Zaloguj się, aby obserwować  
Brad

Neverwinter Nights + Dodatki (temat ogolny)

7015 postów w tym temacie

Dnia 18.12.2006 o 19:45, Gevon Slicer napisał:

Pierwszy dodatek zaczynać postacią z podstawki, czy będzie zbyt doświadczona?

SoU zaczynaj nową postacią ( od 1 lvl )a HotU postacią z podstawki (15-18lvl) ;)

Dnia 18.12.2006 o 19:45, Gevon Slicer napisał:

Czy minusy za dwie bronie, które występują jeśli się ma Walkę dwoma broniami, mocno psuja skuteczność
w walce?

tak zwłaszcza za drugą rękę ( chyba -6 ), tak jak pisał DragonLord bierz wszystkie atuty niwelujące minusy, jest chyba w HotU rękawica albo pas który daje dwa atuty oburęczność i walka dwoma broniami ( z tego co pamiętam).
Jeśli chcesz poczarować to zamiast woja weź lepiej łowcę (średni lub lekki pancerz, atut walka dwoma broniami za darmo na 1lvl ) i maga, chociaż to też średnie połączenie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2006 o 21:47, Hubi Koshi napisał:

> Ale wymagane do atutów niektórych jest 13 - jak chce zrobić Mistrza Broni, to musi mieć
min.
> 13 inta, a najlepiej 14 i do tego potrzeba jeszcze 13 zręczności.
Mhm byłbyś tak miły i podał mi Wymagania na Mistrza Broni bo do jasnej ciasnej nie wiem czemu,
ale u mnie nie ma w grze podanych wymagań na do tej klasy prestiżowej.

Podstawowy atak +5; Ulubiona Broń do walki wręcz; Uniki, Mobilność; Wyspecjalizowanie; Atak z Doskoku; Wirujący Atak; 4 punkty umiejętności władowane w Zastraszanie; Zręczność 13; Inteligencja 13

Dnia 17.12.2006 o 21:47, Hubi Koshi napisał:

Poza tym miałbym takie pytanko ogólne, czy opłaca się brać Atuty Odporności na Choroby oraz
Odporności na Trucizny ??

Nie, chyba że na jakimś serwerze RPG w historii postaci.

@ PolishWerewolf
>DragonLord-> Tragiczne? Robiłeś połączenie 1 Wojownik/11 Blady Mistrz/ 28 Czarodziej? Posiadając opisany >przeze mnie atutu epicki, taki Mag może chodzić w Ciężkiej Zbroi bez oporów, a ze wszystkimi czarami (łącznie z >tymi epickimi) na spokojnie osiąga KP rzędu ponad 75.
Imho Kapłan 20/Bard 4/Blady Mistrz 16 lepszy, gdyż nie trzeba tracić tych atutów i można spokojnie skupić się na wymiataniu w walce wręcz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.12.2006 o 21:52, BlekDef napisał:

Imho Kapłan 20/Bard 4/Blady Mistrz 16 lepszy, gdyż nie trzeba tracić tych atutów i można spokojnie skupić się na wymiataniu w walce wręcz ;)

Cóż... Takiej kombinacji jeszcze nie sprawdzałem, fakt. Gdy w NWN2 będą dostępne poziomy epickie to zacznę się bawić ponownie ;) I uważam że dawanie 16 poziomów w PM jest IMHO trochę za wysokie. Wiem, przyzwania są wtedy znacznie mocniejsze, ale to nie o to chodzi :) Bardziej bym rozwinął kapłana, co najmniej o 1 poziom w górę. A resztę to sam już nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NA itemach +5 wyciągnąłem chyba 85 KP i 60coś do ataku. Jeśli ten 1 poziom wyżej kapłana miałby być dla atutów epickich, to blady mistrz dysponuje prawie takimi samymi, a do tego można wziąć jeszcze Epicką Zbroję Maga i Epicką Tarczę Maga :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm ja taką kombinacją jaką podałem wcześniej, czyli Cz/PM/Woj osiągnąłem około 92 KP, a z dodatkowymi tarczami epickimi to już lepiej nie mówić ile było. Przez parę minut niemożliwe było trafienie niemalże. Wszystko oczywiście na serwerze bez ograniczeń przedmiotów, kiedy to były moje początki z Multi w NWN :) Byłem tylko na dwóch takich serwerach. Potem przeniesienie na RPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przechodzę Shadows of Undertide i jestem właśnie w Katakumbach Al - Rashida. Mam poustawiać te kamienie runiczne na kaflach. Tylko, że do trzech kafli nie pasuje ŻADEN kamień! Zdesperowany zajrzałem do poradnika, skąd dowiedziałem się tyle tylko, że wszystko robię dobrze. Ma kto jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2006 o 14:54, Rafal G napisał:

Swego czasu podstawkę kilka razy przeszedłem, jednak zawsze z charakterem Praworządny Dobry.
Teraz kiedy niedawno kupiłem Diamentówkę, może przyszedł czas na Chaotyczny Zły? Może ktoś
mi powiedzieć, czy przy takiej zupełnej odmianie charakteru sposób rozgrywki i przebieg fabuły
zmienią się w radykalny sposób?? Bo jeśli nie bardzo, to pewnie przejdę od razu do dodatków
i modułów...:)


Zmieni sie ale nie znacznie- znikna niektore twoje teksty intuicji, poza tym niektore czary przyzywania beda dzialac inaczej. Jesli nie grasz czarodziejem albo kaplanem to nie zmieni sie prawie nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tzn? Musisz podnieść te kamloty i umieścić (upuścić) je na planszy 4x4, by 4 przyciskały "rogi" kwadratu (jeśli nie przyciskają, podnieś taki kamień i upuść jeszcze raz) oraz 4 pola w samym środku (powinno być 7 kamini, tak więc 8 jesteś ty).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok kilka pytanek, kazde za 5 pkt
100 pkt mozecie zamienic na absolutne nic -_-

1. Zna ktos zagraniczny (chociaz niekoniecznie) serwer NWN 1 z systemem persistent world (tak to sie chyba zwie) czyli wolny swiat, rzemieslnicy itd
Probowalem grac na Consulare Draconis, ale nie mam pojecia jak zaczac ;d Tzn. stworzylem postac, bylem w wiosce, jakims fartem kilku bandytow zabilem i to byloby na tyle...
Preferowalbym jednak serwer na ktorym odgrywanie rol nie jest wymagane...
2.
Jesli chce zrobic dobrego mistrza oreza to jaki build bylby dobry? Myslalem nad jakims elfem ze wzgledu na +2 dex na starcie
3. Finezja w walce dziala z katanami? ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nic nie działa. Trzy kafle w ogóle nie chcą się wcisnąć. Mimo to - myśląc, że to jakiś bug graficzny - ustawiłem wszystko na miejscu, stanąłem na ósmym kaflu i nic.
Czy ten gadżet w ołtarzu jest niezbędny do przejścia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2006 o 19:49, BlackSephir napisał:

Jesli chce zrobic dobrego mistrza oreza to jaki build bylby dobry? Myslalem nad jakims elfem
ze wzgledu na +2 dex na starcie


Dobry pomysł ale jeśli zamierzasz grać postaci bazującej na zręczności, jeśli nie człowiek też wystarczy (1 dodatkowy atut na starcie) ale to tylko moje skromne zdanie ;)

Dnia 19.12.2006 o 19:49, BlackSephir napisał:

Finezja w walce dziala z katanami? ;p


Finezja działa tylko z następującymi brońmi: sztylet, toporek, kama, kukri, lekka kusza, lekki młot, buława, rapier, krótki miecz, shuriken, sierp, proca, toporek do rzucania oraz podczas walki bez broni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wilku widzę, że jako jeden z nielicznych doceniasz moc Druidów :D więc może wiesz czy warto inwestować z zmiennokształtnego, bo z tego co czytałem opis klasy to oprócz zmian w potężniejsze monstra ( które mogę sobie przywołać lub użyć zaklęcia zmianakształtu, mam również amulet opiekunki planetara) wszystko dostałem już jako epicki Druid ( np.kostki wytrzymałości 8). niewiem może masz jakieś ciekawsze kombinacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, znalazlem dosc fajny serwer (a raczej 2 w 1... jeden pod PvM drugi pod PvP ale postac mozna przeniesc w jedna i druga strone), mam juz mistrza broni (katana) wiec pytanie...
Oplaca sie robic woja/mistrza broni na 2 katany? Ofc ze wszystkimi atutami zmniejszajacymi kary z 2 broni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, kombinacja Druida ze zmiennokształtnym jest bardzo dobra. Jako Druid rzucasz na siebie wzocmnienia, potem się przemienieasz. Polecam osiągnięcie jak największej ilości punktów Mądrości. Dzięki temu uzyskujesz potem przemianę w Smoka, Pozasferowca i Konstrukt. A żelazny golem jest potężny po przemianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2006 o 15:52, PolishWerewolf napisał:

Tak, kombinacja Druida ze zmiennokształtnym jest bardzo dobra. Jako Druid rzucasz na siebie
wzocmnienia, potem się przemienieasz. Polecam osiągnięcie jak największej ilości punktów Mądrości.
Dzięki temu uzyskujesz potem przemianę w Smoka, Pozasferowca i Konstrukt. A żelazny golem jest
potężny po przemianie.

Mądrość podstawową mam na 25, plus dwa od kamienia Lionu, także chyba nie jest źle.
Mam nadzieję, że ten Żelazny Golem będzie lepszy niż te które siekałem sierpem na Wyspie Golemów ;),
Pozatym najsilniejszy Golem z którym walczyłem ( w sumie to z dwoma naraz) był Mithrilowy czy jakoś tak stali na straży trzeciego poziomu nawet mieli swoją animację ;D Może masz jakieś sugestie na którym poziomie najlepiej zamienić na zmiennokształtnego, żadko dostaje atuty a "czujność" jest niezbędna :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2006 o 16:28, sodolis napisał:

Mądrość podstawową mam na 25,

Na Smoka wystarczającą.

Dnia 20.12.2006 o 16:28, sodolis napisał:

Mam (...)

Znacznie potężniejszy, gdyż doliczają się dodatkowo Twoje wzmocnienia.

Dnia 20.12.2006 o 16:28, sodolis napisał:

Pozatym (...)

Tak, jednak w niego się przemienić nie można.

Dnia 20.12.2006 o 16:28, sodolis napisał:

Może masz (...)

Na jakimkolwiek. Bylebyś mógł nim osiągnąć 11 poziom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2006 o 23:45, b00gzy napisał:

Jak pokonać Haurodis w SoU?? Bo nie umiem trafić w odpowiedni mythallar który ją ochrania :(

Kurde strasznie dawno temu z nią walczyłem, ale jeśli dobrze pamiętam to zrobiłem sobie "wycieczkę" wokół tych mythalarów i rozwaliłem wszystkie w drobnice i dopiero potem zabrałem się za panią "Spojrzyj na mnie a skamieniejesz z wrażenia"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2006 o 23:45, b00gzy napisał:

Jak pokonać Haurodis w SoU?? Bo nie umiem trafić w odpowiedni mythallar który ją ochrania :(


Potwierdzam to co pisze Hubi. Jeśli możesz to dajesz szybkość, odporność na czary i zasuwasz jak najszybciej po mythalarach nie wnikając w walkę z jakimikolwiek przeciwnikami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować