Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Microsoft sprzedał już 66 milionów konsol Xbox 360 i 18 milionów sensorów Kinect

19 postów w tym temacie

Adam Berlik

Steve Ballmer, prezes Microsoftu, podczas targów CES 2012 ujawnił między innymi wyniki sprzedaży konsoli Xbox 360 oraz sensora Kinect. Podzielił się także kilkoma innymi, jakże imponującymi liczbami.

Przeczytaj cały tekst "Microsoft sprzedał już 66 milionów konsol Xbox 360 i 18 milionów sensorów Kinect" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic tylko pogratulować, chociaż może i szkoda że tak dobrze się sprzedaje bo na X-720 i PS4 dłużej sobie poczekamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby granie online na Xbox 360 nie było płatne to przyznałbym Xboxowi miano najlepszej konsoli tej generacji, a tak nie ma na to szans i muszę przyznać to miano PS3.
Płacić za to co się NALZEŻY (bo zapłaciłeś za internet, zapłaciłeś za konsolę i zapłaciłeś za grę!) to moim zdaniem trzeba być po prostu IDIOTĄ.

Niestety w USA takich idiotów się znalazło wielu i ten debilizm się rozpowszechnił i są nawet tacy , którzy będą bronić racji płatnego multi (nie dość że płaci za darmo kasę, to jeszcze ma wyprany łeb że się z tego cieszy).
Że usługa dobra? Kurna, każdy dostawca ma obowiązek dostarczyć dobrą usługę i MS się nie należą za to pieniądze skoro kupiłęś grę w cenie w której wszyscy inni multi dają (PS3, Nintendow, PC).
Tylko MS mógł wpaść na taki chory sposób dojenia idiotów i udało się, nałapali ich co nie miara.

Ja jakbym miał wydać 150-200 zł za darmo by tylko móc mieć coś co wszyscy mają "w cenie" to bym nie szanował ani pieniędzy, swojej pracy i godności jako gracza (bo bym psuł rynek).

Dlatego mój Xbox 360 zostanie offline i tylko pod tym kątem go rozpatruje, od multi jest PC i PS3, bo na tych sprzętach nie muszę płacić DWA razy za grę (raz gra i dwa multi do niej).

Gdyby MS nie łapał idiotów tylko byl uczciwy i honorowy to dziś by było nie 66 mln sprzedanych Xbox 360 tylko spokojnie ponad 100 mln.
Mamy jak mamy i nigdy, przenigdy nie będę się cieszył że jakiś pieprzony monopolista trzyma butem za gardło klientów i dusi do ziemi jak coś wyprodukuje (głównie chodzi o Windows).


Nie jestem hejterem, jestem niezależym graczem z 25 letnim doświadczeniem grania i oceniam to pod kątem rynku. Nie będzie ktoś na mnie pluł (płatna konsola, płatna gra i jeszcze płatne multi do niej) i jeszcze mam się z tego cieszyć albo co gorsze bronić plujcego? Nie jestem skończonym idiotą.

Aha, jakby ktoś atakował Sony, że ich PSN jest słaby to ma rację. Sony powinien go poprawić i ma obowiązek i to nie tłumaczy chorej polityki płacenia 2x razy jaką ma MS.

Tak samo jest z Windowsami. MS korporacjom licencje na Winy sprzedaje po 10-20 dolarów a nam ludziom OEM ładuje już po 100 dolarów. Takie same grzmocenie w pupe , bo są pieprzonymi monopolistami i nikt im nie skoczy (nawer Unia nie potrafia- boi się wyegzekwować komorniczo zaległych kar za polityki monopolistyczne MS).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2012 o 12:25, Galder_Grasfiord napisał:

Jak na taki wielki kraj jak USA, a do tego dodać Europę, to dość marny wynik. Ja wciąż
wolę dużo tańszą i lepszą konsolę PS3, chociaż nic dotychczas nie przebiło starego poczciwego
PC.

Dużo tańszą w jakim sensie ( chyba tylko multi płatne) bo tak to taniej nie wychodzi, a często wręcz przeciwnie.
O jakości co lepsze się wypowiem bo dla posadacza danego sprzętu jego jest mega wypas koks, a reszta to crap.
Kurde i chciał bym mieć firmę móc sprzedać swój wyrób w ilości 66mln, i jeszcze trzepać kasę na durnym abonamencie za multi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a teraz wziąć liczbę sprzedanych xboxów, nielegalnych pobrań MW3 i porównać to z danymi dla PC (mówi się że to rynek 400 milionów maszyn) i przedzielić przez odpowiednią liczbę pobrań i okazuje się że piractwo na PC to procent niewiele tylko większy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiając się nad zakupem konsoli finalnie wybrałem PS3, głównie dlatego, że znacznie bardziej przemawiały dla mnie exclusivy dla tej maszynki (oraz dlatego, że sporą część exów dla x-a mogę zakupić w wersji na PC). Niemniej, obydwie platformy trzymają się mocno. Trudno tu mówić o jakimś wielkim prowadzeniu (poza casualowym Ninny), szczególnie jeśli wziąć pod uwagę, że X był na rynku wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

150-200zł ?

http://www.keye.pl/games/product/id/90/XBOX-Live-Live-Gold-12-Miesi%C4%99cy-PL/EU/US 126zł za rok
http://www.gram.pl/sk4_9Q7rJ,2_Abonament_Xbox_Live_GOLD_12_2_miesiecy_PL_kod_on_line.html 140 zł za 14 miesięcy (10 zł za miesiąc)
Ogromna kasa prawda?

Teraz, mogę wiedzieć skąd masz te kosmiczne ceny które podałeś drogi graczu z 25 letnim doświadczeniem ? Rada, najpierw sprawdź potem pisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/
mój kumpel więcej na fajki w miesiącu wydaje niż ten gracz za cały rok.
Ale sam osobiście nie popieram płatnego multi - inne usługi kit, ale multi .... nie.

A OEM windy to 100 ojro, a nie 100 $ kosztuje :P dla MS 1 $ = 1 euro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam xboxa od ponad 3 lat i nie narzekam mimo, że o tych 3 lat mam multi nieprzerwanie : )
Tak jak napisali koledzy wyżej- kupując live na rok płacimy właściwie po 10 zł miesięcznie, więc nie rozumiem tych co tak jadą strasznie po tym, że cena jest taka duża...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2012 o 14:17, paulen23 napisał:

Odmówisz sobie dwóch piw w pubie i już masz (...)


Nigdy w życiu! :O Głodówka lepsza;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2012 o 11:59, thiefi napisał:

ciacho


Ech. Problemem nie jest to, że multi nie powinno być płatne. Patrząc ze stron wydawcy i finansowej multi musi być płatne. Problem jest taki, że twórcy gier za późno się zorientowali, że tak powinno być. Dali graczom czas na przyzwyczajenie się, że multi jest darmowe. Stety dla wydawców, niestety dla nas, nie okazało to się jednak ogromnym błędem. Problem to to, że gracze dali się przekonać do płacenia za multi, chociaż tyle lat za nie nie płacili.
Myślę, że za kilka, kilkanaście lat multi będzie płatne na każdej platformie nawet na PC. Większość da się przekonać, do płacenia, a mniejszość nie będzie miała wyboru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2012 o 21:37, Vernio napisał:

Problem to to, że gracze dali się przekonać do płacenia za multi


Tyle, że GfWL na tym polu poległ całkowicie (jak zresztą cała ta "usługa") i MS w końcu się z tego wycofał. Zauważ, że coraz więcej MMO przechodzi na model f2p - wiele gier z tego gatunku upadło właśnie przez abonament (oczywiście silna konkurencja, bugi i inne błędy wydawcy też złożyły się na klęskę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2012 o 21:52, Vojtas napisał:

> Problem to to, że gracze dali się przekonać do płacenia za multi

Tyle, że GfWL na tym polu poległ całkowicie (jak zresztą cała ta "usługa") i MS w końcu
się z tego wycofał. Zauważ, że coraz więcej MMO przechodzi na model f2p - wiele gier
z tego gatunku upadło właśnie przez abonament (oczywiście silna konkurencja, bugi i inne
błędy wydawcy też złożyły się na klęskę).


W modelu f2p nadal są płatne opcje. Taki model nie jest fajny bo segreguje ludzi na płacących i cieszących się 100% gry i tych, którzy nie płacą i grają z ograniczeniami.

Które MMO upadło przez abonament? Raczej bugi i brak dostatecznego wsparcia wydawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2012 o 22:46, Vernio napisał:

W modelu f2p nadal są płatne opcje.


No jasne. Ale pograć choć trochę możesz.

Dnia 12.01.2012 o 22:46, Vernio napisał:

Które MMO upadło przez abonament? Raczej bugi i brak dostatecznego wsparcia wydawcy.


Np. LEGO Universe. Targetem byli młodsi odbiorcy, a nie wszyscy mają hojnych rodziców. Oczywiście nie tylko przez abonament, ale między innymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2012 o 23:03, Vojtas napisał:

ciacho
Np. LEGO Universe. Targetem byli młodsi odbiorcy, a nie wszyscy mają hojnych rodziców.
Oczywiście nie tylko przez abonament, ale między innymi.


Ja tam słyszałem, że Lego Universe padło, przez to, że nie miało sprecyzowanej, dobrze ,grupy odbiorców. Dla dzieci było za trudne, a dla dorosłych za łatwe i nudne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować