Zaloguj się, aby obserwować  
Abomek

DOTA 2.0 od Valve

4167 postów w tym temacie

Dnia 04.10.2013 o 10:19, Doreczek napisał:

> > poszukuje 3 ludzi do grania zespołowego, 600 winów +, później może jakieś turnieje.

>
>
> Dopiero zbliżam się mam 500, lecz jeżeli kogoś szukacie to chętnie zagram ;)

podaj swój nick to popykamy :)



Inferno0009

http://steamcommunity.com/id/trollingismylife/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.10.2013 o 23:14, nightfaler napisał:

> Tu gdzie teraz gram unikam Ameryki, bo pingi bywają wysokie.
To czemuś waćpan ostatnio nas na ameryke wrzucił? ;p


Oho, widzę że nie tylko mnie tam wrzucił. Myślałem że go zabiję. 220+ ping mówimy stanowcze nie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dota2 to naprawdę świetna gra, bardzo fajnie zrobiona, tylko ma jedną wadę, gracze, zwłaszcza ruscy. Przez ostatni tydzień mam około 20% wygranych, świetnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.10.2013 o 18:05, Archi155 napisał:

Dota2 to naprawdę świetna gra, bardzo fajnie zrobiona, tylko ma jedną wadę, gracze, zwłaszcza
ruscy. Przez ostatni tydzień mam około 20% wygranych, świetnie...


No, ja generalnie rzadko gram sam teraz zwykle w conajmniej 3 osoby wolę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łoł wreszcie invo ma 2 spelle na początku. Co prawda teraz już w ogóle będzie domination na pubie totalny nim, ale jak dla mnie miodzio =-D.
Slark - - Shadow Dance cooldown increased from 25 to 65. Jak narazie to jego ulti najbardziej po dupie dostało z tego co widzę.
Butelka o 50g droższa, super..
No i Warlock duże buffy.

Ogólnie to niektóre zmiany dosyć dziwne, ale cóż.

@Up
Z tym Spirit Brakerem u mnie wyglądało dokładnie tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2013 o 13:04, ZnalazlemNemo napisał:

Slark - - Shadow Dance cooldown increased from 25 to 65. Jak narazie to jego ulti najbardziej
po dupie dostało z tego co widzę.

Ale teraz jego ult nie może być odkryty przez turesight, coś za coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2013 o 13:04, ZnalazlemNemo napisał:

Slark - - Shadow Dance cooldown increased from 25 to 65. Jak narazie to jego ulti najbardziej
po dupie dostało z tego co widzę.

Ale nieodkrywalność zupełna to spory buff.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2013 o 17:41, Madoc napisał:

Co jest tak strasznego w tym patchu, że cała społeczność płacze?

Pullowanie odpada w zasadzie, las daje mnie expa, gorzej się stackuje ancient camp, bo smoki latają. Meepo dostaje miłego boosta do early. Roshan RNG-lord. Turbo BS. BM nie ma kolizji z terenem w sieci. To chyba te najważniejsze. No i Huskar RIP orb-walking. Leoric za trudny był i znowu ma jeden skill aktywny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak mogli skrzywdzić Treant''a... Living armor 32 sek i 50 many ;( hlip hlip
Też nie rozumiem limitu 3 min na upgrade kuriera...jakieś pro zagrywki.
Ulti Night Stalker''a z tą redukcją wizji OP as fuuuu...strach będzie wyjść poza teren wieży :D
Ciekawe jak w praktyce będzie wyglądało junglowanie... nie opłacalne ? Ciekawe.
Zamiana miejsc small campa z medium jest dla mnie bez sensu...straszny nerf po supportach i będzie haras dla kogoś kto zaczyna jungle od 1 lvl. Z tym, że jest zabezpieczanie "na last hit'' więc expa nie będzie rozkładało...chociaż tyle.
Fajna zmiana z Roshanem...trzeba będzie go częściej sprawdzać.
BS nie wiem czy potrzebował takiego wsparcia, ale ''na papierze'' wydaję się strasznie mocny.
Broodmother z tym łażeniem po drzewach... będzie fun na offlane.
Miło, że Invoker ma 2 skille na dzień dobry...szybkie i dobrze zagrane QQ i EE może dać first blood :D
Kunka z jeszcze bardziej wzmocnionym statkiem... co patch to mocniejszy.
Lycanthrope''m będzie łatwiej zacząć jungle, miło. Zawsze to +5 ataku.
2 Meepo na 4 lvl NICE :D
Pudge z blinkiem...podejrzewam, że prosy ułożą jakaś akcję i 95% pubu będzie to kopiowało...nerf soon. Swoją drogą ta 5 sek ucieczka co daje ? wystarczy CM albo Naga i już zostajesz na klifie wąchając perfumy Pudg''a z gwarancją na teleport zwłok do bazy...
Rubik... pewnie grając supportem będzie każdy na Aghanim''s zbierał...bb wardy :(
SK buff...przecież on nie potrzebował :O Aura dla ranged jeszcze.
Slardar z 0-wym mana kosztem sprintu i jeszcze przyspieszonym...hmm OP ?
Slark dość odważna zmiana... ale jak na postać "snow ball" bez Truesight''a będzie nie do zatrzymania. Ciekawe czy będzie niewidoczny dla wież i fontanny.
Venomancer zbuffowany, że hej !
50 golda za kill warda przeciwnika..."spozerowali z LoL''a, LoL najlepszy...dota tylko pozeruje"


Można było by się rozpisać i dyskutować pewnie bez końca. To wszystko napisałem w małym skrócie.
Podsumowując: duże zmiany, które zmienią rozgrywkę. Wydaję się, że na gorzej, ale w praktyce może się okazać, że będą na plus, a za 2 tyg już nikt nie będzie pamiętał jak działały stare rzeczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja czytałem te zmiany, chodzi mi o to, co jest w nich tak strasznego, że wszyscy płaczą i żegnają Dotę? Szczególnie, że jeszcze nikt tego dobrze nie ograł i nie wie, co one naprawdę zmieniają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2013 o 19:50, Madoc napisał:

Ja czytałem te zmiany, chodzi mi o to, co jest w nich tak strasznego, że wszyscy płaczą
i żegnają Dotę? Szczególnie, że jeszcze nikt tego dobrze nie ograł i nie wie, co one
naprawdę zmieniają.

http://www.playdota.com/img/art/28846/comics/f1313667456.jpg

Przy każdym patchu jest to samo.

http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/1onj6t/679_update_notes/ Tutaj masz kilka dziwnych/śmiesznych komentarzy odnośnie patcha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.10.2013 o 19:28, Kermit napisał:

Fajna zmiana z Roshanem...trzeba będzie go częściej sprawdzać.

IMHO zbyt mocno promuje Templarkę, która ma nieskończenie trwającego warda, którego może postawić w jamie Roshana. Jej pułapki powinny albo mieć limit czasowy, albo nie powinny być możliwe do postawienia w jamie Roshana, albo niech po prostu nie dają wizji, tak jak zdaje się zrobili teraz z Sentry Wardami.

Dnia 18.10.2013 o 19:28, Kermit napisał:

BS nie wiem czy potrzebował takiego wsparcia, ale ''na papierze'' wydaję się strasznie
mocny.

Globalność tego bonusu jest za mocna. Już teraz Night Stalker potrafi w nocy dogonić rannego supporta przy trzeciej wieży w 7 minucie, co dopiero BS, który będzie mógł go tam dogonić nie tylko w nocy...

Dnia 18.10.2013 o 19:28, Kermit napisał:

Broodmother z tym łażeniem po drzewach... będzie fun na offlane.

Zbyt łatwo będzie uciec przed zgonem. Tylko kilku bohaterów potrafi niszczyć drzewa, w tym większość z nich tylko pod określonymi warunkami (np. Rubick telekinezą). A jak BM ucieknie na jakiś klif to zostaje tylko Invoker z Sun Strike''m - zupełnie na ślepo. Zaraz jej to zabiorą.

Dnia 18.10.2013 o 19:28, Kermit napisał:

Miło, że Invoker ma 2 skille na dzień dobry...szybkie i dobrze zagrane QQ i EE może dać
first blood :D

I bardzo miła zmiana z EMP. Może w końcu gracze zaczną go używać.

Dnia 18.10.2013 o 19:28, Kermit napisał:

Pudge z blinkiem...podejrzewam, że prosy ułożą jakaś akcję i 95% pubu będzie to kopiowało...nerf
soon. Swoją drogą ta 5 sek ucieczka co daje ? wystarczy CM albo Naga i już zostajesz
na klifie wąchając perfumy Pudg''a z gwarancją na teleport zwłok do bazy...

Tak naprawdę to wystarczy samo ulti Pudge''a, chyba. Dziwne to.

Dnia 18.10.2013 o 19:28, Kermit napisał:

Rubik... pewnie grając supportem będzie każdy na Aghanim''s zbierał...bb wardy :(

No i bardzo dobrze, granie Rubickiem jako full supportem z wardami i bez własnych itemów to głupota. Ten bohater potrzebuje jak najwięcej many i mobilności, bo wbrew pozorom jest zależny od itemów.

Dnia 18.10.2013 o 19:28, Kermit napisał:

Slardar z 0-wym mana kosztem sprintu i jeszcze przyspieszonym...hmm OP ?
Slark dość odważna zmiana... ale jak na postać "snow ball" bez Truesight''a będzie nie
do zatrzymania. Ciekawe czy będzie niewidoczny dla wież i fontanny.
50 golda za kill warda przeciwnika..."spozerowali z LoL''a, LoL najlepszy...dota tylko
pozeruje"

I tak słaba nagroda, biorąc pod uwagę, że trzeba najpierw kupić własnego sentry warda i postawić go, ufając, że przeciwnicy byli na tyle naiwni, żeby własne wardy postawić w oczywistym miejscu. Poza tym nosiciele gema będą kradli te 50 golda, bo zwykle supporty są zbyt łatwo do zabicia, żeby im gema dawać.

Dnia 18.10.2013 o 19:28, Kermit napisał:

Podsumowując: duże zmiany, które zmienią rozgrywkę. Wydaję się, że na gorzej, ale w praktyce
może się okazać, że będą na plus, a za 2 tyg już nikt nie będzie pamiętał jak działały
stare rzeczy :)

Tzn. tak naprawdę to nie są wielkie zmiany. Trilane dostał nerfa, ale i tak go prawie nie widać na pubach. Tego, czego się boję, to nowy BS, NS i to, co gracze z nimi wymyślą. Team złożony z Bloodseekera (solo), Nightstalkera (mid), Spirit Breakera, Lifestealera (jungle) i Rubicka będzie kosił wszystkie inne kombinacje. No i jeszcze nowe aghanimowe ulti Skywratha. 2400 many na koniec gry to nie jest rzadkość, zwłaszcza, jak się pod to eq ustawi, a to mu daje 3x ulti naraz. Przy udanym Reverse Polarity lub Black Hole to jest rzeź całej drużyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SPORO zmian. Część z nich mi się podoba, część nie. Będzie trzeba wyciągać creepy z linii na dwa neutral campy żeby zabrać wrogom exp, dwa razy stack na marnym small camp raczej nie zrobi takiego dużego dmg dla creepów.
Większość ludzi będzie po prostu siedziała w linii.

Podoba mi się mały bonus dla supportów za dewardowanie.

Srsly? Kolejny nerf dla timbersaw? Agh... po ostatnim nerfie który sprawiał że timberchain jest przerywany przez stun, miałem grę w której byłem solo offlane vs trilane sven, sand king, ancient apparition. Sven inicjował, potem stun od sk i w międzyczasie aa wrzucał cold feet. 2 stuny na full hp jestem w stanie przeżyć, dmg od spellu aa też, ale muszę stamtąd spieprzać za pomocą timberchain SZYBKO, już rzuciłem i...cold feet zamraża w miejscu. Kiedyś timberchain przyholowałby zamrożonego timbera, teraz to oznacza śmierć w miejscu. Naprawdę mocno odczuwalne, mam nadzieję że już go nie będą pogarszać.

Nerf dla spirit breakera, no cóż, powinna być możliwość uratowania sojusznika jeśli masz stun, magic immunity było op.

Nie wiem dlaczego Nightstalker dostał takiego dużego buffa :d. Przecież to jest i tak pubstomper.

Z tego co wiem, niemożność ulepszenia kuriera przez 3 minuty oraz niemożność przekazywania salve/tango/clarity innym jest głównie robiona pod gry prosów. Bottle-crowing i dawanie extra regen dla solo bohaterów to jest chleb powszedni. W sumie to mi nie przeszkadza.

Random roshan i regen od aegis to fajne pomysły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie najgłupszą zmianą jest to "przenikanie" przy ulti VS i haku Pudge''a. Kilka innych postaci może bez problemu wrzucać innych na kilfy, nie rozumiem więc po to ta durnota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować