Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

DiRT 3 - porównanie jakości grafiki na wszystkich platformach

14 postów w tym temacie

jakoś wielkim ekspertem nie jestem i nie oglądałem filmiku 500razy żeby się wbijać w detale ledwo dostrzegalne ale wydaje mi się że wszystkie te wersje bardzo podobnie wyglądają z czego najwyraźniej na plus przebija się wersja na PC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale na PC to sie odpala w 1920x1080 i ma sie stabilne 60 fps, porownania konsol z PC nie maja juz dzisiaj sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2011 o 14:04, Robsson napisał:

Przecież to oczywiste że PC będzie ładniejsze DX11 i teslacja robią swoje.


Ja nie widzę żadnych różnic. Na wszystkie platformy gra wygląda niemal identycznie z leciutką przewagą PC... Robsson DX11 i teselacja może i są w grze, ale nie na tym filmiku bo GTS250 nie obsługuje DX11. Jakby grę odpalili z wszystkimi bajerami, łącznie z DX11 to na pewno gra będzie wyglądała lepiej na PC niż na konsolach. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2011 o 14:35, A3ha napisał:


Mała strata dla mnie bo i tak moja karta nie obsługuje DX11. :P (gtx275) Grę kupiłem i fajnie się gra ale dużych zmian w stosunku do 2 nie ma, po prostu więcej wszystkiego. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gts250 nie ma dx11, ale w sumie patrzac na screeny porownujace dx11 i dx9 to zmiany sa bardzo niewielkie, do tego gra crashuje na dx11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2011 o 15:53, SpawNiaK napisał:

GTS 250 to sie postarali


Tu chodzi o zastosowanie jednej z najczęściej występujących kart graficznych a nie porównywanie konsoli do rzadkich GTX580/Rakda 6970.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Różnice znikome, po jednokrotnym obejrzeniu. Pecet najostrzejsze tekstury i najlepsza geometria, również wygładzanie krawędzi. Na iksie dobre tekstury i wysoki kontrast, oraz co dziwne, lepsze niż na PS3 cienie. PS3 najsłabsze tekstury, za to lepsze wygładzanie krawędzi i geometria niż na trzysta sześćdziesiątce. Ale ogólnie różnice dałoby się penie podciągnąć pod niezauważalne dla 98% ludzi na świecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2011 o 16:01, Henrar napisał:

> GTS 250 to sie postarali

Tu chodzi o zastosowanie jednej z najczęściej występujących kart graficznych a nie porównywanie
konsoli do rzadkich GTX580/Rakda 6970.


Popieram, w końcu porównanie z cieniem sensu, bez wytaczania kompa za dziesięć kafli na konsolkę za tysiąc złotych. Miłym akcentem jest też wybranie rozdzielczości zbliżonej do tej jaką wypluwają obecne konsole :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować