Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Modern Warfare 3 – kilka nowych szczegółów na temat wersji PC i wymagania sprzetowe

56 postów w tym temacie

Gra będzie wymagała aktywacji przez Steam (otrzymamy m.in. osiągnięcia, dostęp do listy przyjaciół oraz przeglądarkę serwerów poprzez tę usługę) i wykorzysta narzędzia Steamworks, pozwalające na walkę z oszustami przy użyciu systemu VAC.

HOW ME I HATE YOU ACTIVISION!!!
już wolałbym drm od ubisoftu, przynajmniej się nie wiesza i nie zużywa tyle ramu i jest z 20 razy szybszy. a co do ilości graczy na serwie: mniej ludzi=mniej wkurzającego spawn killa i masowego spuszczania wszystkiego czego sie da...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"wykorzysta narzędzia Steamworks, pozwalające na walkę z oszustami przy użyciu systemu VAC"
buhahahahahahhahahahaha

tyle na temat skutecznosci tego czegos
jesli nie ma punkbustera to rownie dobrze moze nie byc niczego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat punkbuster nie jest lepszy tutaj zależy czy na serwerach są admini bo tak to nici. A ponieważ dedyki nie będą do gier ranked to całe te reklamowanie powrotu dedyków mija się z celem nie wspomnę o użyciu VAC który bez adminów jest w tym wypadku równie bezużyteczny jak punkbuster na P2P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.10.2011 o 23:18, Numenpl napisał:

Akurat punkbuster nie jest lepszy tutaj zależy czy na serwerach są admini bo tak to nici.
A ponieważ dedyki nie będą do gier ranked to całe te reklamowanie powrotu dedyków mija
się z celem nie wspomnę o użyciu VAC który bez adminów jest w tym wypadku równie bezużyteczny
jak punkbuster na P2P.


zgadza sie ze do tego tez potrzebni sa admini
ale dobrze ustawiony (i aktualne skrypty) pb z wejscia banuje cheaterow (jak to bylo w starutenkim Americas Army albo cod 4 (ktory swoja droga imo byl najlepszy z codow pod wzgledem multi))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.10.2011 o 18:22, Picasso22 napisał:

Troche dziwne te minimalne wymagania, to zalecane to będzie 4 rdzeniowy procek,4 Gb ram
i karta pewnie cos z serii 8800GT?


No, rozbieżność całkiem spora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Call of Duty: Modern Warfare 3 pozwoli na rozgrywkę maksymalnie osiemnastu użytkownikom. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że konkurencyjny Battlefield 3 zaoferuje zmagania nawet 64 graczy.

Dobra, mam dość. Rozpoczynam miesięczny bojkot waszego serwisu. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że jeśli w tym czasie znajdę lepszy, konkurencyjny serwis to tam zostanę.

Serio, przekroczyliście wszelkie granice dobrego smaku, dziennikarskiej etyki i zwykłej, ludzkiej przyzwoitości. Nie umiecie nawet zachować resztek obiektywizmu, byleby tylko EA patrzyło na was przychylnym okiem.

Mercuror log out.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak naprawdę mamy powrót do MW2 - matchmaking w rankedach, VAC. A to znowu będzie oznaczać lagi (bo np. na hosta wybierze typa z radiówką), czitków (choć to dotyczy wszystkich gier, to jednak w MW2 byli odczuwalni), bluzgi i buractwo (bo nie będzie adminów, co mogliby takich typków wywalać).
Aha, z tymi porównaniami do BFa to moglibyście dać spokój. Albo przyznajcie się - ile EA płaci wam za wstawki BFowe w newsach o MW3?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2011 o 12:51, Lisun napisał:

Czyli tak naprawdę mamy powrót do MW2 - matchmaking w rankedach, VAC. A to znowu będzie
oznaczać lagi (bo np. na hosta wybierze typa z radiówką), czitków (choć to dotyczy wszystkich
gier, to jednak w MW2 byli odczuwalni), bluzgi i buractwo (bo nie będzie adminów, co
mogliby takich typków wywalać).
Aha, z tymi porównaniami do BFa to moglibyście dać spokój. Albo przyznajcie się - ile
EA płaci wam za wstawki BFowe w newsach o MW3?


Z calym szacunkiem, ale MW2 byl chyba najbardziej sczitowana gra w calej mojej przygodzie z grami od 1997 roku - tak srednio to raz na 3-4 gry trafialo sie na czitera, ktory z ustawionym aimbotem wycinal caly przeciwny zespol, stojac na srodku mapy i korzystajac z RPK.

Kolejna bolaczka bylo to, o czym wspomniales - chory system wybierania hosta, ktory czesto (nie wiedziec czemu) wybieral najbardziej lagujacego gracza.

Ciekawym przezyciem bylo tez wejscie - niechcacy - na alterIWnet, przez co po jednej rundzie nagle mialo sie odblokowane doslownie wszystko.

Ale chyba najbardziej upierdliwa rzecza byl sam matchmaking - do dzisiaj nie zapomne bolu, 10 minut czekalo sie na rozpoczecie rozgrywki (czesc graczy odchodzila, bo niefajna mapka, czesc zostala wyrzucana, czesc wchodzila i wychodzila), rozgrywka trwala gora 5 minut i... rozlaczalo z hostem, przez co "zabawe" trzeba bylo rozpoczynac od poczatku.

Ogolnie szkoda, bo MW2 bylby calkiem fajna gra, gdyby nie chory IWnet. A tak byla to moja pierwsza i ostatnia przygoda z multiplayerem COD.


@Henrar : ja jednak wole serwery od re-sellera, przynajmniej wiem, ze pogram sobie na nich komfortowo. W takiego CSa gracze i tak w wiekszosci graja na serwerach stawianych przez profesjonalne firmy. A MW3 widze, ze powtorzy blad MW2 - bo bedzie albo chory matchmaking, albo syfne nierankingowe serwery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować