Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowy Crysis niemal pewny; CryEngine 3 rozchwytywany

63 postów w tym temacie

Dnia 13.07.2011 o 17:57, mronoth napisał:

wylacz jeszcze np tesselacje ktora niewiele zmienia itd

LOL?! 2:22
http://www.youtube.com/user/SuchyKanal#p/u/2/2k13KrIE0rA

Wszystko co wprowadza DX11:
http://www.youtube.com/watch?v=iTNg0f9CPsI

Dlaczego mam wylączac cos co własnie daje w tym momencie, w uj duzo?
I jest jednym z fajniejszych bajerów? LOL? Przeciez to tez poprawia grafike?

Dnia 13.07.2011 o 17:57, mronoth napisał:

to juz w ogole :P, jakby na najszybszej karcie bylo mniej niz 30 fps to moznaby cos takiego
stwierdzic, ze mocy brak


Tak dowalić mapy, 2x wieksze tekstury i 1200p... marzenia.
Zdecydowanie wole Crysisa 2 DX11. W tej formie co jest.

Dnia 13.07.2011 o 17:57, mronoth napisał:

gtx580 50fps, w dx11, 1200p (wiecej niz fullHD), mocy jest az nadto, moznaby teraz zrobic
bardziej rozbudowane levele.


Tak, bo chyba tylko 1% graczy, gra na takich kartach.
Chyba sam sie tez nie chwaliłeś ile to wydajesz na kompa i gry :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to idż zagraj w C1 na high lub maks detale i pokaż mi te spartańską liczbę szczegółów i detali bo jak patrzę na C2 to nie jest wcale lepiej tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 18:13, Zgreed66 napisał:

> wylacz jeszcze np tesselacje ktora niewiele zmienia itd
LOL?! 2:22
http://www.youtube.com/user/SuchyKanal#p/u/2/2k13KrIE0rA

wlasnie o tym mowie, na kilku teksturach dodali tesselacje, niesamowite

Dnia 13.07.2011 o 18:13, Zgreed66 napisał:

Dlaczego mam wylączac cos co własnie daje w tym momencie, w uj duzo?
I jest jednym z fajniejszych bajerów? LOL? Przeciez to tez poprawia grafike?

kwestia gustu, jakby mi taki efekt jak tesselacja uwalala powiedzmy 30-40% fps to bym ja wylaczyl

Dnia 13.07.2011 o 18:13, Zgreed66 napisał:

Tak dowalić mapy, 2x wieksze tekstury i 1200p... marzenia.
Zdecydowanie wole Crysisa 2 DX11. W tej formie co jest.

a ja wole crysis1 w dx9/10 :)

Dnia 13.07.2011 o 18:13, Zgreed66 napisał:

Tak, bo chyba tylko 1% graczy, gra na takich kartach.
Chyba sam sie tez nie chwaliłeś ile to wydajesz na kompa i gry :P

ja bym nie odpalil na maksa w full hd, tak jak jedynki nie odpalilem co mnie wcale nie bolalo bo w crysis1 nie byla grafika najwazniejsza :), zawsze tak bylo ze jak wychodzila nowa gra z troche lepsza grafa typu nowy quake, farcry, crysis itd to na maxie chodzilo w okolo 30fps na najlepszych podzespolach i nikt nie plakal, tylko obnizal ustawienia, a wole grac na medium-high w niskiej rozdzialce bez aa jak mi nie okroja tak bardzo map/fizyki itd, niz tak jak jest w c2, odpalilem wszystko na max w dx9 tylko co mi po tym jak mi juz reszta tak nie odpowiada ktorej nie zmienia efekty dx11, jak juz pisalem: kwestia gustu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

). Może

Dnia 13.07.2011 o 16:55, absmak napisał:

pochwalisz się więc wnętrzami statku wojskowego z końcówki Crysis 1, gdzie tekstur w
zasadzie...nie było, podobnie jak detali otoczenia i puste, szare ściany? To samo w Warhead
:] Generalnie pokaż wnętrza z C1 i odnieś je do C2, będzie wesoło :]


Nie wiem na jakich ustawieniach grałeś, ale końcówka crysis 1, w sensie tych wnętrz statku, dawała radę - a przynajmniej grafika w niej była na porównywalnym poziomie jak w crysis 2, albo i lepszym. A oto przykłady:

20110713193452

20110713193526

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 17:41, mronoth napisał:

@Lordpilot
tylko pierwsza linijka byla do Ciebie, dalej juz nie, nie wiem co Ciebie obchodzi tak
bardzo ile zarobili na licencjach, mnie to nie obchodzi, jakby zrobili cryengine2 na
multiplatformie to crysis1 by wygladal jak crysis2, co im teraz po tym enginie jak nawet
nie mogli w crysis2 pokazac jego mozliwosci, patrzac na gry to wychodzi, ze ce2 >
ce3 (tylko na papierze, w specyfikacji engine jest odwrotnie), niech sobie trzepia teraz
ta kase na licencjach tylko gracze dostali polprodukt - crysis2, jestem graczem a nie
wlascicielem cryteka wiec nic mi po ich zyskach z licencji jak nie ma w co grac na tym
"swietnym" engine, ktorego mozliwosci nigdy nie ujrze

@Sebo1020 crysis nie byl klapa finansowa, sprzedal sie lepiej niz np. killzone 3, czy
az tak sie nie oplaca robic tylko na mocnego pc? crysis1 juz udowodnil, ze to nieprawda,
do tego jakby chociaz troche ulepszyli crysisa1 to dzisiaj nowa gra nie mialaby tak duzych
wymagan jak jedynka w 2007 roku i sprzedaliby jej jeszcze wiecej niz crysisa1


Ale przecież cała ta sytuacja z tworzeniem nowego silnika CE3 i nowej marki na tym silniku C2 przeczy temu co napisałeś, gdyby C1 sprzedał się na PC tak cudownie to po jakiego grzyba zmieniali by cala swoja politykę wydawnicza, naprawdę polecam ci oglądnąć ten wywiad, jeśli nie chcesz wiedzieć jak będzie wyglądał RAGE na pc i czym będzie się różnił i dlaczego od wersjo konsolowych możesz od razu przewinąć do połowy, tam bardzo ładnie JC wyjaśnia dlaczego nie warto tworzyć takich produktów jak C1, dobrym przykładem może być także nasz rodzimy produkt Wiedźmin 2 rasowy RPG domena PC z cudowna grafika a jednak będzie wydany na konsole to samo tyczy się już niezłe oklepanego B3 i ich nowego silnika który o dziwo będzie dostępny także na konsolach w gorszej grafice ale będzie (nie to żebym miał coś do konsol nie chcę wywoływać żadnych wojenek), jestem ciekaw (tu jest tylko i wyłącznie moje zdanie na ten temat) jak diablo 3 wyjdzie także na konsolach co wtedy PC -towi fanatycy będą pisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 20:15, Sebo1020 napisał:

Ale przecież cała ta sytuacja z tworzeniem nowego silnika CE3 i nowej marki na tym silniku
C2 przeczy temu co napisałeś,

nie przeczy, niedlugo po premierze ceo cryteka powiedzial, ze crysis zarobil na siebie mimo jego narzekan na piractwo, a wtedy mieli chyba sprzedaz na poziomie 1.5 mln, do tej pory sprzedali ponad 3.5mln, wiec stwierdzenie, ze nie oplaca sie robic silnika i gry tylko na pc (i do tego na pc z wyzszej polki) czy ze crysis byl klapa finansowa jest nieprawdziwe, po prostu ceo cryteka wbil swoje galy w np. cod''a i zamarzyla mu sie tak samo wysoka sprzedaz, ale ile jest takich marek ktore sie tak sprzedaja? halo, cod i juz chyba nic w tym gatunku, nawet killzone "kiepsko" sie sprzedaje, moznaby napisac, ze kz2 i kz3 byly porazkami finansowymi..., byl tez wywiad w ktorym yerli mowil, ze taka gra jak crysis1 na konsoli sprzedalaby sie 4 razy lepiej (tzn 14mln), a zaraz po premierze c2 powiedzial, ze liczy na 7mln..., troche slabo jak na 3 platformy, wychodzi na to, ze klapa to byl crysis2 bo narazie to wyglada na to, ze ciezko bedzie mu dojsc do okolic 8-10mln, a mialo byc tak pieknie

Dnia 13.07.2011 o 20:15, Sebo1020 napisał:

gdyby C1 sprzedał się na PC tak cudownie to po jakiego
grzyba zmieniali by cala swoja politykę wydawnicza,

jak wyzej, skupili sie na konsolach bo marzyly im sie zyski na poziomie cod''a, a nie dlatego, ze stracili na crysis1, engine tak czy tak mogli zrobic na konsole i nie ma w tym nic dziwnego, a crysis2 powstawal przede wszystkim na konsole bo to miala byc reklama cryengine 3 na konsolach, jak dla mnie to mogli juz wymyslec cos nowego bo niestety crysis2 pokazal, ze konsole nie sa w stanie pociagnac crysisa1 tylko jakies popluczyny

Dnia 13.07.2011 o 20:15, Sebo1020 napisał:

naprawdę polecam ci oglądnąć ten
wywiad, jeśli nie chcesz wiedzieć jak będzie wyglądał RAGE na pc i czym będzie się różnił
i dlaczego od wersjo konsolowych możesz od razu przewinąć do połowy, tam bardzo ładnie
JC wyjaśnia dlaczego nie warto tworzyć takich produktów jak C1

ten wywiad ogladalem juz kiedys, carmack tylko powiedzial, ze nie oplaca sie robic dobrej grafiki bo napisanie engine zajmuje kilka lat, pozniej zrobienie gry zajmuje kilka lat i gra kosztowalaby 100mln$ wiec producent by zbankrutowal, no dobra, tylko problem w tym, ze on mowi o ID Software :), chyba tylko im to tak ciezko idzie a rezultaty takie sobie, doom3 idtech4 byl w 2004 roku, rage i idtech5 bedzie kiedy? w 2011 jak nie przesuna na 2012, wiec wyjdzie 7-8 lat, id software jest po prostu wyjatkowe...

teraz spojrz na crysisa1, robili go 3,5 roku (od far cry1 do crysisa minelo tyle czasu), w tym czasie zrobili nowy engine, zrobili gre, kosztowalo to 22mln$ (daleko do 100mln), sprzedali 3.5mln kopii i zarobili kupe kasy (ale jednak mniej niz nowy cod czy halo wiec baj baj pc :P), ale id software by to robilo 10 lat, wiec nic dziwnego ze by zbankrutowali, cudow nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>... byl tez wywiad w ktorym yerli mowil, ze taka

Dnia 14.07.2011 o 00:22, mronoth napisał:

gra jak crysis1 na konsoli sprzedalaby sie 4 razy lepiej (tzn 14mln), a zaraz po premierze
c2 powiedzial, ze liczy na 7mln..., troche slabo jak na 3 platformy, wychodzi na to,
ze klapa to byl crysis2 bo narazie to wyglada na to, ze ciezko bedzie mu dojsc do okolic
8-10mln, a mialo byc tak pieknie...


W przypadku Crysisa 2 dobrze będzie, jeśli w kwestii liczby sprzedanych egzemplarzy przebije chociaż Crysisa 1... xP


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile poprzednia generacja silników wymagała "parity" pomiędzy blaszakami i konsolami, to utrzymywanie tego teraz jest krokiem wstecz. Zrobić nowoczesny engine, który nie będzie wykorzystywał możliwości sprzętu. To raczej CryEngine2.1 + wersja konsolowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak jest któs tutaj że powie żę CRYSIS 1 i 2 jest gra beznadziejną to go uznam za matołka albo nie poszła mu żadna część i gra w mario . CRYSIS to jedna z najlepszych gier jakie wyszły na swiatowy rynek tylko czekać na 3 .

20110714130743

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mronoth---> Bo W DZISIEJSZYCH CZASACH WYDAWANIE GIER TO BIZNES zwłaszcza dla wydawcy, jeśli taki CoD potrafi się sprzedać w milionach (24 godziny od premiery) następni wydawcy tez będą chcieli to osiągnąć, i nie ważne ze gra sprzedała się w 3-4 milionach 3-4 lata od daty premiery, jeśli można z danego tytuły wycisnąć jeszcze więcej nawet kosztem zmian w silniku i docelowej platformie, tak jak wcześniej pisałem teraz każdy wydawca to robi, dlaczego nic nie napisałeś o W2, B3 albo STALKERZE 2, może tez wspomnieć o Scrim i wszystkich nowościach jakie wydawca planuje zintegrować w ten tytuł względem konsol , a co do wywiadu oglądnij go jeszcze raz bo widocznie tego nie zrozumiałeś , tworzenie silnika na JEDNA PLATFORMĘ i wydanie na niego 100milionów kończy się bankructwem , sam Carmack przyznał ze z PC-towego rynku gier jest jeszcze możliwość zarobku ale nie na taka skale aby pokryć wszystkie koszty produkcje i wydawnicze dlatego W2, B3, Metro Last Light, STALKER 2 wyjdzie na konsole, nie zdziwił bym się jakby Bizzard potwierdził D3 na konsolach, i oczywiście w oczach gracza jest to złe bo dla nas liczy się rozrywka i przyjemność z grania, ale dla wydawcy który wykłada miliony dolarów to jest czysty biznes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2011 o 13:15, Sebo1020 napisał:

mronoth---> Bo W DZISIEJSZYCH CZASACH WYDAWANIE GIER TO BIZNES

przeciez o tym wiem ze na multiplatformie zarobia wiecej niz na pc exclusive, odnosilem sie tylko do twojego stwierdzenia, ze crysis byl klapa finansowa, a nie byl

Dnia 14.07.2011 o 13:15, Sebo1020 napisał:

a co do wywiadu oglądnij go jeszcze raz bo widocznie tego nie zrozumiałeś ,
tworzenie silnika na JEDNA PLATFORMĘ i wydanie na niego 100milionów kończy się bankructwem

czytales to co napisalem? nikt nie musi robic engineu kilka lat + kilka lat gry + wydac na to 100mln$ zeby zrobic gre na 1 platforme z grafika odstawiajaca reszte o kilka lat, carmack wzial liczby z glowy i wyolbrzymil problem, crysis kosztowal tylko 20mln$ i robili go 3 lata, gra do tej pory po 4 latach ma grafike nie do pobicia przez wiekszosc tytulow, wiec to co carmack sciemnia jest nieprawda, sam robi gry 10 lat i w momencie premiery sa juz technicznie przestarzale, no niestety carmack teraz to juz nie to co kiedys, sa lepsi, reszta sie przesiada na multiplatforme zeby wiecej zarobic, tyle, jakby na pierwszych grach typu stalker nie zarobili to by zwineli interes po pierwszej czesci, a nie wydawali 3 stalkery itd, to zyski na pc im daly takie mozliwosci, ze teraz moga sobie pozwolic na robienie gry na konsole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sebo dajesz linka do wywiadu Carnack''a i nie rozumiesz co on powiedział i błędnie tłumaczysz jego słowa dla udowodnienia swojej tezy co jest żałosne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na mnie Wiedźmin 2 robi większe wrażenie niż Crysis 2 na dx11 przy czym W2 obsługuje tylko dx9 i to jest dowód na to, że te nowe dx''y to tylko zbędne bajery, bo dx9 choć leciwy to wciąż można na nim zrobić zdumiewające rzeczy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować