Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Ostatnio grajac ze znajomym uslyszalem cos takiego :
Copper chodzi po 20-28g, tin po 18-20
Potem samemu sprawdzilem, sprzedajac jakies slabe kamyki do JC, ktore mozna znalezc wszedzie- cena za moss agate 15g za sztuke.

I wlasne tu sie zastanawiam czy warto sie przerobic z LW na JC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2010 o 10:28, Hydro2 napisał:

Ostatnio grajac ze znajomym uslyszalem cos takiego :
Copper chodzi po 20-28g, tin po 18-20
Potem samemu sprawdzilem, sprzedajac jakies slabe kamyki do JC, ktore mozna znalezc wszedzie-
cena za moss agate 15g za sztuke.

I wlasne tu sie zastanawiam czy warto sie przerobic z LW na JC

jc daje największy boost do dpsu dla każdej klasy. Tak więc opłaca się ale o ile sam nie wyfarmisz wszystkich matsów to koszt wylevelowania JC może cię wynieść od 1 do 5k(zalezy od serwera, dnia, godziny ,i tego ile kupujesz) tak więc przygotuj się na znaczne koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2010 o 10:28, Hydro2 napisał:

I wlasne tu sie zastanawiam czy warto sie przerobic z LW na JC


Nie warto, chyba że nie masz innych postaci :) Ja przerobiłem się z Mining dla JC (jestem tankiem) i co mi z tego przyszło? I tak guzik zarabiałem, bo żeby coś zarobić trzeba od resetu (premiery dodatku) wyprzedzać konkurencję, a co do bonusów to zaraz potem Blizzard zrobił nerfa z Prismatic Gemami. No już na pewno nie opłaca się zmieniać profesji tylko dla statów, bo są to tak śmieszne ilości, że szkoda gadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2010 o 10:48, Azvar napisał:

dla statów, bo są to tak śmieszne ilości, że szkoda gadać.

Hmm śmieszne ilości? 51stam gem vs 30stam gem licząc ze takich gemów możemy mieć 3, to zysk 60staminy, to nie jest śmiesznie mało.
34str vs 20str , 3 x i mamy zysk 42 str, dla blood DK jest to w przeliczeniu 121 AP, a dla Unholy 129 może nie jest to dużo w rozrachunku do całości, ale jest to znacznie więcej niż dają inne profesje, chcąc być najlepszym w tym co się robi, liczą się każde nawet małe punkciki.
EDIT: AWANS ! :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2010 o 12:19, Narrenturm napisał:

Ooo !! A na jakim ty serwerze grasz, że tam takie "inteligentny" osoby są ?? :P

Karazhan. Ale glownie sie zastanawialem z tego powodu, ze chce zarobic nieco wiecej niz ze skinningu, gdzie ceny sa smiesznie male- 5-3 g za stack medium leather i w porywach do 8g za heavy leather, dalsze materialy juz nie istnieja...

Ogolnie jedyne rzeczy jakie widze i sie oplaca sprzedawac to
Wool Clothy (17g za stack w porywach)
Tin Bar 18g
Bronze Bar 8g za stack
Moss agate 15g (za sztuke)
Shadowgem 8g (za sztuke)
Jade 8g (za sztuke)
Copper 22g
To juz wole niewiedziec po ile chodza Thorium i Mithril

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic nie kumasz, mi chodziło o różnice pomiędzy samymi profesjami, a KAŻDA profesja coś daje i są to (już) wyrównane wartości. Dla DPS równie dobrze mogą to być inne profesje.

Wcześniej tak nie było, JC miało tą przewagę że gemy specjalne były Prismatic i pasowały w każdy slot, dzięki czemu można było jako tank w sprzęcie pod HP (wytrzymałość) olać czerwone sloty i wsadzić tam Prismatic gemy ze staminą, zachowując bonusy. Teraz tak nie jest i dlatego też JC nie daje ogromnej przewagi nad innymi profesjami. No chyba, że mówimy o grze różnymi specjalizacjami, to wtedy JC jest dobre, bo można sobie wykuć gemy pod wszystko.

Co do małych punkcików, nie twierdze że są nie istotne, ale bez przesady... Tak na dobrą sprawę, to te bonusy z profesji nie dają wiele, wystarczy to sobie przekalkulować na DPS, 600 HP więcej też wiosny nie czyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.01.2010 o 12:58, Azvar napisał:

Co do małych punkcików, nie twierdze że są nie istotne, ale bez przesady... Tak na dobrą
sprawę, to te bonusy z profesji nie dają wiele, wystarczy to sobie przekalkulować na
DPS, 600 HP więcej też wiosny nie czyni.

Hmm 600hp, teoretycznie przykład z (_!_) . Czasami wlasnie to 600hp może dac dodatkowy 0,001sec by wszedł w ciebie heal i byś przeżył szczegolnie na hard modach, lub w icc gdzie limit prób jest pain in ass teraz.
Jc daje największy boost ze wszystkich profesji. Enchanting - 2 x 40ap na ringi, skinning crit , inscription enchant na bracki ale wszystko to przegrywa z JC, mniej lub bardziej. Druga profesją zazwyczaj najlepsza jest BS , z uwagi na 2 dodatkowe sockety.
No tak to że Dragon''s eye to nie sa prismatici tracimy na tym +/- łącznie z 25 staminy(15staminy bo w czerwony gem zamiast 30stam dajemy, 15stam i np 10dodge, + socket bonusy z reszty). Ale tracimy to w odniesieniu do Jc przed nerfem, teraz po nerfie i tak zyskujemy najwięcej ze wszystkich klas.
Ja jestem drobiazgowy i na swoim DK, zawsze gemuje się nawet by zdobyć ten 1dodatkowo str itp , tak więc wszystkie wartosci jakie daje JC są dla mnie znaczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może ja czegoś nie wiem, albo nie jestem na czasie... Raczysz wytłumaczyć jakież to bonusy ma JC, których nie daje żadna inna profesja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2010 o 12:58, Azvar napisał:

Nic nie kumasz, mi chodziło o różnice pomiędzy samymi profesjami, a KAŻDA profesja coś
daje i są to (już) wyrównane wartości. Dla DPS równie dobrze mogą to być inne profesje.


No nie całkiem. Z miningu dostaniesz bonusowe HP, które akurat dpsowi są mało przydatne, a jak pisał Vaadeer na gemach JC możesz mieć zysk 42 siły, czyli jesteś do przodu o dwa najlepsze, dostępne dla nie-JC gemy. Tak po prostu. Zrobienie sobie alta DK, którego zadaniem będzie tylko minowanie materiałów jest proste i szybkie. A wylevelowanie JC też nie zajmuje dużo czasu, BS jest dużo gorsze.
Oczywiście to nadal nie są jakieś straszne różnice i można mieć dpsa z herbalism+mining i radzić sobie bardzo dobrze, ale jeśli ktoś szuka profesji wspierających postać bonusami to może to być kiepskie połączenie.

Dnia 17.01.2010 o 12:58, Azvar napisał:

bo żeby coś zarobić trzeba od resetu (premiery dodatku) wyprzedzać konkurencję


Niekoniecznie od premiery dodatku. Należy po prostu mieć dobrą postać i znajomości by zaraz po resecie móc iść do najnowszej instancji i znaleźć przepisy stamtąd i ewentualnie z tej, która do tej pory była topowa (bo materiały stają się dużo łatwiej dostępne). U mnie na serwerze jest pewien hunter, którego wcześniej nie widziałem, a po ostatnim patchu ostro się reklamuje sprzedając bardzo dużo rzeczy lvl 245 z LW. Do tego ponieważ orby można kupować za EoT, a on robi codziennie instancje, więc wlicza je od razu w cenę, przez co nie trzeba ich samemu farmić czy kupować. Ma bardzo przystępne ceny, jest solidny, regularnie się ogłasza i sądzę że ma sporo klientów, bo gdy sam od niego kupowałem wszystko załatwiliśmy szybko i miło. Znalazł sposób i zarabia. Aha, ma też JC i gdy kupiłem od niego dwie rzeczy od razu zaproponował mi kamyki. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie znowu "znacznie więcej niż inne profesje"? Dla tanka to praktycznie wsio ryba: 60 sta to standard - tyle daje Mining, Leatherworking, Blacksmithing i Enchanting. JC owszem daje więcej, ale o całe 3, to jest "znacznie więcej"? A co do tego co daje najwięcej, to Alchemia przypadkiem nie dawała jeszcze więcej (nawet po wliczeniu BoK i talentów)? Teraz na poczekaniu to nie pamiętam ile Mixology dawało do Stoneblooda, mógłby któryś z alchemików przypomnieć?

Akurat JC jest istotny właśnie dla dpsów, bo dostajesz str (tak samo jak z BS) zamiast odpowiedniej ilości AP, co dają pozostałe "dobre" profesje. Inna sprawa, że na nowej postaci profesje levelujesz tylko i wyłącznie dla bonusu, więc równie dobrze możesz wybrać JC/BS bo są uniwersalne.

@pkapis: Wylevelowanie JC nie zajmuje dużo czasu, zajmuje tylko dużo pieniędzy (zależnie od tego co to dla kogo "dużo", a poza tym zawsze możesz zamienić pieniądze na czas jeśli wolisz), jak się dojdzie do zielonych Outlandowych gemów to jest już z górki, ale wcześniej nie jest przyjemnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No troche mam tu jakies nakreslenie, ale czy oplaca mi sie dotrwac do 375 skilla z LW po epicki z dragonscale leatherworking dla shama resto czy tez po prostu w JC po takich cenach jak mam na servie farmiac kamyki szybciej go kupie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2010 o 15:48, Corvin0451 napisał:

Jakie znowu "znacznie więcej niż inne profesje"? Dla tanka to praktycznie wsio ryba:
60 sta to standard - tyle daje Mining, Leatherworking, Blacksmithing i Enchanting. JC
owszem daje więcej, ale o całe 3, to jest "znacznie więcej"? A co do tego co daje najwięcej,
to Alchemia przypadkiem nie dawała jeszcze więcej (nawet po wliczeniu BoK i talentów)?
Teraz na poczekaniu to nie pamiętam ile Mixology dawało do Stoneblooda, mógłby któryś
z alchemików przypomnieć?

Nie znam sie dokładnie na tankach, tzn jakie bonusy dostają z profesji i mówie z perspektywy dpsa, tak więc może w tankowaniu to mała róznica.
Tak Azvar każda profesja daje coż do DPS ale JC i BS dają najwięcej, przynajmniej dla Plate, gdzie i ap z enchantingu, i crit ze skinningu , i cholera wie co jest słabsze od JC i BS są to 2 najlepsze profesje dostępne dla dps . Tak więc JC i BS znaczy więcej niż inne profesje , dla dpsa gdyż po prostu daje największy boost.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.01.2010 o 21:34, Hydro2 napisał:

Warlock ma swoje miniony , do nich kupuje sie ksiegi dajace im umiejetnosci


Od daawna nie ma czegoś takiego jak ksiegi dla minionów warlocka. Z rok czasu jak nie więcej (na pewno odkąd ja gram - a już dość długo mam 80lv lockiem)

Co do wcześniejszej rozmowy o tankach:

>>pkapis
>Noowe zmiany z dungeon finderem są fajne, ale jednocześnie uderzają w tanków, bo ludzie przyzwyczajają się do tego, że tank ma sprzęt w którym nawet leczyć go za bardzo nie trzeba na przeciętnym heroiku i jak potem widzą kogoś w niebieskim to wychodzą

To nie do końca tak. Ja na przykład nienawidzę grać z niedogearowanym/nieobeznanym tankiem - nie chodzi o czas insty a o to, że po 1 AoE zrywam mu aggro i padam.
Gra z tankami, którzy mają gorszy (i to nie raz duużo) gearem niż DPS jest straszliwie stresująca dla dpsa..
Swoją drogą ostatnio byłem na randomie z jakimś tankiem - niecałe +-3k gearscore - ja 4.9k.. Więc przez większosć czasu musiałem stać i czekać aż tank nabije aggo, co chwila soul shatter do zrzucenia nadmiaru threatu itd, parę razy padłem.. Ogólnie się urobiłem i nastresowałem więcej niż to było warte po to by na koniec usłyszeć, od tego właśnie tanka, "OMG how you can do only 2k dps in that gear, you n00b".. Pecha miał, bo ogólnie wkurzony byłem i się wtedy nasłuchał ale jak to mówią - niesmak pozostaje..

A co do trudności nowych HC - udało mi sie ostatnio zrobić HoR gdzie po 1 bossie padłem - i cały sprzęt poza mieczem/offhandem i hełmem mi się rozpadł xD Z +-10k HP i śmiesznym m.power skończyliśmy bez wipowania xD
"We do it 4 teh lulz" ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w katakliżmie myśle że i tak możemy liczyć na ustawienie profek zbierackich bardziej w linii z craftami, ja tam na magu trzymam alch/zielarstwo i meh o ile z alchemii jestem oczywiście zadowolony to już zielarstwo daje jakiś heal z d*py, może dla dreaneiki do pvp byłoby to niezłe (gift+healzherb+potazalch= całkiem kewl heal) a tak... dla rogalu natomiast czasem przydaje się możliwośc "przeżycia" jakiegoś dota czy coś (dodatkowo nie łamie skradania/niewidzialności) i o ile mógłbym sobie wyskilować coś fajnego jak engi (no już nie tak bardzo po nitro nerfie, spadochron magowi nie potrzebny) ogólnie wysiliłem się tylko z alchemią dla maga i inzynierią/zaklinaniem dla pala a reszta postaci ma random zbierackie profki ^.-
ims: nie warto sobie głowy zaprzątać profkami tylko brać co komu odpowiada (wszak to i tak końcówka dodatku) , a jak mówie chyba gdzieś czytałem że chcą zbierackie profki zrobić ciekawsze w cata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie,
ja np. mam JC i Alchemie. JC tak jak vaadeer powiedzial dobry boost do DPS, a na dodatek wraz z alchemia ladnie mozna zarobic BO : co 20 godzin z alchemi mozna stowrzyc cardinal ruby, regenty to kwestia 70 g ( zalezy od dnia ) cardinal ruby cutujemy JC na np bright cardinal ruby i wrzucamy na AH za 170-200g

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2010 o 18:54, the_bishop napisał:

co 20 godzin z alchemi mozna stowrzyc cardinal
ruby, regenty to kwestia 70 g ( zalezy od dnia ) cardinal ruby cutujemy JC na np bright
cardinal ruby i wrzucamy na AH za 170-200g

Doliczyć xmute mastery - dla leniwych - i można "za nic" wyciągnąć 600g jednym kliknięciem. Plus, oszdzędności na rajdach, gdzie zjadasz 1 flaszke zamiast 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.01.2010 o 15:26, pkapis napisał:

No nie całkiem. Z miningu dostaniesz bonusowe HP, które akurat dpsowi są mało przydatne,
a jak pisał Vaadeer na gemach JC możesz mieć zysk 42 siły


Przepraszam jeśli się nie znam, ale co takiego daje ''Strength'' meele dps, że jest lepsze od Attack Power?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się