Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Epic: Obecnie pracujemy nad pięcioma nowymi grami

28 postów w tym temacie

Rafał Dziduch

Mike Capps z Epic zdradził podczas targów gamescom, że Epic pracuje obecnie aż nad pięcioma grami, z których żadna nie jest związana z serią Gears of War. Tym samym potwierdził, że jego firma wchodzi w inny segment rynku.

Przeczytaj cały tekst "Epic: Obecnie pracujemy nad pięcioma nowymi grami" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Są tylko silne serie, jak Call of Duty, Halo i Gearsy, a nikt inny nie ma dość pieniędzy, aby włączyć się do rywalizacji. Nie mogę za każdym razem, kiedy robię grę, stawiać na szali przyszłości mojej firmy - wyjaśniał Capps."

Jedno słowo: Gearbox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 16:47, TobiAlex napisał:

Janek_Izdebski musieliby mieć kuku, aby inwestować w Bulletshit 2.

Tym bardziej, że to finansowa klapa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 16:51, Growin napisał:

> Janek_Izdebski musieliby mieć kuku, aby inwestować w Bulletshit 2.
Tym bardziej, że to finansowa klapa.


Przesadzacie, Bulletstorm nie był taki zły. Grafika niezła, gameplay ciekawy. Na pewno o niebo lepsza od DNF!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LOL, az mnie jaja rozbolaly od czytania uzalania sie pana z Epic Games, a powiadaja, ze to Polacy sa takimi narzekaczami :)

pierwszy z brzegu przyklad:
Gears of War 2 - koszt produkcji: 12mln $
sprzedaz w ciagu pierwszego weekendu: ponad 2mln kopii, czyli 2mln * 60$ = 120mln$, nie wiem jak wyglada ich umowa z wydawca, ale raczej ze sprzedazy tylko tych 2mln+ zwrocilo im sie za produkcje, wiec nie wiem co robia z pozostala kasa z 3mln sprzedanych kopii

i ten koles smie pisac takie farmazony: "Nie mogę za każdym razem, kiedy robię grę, stawiać na szali przyszłości mojej firmy.", jak u nich jest taka sytuacja to moze powinni sie zastanowic gdzie im kasa znika, poza tym epic ma gruba kase ze sprzedawania licencji swojego silnika

"jest wiele doskonałych gier, które nie zwracają zainwestowanych w nie pieniędzy. Takiej gry jak Homefront sprzedaje się kilka milionów egzemplarzy i zamykają studio"
Homefront raczej sie zwrocil patrzac na jego wysoka sprzedaz, wiec zwolnili ich z innego powodu

dla mnie wygla to tak jakby skonczyly im sie juz pomysly, albo zaczeli sie przymierzac do nastepnej generacji konsol a na boku robia kilka mniejszych gierek na smarfony itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 17:04, Janek_Izdebski napisał:

Przesadzacie, Bulletstorm nie był taki zły. Grafika niezła, gameplay ciekawy. Na pewno
o niebo lepsza od DNF!


Gusta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam, że zrobią coś wspólnego z tym demem Samaritan, nowego Unreala, może nowego UT, coś na iPody i podobne oraz może nowego Jazz Jackrabbita, albo odświeżone stare części na Steam, PSN i XLA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 17:55, Zgreed66 napisał:

> Przesadzacie, Bulletstorm nie był taki zły. Grafika niezła, gameplay ciekawy. Na
pewno
> o niebo lepsza od DNF!

Gusta

Owszem, o gustach się nie dyskutuje. Ale uważam, ze ciągłe wylewanie kolejnych wiader pomyj na Bulletstorm nie jest ok. Ta gra nie zasłużyła na to. Mam nadzieję, ze powstanie Dwójka i będzie o nieeebo lepsza od jedynki. Tylko własnie, czy powstanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 17:54, TobiAlex napisał:

Janek_Izdebski grafika niezła? Ale na pewno nie na PC. A gameplay? Ech, nie chce mi się
już wciąż pisać jaka ta gra jest "cudowna".


Grafika na PC jest niezła,jak dla mnie gra ma świetne projekty lokacji,przy niektórych aż chciało się zatrzymać i popatrzeć nań,dawno czegoś takiego nie miałem w grach akcji / chyba od pierwszego Crysisa /,graficznie gra bardziej przypadła mi do gustu niż Crysis 2 a gameplay jest dla mnie równie dobry jak oprawa audiowizualna,przynajmniej ja bawiłem się świetnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech zrobia jedna dobra, a nie zapowiadaja 5. Bulletboring zostawie bez komentarza, ale mimo wszystko Epic swoje logo i "blogoslawienstwo" mu dal, jak by nie bylo.

A kolejne, odgrzewane czesci Gearsow to tez nie ten teges, ale do 5 czesci pewnie dobija. Wielki brat MS jest wymagajacy w koncu, nie? To bedzie tasiemiec taki sam jak CoD czy Halo. Tylko hardkorowi fani beda w stanie dostrzec roznice miedzy kolejnymi czesciami.

Unreal 3? Nie ma szans. Chocby nie wiem jak bardzo bylby klimatyczny i rewolucyjny technologicznie i gejmplejowo, zostalby zjedzony zywcem przez dzisiejsze pokolenie gimbusow, wychowane na CoD-owaniu i parciu korytarzem przez skrypty i respawny takich samych zolnierzykow do ubicia. No bo panie, jesli w ciagu 3 minut nic nie wybucha i nie strzela na ekranie, to panie, ta gra jest nudna.

UT4? Patrz wyzej. Nie to tempo, nie te ogarniecie, nie te czasy. Komu chce sie uczyc w cos grac? Dzisiejsze strzelanki to szachy i zabawa w berka. Starenkie ET to niemal Q3 na promodzie w porownaniu z takim BF czy CoD-em. "Przyceluj", zanim zaczniesz strzelac i najlepiej sie nie poruszaj bo nie trafisz. Kiedy dostaniesz, skitraj sie w kacie, postekaj (bez skojarzen;)) poczekaj 3 sekundy i HP na full. A fov 65 na ktorym bron zaslania pol ekranu to standard (Jak do cholery da sie tak grac?!). Bosko.

BTW. Studio od Homefronta zostalo po prostu "rozproszone" u wydawcy a nie zlikwidowane "bo zrobili zla gre i sie nie sprzedala". Cos jak umowa-zlecenie, zrobili swoje i out, znajdziemy zastepcow na czas robienia "dwojki". Dla Epica to na pewno dziwna sytuacja bo wiekszosc ekipy pracuje tam od lat i mysla ze tak jest wszedzie. Cos jak w Id kiedys. To wlasciwie rodzina po tylu wspolnych latach pracy i gierkowej pasji.
Nie, nie wszyscy kosza grube miliony na licencjach swojego silnika i Gearsach, choc to moze sie wydawac dla nich dziwne :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A i dajcie spokoj z tym Bulletstormem, w tej grze nie bylo nic dobrego, oprocz wspanialego art-designu poziomow.

Grafika taka sama jak w UT3 z 2007 roku, byc moze na konsoli lepiej sie ta stechlizna maskuje (przy tych wszystkich blurach, okluzjach i innych gownach, ktore maja za zadanie sprawic by obraz byl jak najmniej ostry i wyrazny - genialne, czyz nie? - a tym samym "efektowny". Bleh), stad te zachwyty nad oprawa. Badz co badz, niektore tekstury mocno mnie straszyly rokiem 2004 i HL2 lub Far Cry''em. No ale gdzie te klasyki porownywac do "przeboju miesiaca po premierze", jakim jest Bulletboring.

Jak ktos zaliczyl demo (swoja draga, sie wysilili - z 5 minut ono zajmuje, nawet gdy sie czlowiek nie spieszy specjalnie), to widzial juz wszystko co ma ta gra do zaoferowania. Potem jest to samo, tyle ze slicznie odpicowane przez level-designerow lokacje sie zmieniaja. No normalnie gra-pocztowka, nic wiecej :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>

Dnia 16.08.2011 o 18:32, Blazkovic napisał:

Grafika taka sama jak w UT3 z 2007 roku, byc moze na konsoli lepiej sie ta stechlizna
maskuje (przy tych wszystkich blurach, okluzjach i innych gownach, ktore maja za zadanie
sprawic by obraz byl jak najmniej ostry i wyrazny - genialne, czyz nie? - a tym samym
"efektowny". Bleh), stad te zachwyty nad oprawa. Badz co badz, niektore tekstury mocno
mnie straszyly rokiem 2004 i HL2 lub Far Cry''em. No ale gdzie te klasyki porownywac
do "przeboju miesiaca po premierze", jakim jest Bulletboring.

Człowieku,popatrz sobie na inne gry na silniku UEIII na przestrzeni ostatnich lat: Turok,TimeShift,Singularity,czy Bioshock 2,który nie posunął się ani o krok do przodu w stosunku do pierwowzoru,jeśli chodzi o oprawę graficzną - niewiele gier na tym silniku trzyma poziom,Bioshock,Batman AA,UT3,nawet pierwsze Gersy już takiego wrażenia nie robią
obecnie twórcy gier nie wysilają się i klepia na tym silniku gry podobne do siebie,Bulletstorm ma swój styl i urok,którego powyższym grą brakuje.

Dnia 16.08.2011 o 18:32, Blazkovic napisał:

Jak ktos zaliczyl demo (swoja draga, sie wysilili - z 5 minut ono zajmuje, nawet gdy
sie czlowiek nie spieszy specjalnie), to widzial juz wszystko co ma ta gra do zaoferowania.
Potem jest to samo, tyle ze slicznie odpicowane przez level-designerow lokacje sie zmieniaja.
No normalnie gra-pocztowka, nic wiecej :D.

Ja w demie na PS3 bawiłem się świetnie a w pełnej grze na PC jeszcze lepiej - gra jest " jajcarska ",ma swój klimat a gameplay sprawia po prostu radochę,czegóż chcieć więcej? - moim zdaniem Bulletstorm zjada DNF na śniadanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 18:11, Janek_Izdebski napisał:

Owszem, o gustach się nie dyskutuje. Ale uważam, ze ciągłe wylewanie kolejnych wiader
pomyj na Bulletstorm nie jest ok. Ta gra nie zasłużyła na to. Mam nadzieję, ze powstanie
Dwójka i będzie o nieeebo lepsza od jedynki. Tylko własnie, czy powstanie?


No właśnie dlatego pisze gusta i pisanie, że jest coś lepsze od czegoś jest o kant wiadomo czego obić. To, jaki styl gry się komu podoba, czy w ogóle jakaś gra sprawia mu przyjemnośc zależy tylko i wyłącznie od jego samego i jego gustu. Najlepszym przykładem jest właśnie DNF i Bullet, które przyjeło się, że crap, no i jest jada, że shit. Co jest w zasadzie normalne. Gorzej jak wpadnie jakiś koleś co nie wybaczy ci tego, albo przyjmie, że "moja prawda jest najmojsza" z komentem w stylu "współczuje tym, którym to coś może się podobać"...God Save The Queen. Lubisz to lubisz. Problem lezy dzisiaj w gustach i narzucaniu tej prawdy najmojejszej moim zdaniem :) Ba, jak chce mi sie przytrollować to sam zaczne, ale to juz inne dywagacje :D ale to, że ktos jedzie po czymś co jest średnie to w zasadzie norma, a że to srednie coś moze sprawić przyjemność to inna bajka ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@lis_23
moim zdaniem Bulletstorm zjada DNF na śniadanie.
---

DNF to granica kaszanki, reanimowane wielokrotnie zombi, ktore umarlo kilkakrotnie (cokolwiek to znaczy i czy ma sens :P). Ktos tam w 2K wpadl na pomysl ze skoro ludzie jeszcze pamietaja o tej grze to mozna wypusic byle co, aby bylo logo i kultowy bohater. Co z tego ze jest od niego lepszy, to ma byc rekomendacja? ;). Patrzenie na swiezo pomalowana sciane jest bardziej pasjonujace od gry w DNF.
---

Bulletstorm ma swój styl i urok,którego powyższym grą brakuje.
---
No to o tym mowie. Nadrabia braki jakosciowe stylizacja i "dopieszczeniem" lokacji a nie jakoscia tekstur, efektow, animacji, cieni czy oswietlenia. Nie ma zadnej nowej jakosci. Ot, standard, tyle ze w bardzo dobry sposob "zamaskowany". Nie wystarczy wszakze sam UE 3.0 by wysmazyc ciekawa i klimatyczna oprawe produkcji, trzeba jeszcze umiec to zrobic i dobrze ten silnik wykorzystac i znac jego wady, nie? PCF z pomoca Epica bardzo dobrze to umie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować