KERMIz

GTA 5 (V) - Temat Ogólny

4654 postów w tym temacie

Wiadomo już, że gra na obu konsolach chodzi w stałych 30fpsach - nie ma takich spadków jak na poprzedniej generacji konsol. Ale chyba nieźle oszukali z systemem zniszczeń, ponieważ obejrzałem już całkiem sporo gameplayów i niszczenie samochodów wygląda identycznie jak na poprzedniej generacji... Nie wiem, może przy większych zderzeniach jest to lepiej widoczne, ale na pierwszy rzut oka wygląda mi to na niezłe oszustwo ze strony Rockstara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak tam, gracie już?

Ja właśnie wróciłem z pracy z nową PS4 w bundlu z GTA V, zaoszczędzonymi 80zł (oddałem do xkomu czarną za którą dałem w piątek 1530zł i wziąłem w media markcie w bundlu z GTA V białą za 1699zł), paczką chipsów, butelką cydru i pizzą na kolację:P

Jutro w robocie wolne, żona dziś do późna w pracy, wróci zmęczona także nocka przede mną zarwana ^ ^

Coś zjem, ogarnę się i do dzieła:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2014 o 17:33, Damianuss1 napisał:

> Coś zjem, ogarnę się i do dzieła:))
Lol, pozazdrościć tej białej wersji. Musi fajnie wyglądać.



Nom, właśnie ją rozpakowałem.
Dobrze zrobiłem, że wziąłem białą;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2014 o 17:03, Citkowsky napisał:

Jak tam, gracie już?


Po ogranych sześciu misjach:
1.Ulepszonych zniszczeń jak narazie brak, chociaż gruntownie tego nie sprawdziłem.

2.Zagęszczenie ruchu ulicznego takie same jak na starej generacji, ale da się dostrzec więcej zaparkowanych pojazdów. Zakładam, że ujęcie wielu pojazdów na autostradzie na zwiastunie to zapewne na wersji PC.
Z drugiej strony nie byłem jeszcze na bardziej ruchliwszych drogach, więc...

3.Czasami przechodnie mówią do siebie/nawijają do telefonów częściej niż w starej generacji.

4.Kotki! :D

5.Do sterowania samochodami w trybie FPS muszę się przyzwyczaić. Jest dość trudno (pomykanie pomiędzy innymi pojazdami) z racji wiadomego ustawienia kamery z lewej strony pojazdu (:P). ale samo w sobie jest piekielnie satysfakcjonujące.

6.Czołówka i wylot przez szybę - gify krążące w sieci tego w pełni nie oddają, to trzeba samemu przeżyć.

7.Rozjeżdżanie przechodniów w niektórych przypadkach robi wrażenie - powolny zjazd zwłok po szybie i masce, reakcje dźwiękowe ofiar...gdyby było możliwe rozczłonkowywanie, gra by była jak Carmageddon.

8.Wszystkie pojazdy z dotychczasowych aktualizacji i dodatków do tej wersji, jako wmieszane do ruchu ulicznego - niby mała rzecz, a cieszy oko (Dukes :) )

9.Udźwiękowienie (śpiew) wielorybów/delfinów - poezja. :)

10.Tak jak na starej generacji pauzowanie by przejść do mapy trwało kilka skeund, tak tu mapa wchodzi w trybie natychmiastowym.

Szczególnie to ostatnie - takie detale sprawiają, że ten remaster jest wart swojej ceny (239,99 zł w moim przypadku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>>............

Czyli nikt nie będzie zawiedziony.
Co prawda szkoda trochę tych marnych uszkodzeń aut no ale jakoś przeżyjemy;P

Właśnie zaraz zabieram się do odpalenia;)

Wreszcie człowiek się pobawi z widokiem FPS ;) Zawsze chciałem by taka opcja była dostępna a tu proszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurde, nie przypuszczałem, że to powiem, ale mimo wszystko, teraz kiedy inni grają, jednak zazdrość mnie zżera ;) kto by pomyślał, że takie uczucie pojawi sie w przypadku gry, którą już przeszedłem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>>>>>................

Jestem właśnie po 30min z grą.

Moje spostrzeżenia:

* jak ktoś do nas dzwoni to dźwięk leci z pada- nieziemski bajer
* aktywny obrotomierz i prędkościomierz- wymiata
* koty!!!
* ładniejsze tekstury aut
* widok z pierwszej osoby rządzi:D
* dużo nowej muzyki w radiu
* na ulicach jakby nowe auta (lub te które bardzo rzadko trafiały się na x360)

Jednakże graficznie myślałem, że będzie większy skok jakościowy ze starej na nową generację.
Jeszcze 2 tygodnie temu grałem w GTA na x360 i jakiejś mega różnicy w grafice nie widzę.

Niestety sprawdziło się to co podejrzewałem po obejrzeniu gameplayów- przy widoku z wnętrza kokpitu, auto jest zbyt czułe tzn. grzybki są zbyt czułe i minimalny ruch to już mocny skręt- przydałaby się możliwość regulacji czułości. Co ciekawe przy widoku zza pleców auta wszystko jest w porządku, tak jak to było w x360.

Konsolę mam od paru godzin także oświećcie mnie jeżeli istnieje możliwość takiej regulacji istnieje.

Uszkodzenia tak jakby minimalnie lepsze- albo to tylko działa magia związana z nową konsolą;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>>>>>>>>...................

Model zniszczeń uległ zmianie, minimalnie ale jednak. Pogram dłużej to bardziej się do tego ustosunkuję.

Baardzo jestem ucieszony z nowych aut, jest tego dość sporo.

Tylko co oznacza fakt, że dioda na padzie w pewnym momencie zaczęła świecić na zielono zamiast na delikatny błękit?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2014 o 21:03, Hommicide napisał:

http://forum.gram.pl/forum_post_galeria.asp?tid=71831&pid=49

to zwykły fake i niczego takiego w grze nie da się zrobić?


Przecież w starej wersji też dało się tak zrobić. Auta generalnie da się doprowadzić do takiego stanu, tyle że nie wystarczy kilka dzwonów, a kilkanaście lub kilkadziesiąt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2014 o 21:33, Barnette napisał:

>>>.........


Teraz przy uszkodzeniach tak jakby takie czarne coś się pojawiało czy to na masce czy gdziekolwiek indziej.
Uszkodzenie i czarny brud?

Sam nie wiem jak to określić.

Ale nie ma co, uszkodzenia są poprawione czego już doświadczyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2014 o 21:25, Citkowsky napisał:

Tylko co oznacza fakt, że dioda na padzie w pewnym momencie zaczęła świecić na zielono
zamiast na delikatny błękit?


Nie wiem, jak jest w GTA, ale w innych grach (np. The Last Of US) dioda podświetlona na kolor zielony sygnalizuje o poziomie zdrowia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2014 o 21:37, Hommicide napisał:

> Tylko co oznacza fakt, że dioda na padzie w pewnym momencie zaczęła świecić na zielono

> zamiast na delikatny błękit?

Nie wiem, jak jest w GTA, ale w innych grach (np. The Last Of US) dioda podświetlona
na kolor zielony sygnalizuje o poziomie zdrowia.



Hmm, przyjrzę się temu jak włączę GTA.
Tylko im mniejszy poziom zdrowia to co z tą diodą? Jaśniejsza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powinno być:

zielony = full hp
czerwony (stały lub migający) = mało hp.

(Nie wiem, czy dokładnie w taki sposób zostało to zrobione akurat w GTA).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2014 o 21:39, Hommicide napisał:

Powinno być:
zielony = full hp
czerwony (stały lub migający) = mało hp.



Migający na przemian czerwony i niebieski to znam, że cię policja ściga;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.11.2014 o 19:41, Citkowsky napisał:

* na ulicach jakby nowe auta


To są właśnie te pojazdy z aktualizacji o których wspominałem plus ze cztery pojazdy na wyłączność dla nowych generacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się