Zaloguj się, aby obserwować  
Brad

Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

7015 postów w tym temacie

Witam. W Adepta Castello ale mam kłopot z uzyskaniem od Huberta wiaderka. Mówi ciągle mi, że gdy skończy pracę to sam je odwiesi. Może będziesz mógł mi coś zasugerować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.12.2007 o 14:00, dominik713 napisał:

Nie wiem,czy powinienem,ale do wszystkich,których interesował mój moduł Dark Sect:
http://ja.gram.pl/blog_wpis.asp?id=359751&n=32
:)

I mam prośbę/pytanie:
Gdy już prace będą na zaawansowanym poziome (a do tego jeszcze dłuuuga droga) to czy mógłbym
liczyć na jakichś testerów?

Ja bardzo chętnie się zgłaszam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.12.2007 o 19:26, jadam napisał:

Witam. W Adepta Castello ale mam kłopot z uzyskaniem od Huberta wiaderka. Mówi ciągle mi,
że gdy skończy pracę to sam je odwiesi. Może będziesz mógł mi coś zasugerować.


Wydaje mi się - wstyd przyznać, że nie pamiętam - że Hubert daje wiaderko dopiero po rozmowie ze strażnikiem przy bramie z tym, że rozmowę trzeba zainicjować od próby zagajenia z Gustawem. Fabuła rozwija się tu na linii Jorge-Wilhelm-Jorge-Gustaw. Wiem, pamiętam, że grasz w ten moduł nie pierwszy raz - niestety za każdym razem trzeba szczegóły tej fabuły odkrywać.

Pozdrawiam,

20071225223301

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.12.2007 o 13:31, Czarny Miecz napisał:

> > Wystarczy ją tylko zapisać i już po problemie. Przy wyborze postaci do nowej gry
będziesz
> miał
> > ją na liście z zachowanymi exp i ekwipunkiem ;]
>
> Oooo... ale ekstra! Dzięki za odpowiedź!

Powiedziałbym, że nie ma za co dziękować gdyż czy w danym module utrzymasz poziom i ekwipunek
czy też nie, zależy wyłącznie od autora modułu. Z reguły, w przypadku przemyślanych fabularnie
modułów, wchodząca do gry postać jest rozbierana ze sprzętu a jej poziom jest dopasowywany
do fabuły.


No a jeśli chodzi o te trzy podstawowe? Wybacz że nie podam tytułów, ale chyba wiesz o jakie chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2007 o 09:38, ImRo Nixon napisał:

No a jeśli chodzi o te trzy podstawowe? Wybacz że nie podam tytułów, ale chyba wiesz o jakie
chodzi?


Niestety, nie wiem. O jakie moduły chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba chodzi o moduły z kingmakera. Tam chyba po zaimportowaniu postaci traci całe(lub część) exp i przedmioty. Bo w obu dodatkach (Sou i HoU) importowana postać nie traci niczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2007 o 21:55, Czarny Miecz napisał:

> No a jeśli chodzi o te trzy podstawowe? Wybacz że nie podam tytułów, ale chyba wiesz o
jakie
> chodzi?

Niestety, nie wiem. O jakie moduły chodzi?


Ojej ojej... już, już...

Shadows of Undrentide
Hordes of the Underdark
KingMaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2007 o 23:37, ImRo Nixon napisał:

Shadows of Undrentide
Hordes of the Underdark

Przecież to dodatki, a moduły

Dnia 26.12.2007 o 23:37, ImRo Nixon napisał:

KingMaker

to to u góry :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.12.2007 o 08:15, Sebo7 napisał:

> Shadows of Undrentide
> Hordes of the Underdark
Przecież to dodatki, a moduły
> KingMaker
to to u góry :).


Dobra... moduły, czy dodatki... ale czy można grać na nich swoją postacią ze swoim levelem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SOU rozpoczyna się nową postacią, z 1 levelem i bez sprzętu
HOtU to postać z sou/podstawki (wczytujesz gotową pierwotnie przeznaczony na ok 15 lev), ale na początku kradną cały sprzęt (potem go można odzyskać (będzie w pewnej skrzyni), ale kawałek gry przejdziesz do tego czasu).
w kingmakera nie grałem (akurat to jest mod, a może ich zestaw).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorki, że piszę tutaj, ale po prostu nie mam zbyt wiele czasu na szukanie odpowiedniego tematu...
Otóż:
Kiedy po raz pierwszy przechodziłem swoją 4-osobową drużyną[Ja, Qara, Khelgar Żelazna Pięść oraz Elanee] do dzielnicy handlowej, nieoczekiwanie z listy moich bohaterów znikł Khelgar...
Szukałem go później w tej karczmie u Duncana, ale go tam nie było...
Co można z tym zrobić? Macie jakieś pomysły?
Z góry dzięki za pomoc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.12.2007 o 22:08, Mlatyn1993 napisał:

Sorki, że piszę tutaj, ale po prostu nie mam zbyt wiele czasu na szukanie odpowiedniego tematu...
Otóż:
Kiedy po raz pierwszy przechodziłem swoją 4-osobową drużyną[Ja, Qara, Khelgar Żelazna Pięść
oraz Elanee] do dzielnicy handlowej, nieoczekiwanie z listy moich bohaterów znikł Khelgar...
Szukałem go później w tej karczmie u Duncana, ale go tam nie było...
Co można z tym zrobić? Macie jakieś pomysły?
Z góry dzięki za pomoc ;)


Nie mam żadnych pomysłów ale zapytaj tu
Nevewinter Nights 2
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=112#u_5054
Neverwinter Nights 2 - oficjalny temat pomocy technicznej
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=15891#u_1814
Edit:
Nie spojrzałem że już się zapytałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.12.2007 o 18:35, eR8 napisał:

Witam

Kupiłem grę NWN i mam następujący problem. Kiedy gram postacie zamiast normalnie byś wyświetlane,
wyświetlane są tak:

http://img248.imageshack.us/img248/5677/95133867eo1.jpg

Postacie wyglądają, jakby były ubrane w srebrne rycerskie zbroje. Co można na to poradzić??


Przeinstaluj grę-jak nie pomoże zainstaluj łatę krytyczną. Jak i to niepomoże przeinstaluj sterownik do grafiki/ zanistaluj nowszy/starszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się cos poradzić...

A więc, nie umiem otwierać zamków, ale zawsze miałem przy sobie Toma, teraz chciałbym z niego zrezygnować np. na tego Orka Tygrysa (no ten najmenik)... zawalisty jest w walce i "otwiera" część skrzynek ale nie wszystkie... Aaaa i jestem w II rozdziale i nie moge zmieniać ekipy jak rękawiczki... Może mi ktoś doradzić jakie jest najlepsze rozwiązanie...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2007 o 19:06, ImRo Nixon napisał:

część skrzynek ale nie wszystkie... Aaaa i jestem w II rozdziale i nie moge zmieniać ekipy
jak rękawiczki... Może mi ktoś doradzić jakie jest najlepsze rozwiązanie...?

broń z obrażeniami od żywiołów, pozwala zniszczyć każdą skrzynkę/drzwi poza tymi, których ze względów fabularnych nie da się otworzyć za wcześnie (ale na takie i tom nie pomoże)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.12.2007 o 21:29, sig. napisał:

> część skrzynek ale nie wszystkie... Aaaa i jestem w II rozdziale i nie moge zmieniać ekipy

> jak rękawiczki... Może mi ktoś doradzić jakie jest najlepsze rozwiązanie...?
broń z obrażeniami od żywiołów, pozwala zniszczyć każdą skrzynkę/drzwi poza tymi, których ze
względów fabularnych nie da się otworzyć za wcześnie (ale na takie i tom nie pomoże)


Taaak... tylko że jestm magiem... dobra... dowiedziałem się, że jest taki czar - kołatka - który otwiera zamki... więc chyba nie ma problemu. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować