Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

15 minut z Bioshock: Infinite - tylko nie pogubcie szczęk!

49 postów w tym temacie

Rewelacyjny art design. Dobrze wiedzieć, że po świetnyych poprzednich częsciach ekipa Irrational Games nie obniża lotów, a wręcz przeciwnie - powinno być jeszcze lepiej :)

Zmiana klimatu z podwodnego na "powietrzny" też powinna tej serii dobrze zrobić - liczę to na plus, bo pewnie ciężko było oprzeć się pokusie odgrzania kotleta ;-)

@Tosz,

No fakt nie ma pierdyliarda polygonów, uber-fizyki, i hiperrealistycznej grafy ;-) Za to ekipa Kena Levina udowadnia, że wymienione przeze mnie "ficzery" to rzeczy absolutnie drugorzędne - liczy się przede wszystkim świetny pomysł, pewna artystyczna wizja plus wzorowe wykonanie i mamy genialny kawałek kodu ociekający klimatem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pora sobie odświeżyć jedynkę...
Levine dobrze zrobił zmieniając setting jednocześnie zostawiając elementy znane z poprzednich części, co zresztą zaznaczył w wywiadzie. I o to chodzi.

BTW. Zauważyliście tytuł filmu w kinie, gdy Elizabeth z bohaterem przenoszą się w przyszłość? Szkoda, że reżyser zmienił później ten tytuł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda rzeczywiście genialnie. Designersko przebija nawet oryginalnego Bioshocka, tylko z ciekawości...
Czy ta cała scena z filmiku to skrypt? Konkretniej chodzi mi o tę walkę najpierw z ludźmi, a potem ze sterowcem, z tymi wszystkimi wirażami po "szynach" kolejki? Bo jeśli jest w tym jakaś większa swoboda, z poruszaniem się na przestrzeni kilku kilometrów - to potężnie. Ale pewnie jest to tylko pozorne, tak dobrze nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Seria w końcu poszła do rozum do głowy i dodała bardzo istotny element którego brakowało w poprzednich odsłonach - CYCKI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

daje radę, dużo akcji, ciekawy design, ale wszystko kręci się w tych samych latach, jeszcze im kosmosu brakuje. Atlantyde już maja, miasto w chmurach też, to im jeszcze stacji kosmicznej brakuje albo miasta na księżycu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ditto, pierwsze dwa Bioshocki były dla mnie gameplayowo kulawe i nawet ich świetny klimat nie zatrzymał mnie przy nich, ale Infinite ma i genialny klimat, i (z tego co widać) genialny gameplay. Do want.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy rewelacja okaże się po premierze, pełno już wyszło bubli, które zapowiadały się świetnie. Żeby ich duma i ambicje nie przerosły to może coś z tego wyjdzie, a jak nie wyjdzie to i tak recenzenci dadzą wysokie - no bo to przecież Bioshock (oceny za tytuł; dawno przestałem wierzyć ocenom recenzentom).
No bo szajs czy nie, zrobi się reklamę i ludzie to i tak kupią :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować