Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

heh pograc na max detalach to ja moge teraz :) ale z takim pokazem slajdow co ja mam na rajdzie na srednich detalach z moim 8600gt to az sie płakac chce :< spadna mi FPS na max detalach ponizej 25 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zalezy gdzie. Ja mam 9600GT (lekkie o/c), E6300 (bez o/c) i 2GB ramu i w dalaranie mam 10>fps, na raidach waha sie od 20 do 40 fps. Wszystko zalezy od miejsca, ilosci ludzi, efektow itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 16:52, the_bishop napisał:

Witam, czy ktos z was grajacych w WoW''a posiada moze karte graficzna GF9600GT i moglby
mi powiedziec jak ta gra sie sprawuje w northrend i na rajdach, i na jakich deatalach
i mniej wiecej jak fps wygladaja ;)


To jeszcze zależy od procka. W raidach (w combacie) dużo się dzieje i gra mocno obciąża procesor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2009 o 21:31, Corvin0451 napisał:

To nieważne ile contentu zostanie jak sobie powyrzucasz wszystko co ci nie pasuje. Ważne
ile zrobili w sumie w całym patchu. Te wszystkie rzeczy na które kręcisz nosem i tak
ktoś musiał zrobić. I tak, jest tego całkiem dużo, więcej niż kiedykolwiek w content
patchu. Więc zupełnie nie rozumiem stwierdzenia "czuje się, że blizz nie poświęcił wowowi
wystarczająco dużo czasu ostatnio". Może nie poświęcił wystarczająco dużo czasu, jak
na twój gust, na robienie 25-man normal mode bossów, ale to nie znaczy, że nie poświęcił
w ogóle (szczególnie że, nawet licząc tylko normal mode''y (bo tylko takie wtedy były)
w żadnej instancji rajdowej w BC i tak nie było tylu bossów a w Naxx był tylko o jeden
więcej). Ja też bym chciał, żeby cała zawartość patcha była dostosowana do tego co ja
chcę, ale niestety jest ta drobna kwestia paru milionów ludzi o odmiennych oczekiwaniach
;)

I nie, jak się zrobiło normal mode, to zamiast czekać na następny dungeon robi się hard
mode''y. Tierowe sety nie są wyznacznikiem prestiżu. Wyznacznikiem prestiżu są trudne
achievementy. Może ci się to nie podobać, ale taka jest rzeczywistość. Z wprowadzeniem
achievementów zmieniła się filozofia, można się przystosować albo zrezygnować (co zresztą
zrobiłaś); strasznie mnie dziwi ile osób jeszcze tego nie chce przyjąć do wiadomości.


Nie chodzi o kręcenie nosem ale jakoś w tbc było tych raidów więcej albo można powiedzieć, że były bardziej zróżnicowane(i trudniejsze). Nie kręce na nic nosem ale po 3 latach będąc w endgame robiąc tylko raidy(i daily ale juz sie na nie nie moge patrzec) mam do wyboru tylko nowy voa bos albo 25man ulduar. Nie mam ochoty po pół roku chodzenia do naxa w kółko co tydzien zagladać tam znowu więc jakoś wybór marny.

Hard mode do bosów jest ok ale ludzie nie chcą tego w większości robić, każdy tylko myśli o dropach choć ofc gada że zależy mu na frajdzie. TO samo było z achievami w naxie, mogliśmy wszystkie spokojnie zrobić nawet część mieliśmy tak bez większego wysiłku(w mojej gildi). Jednak ludziom się nie chciało bo achiev to nic nie jest;/

Nie mów mi, że zrezgygnowałam bo achievmenty to dla mnie są za trudne. Po prostu nie lubię 100razy robić nudnego raidu tylko po to by przez chwilę poszpanować tytułem czy mountem. Za pare lat to będzie nic nie warte a moje godziny nudy przy komputerze będą zmarnowane. Wolę coś co powiewa świeżością. A tak dla przykładu zrobiłam wszystkie achievy dla dungeonów jescze przed ulduarem(te co dają mounta na końcu) i tak znienawidziłam instancje, że potem nawet raz nie zajrzałam. Zrolbiłam tez 21man malygosa i 2d(3d sie nie udało bo w gildi ludzie zaczeli unikać tego raisdu przestraszeni ze za pierwszym podejściem sie nie udało!! ffs) i takie tam inne achievy w naxie 25 tez część. Jednak ja po prostu nie lubię po 100razy robić to samo a wolę zwiedzać nowe tereny:).
Myślę, że po prostu dla mnie nadszedł czas na nową grę może jakieś nowe mmo albo rpg. Nie uważam, że wow jest zły bo wiem, że twórcy innych mmo nie poświęcają im czesto tak dużo czasu. Jednak moja opinia o tym, że jakoś wow zbladł nie jest uwarunkowana tylko moim widzi mi się. Rozmawiałam z wieloma osobami na moim realmie(sczególnie przed patchem z ulduarem) i podzielali moje zdanie. Jeśli ty uważasz, że wotlk jest w pełni ukończony z 2 raidami( a gdzie Arthas widocznie dodatek nie powinien się nazywać wotlk) to ok, ale ja pamiętam pełno obietnic blizza i oni je dopiero wprowadzają po tak długim czasie.

Może dla ludzi co dopiero wbijają pierwsze postaci na 80lvl to jest frajda, czy parę nowych questów po patchu to cudo i wystarcza im na koljene pół roku. Ok każdy jest inny, nie mówię że to złe=). Ja też gram dla frajdy i rozrywki a nie z obowiązku dlatego kończę zabawę z wowem, dla mnie już się znudził. Powodzenia wszystkim=)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam swoją przygodę z WoW i mam prośbę o polecenie mi jakiegoś servera z pvp, dużą liczbą polaków i możliwością robienia questów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 19:43, Yoruaaw napisał:

Zaczynam swoją przygodę z WoW i mam prośbę o polecenie mi jakiegoś servera z pvp, dużą
liczbą polaków i możliwością robienia questów.

Wszędzie masz możliwość robienia questów, a jeśli chodzi Ci o tłok przy questach, to na niskich lvlach nie ma takiego na żadnym serwerze, zobacz dyskusję parę postów wyżej. Gram na burning legion, zawsze jak jestem w jakimś party to trafi mi sie minimum 1-2 polaków, więc jeśli masz problem z dogadaniem się po angielsku, to zapraszam. Nawet ostatnio kolejek wieczorami nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 19:26, Eilene napisał:

Hard mode do bosów jest ok ale ludzie nie chcą tego w większości robić, każdy tylko myśli
o dropach choć ofc gada że zależy mu na frajdzie.

Wiem, że tak jest i mam dokładnie zero współczucia dla osób, którym chodzi tylko o dropy. Nie dlatego, że to jest jakieś złe z założenia, tylko dlatego, że ich interesy stoją w sprzeczności z moimi, nothing personal :)

>Za pare lat to będzie nic nie warte a moje godziny nudy przy komputerze będą

Dnia 18.06.2009 o 19:26, Eilene napisał:

zmarnowane.

Oczywiście, że to będzie nic nie warte, ale gear dokładnie tak samo, po prostu nie rozumiem, czemu do ludzi bardziej przemawia fioletowy tekst na przedmiotach niż innego koloru tekst w achievementach. A co do zmarnowania godzin - to tylko rozrywka, o to chodzi aby spędzić czas, nie doszukujmy się tu jakiejś głębi ;)

Dnia 18.06.2009 o 19:26, Eilene napisał:

ja po prostu nie lubię po 100razy robić to samo a wolę zwiedzać nowe tereny:).
Myślę, że po prostu dla mnie nadszedł czas na nową grę może jakieś nowe mmo albo rpg.
Nie uważam, że wow jest zły bo wiem, że twórcy innych mmo nie poświęcają im czesto tak
dużo czasu.

Rozumiem to doskonale, bo ja jestem w dużej mierze eksplorerem. Ale problem polega na tym, że dodawanie nowych terenów/dungeonów do eksploracji kosztuje development time (i to sporo). Więc nigdy tego nie będzie tyle ile byśmy chcieli. Też sądzę, że skoro WoW cię już nudzi, to może pora na coś nowego, tylko ostrzegam przed zbyt wysokimi oczekiwaniami - w innych MMO contentu będzie przybywać jeszcze mniej niż w WoWie, więc po wstępnym okresie zapoznawania się z nowością problem powróci. Tak czy inaczej powodzenia w poszukiwaniach, to na pewno lepsze niż siedzenie przy grze, która dawno się znudziła.

Dnia 18.06.2009 o 19:26, Eilene napisał:

Jeśli ty uważasz, że wotlk jest w pełni ukończony
z 2 raidami( a gdzie Arthas widocznie dodatek nie powinien się nazywać wotlk) to ok,
ale ja pamiętam pełno obietnic blizza i oni je dopiero wprowadzają po tak długim czasie.

Żaden dodatek nie jest ukończony kiedy wychodzi, przecież to MMO, wiadomo, że część (czasem spora część) będzie dodana potem a do Blizzardowej szybkości jestem przyzwyczajony. Ale to kwestia osobistych oczekiwań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

procek intel core 2 duo, 2,53 - ale bede podkrecal :)
generalnie chodzi mi o to zeby na rajdach moc skutecznie healowac/dps-owac bo z pokazem slajdow nie za bardzo a czasem nawet gra sie zawieszala :<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 20:05, Madok1 napisał:

A czemu by nie było można robić questów?

Oj cichoo :p nie ogarniam jeszcze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No no, zmiany w 3.2 zapowiadają się cholernie ciekawie, wręcz nie mogę się doczekać. Wiele z rzeczy, które są tam na liście powinny się znaleźć w grze już dawno, no ale pewnie specjalnie się z tym ociągają żeby mieć pretekst do robienia patchy i utrzymania bazy graczy :)

Są też po prostu NIESAMOWITE zmiany dla warriora, normalnie oniemiałem z wrażenia, teraz Warriorem to dopiero się będzie super przyjemnie grać... Zaraz, czekajcie... Będe mieć ciut więcej punktów Attack Power za jeden talent? Wooooooooooooooooow! Mega!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 22:46, Azvar napisał:

Są też po prostu NIESAMOWITE zmiany dla warriora, normalnie oniemiałem z wrażenia, teraz
Warriorem to dopiero się będzie super przyjemnie grać... Zaraz, czekajcie... Będe mieć
ciut więcej punktów Attack Power za jeden talent? Wooooooooooooooooow! Mega!


Zawsze to jakiś buff. Przecież to dopiero wstępne plany i zanim patch się pojawi, dorzucą jeszcze kilka nerfów a tego buffa do armored to the teeth pewnie i tak zabiorą ;P

Za to możliwość rzucenia 4 totemów naraz przez szamana - super! No i zmiany w BG. Koniec z użeraniem się z twinkami i możliwość levelowania przez pvp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 23:44, Astropath napisał:

Koniec
z użeraniem się z twinkami i możliwość levelowania przez pvp.


Apropo twinków, jeśli dobrze rozumiem zmiany dotyczące battlegroundów i zdobywania doświadczenia tam, to Blizzard zrobił kolejny psztyk w nos wszystkim tym, co czują się mocni klepiąc nowicjuszy swoimi wypimpowanymi i wyenchantowanymi altami na BG :) Otóż pisze tam, że na BG teraz zdobywa się EXP - można to jednak wyłączyć (i twinki pewnie będą do tego zmuszeni), ale tym samym ci co mają tą opcję wyłączoną będą się na BG spotykać tylko z równymi sobie (tzn tymi co także to wyłączą), czyli będzie twinks vs twinks :)

Poprawcie mnie jeśli źle to zrozumiałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 23:48, Azvar napisał:

Poprawcie mnie jeśli źle to zrozumiałem.


Ja to tak samo rozumiem ^^
Nareszcie mozna sie pobawic na BG na levelach 10-29..
Choc z drugiej strony - teraz to te BG beda kompletnie puste..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 19:26, Eilene napisał:

Zrolbiłam tez 21man malygosa i 2d(3d sie
nie udało bo w gildi ludzie zaczeli unikać tego raisdu przestraszeni ze za pierwszym
podejściem sie nie udało!! ffs) i takie tam inne achievy w naxie 25 tez część. Jednak
ja po prostu nie lubię po 100razy robić to samo a wolę zwiedzać nowe tereny:).

Dobrze znam takie sytuacje, u mnie również Sarthariona 3D (25 man, bo z 10 man nie było aż takiego problemu jeśli chodzi o obecność) wielu ludzi unikało a i obecnie z Ulduarem tak się czasami zdarza, gdy już łatwiejsi bossowie popadają to na następne dni mniej ludzi się pojawia. Swoją drogą takie zachowanie jest nielogiczne, nawet jeśli ktoś gra tylko dla loota, bo jeśli tak naprawdę go chce to powinien robić hard mody, które zawierają trochę dodatkowych, bardzo dobrych przedmiotów. To prawda, że po czasie można odczuwać znużenie, zwłaszcza gdy trzeba wipować ponownie na tych samych bossach, których wcześniej zabiło się bez większych problemów normalną drogą. Dlatego między innymi wielu ludzi tego unika.

Największym mankamentem WotLK jest właśnie to, że raidów zbyt wiele w nim już raczej nie będzie. Dodanie koloseum to trochę za mało, przydałby się kolejny prawdziwy "długi" raid. A szczerze mówiąc możliwości mają dużo większe niż zrobienie serii bossów w koloseum argent crusade. Np. dodanie nowej strefy z daily (istnieje sporo niedodanych lokacji np. Gilneas) i zrobienie tam jakiegoś raidu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapewne normal mode teraz jest o wiele łatwiejszy od raidów BC. No ale raidy BC były też łatwiejsze od raidów w podstawce. Nihilum potrzebowało sporo czasu na zabicie Kela z Naxx z podstawki. Z Illidanem poradzili sobie w ciągu tygodnia od premiery patcha.

No ale zauważ że w przypadku WLK, minęły już dwa miesiące od premiery patcha, a nie mamy jeszcze world firsta na najtrudniejszym poziomie Yogg-Sarrona. Więc czy aby napewno WLK jest łatwiejsze?

Nie bardzo rozumiem jednak jak chcesz osiągnąć większe zróżnicowanie podnosząc trudność raidów. Wipując tygodniami na jednym bossie (jak kiedyś w podstawce) raczej ciężko jest mówić o ''zróżnicowaniu'' gry.

Po co to wszystko? For fun! Jeśli gra nie daje frajdy - zrezygnuj. Nikt nie każe Ci grać cały czas. Możesz też spróbować czegoś innego w WoWie (w moim przypadku to działało w TBC, gdy zmniejszyli raidy z 40 do 25 graczy) - na przykład PvP albo RP. Albo stworzyć alta.

Co do rozmiaru WLK - może jest mniej instancji raidowych ilościowo, ale są one za to ponad dwa razy większe (Naxx - 15 bossów, Ulduar - 14 bossów + Malygos, Sartharion i Archavon). W TBC największa instancja (Black Temple), miała ile - 8 bossów ? W podstawce 8 bossów miała najmniejsza raidówka (nie licząc Onyxii). W WLK (nie licząc pojedynczych) - jest Ulduar z 14 bossami.

To że gra MMO nie ma raid contentu ukończonego w dniu premiery, to normalka. Podstawka ruszyła z jednym raidem (+ Onyxia). Cała reszta pojawiła się w kolejnych patchach. Podobnie zapowiada się WLK. A TBC wystartowało od razu ze wszystkimi raidami, to później nic nowego przez rok się nie pojawiło (i spora ilość gildii farmowała miesiącami BT - gdzie jest to zróżnicowanie?!).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się