dobrze szło, bo weekend idzie a ja mam dopiero mesa na 3 lvl :D ty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aa, no to oczywiste, że trzeba używać zarówno SV jak i AV, i we wszystkich tego typu buildach tak jest. Jeśli byś wziął tylko jedną z nich, to byś był tylko połowę czasu pod działaniem tego enchanta, co by zepsuło cały build (graspingi by cały czas interruptowały). Ja robię UW między innymi VwK Ritem, i taka rada: unikaj duszków (tych co wyskakują) jak ognia, zjedzą Ci którykolwiek enchant i pofarmione :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2007 o 14:51, qrczak90 napisał:

...i taka rada: unikaj duszków (tych co wyskakują) jak ognia, zjedzą
Ci którykolwiek enchant i pofarmione :P

Hmm ciekawe podejście... Co w takim razie robisz, gdy Dying Nightmare wyskoczy, gdy tłuczesz moby i w trakcie tego ściągnie Ci enchanty? Z Twojej wypowiedzi można wnioskować, że po prostu giniesz. :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2007 o 15:25, Pajonk78 napisał:

Hmm ciekawe podejście... Co w takim razie robisz, gdy Dying Nightmare wyskoczy, gdy tłuczesz
moby i w trakcie tego ściągnie Ci enchanty? Z Twojej wypowiedzi można wnioskować, że po prostu
giniesz. :>


Przede wszystkim to nie wyskakują podczas walki z mobem, tylko podczas przebiegania między nimi (tak są poustawiane zazwyczaj). Poza tym farmię Ritu, więc enchanty na dobrą sprawę mam tylko dwa (SV/AV), reszta to Item/Weapon Spelle.
Jeśli mi wyskakują z przyczajki, to podczas przebiegania od Aatxów do Smitów, no i jak zjedzą Illusion of Haste to mam jakieś 50% szans na przeżycie :P
A podczas farmienia Monkiem lub Mesmerem to co niby da się zrobić (oprócz unikania Nightmare''ów)? Bez Protective Spirit nawet największy pr0 (czyli Ty :P) nie przeżyje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować