Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Amy: Gra nie jest zła, tylko trudna

14 postów w tym temacie

No ciekawe jakę też ocenę gra uzyska w gramowej recenzji :)
Amy była jedną z gier, które mnie interesowały choć premiery na PC jeszcze nie ma. Jeśli faktycznie gra jest dobra tylko trudna to tym lepiej, ale jeśli są to tylko tłumaczenia deva no to sorry ale odpuszczę horror do kwadratu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A Demon Souls/Dark Souls to może złe oceny zbierał bo "za trudny" był? Dajże spokój panie producencie - zrobiliście słabą grę to nie próbujcie szukać wytłumaczeń czemu zbiera takie, a nie inne oceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem jedynie w demo - w którym momencie miało być trudno? Zombiaki wręcz się rozpadają, klimatu zero (spaślak robi z horroru komedię - "run for your life!"), zbędne elektroniczne bajery (klucze DNA i inne "światełka"). Gra jest po prostu słaba, próbuje być straszna na siłę, straszyć w najgorszy możliwy sposób - na zasadzie trupa wypadającego z szafy a nie budować napięcie powoli tak jak to było w Silent Hill.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.01.2012 o 11:05, jcraft napisał:

A Demon Souls/Dark Souls to może złe oceny zbierał bo "za trudny" był?


Wiesz, obecnie w prasie branżowej panuje brzydki zwyczaj dzielenia gier na te, które mają być trudne i wtedy nikt oceny za to nie zbija i takie, które są trudne przy okazji i te już obrywają. Inna sprawa, że nie aż tak, aby mieć średnią na poziomie 35 i 22.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile pamiętam, gra Too Human też była jechana, a twórca podobno na swoją obronę stwierdził, że gracze nie rozumieją jego gry, bo ludzie są za głupi.

Tu widzę sytuacja podobna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.01.2012 o 11:05, jcraft napisał:

A Demon Souls/Dark Souls to może złe oceny zbierał bo "za trudny" był? Dajże spokój panie
producencie - zrobiliście słabą grę to nie próbujcie szukać wytłumaczeń czemu zbiera
takie, a nie inne oceny.

Tylko, że za tymi grami z stoi wielka korporacja z dużymi pieniędzmi, więc redaktorzy od razu inaczej do tego podchodzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po wątpliwej przyjemności obcowania z demem, mogę napisać, że jedną trudność sprawiło mi odparcie chęci ciśnięcia padem w telewizor.

Pod tym względem Amy faktycznie jest trudna. Pod każdym innym jest po prostu kiepska.
A szkoda, bo bardzo liczyłem, że będzie to dobry survival horror.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lol,taka średnia jeszcze się tłumaczą. Mogliby to powiedzieć przy 70% ale nie przy 30%. Gra jest po prostu beznadziejna,a potwierdzają to praktycznie wszystkie serwisy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic innego jak próba wytłumaczenia "poziomem trudności" tego że dało się ciałą na całej linii:/
Dość mocno oczekiwałem na premierę Amy ale po zagraniu w traila na XBL bardzo mocno się zawiodłem.
Miałem nadzieję na znośny survival horror a otrzymałem średnią gierkę action/adventure z grafiką sprzed kilku lat mimo że pierwsze filmiki o technologii stojącej za Amy pokazywały co innego, co prawda grafika to nie wszystko i nie czepiałbym się gdyby chociaż optymalizacja byla dobra ale niestety nawet to się tworcom udało schrzanić i gra w wielu momentach dziala jakby chciala a nie mogła przycinając bez żadnego konkretnego powodu.
Wszystko to było by do przełknięcia ale gwózdz do trumny Amy wbija layout pada, sterowanie jest po prostu masakrycznie utrudnione i zupełnie nie intuicyjne:/
Być może kiedyś Amy kupię ale będzie to dopiero przy jakiejść mocnej obniżce cen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hah,tłumaczą się bo już wiedzą że ta gra nie powinna ujrzeć światła dziennego.

Dziwne a Dark Souls czy jego poprzednik są trudne a zbierają rewelacyjne oceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować