Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Jak powstawała gra Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - walka

73 postów w tym temacie

gram.pl

Na zakończenie części Tygodnia z grą Wiedźmin 2: Zabójcy Królów poświęconej powstawaniu najnowszego dzieła CD Projekt RED zostawiliśmy sobie samo soczyste mięso, czyli walkę. Tym razem naszym przewodnikiem po arkanach tworzenia gry jest Maciej Szcześnik.

Przeczytaj cały tekst "Jak powstawała gra Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - walka" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawy artykuł, jak poprzednie 2 zresztą.

Ale tu również znalazłem błędy ;P
Ośmy akapit (druga linijka) - brak przecinka przed "gdy", ten sam akapit i ten sam błąd linijkę niżej, dziewiąty akapit (pierwsza linijka) - brak przecinka przed "że".

Bardzo ciekawie wyglądają różnice między poziomami trudności.
Ciekawe, czy ktokolwiek ukończy grę na poziomie "Nagła Śmierć" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Walki w Batmanie:AA były bardzo efektowne - mam nadzieję, że tu będzie podobnie. W sumie na filmikach wygląda to nieźle, a pewnie na maksa wypasiony Geralt będzie dopiero dawał czadu...
Szkoda, że w W2 nie ma jazdy na koniu - mam nadzieję, że będzie w trójce - przynajmniej tak dobra, jak w Red Dead Redemption...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy grając na poziomie nagła śmierć będzie można podczas gry kopiować save''y i potem jakoś do nich wrócić w razie czego... Na pewno ktoś znajdzie sposób, żeby niezasłużenie cieszyć się chwałą ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Artykuł naprawdę niezły.

Cieszy mnie bardzo poziom trudności "Nagła śmierć". Pamiętam nie tak dawno katowałem Dead Space 2 na poziomie hardcore (można zapisać stan gry 3 razy na całą kampanię) i ją zaliczyłem, więc pewnie tu nie odpuszczę podobnego wyzwania :) Oczywiście na początku jadę normalnie i delektuję się fabułą, klimatem i całą resztą. Ehhh nie mogę się aż doczekać na mojego kolekcjonera! Ten tydzień będzie się ciągnął w nieskończoność ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2011 o 09:28, kaczy333 napisał:

Czy wiadomo cokolwiek na temat tego nowego, 6 znaku ? jaki on będzie, itp ? :>


Nie mogłem zedytować swojego posta więc odpowiem ci teraz, że według recenzji w CDACTION jest to swoistego rodzaju Bullet-Time :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Btw jak myślicie, ile dni od premiery powstanie "No kitka mod" lub "Witcher 1 Geralt Hair Style Mod"? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyjemny artykuł, może nowy Wiedźmin wreszcie okaże się grą w której poziom "normalny" też jest wymagający.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Noo będzie trzeba troszeczkę poćwiczyć z tą walką...
Skoro "Nagła śmierć" to śmierć to chyba jak czujesz że zaraz cię załatwią wciśnij F9...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wrzucili tryb podobny, jak w Diablo 2, czyli zawodowiec. Po śmierci tracimy postać. Super :). To właśnie jest PRAWDZIWA GRA i prawdziwe RPG. Według mnie każde RPG powinno mieć możliwość gry zawodowcem.

Rezygnacja z przełączania stylu walki, moim zdaniem, to krok w dobrym kierunku. Było to strasznie niewygodne, a teraz po prostu klikamy naprzemiennie klawisze myszki, co jest szczególnie wygodne podczas walki ze zmiksowanymi rodzajami przeciwników: zwinnych i silnych. Do tego dojdą talenty dla stylu grupowego.

Nareszcie pojawi się znak Heliotropu (chyba, bo to jedyny, jakiego nie było w pierwszej części)- pojedynki z magami nabiorą smaczku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2011 o 09:56, Mr_X1 napisał:

Ciekawe czy grając na poziomie nagła śmierć będzie można podczas gry kopiować save''y
i potem jakoś do nich wrócić w razie czego... Na pewno ktoś znajdzie sposób, żeby niezasłużenie
cieszyć się chwałą ;)


Jeśli to będzie save lokalny, będzie można oszukiwać. Chyba, że w trybie "Nagła Śmierć" save wyląduje na serwerze (jak w Diablo 2).

W innym przypadku implementacja tego trybu rozgrywki nie ma większego sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa, aczkolwiek odczuwam wybitny brak informacji na temat obrony, parowania i uników. Pamiętamy chyba wszyscy jak niepokojąco pod tym względem wyglądał gameplay zaprezentowany kilka tygodni temu, gdzie gracz po prostu biegał po dziedzińcu dzieląc przeciwników na mniejsze grupki i atakował samotnych wrogów z doskoku przed kolejna rundą biegania. Może jakiś kolejny artykuł o tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2011 o 12:02, palpatine napisał:

Nareszcie pojawi się znak Heliotropu (chyba, bo to jedyny, jakiego nie było w pierwszej
części)- pojedynki z magami nabiorą smaczku


Niestety, z tego co wyczytałem w recenzji w CDA, odbiega on znacząco od Heliotropu znanego z Sagi i Opowiadań :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kill the witcher!
Ja się obawiam, że jednak to będzie super bezmózga rozgrywka, jak na filmiku.
Demon''s Souls to to nie jest :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2011 o 12:24, Graffis napisał:

Ciekawa sprawa, aczkolwiek odczuwam wybitny brak informacji na temat obrony, parowania
i uników.

W beta-teście pisałem o tym, więc się tu już nie powtarzałem.
Wiesz, jak ktoś woli biegać w kółko, czyli operować tylko WSADem, zamiast używać dodatkowych klawiszy... to jego sprawa... ale jest szansa, że mu przed końcem walki efekty miksturek zejdą :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.05.2011 o 12:37, Selv napisał:

Kill the witcher!
Ja się obawiam, że jednak to będzie super bezmózga rozgrywka, jak na filmiku.
Demon''s Souls to to nie jest :(


Zawsze będą mogli to poprawić w Wiedźminie 3 ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się przekonałem do Wieśka po recenzji w CDA. Teraz sam czekam z niecierpliwością, aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że chociaż ten plusik w recce mógł być lekko naciągany. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować