Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Agent 47 z szóstym zmysłem w Hitman Absolution

29 postów w tym temacie

Ja już nawet nie skomentuję. Żal patrzeć, jak z kolejnej serii robi się grę dla niepełnosprytnych...

I tak, wiem, że będzie się dało Instynkt wyłączyć. Tyle, że jak znam życie, z kolei przejście gry bez tego będzie praktycznie niewykonalne. Ale tak, wiem, zaraz będzie na mnie flame, że przesadzam, pdoobnie jak z Wiedźminem 2. Niestety, zbyt wiele na tym rynku wiedziałem, żeby wierzyć, że będzie inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Płakać się chce. ;(
@up Może i przejście bez tego będzie wykonalne ale i tak to odbiera przyjemność z gry skoro musisz się męczyć, a za pomocą jednego przycisku zrobisz wszystko bez problemu. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozyjemy zobaczymy. Choc troche dobija mnie taki pomysł. Pokiego grzyba inteligentniejsi wrogowie, jak przy takim czyms wychodzimy na 0...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem? Z Instynktem źle, bez instynktu źle? To jak ma w końcu być.

A opcja mi się podoba, o ile będzie możliwe włączanie i wyłączanie jej "w locie", będzie sobie można dostosować trudność poszczególnych momentów w grze (ot, tak jak było to w Wieśku 2, gdzie zszedłem z "trudnego" na "średni" na chwilę, przy pierwszej walce z Letho).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zanim będziemy mówić o szóstym zmyśle naszego bohatera należy sprawdzić czy twórcy mówią prawdę w sprawię wysokiej sztucznej inteligencji naszych przeciwników. Może się okazać, że NPC nie będą miały tak wielkich "mózgów" jak nas zapewniano. Wtedy ta zdolność okaże się nad wyraz nie potrzebna... Zresztą, ja uważam się, że należę do grona hardcorowców, więc tą umiejętność i tak wyłączę ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie przestańcie wkońcu narzekać. Przecież to będzie opcjonalne, nikt Wam na siłe tego nie wciska. A może boli Was, że inni przejdą grę szybciej? Albo wasze ego proplayerów jest za duże by to przełknąć? Wystarczy to wyłączyć...Pepsi napisał "A tak wilk syty i owca cała" Czego tu się czepiać? Gra ma przedewszystkim bawić. Jeden szuka gry, w której tysiąć razy zginie i dopiero przejdzie co da mu satysfakcję, inni wolą skupić się na fabule i nie myśleć specjalnie co tu trzeba wymyśleć. Więc Easy.....widać, że szukają poprostu większego grona nabywców:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można wyłączyć? Nie ma problemu... jak przeczytałem komentarze na początku to myślałem że dla 47 dali włosy na bani i będzie trzeba go ręcznie golić za pomocą maszynki do depilacji dla kobiet (taka jeszcze żeby różowa była).

Czyli: nadal nie zmieniam swojego zdania, że nowy Hitman będzie naprawdę fajny i dobry z tego o czym mówią. Chcę jednak jakiś prawdziwy gameplay, demko tak jak w Blood Money, nawet ta misja treningowa żeby pokazać jego nowe możliwości, tę inteligencję przeciwników. Tylko szkoda że trzeba jeszcze na niego poczekać :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już się bałem, że wszystko będzie ładnie podświetlone, będę widział i słyszał przez ściany i w ogóle gra sama się przejdzie. Na szczęście ostatnie zdanie mnie uspokoiło. Ważne, żeby na nawyższym stopniu trudności AI naprawdę potrafiło zaskoczyć, "instynkt" się wyłączy i heja z czatowaniem po 30min. w każdym roomie żeby trasy patroli obczaić :) Obym się nie zawiódł, bo od czasu jak nie mogę zainstalować Chaos Theory nie mam żadnej skradanki do pocinania :( Niby zaraz Deus Ex, ale po zlookaniu tego Press Release mam kilka zastrzeżeń, co do niektórych umiejętności Adama i "inteligencji" wrogów. Mam nadzieję że ta ostatnia zostanie poprawiona w finalnej wersji, bo takie rzeczy jak brak możliwości chwytania się krawędzi przeboleję jakoś dzięki kilku możliwym drogom do celu. Jeszcze tylko niech coś się bardziej ruszy z Thief''em i będę wniebowzięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2011 o 19:06, Tenebrael napisał:

Ja już nawet nie skomentuję. Żal patrzeć, jak z kolejnej serii robi się grę dla niepełnosprytnych...

I tak, wiem, że będzie się dało Instynkt wyłączyć. Tyle, że jak znam życie, z kolei przejście
gry bez tego będzie praktycznie niewykonalne.


Słabo znasz zycie mój drogi. Swoją drogą narzekasz na obecność tego ułatwienia, a z drugiej stwierdzasz, ze sobie nie poradzisz bez niego. What the...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2011 o 19:27, Lerten napisał:

Nie rozumiem? Z Instynktem źle, bez instynktu źle? To jak ma w końcu być.

A ktokolwiek mówił że bez instynktu źle!? Z instynktem źle, bez instynktu dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Offtop, z ciekawości spytam, jakie masz zastrzeżenia po ,,zlookaniu" bety Deus Exa? I przecież nikt nie oczekiwał chwytania się za krawędzie w DEUS EX! To byłoby głupie. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.07.2011 o 19:06, Tenebrael napisał:

I tak, wiem, że będzie się dało Instynkt wyłączyć.

prawdopodobnie będzie to rozwiązane jak w nowym death to spies, czy ''tryb detektywa'' o wiele bardziej znanym Batman: AA czy inny sokoli wzrok w AC - odpalamy magiczny przycisk i nagle widzimy świat na kolorowo oraz "co kto do nas ma", nie mówiąc o widzeniu przez ściany w skrajnych wypadkach.

generalnie rozwiązanie średnio trafione (we wspomnianym DtS po prostu widziało się na minimapie odpowiednie kolorowe trójkąty oraz pojawiała się u góry ikona czy ktoś na nas patrzy czy nie, no ale teraz seria zmierza na xboxa więc trzeba było odkryć koło na nowo i na siłę wymyślać nowy system) bo raz, że dość mocno psuje klimat (ilu zabójców nagle zaczyna widzieć otoczenie w pastelowych barwach?), dwa, niby nie trzeba z tego korzystać bo te tryby odpala się osobnym przyciskiem, ale z drugiej strony równie dobrze można w takim razie grać nosem zamiast ręką - oba pomysły są równie posrane i są utrudnianiem sobie gry na siłę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.07.2011 o 21:16, Mercuror napisał:

Słabo znasz zycie mój drogi. Swoją drogą narzekasz na obecność tego ułatwienia, a z drugiej
stwierdzasz, ze sobie nie poradzisz bez niego. What the...?

as I say - pograj w batmana AA bez tego głupawego trybu detektywa. Niby można, ale to utrudnianie sobie gry na siłę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra ma przedewszystkim bawić. Jeden szuka gry, w której

Dnia 22.07.2011 o 19:43, tatarinho napisał:

tysiąć razy zginie i dopiero przejdzie co da mu satysfakcję, inni wolą skupić się na
fabule i nie myśleć specjalnie co tu trzeba wymyśleć.

w sumie to sam sobie zaprzeczasz, bo tak odbijając piłeczkę - twoje ego proplayera ucierpi, jeśli trafisz na grę w której nie ma ''press x to win"? Problem polega właśnie na tym, że dziś już nie rozdziela się gier "dla hardkorów" i "dla mas" - wszystko ma być tak proste, by ogarnął to nawet 90-letni dziadek z parkinsonem i alzheimerem, a to tylko po to, by jakiś dzieciak lubiący gry akcji mógł sobie połechtać ego, że gra w coś, co było uważane za ekskluzywne (RPGa, skradankę, turówkę, wstaw co chcesz). Niedługo dojdziemy do poziomu, gdzie nawet szachy tak zostaną przerobione. znalezienie gry gdzie ginie się tysiąc razy i ma się satysfakcję z tego, że udało się za tysiąc pierwszym jest już obecnie prawie że niemożliwe, o ile nie wynika to z idiotycznych założeń samej gry (patrz wiedźmin 2, który na początku gdy nie mamy stylu grupowego jest straszliwie irytujący bo choć trafiamy otaczających nas przeciwników nawet nie wytrącamy ich z rytmu, ale gdy tylko tego skilla odblokujemy, to gra pratycznie przechodzi się sama).
Rację masz natomiast w jednym - robi się to dla kasy, szkoda tylko, że cierpi na tym cała warstwa merytoryczna.

I mówię tu ogólnie, a nie o Hitmanie o którym w sumie wiadomo niewiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2011 o 21:16, Mercuror napisał:

Swoją drogą narzekasz na obecność tego ułatwienia, a z drugiej
stwierdzasz, ze sobie nie poradzisz bez niego. What the...?


Wiesz co to "skrajności"? No to wiesz już, o czym mówię. Narzekam również na kierownicę w moim samochodzie (bardzo ciężko chodzi). Ale gdybym ją wymontował... sam rozumiesz.


EDIT:

Dark_master:

Dnia 22.07.2011 o 21:16, Mercuror napisał:

niby nie trzeba z tego korzystać
bo te tryby odpala się osobnym przyciskiem, ale z drugiej strony równie dobrze można
w takim razie grać nosem zamiast ręką - oba pomysły są równie posrane i są utrudnianiem
sobie gry na siłę.


Właśnie o coś w ten deseń mi chodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem wszystkie hitmany na hardzie i były bardzo NIETRÓDNE jak dla mnie i cieszę się, że w nowym będzie tródniej. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2011 o 21:26, Danio237 napisał:

Offtop, z ciekawości spytam, jakie masz zastrzeżenia po ,,zlookaniu" bety Deus Exa? I
przecież nikt nie oczekiwał chwytania się za krawędzie w DEUS EX! To byłoby głupie. :P


Głupie? Niezupełnie. Ja grałem ukrywając się, więc sporo czasu spędzałem na dachach czy schodach przeciwpożarowych. Twórcy chwalą się możliwością przejścia gry "na stealth" i słusznie, ale konieczność szukania małej skrzynki tylko po to żeby postać wskoczyła na półkę do której brakowało 20cm(stopom tyle brakowało, głowa była wysoko ponad krawędź), lub podczas preskakiwania z dachu na dach. Wiem, że w poprzednich częściach tego nie było, ale Adam ma mnóstwo fajnych umiejętności więc czemu nie tę jedną więcej? Było by bardziej realistycznie, bo może przebijać ręką mury a nie potrafi się podciągnąć?
Poza tym póki co słabo jest z AI. Po dostrzeżeniu czegoś podbiegają tylko do miejsca w którym był gracz gdy go dostrzegli(ale nie rozpoznali-zaalarmował ich ruch). Postoją chwilę i pójdą dalej, nie zerkną nawet w pobliską alejkę czy za murek. Inna rzecz to kiedy łazimy przyklejeni do ściany/obiektu są czasem absurdalne sytuacje, że podchodzimy niemal pod nos wroga a i tak nas nie widzi, gdy tylko się odkleimy od razu zauważa na 10 osób. Też gdy na trasie patrolującego typa stoi przy ścianie mała np. skrzynka czy donica sześcienna(ok 0,75x0,75m) chowamy się za nią i typ przechodzi tuż obok, czasem nawet odwracając głowę w naszą stronę a i tak nie zauważy, natomiast w innych przypadkach wystarczy minimalnie wychylić się na ułamek ułamka sekundy zza winkla i jeśli tylko wróg był choć trochę zwrócony w naszym kierunku zauważa nas i rozpoznaje z miejsca, wszczynając oczywiście alarm. Mniej więcej takie to rzeczy są. Wszystko na najwyższym poziomie "atrakcyjności".
Mam oczywiście świadomość, że to early release i wiem, że przynajmniej niektóre z tych zachowań AI zostaną poprawione. Tak czy siak grę kupię tuż po wakacjach i polecam wszystkim, bez względu na to jak lubią grać:styl rambo-terminatora czy garretta-fishera każdy znajdzie coś dla siebie. Do tego fajne umiejętności, ciekawe questy poboczne i świetna optymalizacja, poniżej 30 klatek na mojej 4850 nie schodziło(bez dx11 i 3d ofc). Swietna gra, choć niestety nie idealna :)
Edit:literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować